Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on elämäsi suurin murhe just nyt?

Vierailija
18.08.2020 |

Itsellä kohta alkava työttömyys ja läheisen syöpä. :(

Kommentit (940)

Vierailija
781/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herättyäni sohvan vieressä oli jallupullo. Ilmeisesti mies taas veti kännit heti kun minä menin nukkumaan. Sitä on tapahtunut nyt aika useinkin. Ahdistavaa, kun toinen vaan juo. Onneksi ei ole lapsia, tarvitsee miettiä vaan omaa jaksamistaan.

Jos juomista on kestänyt kauan, suosittelen jo kysymään mieheltä kumman valitsee - sinut vai viinan. Jos ei viinaa jätä, lähdet. Ansaitset parempaa kuin viinapullolle juttelevan ja viimeiset elinvuotensa uhraavan puolison. Usko mua! Ansaitset parempaa, ja jopa yksin oleminen on parempi vaihtoehto - vähemmän huolta ja enemmän rauhaa.

Juomista on kestänyt kauan, mutta lähteminen ei ole helppoa. Juominen on parisuhteemme ainoa ongelma, ja mies ei edes humalassa ole ikäväluonteinen. Yksinjäämistä en pelkää, viihdyn yksin erittäin hyvin. Koska ei ole lapsia, on kauhean vaikea jättää muuten erittäin hyvä mies ja rakkautta täynnä oleva suhde, kun vaan ärsyttää tuo juominen ja sen takia älyttömän pitkään valvominen ja nukkuminen, ja niiden aiheuttamat sivuilmiöt.

Vierailija
782/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni alkava muistisairaus ja se että häneltä on rahaa petkutettu.Muutenkin sitä hänellä niin vähän.Lainataan rahaa,jota ei makseta takaisin.Isäni on maailman kiltein ihminen.Nyt ei ole pystynyt kaikkia lääkkeitään ostamaan ja ruokaakin ollut niukasti.Jonkin verran olen saanut häntä autettua,mutta ei halua lapsiaan rasittaa omilla ongelmillaan.Toivon että jokainen ikäihminen saisi hyvän ja turvallisen vanhuuden,jossa ei olisi hyväksikäyttäjiä eikä pahoja ihmisiä lähimaillakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölynimuriin ei löydy mistään kaupasta sopivia pölypusseja. Miksei noissakin voi olla vaan muutama standardikoko, eikä viittäkymmentä erilaista?

Joo, tiedän että pienet on murheet tällä hetkellä, mutta silti ärsyttää.

Vierailija
784/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerranki olis massia ja tekis mieli matkustella mutta toi korona saipa ni ei uskalla lähtee edes tallinnaan

Vierailija
785/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herättyäni sohvan vieressä oli jallupullo. Ilmeisesti mies taas veti kännit heti kun minä menin nukkumaan. Sitä on tapahtunut nyt aika useinkin. Ahdistavaa, kun toinen vaan juo. Onneksi ei ole lapsia, tarvitsee miettiä vaan omaa jaksamistaan.

Jos juomista on kestänyt kauan, suosittelen jo kysymään mieheltä kumman valitsee - sinut vai viinan. Jos ei viinaa jätä, lähdet. Ansaitset parempaa kuin viinapullolle juttelevan ja viimeiset elinvuotensa uhraavan puolison. Usko mua! Ansaitset parempaa, ja jopa yksin oleminen on parempi vaihtoehto - vähemmän huolta ja enemmän rauhaa.

Juomista on kestänyt kauan, mutta lähteminen ei ole helppoa. Juominen on parisuhteemme ainoa ongelma, ja mies ei edes humalassa ole ikäväluonteinen. Yksinjäämistä en pelkää, viihdyn yksin erittäin hyvin. Koska ei ole lapsia, on kauhean vaikea jättää muuten erittäin hyvä mies ja rakkautta täynnä oleva suhde, kun vaan ärsyttää tuo juominen ja sen takia älyttömän pitkään valvominen ja nukkuminen, ja niiden aiheuttamat sivuilmiöt.

alat itekin ryyppään ni ei sen tarvi yksin tissutella ja menee huipakkaa aikakin

Vierailija
786/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalinen yksinäisyys + sairaudet + unettomuus.

Vierailija
787/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhyys ja työttömyys.

Sen kaiken lisäksi suurin huoli on terveydestä, sillä kun ei ole varaa syödä paljon, olen alipainoinen, että luut näkyvät läpi.

Mihin rahasi menevät, muka luuranko? En usko sepustustasi.

Vierailija
788/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässäni on ollut nuoreen ikään mennessä niin paljon murheita ja menetyksiä että harvalla on. Silti juuri nyt isoon ärsytyksen aihe on se, että harmittaa kun ei mökillä uskalla juuri liikkua luonnossa kun joka paikka on täynnä punkkeja. Koiran ei tarvi kun käydä pissalla pihalla, kun sen turkkiin tarttuu niitä pirulaisia ja tulevat sisälle. Juuri kipitti punkki sohvalla mun vieressä, hyi että! Olen ihan hysteerinen kohta noista punkeista!

Vierailija
789/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaus, joka tulee jossain vaiheessa viemään minulta työkyvyn. Toivottavasti ei ihan lähivuosina, koska haluaisin kyetä kasvattamaan lapseni aikuiseksi ja elättämään hänet sekä itseni työnteolla en yhteiskunnan tuilla.

