Kun 55+ miehellä on rennot farmarit, merkki-tpaita, tennarit ja hiukset trendikkäästi moni pitää alle nelikymppisenä
Kommentit (180)
Olen 35v ja mieheni 54v. Mies on hoikka, vahvat runsaat omat hiukset, pukeutuu tyylikkään nuorekkaasti. Kyllä monet luulevat, että mieheni on lähemmäs minun ikäluokkaa eivätkä voi uskoa hänen ikäänsä. Miehellä on kuitenkin lähimmin katsottuna jo vanhuuden ryppyjä :)
Osa miehen kavereista näyttävät älyttömän vanhoilta.
Kyllä ne geenit ja elämäntavat kertoo paljon enemmän kuin kampaus tai pukeutuminen. Jos iho pysyy hyvänä, tukka tuuheana, rasvaprosentti terveellisen alhaisena ja kroppa urheilullisena niin silloin voi helposti näyttää paljon nuoremmalta mitä onkaan.
Ehkä sun pitäis laittaa farmarimies tänne kuvasi niin arvioidaan :)
Tuota noin niin.....No enpä usko. Jos näin olisi, et täällä vauva sivuilla kirjoittelisi. T. Nainen 50+, ja vaikka pukeudunkin rennosti ja tukka on hyvin, niin en silti mene neljäkymppisestä.
Kaljun voi peittää sellaisella tiukalla mustalla pipolla ja korvakoru nuorentaa aina. Jos haluat panostaa niin Turkista sellaiset Niko Ranta-Aho-henkiset hammaskuoret😘
"Yrittääkö se tosiaan pokata ystäväni aviomiestä silmiemme edessä? Kyllä vain!"
Anteeksi, pakko tulla kysymään. Oletko sä sinkku?
Tuijotamme ystäväni kanssa seurueen keskellä pyrähtänyttä tyttöä ihmeissämme.
Myöhemmin samana iltana toinen neito tulee kysymään mieheltä tulta. Hän kertoo olevansa kyllästynyt nuoriin neitsytpoikiin, nyt hän haluaisi oikean miehen. Vaikka sellaisen kuin kaverini aviomies. Minä en meinaa pysyä naurultani tuolilla - ihan absurdia!
Kun sama tilanne toistuu loppuillasta kolmannen kerran, alkaa hymy hyytyä jo minunkin huulillani. Tajuan, että vuosien vieriessä on tapahtunut jotain salakavalaa. Me olemme kyllä kaikki ikääntyneet ihan samaa tahtia. Olemme saaneet lapsia, makselleet asuntolainojamme ja suhanneet tukka putkella työn ja päiväkodin väliä. Mutta jostain syystä tällainen seesteinen varhaiskeski-ikäisyys pukee miehiä huomattavasti paremmin. Minä ja ystäväni - entiset ihanuudet! - olemme nuorempien silmissä väsähtäneitä tuulipukumammoja, charmantisti harmaantuvat miehet taas, hmmm, varsin potentiaalisia.
No, aina voi lohduttautua sillä, että onneksi ei sentään ole erehtynyt naimaan mitään teemuselännettä. Silloin se elämä vasta sietämätöntä olisikin.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000814519.html#comments-anchor
Yli viiskymppisillä miehillä ja naisilla oli lapsuudessa ja nuoruudessa ihanteena ruskettunut iho, myös kasvot, ja se kostautuu vanhemmalla iällä kuluneena ja ryppyisenä ihona. Jos oli onnekas kuten minä, eikä voinut ottaa aurinkoa, niin iho on säilynyt ilman suurempia vaurioita. Mutta nuorelta en näytä minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä selittää paljon. Tietyt pinnalliset miehet ja heidän harhaiset omakuvansa.
Olen nähnyt useita 55+ miehiä jotka ovat charmikkaita ja komeita. Joka ainoa on näyttänyt ikäiseltään ja on hyvä just niin. Joillakin hiukset, toisilla ei mutta kaikki omalla tavallaan puoleensavetäviä. Ja onnellisesti parisuhteessa.
Moni mies jota luulit 39v olikin 56! Mutta ei sinulle ikinä selvinnyt oikea ikä.
Samaan tilanteeseen kaikki joutuvat, miehet ja naiset. Kaikki vanhenevat. Just wait... Tervetuloa joukkoon!
Olen aivan samaa mieltä.
Saman ikäisenä naisena totesin työkaverille, että voisin olla 24-vuotias. Hän vastasi, että niin voisin olla, koska minulla ei ole ryppyjä.
On se ihanaa, kuinka nuorilta me näytämme! :D
Vinkki: 56-vuotias mies näyttää usein 76-vuotiaalta mieheltä, vaikka käyttäisi tennareita.
t. edelleen 55-vuotias räähkä
Vierailija kirjoitti:
Yli viiskymppisillä miehillä ja naisilla oli lapsuudessa ja nuoruudessa ihanteena ruskettunut iho, myös kasvot, ja se kostautuu vanhemmalla iällä kuluneena ja ryppyisenä ihona. Jos oli onnekas kuten minä, eikä voinut ottaa aurinkoa, niin iho on säilynyt ilman suurempia vaurioita. Mutta nuorelta en näytä minäkään.
Kyllä ne on etelänlomat jotka rypistää, ei Suomen aurinko. Vitivakeana sinne mennään ja otetaan pikarusketus, vaikka vähän palaisi.
Ap sä olet ihana, älä ikinä vanhene! Ainakaan omasta mielestäsi. 🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂🙈🙈🙈🙈🙉🙊🙊🙊🤣🤣🤣🤣😆😆
Vierailija kirjoitti:
Olen 35v ja mieheni 54v. Mies on hoikka, vahvat runsaat omat hiukset, pukeutuu tyylikkään nuorekkaasti. Kyllä monet luulevat, että mieheni on lähemmäs minun ikäluokkaa eivätkä voi uskoa hänen ikäänsä. Miehellä on kuitenkin lähimmin katsottuna jo vanhuuden ryppyjä :)
Osa miehen kavereista näyttävät älyttömän vanhoilta.
Rakkaus ihanasti sokaisee ihmisen.
On jotenkin hupaisaa, kun suomalainen nainen luulee olevansa yli 40-vuotiaana ikäistään nuoremman näköinen. Voin 50+ miehenä kertoa, että yksikään tuntemani mies ei teistä niin ajattele. Ei siis kukaan. Tuo harha omassa päässänne.
Suimalaisen 55+ miehen paljastaa ihan aina taikinanaama (johtuen nautitusta höttöviljasta, sokerista ja alkoholista - mies on mitä syö), ja tämän lisäksi ns fransiskaanimunkkioireyhtymästä hiuksissa. Samaa tukkatyyliä on palstalla kutsuttu myös ”kranssitukaksi pelle hermanni-tyyliin”.
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin hupaisaa, kun suomalainen nainen luulee olevansa yli 40-vuotiaana ikäistään nuoremman näköinen. Voin 50+ miehenä kertoa, että yksikään tuntemani mies ei teistä niin ajattele. Ei siis kukaan. Tuo harha omassa päässänne.
On jotenkin hupaisaa, kun 50+ mies luulee, että 40+ naista kiinnostaa, mitä 50+ miehet hänestä ajattelee. Voin 40+ naisena kertoa, että ei kiinnosta. Ei yhtään. Tuo harha on omassa päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jotenkin hupaisaa, kun 50+ mies luulee, että 40+ naista kiinnostaa, mitä 50+ miehet hänestä ajattelee. Voin 40+ naisena kertoa, että ei kiinnosta. Ei yhtään. Tuo harha on omassa päässäsi.
Tarkennus: 40+ naista ei ylipäätään kiinnosta, mitä muut ajattelevat, on parempaa tekemistä ja mielekkäämpää miettimistä, palvelusvuodet jo takana, aikaa itselle. - eri
En tiedä mikä alenee, mutta yli viisikymppiset miehet jotenkin nahistuu.