Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä vaate-/laukkumerkit ovat in ja mitkä noloja?

Vierailija
17.08.2020 |

Niin. Onko Michael Kors ja Guess jo aivan supernoloja? Mitkä merkit ovat nykyään noloja ja mitkä ei? Mitä pidät keskituloiselle hyvinä merkkeinä, entä hyvätuloiselle?

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa vaate- tai laukkumerkki, jota ostetaan vain merkin takia, vaikka olisi kuinka ruma.

Vierailija
62/108 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saakeli ! Oon 49-vuotias. Ostin just mielestäni tosi nätin käsilaukun. Maksoin 150. Tykkään väristä ja mallista. Siinäpä tosiaan lukee"Guess". Nyt mä oon siis nolo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloja on epäeettiset merkit

Vierailija
64/108 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole aika kamalaa ettei uskalla olla oma itsensä?

Näkee kaupassa ihanan "pakko saada"- laukun ja sitten huomaakin että "ei hitto toi on toi halpa merkki, en voi ostaa koska noloa".

Ostin Guessin pikkurepun koska se oli kivan näköinen. Noloa tai ei.

Haha, sama täällä:D Ostin Guessin käsilaukun, jossa on paksu metalliketju nahkahihnan tilalla, koska mulla on kestonihkeät kädet. Olen tosi tyytyväinen ostokseeni.

Vierailija
65/108 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii

Vaatteet: sopivan kokoisia ja säänmukaisia.

Laukut: mahtuu tarvittava määrä tavaraa.

Väreillä kyllä on väliä.

Vierailija
66/108 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Logotuotteet ovat noloja. Olen oppinut, että hieno nainen näyttää vain omia nimikirjaimiaan

todella varakkaat ihmiset eivät todellakaan upota rahojaan johonkin laukkuihin vaan asuntoihin ja autoihin joita ei niin vaan osteta pikavipeillä.

Nyt on asiaa

Vierailija
67/108 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ylihintaiset on noloja.

Vierailija
68/108 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mikään merkki ei ole nolo. Jos pidän laukun mallista ja se soveltuu tyyliini, hankin sen itselleni. Täällä näkee paljon parjattavan polyuretaanilaukkuja ja vastaavasti kehuttavan nahkaisia. Silti ns. laatulaukkujenkin materiaaleissa on valtavia eroja. Esimerkiksi Kurt Geigerin laukuissa käytettävä nahka on miltei seitinohutta, joten se hiertyy rikki ihan pienimmästäkin hankauksesta.

Vierailija
69/108 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurt Geigerin tuotteet ne vasta noloja ovatkin...Yrittää olla luksusta pa*kalla laadulla.

Vierailija
70/108 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ja kestävin laukkuostos on ollut ehdottomasti Guessin iso viikonloppulaukku. Se on monta vuotta pyörinyt mukana joka paikassa ulkomailla, työmatkoilla, mökkireissuilla jne. Eikä ole moitteita.

Vierailija
71/108 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maison Goyard.

Vierailija
72/108 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
73/108 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Kors ei ole nolo. Mulla on niiden laukkuja, jotka on säilyneet vuosia hyvänä. Valitsee vaan aitoa nahkaa olevan laukun, niin se kestää. Korsilta löytyy kyllä myös tekonahkaisia ja sellaisia, jotka huutaa sitä logoa, mutta niitä ei tarvitse ostaa, jos pitää mauttomina.

Michael Kors on melkein samaa hintaluokkaa Guessin kanssa varsinkin alessa, mutta on silti selkeästi laadukkaampaa. Minulla on Michael Korsin korujakin, jotka ovat aitoa hopeaa.

Itse en tuomitse ketään sen perusteella mitä laukkua käyttää, jokaisen oma asia minkälaisista tykkää. Noloa on välittää siitä, mitä joka muu käyttää.

En ymmärrä ollenkaan MK:n herjausta, kun niiden tuotteet on niin hyviä, tyylikkäitä ja kestäviä. Louis Vuitton ja Prada ym. Ovat joo todellista luksusta, mutta itse en kyllä tuhansia euroja mihinkään laukkuun laittaisi.

Vierailija
74/108 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Guessin laukkuja, koruja ja jokunen vaatekin. Minä itse tykkään niistä, joten käytän niitä mielelläni välittämättä siitä mitä muut ajattelee. Pidän huolta ulkonäöstäni ja maksan ostokseni omasta pussistani. Ei pitäisi kenelläkään olla sanomista. Olen 25v.

Vierailija
75/108 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jokainen ostaa sen laukun joka

- sopii budjettiin

- sopii muuhun vaatetukseen

- on omasta mielestä kivan tai tyylikkään näköinen

....niin tätä ongelmaa ei ole. En ostaisi mitään pelkän merkin takia.

Korsin laukut ovat laadukasta säänkestävää nahkaa. Jos haluat samaa italialaista saffiano-nahkalaatua mutta välttämättä sellaisen jossa lukee Korsin tilalla Prada, niin kannattaa maksaa Korsin 300 euron sijasta se 2500 euroa jos sitä ylimääräistä rahaa riittää pelkkään merkkiin.

Korsit on yleensä vegaanista nahkaa. Muovia, suomeksi sanottuna.

Vierailija
76/108 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Korso on nolo... suunnittelija kamala vanha lihava pikkuinen mies ilman mitään karismaa tai henkilökohtaista tyylitajua omassa habituksessaan, harva tukkakin sojottaa päässä sähköisenä ja ohentuneena.

Guess on nolo. Oletteko koskaan nähneet, millainen oli Guessin alkuperäinen logo? Siinä oli sellainen batman-arvuuttelijan surkuhupaisa kysymysmerkkikin :D. Ai kauhee... kertoo tuotemerkistä kaiken. Autotallitason yrityksen puuhailua alunperin ja sittemmin onnistunut kasvamaan isoksi mutta tuota alkuperäistä kysymysmerkkijunttiutta se ei ole pystynyt henkisesti pesemään itsestään koskaan.

Vierailija
77/108 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkon kassi on in, Stockmannin kassi nolo.

Vierailija
78/108 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Michael Korso on nolo... suunnittelija kamala vanha lihava pikkuinen mies ilman mitään karismaa tai henkilökohtaista tyylitajua omassa habituksessaan, harva tukkakin sojottaa päässä sähköisenä ja ohentuneena.

Guess on nolo. Oletteko koskaan nähneet, millainen oli Guessin alkuperäinen logo? Siinä oli sellainen batman-arvuuttelijan surkuhupaisa kysymysmerkkikin :D. Ai kauhee... kertoo tuotemerkistä kaiken. Autotallitason yrityksen puuhailua alunperin ja sittemmin onnistunut kasvamaan isoksi mutta tuota alkuperäistä kysymysmerkkijunttiutta se ei ole pystynyt henkisesti pesemään itsestään koskaan.

Kaikki isologomuoti on noloa.

Vierailija
79/108 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

marimekko

Vierailija
80/108 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuitton, Gucci, Furla eläinjulmuuksien takia mm.

Canada Goose kuuluu myös tähän listaan. Hirveätä eliänrääkkäystä.

https://www.peta.org/features/coyotes-killed-for-canada-goose/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme