Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun 55+ miehellä on rennot farmarit, merkki-tpaita, tennarit ja hiukset trendikkäästi moni pitää alle nelikymppisenä

Vierailija
17.08.2020 |

M56

Kommentit (180)

Vierailija
21/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea 53-v kirjoitti:

Näinhän se on. 55-v naisista ei samaa voi sanoa. Naisten rupsahtaminen johtuu ohuemmasta kasvojen ihosta, kollageenitasosta ja hormonitoiminnan muutoksista.

Miehen testotasot alkavat alenemaan jo kolmenkympin jälkeen, mutta eihän tämä toki sinua koske? On se paksu sedän kenkänahka-iho niin ihkun nuorekas.

Vierailija
22/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pukeutuisit potkupukuun, niin se ei saa sinua näyttämään nuoremmalta, vaikka kuinka niin haluaisit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat tai hiusten värjäys paljastaa..

Vierailija
24/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina miten joku ilkeää kehuskella

itse itseään komeaksi.

Mutta. Nehän onkin hikiyksiössään kaksistaan

luurinsa kanssa.

Tollasella asenteella ei ole toivoakaan saada

muuta kuin maksullista seuraa.

Vierailija
25/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu kuin sokea ei voi pitää 55+ ikäistä miestä 30-39 -vuotiaana. Oli tämä sitten pukeutunut aivan miten hyvänsä.

Vierailija
26/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei muuten varmasti pidä!! Itse voi toki luulla itsestään mitä vain. Laitappa kuva muutamasta tällaisesta miehestä. Netistä varmasti löytyy

Vierailija
27/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes viiskymppiset ei käytä sanaa "farmarit". Taidat olla kasikymppinen.

Vierailija
28/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Päässäsi, ap, mutta ei, ei ei ei ei ei ei ei ei. Sori. Mutta jos tämä päiväsi pelastaa, niin sitten. :D

Vierailija
29/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin feikki. Kammottavinta mitä tiedän on nuo ikiteinit. Miehen pitää olla charmikas ja tyylikäs. Tyyliä et saa tennareilla, farkkutakilla tuon ikäisenä. Halpa on rumaa. Tulee mieleen 50-60 vuotiaiden äijäpukeutuminen baarissa dokaamassa.

Pukumiehet parhaita Yes!!!

Vierailija
30/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on aina mukavaa, jos on jonkinlaiset hiukset päässä tuossa iässä. Onhan myös feikkirusketus ja salilla pumpatut hauikset? Valkaistu hymy? Tiedän tyypin. Kohteliaisuudesta en kerro, mitä hänestä ajattelen.

Tauski

Vierailija
31/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt, miksi suomalainen nainen ei voi koskaan myöntää, että rupsahtaa suhteessa enemmän kuin mies. Lääketieteellinen fakta, mutta ei mene osalle päähän.

Vierailija
32/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea 53-v kirjoitti:

Näinhän se on. 55-v naisista ei samaa voi sanoa. Naisten rupsahtaminen johtuu ohuemmasta kasvojen ihosta, kollageenitasosta ja hormonitoiminnan muutoksista.

Sorry, estrogeenikorvaushoito pitää "bilemummot" nuorekkaana pitkään. 😁

Vierailija
33/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea 53-v kirjoitti:

Missä vajassa asut, kun et tiedä nykymaailmasta yhtään mitään?? Hormonihoitoja saa, botoxia ja hyalyronhappopistoksia naamaan.. Väittäisin, että naiset säilyy paremmin.. 40v miehet näyttää useimmiten Ismo Laitelan näköisiltä!!

Vierailija
34/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä vanhan miehen trendikkään tukan! :D

Sill on trendikäs kalju ;DD

Vierailija
35/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt, miksi suomalainen nainen ei voi koskaan myöntää, että rupsahtaa suhteessa enemmän kuin mies. Lääketieteellinen fakta, mutta ei mene osalle päähän.

Marketeillä nähty totuus, 50+ naiset usein pitäneet parempaa huolta itsestään kun vertaa miestä siinä rinalla. Ulkomaiset 50+ julkkimiehet ovat lähes järestään turvautuneet esteettisiin toimenpiteisiin Ja Av:lla luullaan heidän olevan luomuja.

Vierailija
36/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea 53-v kirjoitti:

Miehen testotasot alkavat alenemaan jo kolmenkympin jälkeen, mutta eihän tämä toki sinua koske? On se paksu sedän kenkänahka-iho niin ihkun nuorekas.

Testosteronitason aleneminen ei vaikuta kasvojen ihoon. Kannattaa perehtyä asioihin aina välillä tatuointien oton, röökinpolton, karkinsyönnin ja siiderin lipityksen välissä.

Vierailija
37/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 50+ mies ja pukeudun mielestäni trendikkäästi joskin ikäni mukaan.

En haluakaan että minua luullaan nuoremmaksi kuin olen, miksi pitäisi?

Vierailija
38/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 54-vuotiaana miehenä voin kertoa, että olipa mukava valita 30-40-vuotiaista thainaisista oma vaimo. 50-vuotiaista suomalaisista naisista ei todellakaan enää tehnyt mieli valita.

Vierailija
39/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jorinointi täyttä Bull shittiä.

Vierailija
40/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin 54-vuotiaana miehenä voin kertoa, että olipa mukava valita 30-40-vuotiaista thainaisista oma vaimo. 50-vuotiaista suomalaisista naisista ei todellakaan enää tehnyt mieli valita.

Viennin pedarisieluinen setämies?