Mitkä vaate-/laukkumerkit ovat in ja mitkä noloja?
Niin. Onko Michael Kors ja Guess jo aivan supernoloja? Mitkä merkit ovat nykyään noloja ja mitkä ei? Mitä pidät keskituloiselle hyvinä merkkeinä, entä hyvätuloiselle?
Kommentit (108)
Ostin ensimmäisen globe hopen laukun itselleni. Mielestäni todella kaunis.
Talouden teinit eivät tykänneet. Olen nyt nolo.
Hintaa en kertonut mutta ei ollut halpa. Kallein laukku mitä olen koskaan omistanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Logotuotteet ovat noloja. Olen oppinut, että hieno nainen näyttää vain omia nimikirjaimiaan
todella varakkaat ihmiset eivät todellakaan upota rahojaan johonkin laukkuihin vaan asuntoihin ja autoihin joita ei niin vaan osteta pikavipeillä.
Nyt on asiaa
"Logotuotteet ovat noloja."
Kaikkiko? Mitä jos logo on pienellä piilossa eikä isolla näkyvässä kohdassa?
"Olen oppinut, että hieno nainen näyttää vain omia nimikirjaimiaan"
Voi huoh
"todella varakkaat ihmiset eivät todellakaan upota rahojaan johonkin laukkuihin vaan asuntoihin ja autoihin"
Eikö varakkaat osta muuta kuin autoja ja asuntoja? Kai ne jotain muutakin ostaa.
Ei kaikki varakkaat ole kaikki yhteen niputettava ryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä välii
Vaatteet: sopivan kokoisia ja säänmukaisia.
Laukut: mahtuu tarvittava määrä tavaraa.
Väreillä kyllä on väliä.
Unohdit monta asiaa. (Tai sitten luettelit vain sinulle tärkeät pointit)
Vaatteissa on väliä, että ovat itselle sopivan kokoisia, ovat säänmukaisia JA mukavia yllä. Ja hyvännäköisiä itselle. Ja sinulla on varaa niihin. Ja ne tulevat käyttöön. Eivät unohdu/jää kaappiin vuodeksi. "Ainiin en muistanutkaan, että olin 10 vuotta sitten ostanut näin kivan paidan! Laitanpa sen takaisin kaappiin, koska ehkä tavitsen sitä tulevaisuudessa..."
Laukuissa on väliä, että
-sinne mahtuu paljon milloinkin tarvittava määärä tavaraa. Joskus vain muutama tavara, joskus enemmän.
-Ovat sopiva kokoisia
-Ovat suht ehjiä, hoitavat tehtävänsä, kestävät tarkoituksellisen määrän tavaroita, pysyy kasassa paikasta A paikkaan B
-Hyvännäköisiä itselle (jokaisen oman mittakaavan mukaan ainakin "riittävän hyvännäköisiä"),
-Laukuissakin säänmukaisuus voi olla tärkeää
-Ovat käytännöllisiä
-"Mukavia kantaa"
-Ne tulevat käyttöön,
-Sinulla on varaa niihin.
Tiivistettynä:
Laukussa on tärkeää, että
Se palvelee sinua, se on sinua varten, sinä tykkäät siitä ja sinulla on varaa siihen
Onneksi ei mua kiinnosta merkit. Ostan sen mikä näyttää ja tuntuu hyvälle. Muiden mielipiteet ei kiinnosta. Minun elämä.
Vierailija kirjoitti:
Noloja on epäeettiset merkit
Nolo on kyllä liian vähättelevä sana epäeettiselle. No, on se silti parempi kuin sen tukeminen ja sen ihannointi.
Guessit ja Korssit on halpaa roskaa.
Ei hajuakaan. Eikä oikeastaan kiinnostakaan. Korsin laukut ovat kuitenkin ainakin omaan silmään hyvän näköisiä.
Sitten on joitain muitakin, mutta ei sen tunnetumpaa merkkiä.