Mitkä vaate-/laukkumerkit ovat in ja mitkä noloja?
Niin. Onko Michael Kors ja Guess jo aivan supernoloja? Mitkä merkit ovat nykyään noloja ja mitkä ei? Mitä pidät keskituloiselle hyvinä merkkeinä, entä hyvätuloiselle?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Michael Kors ei ole nolo. Mulla on niiden laukkuja, jotka on säilyneet vuosia hyvänä. Valitsee vaan aitoa nahkaa olevan laukun, niin se kestää. Korsilta löytyy kyllä myös tekonahkaisia ja sellaisia, jotka huutaa sitä logoa, mutta niitä ei tarvitse ostaa, jos pitää mauttomina.
Michael Kors on melkein samaa hintaluokkaa Guessin kanssa varsinkin alessa, mutta on silti selkeästi laadukkaampaa. Minulla on Michael Korsin korujakin, jotka ovat aitoa hopeaa.
Itse en tuomitse ketään sen perusteella mitä laukkua käyttää, jokaisen oma asia minkälaisista tykkää. Noloa on välittää siitä, mitä joka muu käyttää.
En ymmärrä ollenkaan MK:n herjausta, kun niiden tuotteet on niin hyviä, tyylikkäitä ja kestäviä. Louis Vuitton ja Prada ym. Ovat joo todellista luksusta, mutta itse en kyllä tuhansia euroja mihinkään laukkuun laittaisi.
Korsilla on todella paljon ajattomia ja klassisia vaatteita. Itseäkin ihmetyttää tuo herjaus.
Ne samat ketkä haukkuu Korsia ja Guessia tai muita merkkejä noloiksi ja pitää itseään parempana pitää esim. balenciagaa hienona merkkinä 😂 hintaa joo löytyy, mutta ulkoisesti ovat aika mauttoman näköisiä. Googlettakaa GH city bag ja uusinta uutta olevan luksuslaukun isolla hintalapulla. Kyllä Louis Vuittonkin tekee "tekonahkalaukkuja" jotka huutaa logoa ja ne viedään käsistä. Ne ruskeat monogram laukut ovat päällystettyä kangasta, ei suinkaan nahkaa.
Kukahan se nolo ja tyhmä lopulta on kun tarpeeksi miettii...
Vierailija kirjoitti:
Ne samat ketkä haukkuu Korsia ja Guessia tai muita merkkejä noloiksi ja pitää itseään parempana pitää esim. balenciagaa hienona merkkinä 😂 hintaa joo löytyy, mutta ulkoisesti ovat aika mauttoman näköisiä. Googlettakaa GH city bag ja uusinta uutta olevan luksuslaukun isolla hintalapulla. Kyllä Louis Vuittonkin tekee "tekonahkalaukkuja" jotka huutaa logoa ja ne viedään käsistä. Ne ruskeat monogram laukut ovat päällystettyä kangasta, ei suinkaan nahkaa.
Vuitton on sentään aina Vuitton eikä mikään Zalandosta -75 % alennuksella ostettu edellissesongin ylijäämä-Korssi.
Itselläni on Lumi-merkkinen nahkalaukku, jonka ostin vuosia sitten Sokokselta -70 %. On kestänyt käytössä ja läppäri mahtuu, joten huomaamatta siitä tuli minun lempilaukkuni. Farkut on tällä hetkellä merkkiä DAGMAR ja ne löytyivät kivijalkaliikkeen poistorekistä -70%. Kevättakki on Camel active- merkkinen ja Halosen myymälästä -50%. Kengät Vagabondo- merkkiä ja taitavat olla normihinnalla ostetut. Itselläni ei ole esim. Cuccia, Michael Korsia tai Ted Bakeria ihan siitä syystä, että eivät ole minun juttuni. Jollekin sopii ja jollekin ei. Varsinkin nuorille on vaikea ostaa tiettyä merkkiä, joten annan itse rahaa tai lahjakortin, jotta saa itse ostaa juuri sitä oikeaa merkkiä.
Balenciaga muistuttaa nykyään Helly Hansenia, kun molemmilla on ok vaatteita joihin on läntätty valtava logo ja teksti tikkukirjaimilla.
Minusta on noloa, että täytyy braissailla merkeillä vaikka pätäkkää olisikin. Laatua ja vastuullisuutta saa ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi taivas!!
