Kun 55+ miehellä on rennot farmarit, merkki-tpaita, tennarit ja hiukset trendikkäästi moni pitää alle nelikymppisenä
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kaunis ja nuoren näköinen vielä puolikuolleena ja pitkään sairastaneena/kärsineenäkin. Olen 47-vuotias nainen, eikä tätä minulta taida viedä kuin vasta kuolema. Vaika juurikin tuollainen paskainen, kuvottava 56-vuotias elukkademoni yritti kymmenen vuotta minua ulkoisesti. alaspainaa. Suomalainen mies on irvokas, ruma sika.
Nyt mamma ottaa liian tosissaan nämä jutut. Mitä se mies sulle teki?
mies52v
Sivusta: Siinähän se luki; painoi alas.
Täh? Ei ymmärrä miten voi painaa alas. Vähätteli? yleensä tuota kyllä tekee naiset.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti sairaita naisia pelkästään täällä? Nämä kirjoituksethan täysin absurdeja.
Miten niin? Joku ukko väittää että miehet vain paranoo vanhetessaan ja nämä väitteet oiotaan.
Mikä vanhenemisessa on niin kamalaa? Miksi sen merkit on jotain niin hirveää, että niitä pitää kaikin keinoin välttää?
Kaikkein oudointa on, että aikuiset, 40-50-vuotiaat ilkkuvat toisilleen. Sen jotenkin ymmärtäisi, että oikeasti nuoret, jotkut parikymppiset ilkeilisivät ikääntyville, mutta ei, vanhenevat miehet ja naiset ovat hirveän häijyjä toisilleen. Miksi? En ymmärrä. Samassa veneessä ollaan, kaikki me vanhetaan samaan tahtiin, vuosi kerrallaan. Ikääntyminen kertoo siitä, että on saanut elää. Äitini kuoli ollessaan 30-vuotias. Hän ei koskaan vanhentunut.
aina parempi niin, kuin pingottava kauluspaita ja tärkkihousut ja sievistelevä puhetyyli.
😝
Oh, kauheeta ilkeilyä taas koko ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti sairaita naisia pelkästään täällä? Nämä kirjoituksethan täysin absurdeja.
Miten niin? Joku ukko väittää että miehet vain paranoo vanhetessaan ja nämä väitteet oiotaan.
Äläs nyt, omissa harhakuvitelmissaan on niin ihanaa elää.
Kenellähän ne vääristävät vaaleanpunaiset lasit silmillään oikeasti onkaan....
Tämä on mammat leikkiä ei mitään muuta. Voi teitä. Suomalaiset naiset pitäis laittaa itsetunto kursseille ja kaikki
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt, omissa harhakuvitelmissaan on niin ihanaa elää.
Kenellähän ne vääristävät vaaleanpunaiset lasit silmillään oikeasti onkaan....
Mitkä omat harhani ovat? Kerro kun paremmin tiedät näköjään
Vierailija kirjoitti:
Mutta voi, tikkari onkin sitten ihan loppuun kaluttu tikku.
Sinähän sen tiedät. ;)
Rennot farmarit? Jo tuossa menee "nuorennusleikkaus" vikaan. Nuoren näköiseksi tekee ainoastaan slim fit farkut. Lökäreillä ei pitkälle pötkitä eikä naisten päitä käännetä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, miksi suomalainen nainen ei voi koskaan myöntää, että rupsahtaa suhteessa enemmän kuin mies. Lääketieteellinen fakta, mutta ei mene osalle päähän.
Koska yksilöiden välillä on eroja! Paljon on suht nuoriakin rupsahtaneita miehiä ja sitten taas oikeinkin hyvinsäilyneitä keski-ikäisiä naisia.
Sekä naisilla että miehillä sukupuolen ja geenien lisäksi elämäntavoilla on suuri merkitys siihen, miltä näyttää ulkoisesti viehättävyyden näkökulmasta.
Tuollainen otsikossa kuvaltu lookki nimenomaan vanhentaa - iänmukainen lookki sen sijaan pukee ja komistaa. Mies kun hyväksyy oman ikänsä itsensä lisäksi, niin se luo myös charmia.
Sama pätee naisilla; teinivaatteet keski-ikäisellä naisella ovat karmeita ja vain vanhentavat luomallaan kontrastilla. Toki on paljon vaatteita ja tyylejä, jotka sopivat kaikenikäisille ainakin ikään sovitettuina.
Vierailija kirjoitti:
Rennot farmarit? Jo tuossa menee "nuorennusleikkaus" vikaan. Nuoren näköiseksi tekee ainoastaan slim fit farkut. Lökäreillä ei pitkälle pötkitä eikä naisten päitä käännetä.
Jos on hyvännäköinen saa olla melko karseetkin vetimet.
Haluaisin nähdä kun tämä trendikästukkainen hopeakettu tekee tuttavuutta zoomeriin jossain terassilla 🧐
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, miksi suomalainen nainen ei voi koskaan myöntää, että rupsahtaa suhteessa enemmän kuin mies. Lääketieteellinen fakta, mutta ei mene osalle päähän.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😃🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣
Antaa setämiesten luulla...ne ei tajua sitä, että tämä "nuorekas" pukeutuminen itseasiassa korostaa sitä miten vanhoja ne on :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, miksi suomalainen nainen ei voi koskaan myöntää, että rupsahtaa suhteessa enemmän kuin mies. Lääketieteellinen fakta, mutta ei mene osalle päähä
n.😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😃🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣
Taas kerran MOT.
Vierailija kirjoitti:
Farmarit!?!?!?!?