Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun 55+ miehellä on rennot farmarit, merkki-tpaita, tennarit ja hiukset trendikkäästi moni pitää alle nelikymppisenä

Vierailija
17.08.2020 |

M56

Kommentit (180)

Vierailija
61/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yrittääkö se tosiaan pokata ystäväni aviomiestä silmiemme edessä? Kyllä vain!"

Anteeksi, pakko tulla kysymään. Oletko sä sinkku?

Tuijotamme ystäväni kanssa seurueen keskellä pyrähtänyttä tyttöä ihmeissämme. 

Myöhemmin samana iltana toinen neito tulee kysymään mieheltä tulta. Hän kertoo olevansa kyllästynyt nuoriin neitsytpoikiin, nyt hän haluaisi oikean miehen. Vaikka sellaisen kuin kaverini aviomies. Minä en meinaa pysyä naurultani tuolilla - ihan absurdia!

Kun sama tilanne toistuu loppuillasta kolmannen kerran, alkaa hymy hyytyä jo minunkin huulillani. Tajuan, että vuosien vieriessä on tapahtunut jotain salakavalaa. Me olemme kyllä kaikki ikääntyneet ihan samaa tahtia. Olemme saaneet lapsia, makselleet asuntolainojamme ja suhanneet tukka putkella työn ja päiväkodin väliä. Mutta jostain syystä tällainen seesteinen varhaiskeski-ikäisyys pukee miehiä huomattavasti paremmin. Minä ja ystäväni - entiset ihanuudet! - olemme nuorempien silmissä väsähtäneitä tuulipukumammoja, charmantisti harmaantuvat miehet taas, hmmm, varsin potentiaalisia.

No, aina voi lohduttautua sillä, että onneksi ei sentään ole erehtynyt naimaan mitään teemuselännettä. Silloin se elämä vasta sietämätöntä olisikin.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000814519.html#comments-anchor

Kuullostaa joltain 80-luvun Jallun tai Kallen tai Tosi Elämää-lehden fantasialta.

Ei harmaapäitä tänne, ei harmaapäitä tuonne, ei harmaapäitä minnekään. Ja sitten kun sitä harmaata tulee EI kasvateta sitä partaa, ymmärrättekö?

Vierailija
62/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin ihmetellä näiden naisten miesvihaa. Vaikea kuvitella, että heillä olisi kysyntää yhtään minkään ikäisten miesten keskuudessa. Kuka haluaa olla vihaajan kanssa? Miettikääpä hetkinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin ihmetellä, miten tällä palstalla kirjoittelevat miehet eivät sisäistä sitä, että valtaosalla tämän palstan naisista, jopa parjatuilla nelikymppisillä kurpilla, ON mies. On ollut jo pitkään. Ehkä he eivät sisäistä sitä siksi, että he voivat naisesta vain haaveilla.

Vierailija
64/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin feikki. Kammottavinta mitä tiedän on nuo ikiteinit. Miehen pitää olla charmikas ja tyylikäs. Tyyliä et saa tennareilla, farkkutakilla tuon ikäisenä. Halpa on rumaa. Tulee mieleen 50-60 vuotiaiden äijäpukeutuminen baarissa dokaamassa.

Pukumiehet parhaita Yes!!!

Ei, ei ja ei. Ei missään nimessä vaihdeta mihinkään leimiin pukuun jos on ikänsä ollut rock-henkinen tai muuten rennosti pukeutuva.

Saa pukeutua miten haluaa ja farkkujahan ja tennareita keski-ikäisillä on ollut koko ikänsä. Se että yrittää epätoivoisesti näyttää parikymppiseltä on eri asia.

Vierailija
65/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suimalaisen 55+ miehen paljastaa ihan aina taikinanaama (johtuen nautitusta höttöviljasta, sokerista ja alkoholista - mies on mitä syö), ja tämän lisäksi ns fransiskaanimunkkioireyhtymästä hiuksissa. Samaa tukkatyyliä on palstalla kutsuttu myös ”kranssitukaksi pelle hermanni-tyyliin”.

Mitä helvettiä 😂

Vierailija
66/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmarit 😂😂 mun 80v pappa käyttää tota sanaa!

Vierailija
67/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeroituneet ikisinkuiksi jääneet satakiloiset suominaiset täällä vain läyhäävät. Onneksi Suomessa ihan normaalejakin naisia vielä.

Vierailija
68/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt, miksi suomalainen nainen ei voi koskaan myöntää, että rupsahtaa suhteessa enemmän kuin mies. Lääketieteellinen fakta, mutta ei mene osalle päähän.

Mikä lääketieteellinen fakta? Linkit pöytään.

Missä ihmeen suhteessa?

En vastikään tunnistanut kahta nuoruustuttua miestä muuta kuin silmistä. Järkyttävää katsottavaa.

Ja sitten kun luullaan että joku urheilu tekee teistä nuoren veroisen. Ei tee. Iho vanhenee, potenssi huononee jne. Mistä ihmeestä tuo itsepetos kumpuaa?

Vierailija
69/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeroituneet ikisinkuiksi jääneet satakiloiset suominaiset täällä vain läyhäävät. Onneksi Suomessa ihan normaalejakin naisia vielä.

Silti roikut täällä naistenpalstalla. Mene toki ylikselle tms.

Vierailija
70/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt, miksi suomalainen nainen ei voi koskaan myöntää, että rupsahtaa suhteessa enemmän kuin mies. Lääketieteellinen fakta, mutta ei mene osalle päähän.

Mikä lääketieteellinen fakta? Linkit pöytään.

Missä ihmeen suhteessa?

En vastikään tunnistanut kahta nuoruustuttua miestä muuta kuin silmistä. Järkyttävää katsottavaa.

Ja sitten kun luullaan että joku urheilu tekee teistä nuoren veroisen. Ei tee. Iho vanhenee, potenssi huononee jne. Mistä ihmeestä tuo itsepetos kumpuaa?

Ja ennen kaikkea, sisuskalut ovat viisvitosen. Nykyään 55-v miehen ooe taitaa olla nippanappa 70 v, ei kehumista.

Vierailija
71/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vuotias mies on luomakunnan halutuin hahmo, sanoo deittitutkimus – tässäkö syy suosiolle?

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005798337.html

Vierailija
72/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ihan ihailla varttuneen miehen loputonta itseluottamusta. Oli se kuinka katteetonta tahansa. Mistä saisi samanlaisen peilin kuin mitä näillä tapauksilla on?

Vierailija
73/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaunis ja nuoren näköinen vielä puolikuolleena ja pitkään sairastaneena/kärsineenäkin. Olen 47-vuotias nainen, eikä tätä minulta taida viedä kuin vasta kuolema. Vaika juurikin tuollainen paskainen, kuvottava 56-vuotias elukkademoni yritti kymmenen vuotta minua ulkoisesti. alaspainaa. Suomalainen mies on irvokas, ruma sika.

Vierailija
74/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
75/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin 54-vuotiaana miehenä voin kertoa, että olipa mukava valita 30-40-vuotiaista thainaisista oma vaimo. 50-vuotiaista suomalaisista naisista ei todellakaan enää tehnyt mieli valita.

Olen voittaja, ostin kehitysmaasta naisen kun ei muuten lohjennut:D!

Vierailija
76/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kaunis ja nuoren näköinen vielä puolikuolleena ja pitkään sairastaneena/kärsineenäkin. Olen 47-vuotias nainen, eikä tätä minulta taida viedä kuin vasta kuolema. Vaika juurikin tuollainen paskainen, kuvottava 56-vuotias elukkademoni yritti kymmenen vuotta minua ulkoisesti. alaspainaa. Suomalainen mies on irvokas, ruma sika.

Nyt mamma ottaa liian tosissaan nämä jutut. Mitä se mies sulle teki?

mies52v

Vierailija
77/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 26-vuotias nainen ja miesystäväni on 30 vuotta itseäni vanhempi. Monesti kun ollaan liikenteessä, minulta kysytään, onko hän jo koulussa. Menee ihan eskari-ikäisestä, vaikka on normaalit vaatteet päällä!

Joo, tuon ikäisillä tahtoo taas olla sitä kasteluakin, niin tarvitsee vaipat, ja kun kaikkia hampaitakaan ei enää ole, niin saattaa mennä ihan vauvaikäisestäkin.

Vierailija
78/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatetus ei riitä näyttämään nuoremmalta. 😄

Vierailija
79/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt mamma ottaa liian tosissaan nämä jutut. Mitä se mies sulle teki?

mies52v

Sivusta: Siinähän se luki; painoi alas.

Vierailija
80/180 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkinen väkivalta on yleistä miehillä. Sillä projisoidaan toiseen omaa rumuutta jota ei pystytä käsittelemään.