No mitä?
Laukkutaivas
Vierailija kirjoitti:
Mites toi Ted Baker?
Itse en osaa oikein päättää mitä mieltä siitä on. Kun periaatteessa näyttää melko teinille, mut kuitenkin hintansa puolesta ei ihan teinien vaatteita.
Big NO NO.Halpaa krääsää ylihinnoitettuna Suomen laivoilla.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on noloa, että täytyy braissailla merkeillä vaikka pätäkkää olisikin. Laatua ja vastuullisuutta saa ilmankin.
Ostin PRn kaupasta Tukholmasta tuliterän merkkilaukun Sonia Rykiel . Aivan ihana.
Kaikki ns. merkkituotteet ovat merkki taloudellisesta tyhmyydestä ja ylipäätään huonosta itsetunnosta. Pidän kaikkien merkkituotteiden käyttäjiä noloina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole aika kamalaa ettei uskalla olla oma itsensä?
Näkee kaupassa ihanan "pakko saada"- laukun ja sitten huomaakin että "ei hitto toi on toi halpa merkki, en voi ostaa koska noloa".Ostin Guessin pikkurepun koska se oli kivan näköinen. Noloa tai ei.
Mäkin ostin pienen Guessin iltalaukun, kivan näköinen.
Enkä usko että teineillä on varaa Guessin 200+ EUR nahkakenkiin.
Teineillä on usein tuon hintaisia nappiksia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ns. merkkituotteet ovat merkki taloudellisesta tyhmyydestä ja ylipäätään huonosta itsetunnosta. Pidän kaikkien merkkituotteiden käyttäjiä noloina.
Kaikki on jotain merkkiä ellei ole itse tehty
On teillä ongelmat. Taidetaan elää ihan eri todellisuuksissa. Oletteko kaikki rikkaita täällä palstalla?
T: vakaope joka käyttää Prisman muovilaukkua muuhun ei ole varaa
Vierailija kirjoitti:
Balenciaga muistuttaa nykyään Helly Hansenia, kun molemmilla on ok vaatteita joihin on läntätty valtava logo ja teksti tikkukirjaimilla.
Joo, ei hitto. Sit ollaan niin fässön että.
Kaikenlainen sonta se menee ihmisille läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vielä sen verran pilaan teidän ketjua että mulla on Cittarin kengät, Lidlin farkut ja halpaketjun yläosa, ja miehet katsoo perään aina, minne tahansa meen.
Eikä kukaan oo mua hylännyt noiden vaatteiden takia.😁
Mä saan paljon kehuja mun Lidlin tennareista. Myös Prisman mekosta on sanottu, että onpa kiva ja kuinka hoikka oletkaan. Ja Kapahlin neulekin kerää kiitosta. On jo 15 vuotta vanha, mutta kunnon lettineule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuitton on sentään aina Vuitton eikä mikään Zalandosta -75 % alennuksella ostettu edellissesongin ylijäämä-Korssi.
En ymmärrä miten ruma Vuitton ,ruskea ,on niin suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuitton on tietysti vanha ja arvostettu merkki. Jostain syystä tulee kuitenkin sellainen olo, että merkin laukkuja hankkivat epävarmat ihmiset. Kun muillakin on, niin pitää olla sitten minullakin. Ehkä johtuu siitä, että verkkokalvoille on syöpynyt ikuisesti J Tukiainen Vuittoninsa kanssa pyörimässä jossain Monacon tai muun venerannassa kassinsa kanssa ja esittämässä, että on jahdilla vieraana.
Mulla on parit Korsin mokkaloaferit ja nämä on uskomattoman mukavat jalassa, kestävät ja pysyneet aivan uuden veroisina. Nämä kaksi paria siis olleet mulla jo viitisen vuotta. Eli ainakin kengissä voin suositella Korsin laatua.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on korsin, guessin, yms.vaate/laukku/kengät, mutta logo ei näy tai ainakaan kovin isolla? Onko silti nolo?
Ei ole. Älä välitä muista. Mitä väliä. Käytä just sitä mitä itse haluat käyttää.
Se, että kaikenmaailman kultahampaiset hiphopparirapparihuumeganstat ihkuttaa guccia ja armania on tehnyt näistä laatumerkeistä noloja.