Vierailija
790/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahattomuus ja Rakkaudettomuus

Vierailija
791/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilillä vain 32€ rahaa, surkea eläke tulee kolmas elokuuta.

Tein virheen kun vuokrasin alkukesästä mökin viikoksi, siitä ylim.kuluja.

Noh, tätähän köyhyyttä on ollut koko elämä, ei uutta alla auringon.

Vierailija
792/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmistunut kirjoitti:

Harmittaa suunnattomasti se, että kauneinta mitä saatamme sateen jälkeen nähdä, on sateenkaari 🤗 mutta en halua sitä enää katsella, sillä minulta sen on joku väestöryhmä vienyt ( voikohan tämän julkaista, on kai joku sananvapaus sentään olemassa!)

Asennoituminen on vain sun omassa päässäsi. Voit ihan itse päättää, että se on sulle edelleen rakas eikä sitä voi sulta kukaan viedä.

Se sateenkaariväen sateenkaari on kai vähän erilainen kuin oikea sateenkaari, joten hyvin voit jatkaa sateenkaaren käyttöä ja ihailua ilman mielleyhtymiä mistään muusta.

Vierailija
793/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että itsekin olen jo vanha, ja mun kontolla on 99-vuotias äiti, joka valittaa joka asiasta, vaatii ja marisee ja haukkuu ihmisiä ja muistelee kaikkia itseään kohtaan käyneitä epäkohtia ja vääryyksiä ikuisesti ja ainiaan. Olen sairas itsekin, mutta äiti vaan vaatii siellä koko ajan laukkaamaan ja häntä kuuntelemaan ja hyppyyttää joka asiassa.

En jaksais enää!!!

Enkö sais jo viimein keskittyä omaan sairauteeni ja omaan olooni, en ole ikinä saanut elää itselleni vaan aina toisille. Edes rauhallista vanhuutta ei mulle suoda.

Kaikki mahdollinen kotihoito on äidille turvattu, mutta kun ne kaikki ihmiset on kuulemma paskoja. Ja minä vain kelpaan seuraksi, koska minulle voi valittaa kaikesta, vieraille ei voi. Niille näytellään mukavaa vanhusta.

Vierailija
794/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että itsekin olen jo vanha, ja mun kontolla on 99-vuotias äiti, joka valittaa joka asiasta, vaatii ja marisee ja haukkuu ihmisiä ja muistelee kaikkia itseään kohtaan käyneitä epäkohtia ja vääryyksiä ikuisesti ja ainiaan. Olen sairas itsekin, mutta äiti vaan vaatii siellä koko ajan laukkaamaan ja häntä kuuntelemaan ja hyppyyttää joka asiassa.

En jaksais enää!!!

Enkö sais jo viimein keskittyä omaan sairauteeni ja omaan olooni, en ole ikinä saanut elää itselleni vaan aina toisille. Edes rauhallista vanhuutta ei mulle suoda.

Kaikki mahdollinen kotihoito on äidille turvattu, mutta kun ne kaikki ihmiset on kuulemma paskoja. Ja minä vain kelpaan seuraksi, koska minulle voi valittaa kaikesta, vieraille ei voi. Niille näytellään mukavaa vanhusta.

Minulla samanlainen narsisti äiti. Ymmärrän👍

Vierailija
795/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma murheeni tuntuu äkkiä pieneltä kun kuin kirjoittajan 793 viestin: työpaikka joka on joissain asioissa todella syvältä ja poikittain. Olen keksinyt jo ratkaisun omaan ongelmaani - vielä pitäisi jaksaa tässä työpaikassa pari viikkoa. Mutta: Sinä 793: Kyllä sinä saat keskittyä itseesi ja omaan sairauteesi. Nyt jos koska sinun on oltava itsekäs ihan itsesi vuoksi! Muista että olet itsellesi tärkeä joten kohtele itseäsi sen mukaan!

Vierailija
796/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ihan oikeasti syvällä sisimmässäni ei harmittaisi yhtään jos menehtyisin ensi yönä. Jollain tasolla uskon että tämä ei ole terve ajatus. Vanhempia varmaan järkyttäisi mutta minun kohdaltani suku loppuu tähän mielenterveysongelmien sekamelskaan joka tapauksessa.

Vierailija
797/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonaäiti kirjoitti:

Isäni alkava muistisairaus ja se että häneltä on rahaa petkutettu.Muutenkin sitä hänellä niin vähän.Lainataan rahaa,jota ei makseta takaisin.Isäni on maailman kiltein ihminen.Nyt ei ole pystynyt kaikkia lääkkeitään ostamaan ja ruokaakin ollut niukasti.Jonkin verran olen saanut häntä autettua,mutta ei halua lapsiaan rasittaa omilla ongelmillaan.Toivon että jokainen ikäihminen saisi hyvän ja turvallisen vanhuuden,jossa ei olisi hyväksikäyttäjiä eikä pahoja ihmisiä lähimaillakaan.

Voisko isällesi saada edunvalvojan? Tosi ikävää, kun petkutetaan rahaa muistisairaalta. Miten jotkut ihmiset voivat olla noin julmia?

Vierailija
798/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MURTO

Vierailija
799/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero

Vierailija
800/940 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamattomuus. Päivät ja koko elämä, lipuu ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi