Mitkä vaate-/laukkumerkit ovat in ja mitkä noloja?
Niin. Onko Michael Kors ja Guess jo aivan supernoloja? Mitkä merkit ovat nykyään noloja ja mitkä ei? Mitä pidät keskituloiselle hyvinä merkkeinä, entä hyvätuloiselle?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vuitton, Gucci, Furla eläinjulmuuksien takia mm.
Niin siis oliko nämä mielestäsi hyviä vai huonoja?
Voi teitä naisia. :D Ostatte laukkuja joista itse tykkäätte ja joihin teillä on varaa. Mitä väliä muiden mielipiteillä? Te ostatte ne laukut kuitenkin itsellenne ettekä tuttavillenne, saati sitten tuntemattomille.
Vierailija kirjoitti:
Näitä Adidas/Nike ja vastaavia pukeutusmistyylejä näkee jo niin valtavasti että alkaa olla noloa.
30 vuotta käyttänyt, ja aion urheilevana ihmisenä edelleen käyttää.
Ostin laukkuni kirpparilta, maksoi kai 5 €, oli ehjä ja aitoa nahkaa, hyvin on kestänyt.
Mitä väliä kun nyt ei voi mennä enää minnekään näyttäytymään.
Saint Laurentin Sac De Jour on ❤👌
Minulla on niitä kolme. Ted Baker, Chanel ja Furla ovat myös IN.
Mun mielestä on noloa pukeutua sillä ajatuksella että mitä merkkiä voi käyttää ettei se olisi noloa.
Ja se on noloa että joillain logoilla ja merkeillä koittaa tuoda "statustaan" esiin.
Eri asia jos oikeasti itse tykkää jostain tietystä laukusta ja siihen on varaa.
Eettiset syyt ymmärrän kyllä.
Laukuissa ja lompakoissa Marc Jacobs on aika kiva.
Eikö se ole aika kamalaa ettei uskalla olla oma itsensä?
Näkee kaupassa ihanan "pakko saada"- laukun ja sitten huomaakin että "ei hitto toi on toi halpa merkki, en voi ostaa koska noloa".
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ostaisit sellaisia juttuja jotka miellyttävät omaa silmääsi, liekö sillä niin väliä mitä joku random ohikulkija ajattelee?
Hahaa, av:lla vasta olen oppinut, mitä kaikkea ohikulkijat voivatkaan ajatella! Tämä kommentti on taattua av:ta, mutta sitten jos henkilö tekee näin, niin se on jonkun mielestä niin noloa, että sen näkemisestä tullaan avautumaan av:lle.
Vielä sen verran pilaan teidän ketjua että mulla on Cittarin kengät, Lidlin farkut ja halpaketjun yläosa, ja miehet katsoo perään aina, minne tahansa meen.
Eikä kukaan oo mua hylännyt noiden vaatteiden takia.😁
Vierailija kirjoitti:
Vielä sen verran pilaan teidän ketjua että mulla on Cittarin kengät, Lidlin farkut ja halpaketjun yläosa, ja miehet katsoo perään aina, minne tahansa meen.
Onko sinun arvosi MIEHILLE kelpaavuudessa 😳
Vierailija kirjoitti:
No nyt tuli oikein patriarkaatin alistama miestenmiellyttäjä paikalle! Ei edes tajua omien juttujensa alisteisuutta!
Vierailija kirjoitti:
No eiväthän miehet tiedä, mikä on Michael Kors tai vastaavat!
Vierailija kirjoitti:
Miten otsikko liittyy MIEHIIN?
En käyttäisi mitään logollista. Panostan laadukkaisiin materiaaleihin ja klassiseen yksinkertaisuuden muotoilussa. En maksa merkistä, vaan laadukkaasta käsityöstä ja materiaaleista. Esim. Etsystä löytää paljon pienten käsityöläisten tekemiä laadukkaita laukkuja ja vaatteita, joista maksaa mielellään vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kukaan oo mua hylännyt noiden vaatteiden takia.😁Onko sinun arvosi MIEHILLE kelpaavuudessa 😳
Kumpi on huonompi, miehille vai av:n mielipiteelle kelpaaminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kukaan oo mua hylännyt noiden vaatteiden takia.😁Onko sinun arvosi MIEHILLE kelpaavuudessa 😳
Kumpi on huonompi, miehille vai av:n mielipiteelle kelpaaminen?
No miehille, jos olet nainen!
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole aika kamalaa ettei uskalla olla oma itsensä?
Näkee kaupassa ihanan "pakko saada"- laukun ja sitten huomaakin että "ei hitto toi on toi halpa merkki, en voi ostaa koska noloa".
Ostin Guessin pikkurepun koska se oli kivan näköinen. Noloa tai ei.
Up