Kun 55+ miehellä on rennot farmarit, merkki-tpaita, tennarit ja hiukset trendikkäästi moni pitää alle nelikymppisenä
Kommentit (180)
Ei voi kuin ihmetellä näiden naisten miesvihaa. Vaikea kuvitella, että heillä olisi kysyntää yhtään minkään ikäisten miesten keskuudessa. Kuka haluaa olla vihaajan kanssa? Miettikääpä hetkinen.
Ei voi kuin ihmetellä, miten tällä palstalla kirjoittelevat miehet eivät sisäistä sitä, että valtaosalla tämän palstan naisista, jopa parjatuilla nelikymppisillä kurpilla, ON mies. On ollut jo pitkään. Ehkä he eivät sisäistä sitä siksi, että he voivat naisesta vain haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Niin feikki. Kammottavinta mitä tiedän on nuo ikiteinit. Miehen pitää olla charmikas ja tyylikäs. Tyyliä et saa tennareilla, farkkutakilla tuon ikäisenä. Halpa on rumaa. Tulee mieleen 50-60 vuotiaiden äijäpukeutuminen baarissa dokaamassa.
Pukumiehet parhaita Yes!!!
Ei, ei ja ei. Ei missään nimessä vaihdeta mihinkään leimiin pukuun jos on ikänsä ollut rock-henkinen tai muuten rennosti pukeutuva.
Saa pukeutua miten haluaa ja farkkujahan ja tennareita keski-ikäisillä on ollut koko ikänsä. Se että yrittää epätoivoisesti näyttää parikymppiseltä on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Suimalaisen 55+ miehen paljastaa ihan aina taikinanaama (johtuen nautitusta höttöviljasta, sokerista ja alkoholista - mies on mitä syö), ja tämän lisäksi ns fransiskaanimunkkioireyhtymästä hiuksissa. Samaa tukkatyyliä on palstalla kutsuttu myös ”kranssitukaksi pelle hermanni-tyyliin”.
Mitä helvettiä 😂
Katkeroituneet ikisinkuiksi jääneet satakiloiset suominaiset täällä vain läyhäävät. Onneksi Suomessa ihan normaalejakin naisia vielä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, miksi suomalainen nainen ei voi koskaan myöntää, että rupsahtaa suhteessa enemmän kuin mies. Lääketieteellinen fakta, mutta ei mene osalle päähän.
Mikä lääketieteellinen fakta? Linkit pöytään.
Missä ihmeen suhteessa?
En vastikään tunnistanut kahta nuoruustuttua miestä muuta kuin silmistä. Järkyttävää katsottavaa.
Ja sitten kun luullaan että joku urheilu tekee teistä nuoren veroisen. Ei tee. Iho vanhenee, potenssi huononee jne. Mistä ihmeestä tuo itsepetos kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
Katkeroituneet ikisinkuiksi jääneet satakiloiset suominaiset täällä vain läyhäävät. Onneksi Suomessa ihan normaalejakin naisia vielä.
Silti roikut täällä naistenpalstalla. Mene toki ylikselle tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, miksi suomalainen nainen ei voi koskaan myöntää, että rupsahtaa suhteessa enemmän kuin mies. Lääketieteellinen fakta, mutta ei mene osalle päähän.
Mikä lääketieteellinen fakta? Linkit pöytään.
Missä ihmeen suhteessa?
En vastikään tunnistanut kahta nuoruustuttua miestä muuta kuin silmistä. Järkyttävää katsottavaa.
Ja sitten kun luullaan että joku urheilu tekee teistä nuoren veroisen. Ei tee. Iho vanhenee, potenssi huononee jne. Mistä ihmeestä tuo itsepetos kumpuaa?
Ja ennen kaikkea, sisuskalut ovat viisvitosen. Nykyään 55-v miehen ooe taitaa olla nippanappa 70 v, ei kehumista.
50-vuotias mies on luomakunnan halutuin hahmo, sanoo deittitutkimus – tässäkö syy suosiolle?
Täytyy ihan ihailla varttuneen miehen loputonta itseluottamusta. Oli se kuinka katteetonta tahansa. Mistä saisi samanlaisen peilin kuin mitä näillä tapauksilla on?
Minä olen kaunis ja nuoren näköinen vielä puolikuolleena ja pitkään sairastaneena/kärsineenäkin. Olen 47-vuotias nainen, eikä tätä minulta taida viedä kuin vasta kuolema. Vaika juurikin tuollainen paskainen, kuvottava 56-vuotias elukkademoni yritti kymmenen vuotta minua ulkoisesti. alaspainaa. Suomalainen mies on irvokas, ruma sika.
Vierailija kirjoitti:
Näin 54-vuotiaana miehenä voin kertoa, että olipa mukava valita 30-40-vuotiaista thainaisista oma vaimo. 50-vuotiaista suomalaisista naisista ei todellakaan enää tehnyt mieli valita.
Olen voittaja, ostin kehitysmaasta naisen kun ei muuten lohjennut:D!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kaunis ja nuoren näköinen vielä puolikuolleena ja pitkään sairastaneena/kärsineenäkin. Olen 47-vuotias nainen, eikä tätä minulta taida viedä kuin vasta kuolema. Vaika juurikin tuollainen paskainen, kuvottava 56-vuotias elukkademoni yritti kymmenen vuotta minua ulkoisesti. alaspainaa. Suomalainen mies on irvokas, ruma sika.
Nyt mamma ottaa liian tosissaan nämä jutut. Mitä se mies sulle teki?
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Olen 26-vuotias nainen ja miesystäväni on 30 vuotta itseäni vanhempi. Monesti kun ollaan liikenteessä, minulta kysytään, onko hän jo koulussa. Menee ihan eskari-ikäisestä, vaikka on normaalit vaatteet päällä!
Joo, tuon ikäisillä tahtoo taas olla sitä kasteluakin, niin tarvitsee vaipat, ja kun kaikkia hampaitakaan ei enää ole, niin saattaa mennä ihan vauvaikäisestäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mamma ottaa liian tosissaan nämä jutut. Mitä se mies sulle teki?
mies52v
Sivusta: Siinähän se luki; painoi alas.
Vierailija kirjoitti:
Henkinen väkivalta on yleistä miehillä. Sillä projisoidaan toiseen omaa rumuutta jota ei pystytä käsittelemään.
Kuullostaa joltain 80-luvun Jallun tai Kallen tai Tosi Elämää-lehden fantasialta.
Ei harmaapäitä tänne, ei harmaapäitä tuonne, ei harmaapäitä minnekään. Ja sitten kun sitä harmaata tulee EI kasvateta sitä partaa, ymmärrättekö?