Genesis raamatussa todistaa luomisesta evoluution hautajaiset!
Genesis raamatussa todistaa luomisesta evoluution hautajaiset!
Hämmästyttävä artikkeli raamatun totuudesta luomisesta. Selvät todisteet kuinka luominen on totta. Evoluutioteoria romahtaa kun ton lukee.
http://www.kotipetripaavola.com/genesistodistaaluomisesta.html
Kommentit (136)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 16:02"]
Luulet olevasti jumalan asialla mutta oikeasti saatana on houkutellut sut nettipalstoille öykkäröimään ja etäännyttämään ihmisiä jumalasta.
[/quote]
Mieti kirjoittaisko Jeesus tällaisia moukkamaisia ja riitaahaastavia viestejä atenpoikasista kuin itse kirjoitat. Tiedät kyllä vastauksen. Että mistä se tarve tulee, mietipä sitä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 15:38"]
Raamatun luominen tai sitte rehellisesti sanotaa ett evoluutio on vain pelkkä teoria ja oletus ei tieteellinen tosiasia ku sitä ei pysytytä satavarmasti tietämään.
Kuka ois ensimmäinen atenpoika tai evoufo joka uskaltaa tunnustaa evoluution olevan pelkkä oletus ja teoria ei tieteellinen fakta?
Pallo on nyt sulla!
[/quote]
Kannattaisi selvittää asiat ennen kuin tulee huutelemaan tänne. Teoriahan on löydöksien perusteella tehty oletus asioista. Ei sitä kukaan satavarmaksi voi sanoa, että miten kaikki on kehittynyt. Ja onhan elämän synnyllekin kolme erilaista teoriaa. Mutta esimerkiksi minä pystyn elämään tämän epävarmuuden kanssa. Se mitä olen jo pitkään odottanut, on todisteet kreationismin näkemyksille. Kaikki aina viittaavat raamattuun, joka on satukirja. Minulle ei ole koskaan esitetty mitään todisteita luomistyön höpötyksistä.
Kesti melko pitkään ennen kuin uskikset suostuivat myöntämään, että maapallo kiertää aurinkoa eikä toisinpäin. Onpahan yksi melko fiksu kaveri laitettu kotiarestiinkin, kun meni tuollaista sanomaan ääneen :)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 15:38"]
Raamatun luominen tai sitte rehellisesti sanotaa ett evoluutio on vain pelkkä teoria ja oletus ei tieteellinen tosiasia ku sitä ei pysytytä satavarmasti tietämään.
Kuka ois ensimmäinen atenpoika tai evoufo joka uskaltaa tunnustaa evoluution olevan pelkkä oletus ja teoria ei tieteellinen fakta?
Pallo on nyt sulla!
[/quote]
Miten niin pallo on mulla? Minähän olen juuri myöntänyt että kyllä vain, evosatu on poistettava kirjoista ja tilalle laitettava oikeaa asiaa. Eli nyt pallo on sulla ja kerrot meille mitä tuon ihmisen kehityshistorian tilalle laitetaan biologian kirjaan.
[/quote]
Mie sanoin jo et Raamatun luominen johon jotku uskoo ja sitte evoluutio opetuksena pelkkänä teoriana joho jotku uskoo.
Jokainen sais sitte itte päättää mihin uskoo koska uskostahan on kyse kun mitään ei pystytä satavarmasti tieteellisesti todistamaan.
Tää myös poistas sen ett ateistit ei ivais ja pilkkais uskovia kun on vain uskomuksia mistä valita.
Atenpoikasta käytin iha siinä tarkotuksessa ett pilkkaajat tietäis miltä tuntuu kun joutuu kohtaamaan negatiivisuutta.
Suu vääränä aina raamattuun uskovia pilkataan. Älä pilkkaa enää nii mäkää en enää käytä atenpoikasta.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 16:59"]
Mie sanoin jo et Raamatun luominen johon jotku uskoo ja sitte evoluutio opetuksena pelkkänä teoriana joho jotku uskoo.
Jokainen sais sitte itte päättää mihin uskoo koska uskostahan on kyse kun mitään ei pystytä satavarmasti tieteellisesti todistamaan.
[/quote]
evoluutio on suunnilleen yhtä epävarma teoria kuin se, että aurinko on massiivinen kaasupallo, jota planeettasysteemi kiertää. Voihan se olla, että se vain näyttää siltä ja onhan vielä epävarmuutta esim auringon sisäisestä rakenteesta. Pah, pelkkä teoria, ei voi panna oppikirjoihin.
Katsokaa 1 Korinttilaisille 3:18 -20. Mikä onkaan tyhmyyttä? Psalmi 2:4 ja kuka nauraa ja kenelle?
Raamatun saduissa ja evoluutioteoriassa on se ero, että evoluutio on päätelty löydetyistä todisteista. Raamattu on vain kokoelma satuja ajoilta, jolloin esimerkiksi uskottiin luonnon voimien olevan jumalien vihaa tms.
"Mie sanoin jo et Raamatun luominen johon jotku uskoo ja sitte evoluutio opetuksena pelkkänä teoriana joho jotku uskoo."
Siis että biologian kirjaan laitetaan ne samat asiat jotka opetetaan jo uskonnontunnilla? Eikö tämä nyt hieman ole overkill? Ja lisäksi miten sä ajattelit tämä evoluution usko-osuuden sinne laittaa? Että tässä on nää fossiilit ja joku uskoo että ehkä nämä on jossain linjassa? Kun ne oikeasti on. Mitä järkeä on opettaa lapsille totena jotain mistä ei ole mitään todisteita ja epätotena asioita joista on pilvin pimein todisteita? Vasta yliopistossako niille paljastetaan salatietona, että kuulkaa tästä evoluutiosta on niin paljon todisteita ettei mikään muu vaihtoehto ole mahdollinen. Noh, typeräähän tämä vänkääminen on koska kaltaisiasi täysin tietämättömiä ihmisiä on häviävän pieni määrä ja te pelaatte lähinnä ateistien pussiin.
"Jokainen sais sitte itte päättää mihin uskoo koska uskostahan on kyse kun mitään ei pystytä satavarmasti tieteellisesti todistamaan."
Kyllä pystytään, mutta sinä et ota yhtäkään todistta kuuleviin korviisi, koska lobotomia tai jotain. Moni on yrittänyt selittää sulle että tietäisit edes mitä evoluutio tarkoittaa, mutta sekään ei onnistu menemään perille.
"Atenpoikasta käytin iha siinä tarkotuksessa ett pilkkaajat tietäis miltä tuntuu kun joutuu kohtaamaan negatiivisuutta."
Niin niin. Sanoisko Jeesus että niin en minä olisi muuten ilkeillytkään mutta kun joku ilkeili mulle kun menin varta vasten nettipalstalle haastamana riitaa. Noh, taivaan portilla saat sitten selitellä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 18:46"]
Raamatun saduissa ja evoluutioteoriassa on se ero, että evoluutio on päätelty löydetyistä todisteista. Raamattu on vain kokoelma satuja ajoilta, jolloin esimerkiksi uskottiin luonnon voimien olevan jumalien vihaa tms.
[/quote]
Löydettyjen todisteiden ollessa teorioita ja arvioita ja oletuksia sillä ei ole yhtään totuuden painoarvoa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2013 klo 18:46"]
[/quote]
Löydettyjen todisteiden ollessa teorioita ja arvioita ja oletuksia sillä ei ole yhtään totuuden painoarvoa.
[/quote]
Joko olet kertonut mielipiteesi fossiileista? Onko saatana laittanut ne maaperään vai?
Raamattu ei tietenkää oo satua vaa totta. Uskon kautta totuus avautuu.
Siis mitä?? Ap, sun tekstistäs ei ymmärrä mitään. Oletko itse Petri, on nimittäin samankaltaista sotkua tuo hänenkin tekstinsä. Anteeksi, ei millään pahalla, mutta olisi toivottavaa, että ihminen joka julkaisee tekstejä, osaisi edes alkeellisesti kirjoittaa. Miten voi luottaa ihmiseen, joka ei osaa oikeinkirjoitusta, ei oikeaa lauserakennetta jne? Tekee tyhjäksi koko tekstin, vaikka eipä siinä muutenkaan ole mitään järkeä, ei mitään totta, ei mitään oikeaa.
Miten muuten uskovaisiksi näyttää valikoituvan etupäässä juuri näitä kirjoitustaidottomia ja yleistiedoiltaan äärimmäisen heikostivarusteltuja ihmisiä?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2013 klo 11:46"]
Mut toi vakuutti. Raamattu on totta. Aika hieno homma.
[/quote]
Sama täällä. Raamatun ilmoitus on vaikuttanut mut. Olen uskossa Jeesukseen.
Ihan vakuuttavaa tekstiä. Hieno homma tuo Raamatun matemaattinen koodi. Osoittaa Jeesuksen olevan totta. Kristinusko on luotettava. Suosittelen.
ota huomioita luonnosta -> huomaa että vanhassa satukirjassa on kirjoitettu näistä luonnonilmiöistä yliluonnollisen luonnoksina -> ihmiset pitävät tätä pitävänä todisteena
:DDDDDDDDDDDD
Minäkin haluan! "Ja niin suuri jänis kakki taivaan täyteen hohtavia palloja, jotka me tunnemme tähtinä."
Koska näin lukee tuossa, on todistettu että suuri jänis on luonut tähdet!
Raamattu on totta. Se on tosi hienoa.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 23:02"]
[/quote]
olen vilpittömästi pahoillani puolestasi, että olet sekaisin *halaus*
Minä en perusta juutalaisten tarinoista - onhan meidän Kalevalassamme seikkaperäisesti kuvattu maailman synty (maailma on syntynyt sotkanmunasta, Ilmarinen takoi taivaankannen jne.)
Luulet olevasti jumalan asialla mutta oikeasti saatana on houkutellut sut nettipalstoille öykkäröimään ja etäännyttämään ihmisiä jumalasta.