Kun 55+ miehellä on rennot farmarit, merkki-tpaita, tennarit ja hiukset trendikkäästi moni pitää alle nelikymppisenä
Kommentit (180)
Pitää säälittävänä keski-ikäisenä pellenä, joka epätoivoisesti yrittää esittää alle 40v:tä.
Näinhän se on. 55+ naista KUKAAN ei pidä enää alle neljäkymppisenä koska naisen kasvojen iho vanhenee nopeammin kuten tiede osoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. 55+ naista KUKAAN ei pidä enää alle neljäkymppisenä koska naisen kasvojen iho vanhenee nopeammin kuten tiede osoittanut.
Totta. https://www.mediuutiset.fi/uutiset/naisen-iho-ikaantyy-nopeammin-kuin-m…
Kirjoitin tussilla valkoiseen t-paitaani G U C C I ja näytän nyt alle kolmekymppiseltä.
M41
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti kalju paljastaa aina iän.
Ei paljasta. Kaljuja ja kaljuksi ajettuja on parikymppisestä eteenpäin.
Farmarit ja tyköistuva paita, tennarit, tekee todella nuorekkaan miehestä
Vaikka 55+ ukolla olisi kuinka "nuorekkaat" kuteet, eivät ne kumminkaan vanhaa naamaa peitä. Ja 55v:llä tennarit näyttävät lähinnä koomisilta. Ei ne muoritkaan nuoremmilta näytä, vaikka yllä olisi mitä hepeniä.
Papparainen on papparainen. Yli 55-vuotiaista lemahtaa aina jo märkänevän lihan aavistus. Kalma.
Nuo on niitä tyyppejä, joilla on sisälläkin sitten lippalakki tai nuorekas pipo päässä.
Kun mä laitan nuorekkaat vaatteet opiskelijabileisiin niin menen jopa 22-vuotiaasta ja näin saan parikymppistä naisseuraa
M26
Miksi pitäisi näyttää ikäistään nuoremmalta?
Vierailija kirjoitti:
Farmarit ja tyköistuva paita, tennarit, tekee todella nuorekkaan miehestä
Niin päin pois
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvinkin näyttää hieman kauempaa ja takaapäin, naaman kun näkee niin se kertoo kyllä oikean iän.
Takaa kuin lyseo, edestä kuin museo, on ystävälläni tapana sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä samaa..
Ei tätä kestä!
40 tai 50 sama asia, vanhoja kääkkiä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka 55+ ukolla olisi kuinka "nuorekkaat" kuteet, eivät ne kumminkaan vanhaa naamaa peitä. Ja 55v:llä tennarit näyttävät lähinnä koomisilta. Ei ne muoritkaan nuoremmilta näytä, vaikka yllä olisi mitä hepeniä.
Nuorekas 50 v. menee kevyesti kolmeviitosesta
Joo oon huomannut saman. Aina kun minä lähden vähän käppäileen kaupungille tennareissa ja nuorekkaissa farkuissa niin minun nenään alkaa leijailemaan hento vaginan tuoksu joka lähtee naisista jotka tuijottaa ihaillen minua.
M54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorekas 50 v. menee kevyesti kolmeviitosesta
15 ei ole iso erehdys
Ei millään pahalla mutta vaan kaikki väärin!