Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on elämäsi suurin murhe just nyt?

Vierailija
18.08.2020 |

Itsellä kohta alkava työttömyys ja läheisen syöpä. :(

Kommentit (940)

Vierailija
81/940 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupasin miehelle, etten jätä häntä enkä raaski perua sanojani toistamiseen. Tässä sitten yritän olla kiitollinen siitä mitä minulla on. Olisi ihanaa jos rakastuminen olisi vielä mahdollista tässä elämässä. Toistaiseksi täytyy iloita aivan muusta.

Vierailija
82/940 |
19.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiin marihuonan johdannaista jottei tarvitse käyttää alkoholia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/940 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys ja ero. Kun saisi edes töitä niin olisi elämässä jotain sisältöä ja merkitystä.

Vierailija
84/940 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suren edelleen alkuvuodesta kuollutta äitiäni, hänen sairastaminen oli pitkään todella raskasta. Toivottavasti suurimmat huolet ovat pitkäksi aikaa takana päin.

Vierailija
85/940 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen lapsen romahtelu perussairauteen liittyvien sivuoireiden kanssa. Riittämättömyyden tunne isänä ja se, miten ulapalla on. Ei tiedä onko sanoista lohtua vai haittaa, kun ei oikein osaa sanoakaan mitään.

Vierailija
86/940 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus ja lapsettomuushoidot ja niiden kustannukset. Vaikean endometrioosin takia hoidot ovat käytännössä ainoa toivo.

Vierailija
87/940 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että en pääse koronan takia ulkomaille lomailemaan. Eli ns. oikeita murheita ei tällä hetkellä ole.

Vierailija
88/940 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi-ikäisen lapsen mielenterveys- ja huumeongelmat. Ei halua apua ja menee koko ajan huonompaan kuntoon.

Vierailija
89/940 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut kiusaavat lapsia.

Vierailija
90/940 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän merkityksettömyys. Oma paikka hukassa työssä ja siviilissä.

Vierailija
91/940 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etten ole tullut raskaaksi kovasta yrityksestä huolimatta. Onneksi olemme nyt lapsettomuustutkimuksissa 👍

Vierailija
92/940 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus

Vierailija
93/940 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilu 2 kuukautisen vauvan tuore äiti. Samaan aikaan olen todella onnellinen, mutta koko ajan myös hieman huolestunut kaikesta; meneekö kaikki varmasti hyvin, pysyykö lapsi terveenä ja muuta vastaavaa. Lasken päiviä ja viikkoja ja odotan että lapsi kasvaisi isommaksi, josko tämä sitten alkaisi helpottaa. 

Vierailija
94/940 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tyhmältä ja abstraktilta mutta minua huolestuttaa Suomen ilmapiiri. Se että jos olet tavallinen ihminen niin olet arvoton. Ei riitä rahat elämiseen ja politiikka suosii ainoastaan superrikkaat.

Meille köyhille tai keskituloisille ei ole enää mitään virkaa tässä maailmassa.

Alkanut ihan nahoissa tuntua kun palkka ei enää riitä.

Vierailija
95/940 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus

Vierailija
96/940 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuus.

En voi saada lapsia ilman IVF. Onnistuminen epävarmaa. Haluaisin lapsen rakastamani miehen kanssa, en yksin.

Se että rakastuisin mieheen, joka haluaa lapsia ja olisi valmis hoitoihin, tuntuu epätodennäköiseltä.

Arvostan kuitenkin hyvän parisuhteen korkeammalle kuin sen että hankkisin lapsen.

Vaikeita juttuja.

Vierailija
97/940 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimimaton suhde, kipuilu että erotako vai ei, yhdessä kymmenen vuotta.....

Tsemppiä päätökseen.. itse juuri erosin toimimattomasta suhteesta

Vierailija
98/940 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha-asiat. Niin isot laskut joka kuukausi, että tilille ei jää muutamaa satasta. Nämä ovat pakollisia maksaa, jotten joudu ulosottoon. En ole pariin vuoteen voinut kuvitella hankkivani mitään itselle, lapsi saa tarvitsemansa onneksi kireputorilta. Olisi ihanaa syödä kunnon ruokaa ja tietää, että työmatkoihin riittää rahaa. Sote-alalla, mutta ylitöidenkään jälkeen ei jormusti jää. Pari vuotta vielä pitää kituuttaa, niin yrittäjyyden tuomat velat on maksettu ja ehkä helpottaa. Toiset päivät ovat helpompia, toisina meinaan romahtaa epätoivon alle.

Vierailija
99/940 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheinen tuhoaa itsensä ja elämänsä päihteillä ja hillittömällä seksi elämällä. Aina välillä yrittää itsemurhaa, kun elämä on paskaa ja taas jatkaa samaa....

Selvä bipotapaus! Onko hoidon piirissä?

Vierailija
100/940 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen reilu 2 kuukautisen vauvan tuore äiti. Samaan aikaan olen todella onnellinen, mutta koko ajan myös hieman huolestunut kaikesta; meneekö kaikki varmasti hyvin, pysyykö lapsi terveenä ja muuta vastaavaa. Lasken päiviä ja viikkoja ja odotan että lapsi kasvaisi isommaksi, josko tämä sitten alkaisi helpottaa. 

Hei. Anna asioitten mennä omalla painollaan eteenpäin, et voi nopeuttaa aikaa, mutta voit nauttia tästä päivästä ja pienestä lapsestasi. Hän vaistoaa kyllä, jos olet huolissasi koko ajan. Usko huviksesi, lapset kasvavat nopeasti, eikä sitä aikaa saa enää takaisin. Tsemppiä sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi