Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on elämäsi suurin murhe just nyt?

Vierailija
18.08.2020 |

Itsellä kohta alkava työttömyys ja läheisen syöpä. :(

Kommentit (940)

Vierailija
761/940 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin murheeni on tämä ympäröivä todellisuus. Harmittaa miten monet ihmiset on nykyään niin hiton itsekkäitä ja itsekeskeisiä. Ihan sama mistä on kyse. Helppona esimerkkinä kaupungilla kukaan ei katso eteensä, kävellään päin. Harva antaa tilaa muille ja todella harvalla on enää mitään käytöstapoja. Ihmiset jopa hämmentyy, kun annan tilaa tai päästän edelleni. Ei kukaan osaa enää edes odottaa sellaista.

Sanoisin, että paljon on muuttunut reilu 10 vuodessa. Hirvittää mitä tää on 10 vuoden kuluttua.

Vierailija
762/940 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisen kuolema jota edelsi sadistinen väkivalta. Ikävä jäi ja paljon muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/940 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmistunut kirjoitti:

Harmittaa suunnattomasti se, että kauneinta mitä saatamme sateen jälkeen nähdä, on sateenkaari 🤗 mutta en halua sitä enää katsella, sillä minulta sen on joku väestöryhmä vienyt ( voikohan tämän julkaista, on kai joku sananvapaus sentään olemassa!)

Asennoituminen on vain sun omassa päässäsi. Voit ihan itse päättää, että se on sulle edelleen rakas eikä sitä voi sulta kukaan viedä.

Vierailija
764/940 |
24.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein mikään. Saatan olla rakastunut toiseen ja olen naimisissa. Eli oikeasti minulla menee hyvin. Läheisten terveys on kuitenkin kaiken a ja o. Ja oma terveys. Ikinä ei voi tietää mitä kulman takana odottaa. Elämäni oli nuorena aika rankkaa joten toivottavasti nyt olisi edes vähän aikaa helpompaa.

Sama täällä. Olen rakastunut toiseen mieheen ja olen avoliitossa. Toisin sanoen Aika helppoa on.

Vierailija
765/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronarokotus pisti kropan ihan paskaksi. Toivottavasti tätä ei kestä kovin kauaa.

Vierailija
766/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona edelleen vaikuttaa kaikkien elämään.

Vierailija
767/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehoste rokotus enskuussa niin voi vähän vapaammin elää unohtamatta kaupat ja metro ffp2 mutta kylään menen ilman maskia.

Vierailija
768/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat loppu ja viikko vielä pitäs pärjätä jotenkin

Vierailija
769/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etten voi hakea oikeutta ja suojella viattomia.

Vierailija
770/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes 98-vuotias dementoituva äiti, joka valittaa tuskiaan ja yksinäisyyttään sekä kuolemanpelkoaan koko ajan. Enkä osaa lohduttaa tai auttaa, vaan päinvastoin ahdistun itse ja koen ärtymystä, kun vanhus toistaa loputtomasti samoja lauseita uudestaan, yhä uudestaan. Perushoito on järjestetty hyvin.

Vierailija
771/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahat loppu ja viikko vielä pitäs pärjätä jotenkin

Hyvä aika alkaa paastolle. Nestepaastolle, varsinkin jos on liikakiloja. Siitä se lähtee.

Vierailija
772/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt koiramme kuolema. Tuskin uskon, että on poissa. Ei vaan ole mammalla rakasta tassuttelemassa.

Vierailija
773/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että olimme myymässä asuntoamme ja välittäjät totesivat etteivät ota myyntiin. Hometta siis. Isännöitsijälle ilmoitus: tuloksena 35 sähköpostia. Hallituksen peejiin sanelemana (inhoaa minua). Nyt heinäkuussa ei mitään. Otamme asianajajan hoitamaan. Meitä kiusattiin tarpeeksi.

On otettu yhteyksiä asumisterveystarkastajaan ja sinnetänne.

Ei selviä homma millään ilman asianajajaa. Itselläni nousee oksennus kurkkuun koko aiheesta.

Onneksi tausta-asiat ovat ok, mikään ei pala pohjaan tällä viivyttämisellä, mutta paha mieli on ja pysyy. Kiusaamisella saa ihmisen murtumaan.

Ei olisi uskonut, että joutuu tällaisen kohteeksi.

Vierailija
774/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättyäni sohvan vieressä oli jallupullo. Ilmeisesti mies taas veti kännit heti kun minä menin nukkumaan. Sitä on tapahtunut nyt aika useinkin. Ahdistavaa, kun toinen vaan juo. Onneksi ei ole lapsia, tarvitsee miettiä vaan omaa jaksamistaan.

Vierailija
775/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehenä työntekijän etsiminen, ei vaan löydy ja sitä myötä ollaan isossa pulassa. (Päivähoito)

Vierailija
776/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herättyäni sohvan vieressä oli jallupullo. Ilmeisesti mies taas veti kännit heti kun minä menin nukkumaan. Sitä on tapahtunut nyt aika useinkin. Ahdistavaa, kun toinen vaan juo. Onneksi ei ole lapsia, tarvitsee miettiä vaan omaa jaksamistaan.

Jos juomista on kestänyt kauan, suosittelen jo kysymään mieheltä kumman valitsee - sinut vai viinan. Jos ei viinaa jätä, lähdet. Ansaitset parempaa kuin viinapullolle juttelevan ja viimeiset elinvuotensa uhraavan puolison. Usko mua! Ansaitset parempaa, ja jopa yksin oleminen on parempi vaihtoehto - vähemmän huolta ja enemmän rauhaa.

Vierailija
777/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä tapahtunut keskenmeno. Sen jälkeen on ollut vihainen ja epätoivoinen olo ja tunne, että emme tule koskaan saamaan lasta :( Vaikka tiedänkin, ettei keskenmeno vielä johda seuraavien raskauksien epäonnistumiseen, en mahda mitään fiilikselleni. Tähän päälle vielä täysin sekaisin oleva kierto ja kivut. Olen myös jäänyt todella yksin tämän asian kanssa.

Vierailija
778/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mielenterveys prakaa. Lisäksi työnteko ei mun koulutuksella kannata, koska en pysty kokopäivätyöhön. Kokopäiväisestikään en jäisi juuri voitolle verrattuna sairaseläkkeeseen tukineen. En kuitenkaan haluaisi olla eläkkeellä, vaan kyetä normaaliin elämään. :/ 

Vierailija
779/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys ja työttömyys.

Sen kaiken lisäksi suurin huoli on terveydestä, sillä kun ei ole varaa syödä paljon, olen alipainoinen, että luut näkyvät läpi.

Vierailija
780/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kannustavista kommenteista! Henkisesti väkivaltainen parisuhde on jatkunut jo vuosia. Alan olla jo siinä pisteessä, että lähteminen on ainoa vaihtoehto. En tunnista enää itseäni, sitä millainen olin ennen… iloinen, nyt jäljellä on ihmisraunio, joka säikkyy jopa omaa varjoaan. Rakastan 6v. tytärtäni yli kaiken, mutta en saa voimaa lähteä. Tähän lähtemiseen vaikuttaa myös pelko siitä, että mies tekee joitain peruuttamatonta. Aion silti hakea apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme