Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt 46-vuotiaana miehenä herännyt siihen että haluan omia lapsia

Vierailija
16.08.2020 |

Tämä asia, eli lapset, oli minulle aina sellainen "Ehkä jonain päivänä". En siis kieltänyt, mutta en ole koskaan ollut innoissani yrittämässä niiden hankkimista.
Nyt kuitenkin tämän vuoden aikana minussa on herännyt jonkinlainen "sisäinen herätyskello", ja olen nyt ihan varma että haluan omia lapsia.

Olen tällä hetkellä ilman parisuhdetta, ja olenkin alkanut tuunaamaan itseäni jotta saisin itselleni vielä lapsentekoiässä olevan naisen.

Mitä vinkkejä täällä olisi tarjolla kaltaiselleni myöhään heränneelle miehelle ihan yleisesti, ja myös ihan sopivan kumppanin hakua varten?

Kommentit (638)

Vierailija
181/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen itsekäs mies, joka on nauttinut nuoruuden iloista viisikymppiseksi. Ajatellut ylimielisesti, että ottaa sitten vanhempana nuoremman naisen joka toimii hänelle synnyttäjänä. Sovinistista ja ällöttävää.

T. N28

Vierailija
182/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on 30v pullulka naisia joille kelpaa nuorekas hyväkroppsinen 40+ mies jos mies itse jaksaa pullukoita. Älkää selittäkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kaksi aloitusta jotka ovat tehneet kaksi eri 46-vuotiasta, lapsesta vielä haaveilevaa naista:

https://www.vauva.fi/keskustelu/376220/ketju/vielako_vauva_46vuotiaana

https://www.vauva.fi/keskustelu/3905303/ketju/raskaaksi_46_vuotiaana

Käykääpä huviksenna lukemassa ja verratkaa kommenteja tämän ketjun kommentteihin. Tulette hyvin konkreettisesti huomaamaan miten voimakas mi esvi ha tällä palstalla vallitsee.

Kaiken lisäksi vielä 46v nainen ei todellakaan ole vertailukelpoinen lastensaannin suhteen 46vee miehen kanssa

Kyllä ne ovat vertailukelpoisia, koska 46v mies tarvitsee lisääntyäkseen itseään n. 10v nuoremman naisen ja sellaisen saaminen on lähes mahdotonta.

46v nainen ei enää pysty synnyttämään, ja 46v mies ei pysty löytämään ketään joka synnyttäisi.

Pieleen meni, koska 46v nainen PYSTYY VIELÄ SYNNYTTÄMÄÄN ja vielä 53v PYSTYY

Vierailija
184/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotettavissa oli, että tällä naisten palstalla saat vain vähättelyä. Mitään vinkkejä minullakaan ei kylläkään ole. Ihminen voi olla vain oma itsensä ja katsoa mihin se johtaa. Tietenkin omaa itseä voi muuttaa tietoisesti, mutta se on pitkä prosessi ja olet sen ikäinen, ettet ehdi hirveästi muuttua ennen esim. 50v synttäreitä. Jonkin verran kyllä. Myös se että kannattaako muutosprosessi suunnitella siihen suuntaan, että nuoret naiset pitäisivät sinusta enemmän on taas kyseenalaista.

Minulla on 28v nainen ja olen itse 39v mies. Minun valttini ovat hyvännäköiset kasvot, normaalipainoisuus (Suomessa iso juttu) ja omien virheiden myöntäminen. Muuta minulla ei ole, olen köyhä pitkäaikaistyötön. Eivät läheskään kaikki alle 35v naiset hae mitään menestyjäalfaa. Ulkonäkö ja luonne on tärkeimmät monille.

Vierailija
185/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flavio Briatore tekee tunnelia vielä kasikymppisenäkin joten hyvin ehdit.

Vierailija
186/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitit varmaan Bernie Ecclestonea?

Vierailija
187/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkää tuoko tähän keskusteluun Saulia. On ihan eri asia olla presidentti tai tavis. Mies voi siittää lapsen iäkkäämpänä mutta pikkasen kannattaa ajatella onko ”status” kunnossa.

Vierailija
188/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toivoakaan.

Olisit parhaassakin tapauksessa lähes 50 kun lapsi syntyisi.

Olet aivan liias hidas.

Vanhapoika tuskin löytää pariakaan noin myöhään. Joku 40veekin on aika käpy.

Tiedän monta miestä ikähaarukassa 40-63v ja kaikilla on pieniä lapsia. Tosin heillä onkin kauniit aasialaiset vaimot. Ehkäpä suomalainen nainen omaa sellaiset geenit, ettei kykene enää lapsentekoon kun ikää alkaa olla yli 30v. Lihavuus tietysti yksi ongelmista joka aiheuttaa naisilla lapsettomuutta tai keskenmenoja. Lisäksi näyttäisi siltä, että juurikin filippiiniläinen nainen ja suomalainen mies saavat todella kivannäköisiä lapsia.

Kauneimmat flipot, eivät tänne peräpohjolaan tule, koska heitä kiinnostaa enemmän Keski-Eurooppa, mitä olen täällä flipoja nähnyt niin taviksen näköisiä ovat.. Punakan ja pönäkän miehen lapsesta kauniita tule.

Tuo on totta, ettei punakat ja pönäkät välttämättä saa kauniita lapsia ja siksihän sinunkin elinympäristö tuntuu olevan pelkästään sellaisia. Saatat olla itsekin punakka ja pönäkkä. Myös ne miehet joita tunnet, saattavat olla itsesi kaltaisia selvästi aasialaisiin naisiin halveksuen suhtautuvia, joten heillä ei taida rahkeet riittää fiksuihin ja kauniisiin naisiin.

Katsokaapa ajassa taaksepäin. Silloin meilläkin oli enemmistö normaalikroppaisia ja naisellisia naisia, mutta nyt enemmistö on kuin jotain mutantteja. Lyhyet tappijalat, perse kasvaakin etupuolelle, ryhti todella huono, kolme leukaa, kyttyrä niska, silmät syvällä pyöreän naaman sisällä ja vaikka rasvaa on keskivartalossa yllin kyllin, niin silti tissit ovat pienet.

Sitten kun katsoo esim. japanilaisia ja filippiiniläisiä naisia, niin heillä kapeasta vyötäröstä ja siroudesta huolimatta on hyvänkokoiset rinnat ja muutenkin ovat supernaisellisia. Ei siis ihme, että niin moni suomalainen mies etsii naisen aasiasta, eikä huoli suomimutanttia.

Filippiineillä tehdään aika paljon kauneusleikkauksia, selittäsköhän se ne hyvänkokoiset rinnat laihalla?

Oletko koskaan kuullut sanaa geenit?

Vierailija
189/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet on usein kylmiä ja tunteettomia, sen huomaa tälläkin palstalla. Siksi niin moni suomalainen nainen valitsee nykyään ulkomaalaisen miehen.

Vierailija
190/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kaksi aloitusta jotka ovat tehneet kaksi eri 46-vuotiasta, lapsesta vielä haaveilevaa naista:

https://www.vauva.fi/keskustelu/376220/ketju/vielako_vauva_46vuotiaana

https://www.vauva.fi/keskustelu/3905303/ketju/raskaaksi_46_vuotiaana

Käykääpä huviksenna lukemassa ja verratkaa kommenteja tämän ketjun kommentteihin. Tulette hyvin konkreettisesti huomaamaan miten voimakas mi esvi ha tällä palstalla vallitsee.

Kaiken lisäksi vielä 46v nainen ei todellakaan ole vertailukelpoinen lastensaannin suhteen 46vee miehen kanssa

Kyllä ne ovat vertailukelpoisia, koska 46v mies tarvitsee lisääntyäkseen itseään n. 10v nuoremman naisen ja sellaisen saaminen on lähes mahdotonta.

46v nainen ei enää pysty synnyttämään, ja 46v mies ei pysty löytämään ketään joka synnyttäisi.

Ei todellakaan ole mahdotonta saada. 36v lapsettomat, mutta lapsia haluavat naiset alkavat olla hyvin epätoivoisia. Siinä tilanteessa 10v vanhempi, kaikin puolin kiva mies kelpaa 100-varmasti.

Vierailija
191/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 19 v ja mies 53 v. Odotetaan lasta ja ollaan naimisissa. Ei varmaan löydy paljon meidänlaisia pariskuntia, mutta en näe mitään syytä, miksi 46-vuotias ei voisi saada vaikka 25-35-vuotiasta naista. Me miehen kanssa tavattiin Facebookissa ekan kerran, juteltiin puhelimessa, skypessä, sähköpostein. Rakastelu ja muut odotettiin hääyöhön. Sain kuitenkin nähdä miehen alasti ennen häitä :D Ei ole mitään valittamista minkään asian suhteen meidän liitossa. Mies ei ole rikas ja velkojakin on. Rakkautta on kuitenkin paljon ja yhdessä ollaan selvitty hyvin. Mulla sukulaiset ei hyväksy, mutta kaverit kyllä. Itse olen onnellinen meidän liitossa.

Vierailija
192/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ratkaiseva kysymys ole nyt se, että onko ap ikisinkku eli ei ole saanut naista nuorempanakaan, vai onko hänellä ollut paljon ihan pitkiäkin suhteita ja hyvä menekki naisten keskuudessa.

Edellisessä tapauksessa on tilastollisesti epätoivoista enää 46 -vuotiaana löytää naista, jonka kanssa saada perhe. Jälkimmäisessä tapauksessa se on mahdollista. Tosin jälkimmäisessä tapauksessa hänellä on lapsia jo ennestään vähintään yhden naisen kanssa. Tunnen pari sellaista miestä ja naiset ovat tavoitelleet heitä lastensa isiksi jo nuoresta löhtien. Ko 40+ miehillä vanhimmat lapsensa ovat jo aikuisia ja nuorimmat alle kouluikäisiä, lapset eri suhteista eri naisten kanssa ja edelleen löytyisi uusia tarjokkaita.

Eli toisin kuin osakesijoittamisessa, tässä pariutumisasiassa aiempi menestys on se tae myös tulevasta menestyksestä.

Vierailija
193/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ymmärsin, mistä tässä kyse. Naiset ovat siis katkeria, kun miehet siirtävät ja siirtävät lastenhankintaa, eivätkä ymmärrä etenkin naisten hedelmällisyyden laskua, saati omaansa.

Fakta on kuitenkin se, että AP voi vielä yrittää. :) Minuun ainakin vetoaisi turvallisuus. Ehkä se voi olla taloudellista turvallisuutta ja muutakin. Ei päihteitä, väkivaltaa tms. Hyvä keskustelutaito, osaa toimia lasten kanssa. Siinä jotain.

N 46 (lapset hankittu)

Minä taas en usko tuohon. Naiset siirtävät lastenhankintaa yhtälailla myöhäisemmäksi. Ensisynnyttäjän keski-ikä alkaa olla 30 v ja yli 40 v synnyttäjien määrää on kasvanut viime vuosikymmeninä. Yhä suositumpi trendi on myös jäädä vapaaehtoisesti lapsettomaksi. Aika harva haluaa nykyisin välttämättä lapsia vaivoikseen vaikka olisi hyvä parisuhde ja taloudelliset edellytykset sille. Omassa nuoruudessani lastenhankintaa ei kyseenalaistettu, ne kuului tehdä. Nykyisin ihmiset miettivät tarkemmin mitä todella haluavat ja usein se ei ole lapsi.

Vierailija
194/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan kirjoitti:

Minä olen 19 v ja mies 53 v. Odotetaan lasta ja ollaan naimisissa. Ei varmaan löydy paljon meidänlaisia pariskuntia, mutta en näe mitään syytä, miksi 46-vuotias ei voisi saada vaikka 25-35-vuotiasta naista. Me miehen kanssa tavattiin Facebookissa ekan kerran, juteltiin puhelimessa, skypessä, sähköpostein. Rakastelu ja muut odotettiin hääyöhön. Sain kuitenkin nähdä miehen alasti ennen häitä :D Ei ole mitään valittamista minkään asian suhteen meidän liitossa. Mies ei ole rikas ja velkojakin on. Rakkautta on kuitenkin paljon ja yhdessä ollaan selvitty hyvin. Mulla sukulaiset ei hyväksy, mutta kaverit kyllä. Itse olen onnellinen meidän liitossa.

Säälittävä trollausyritys. Ota ne lääkkeet.

Vierailija
195/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on aina Flavio Briatore eikä Pihtiputaan Erkki? Mikä osuus tämänsuuntaisella viestinnällä on siihen että mies herää 46-vuotiaana kuvittelemaan että siitä vaan suit sait lapsia rupeaa putkahtelemasn kun kerran 80 v Flaviokin. Karhunpalveluksen teet miehille.

Vierailija
196/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö, että jos saat lapsen ja oikeasti yrität olla sille hyvä isä, sinulla ei ole omaa elämää 18 vuoteen? Ensin on tosiaan vaipanvahtoa ja oksennusta, sitten on uhmaikä, sitten mennään kouluun ja alkaa kuljetuspalvelu Isin pyörittäminen kun tulee harrastuksia. Sitten tuleekin teini-ikä, mikä on yhtä riemua.

Mitä ihmeen "omaa elämää"? Ihmisellä on koko ajan oma elämä päällä. Jos on tehnyt lapsen, niin silloin se lapsi kuuluu omaan elämään.

Vierailija
197/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toivoakaan.

Olisit parhaassakin tapauksessa lähes 50 kun lapsi syntyisi.

Olet aivan liias hidas.

Vanhapoika tuskin löytää pariakaan noin myöhään. Joku 40veekin on aika käpy.

Tiedän monta miestä ikähaarukassa 40-63v ja kaikilla on pieniä lapsia. Tosin heillä onkin kauniit aasialaiset vaimot. Ehkäpä suomalainen nainen omaa sellaiset geenit, ettei kykene enää lapsentekoon kun ikää alkaa olla yli 30v. Lihavuus tietysti yksi ongelmista joka aiheuttaa naisilla lapsettomuutta tai keskenmenoja. Lisäksi näyttäisi siltä, että juurikin filippiiniläinen nainen ja suomalainen mies saavat todella kivannäköisiä lapsia.

Kauneimmat flipot, eivät tänne peräpohjolaan tule, koska heitä kiinnostaa enemmän Keski-Eurooppa, mitä olen täällä flipoja nähnyt niin taviksen näköisiä ovat.. Punakan ja pönäkän miehen lapsesta kauniita tule.

Tuo on totta, ettei punakat ja pönäkät välttämättä saa kauniita lapsia ja siksihän sinunkin elinympäristö tuntuu olevan pelkästään sellaisia. Saatat olla itsekin punakka ja pönäkkä. Myös ne miehet joita tunnet, saattavat olla itsesi kaltaisia selvästi aasialaisiin naisiin halveksuen suhtautuvia, joten heillä ei taida rahkeet riittää fiksuihin ja kauniisiin naisiin.

Katsokaapa ajassa taaksepäin. Silloin meilläkin oli enemmistö normaalikroppaisia ja naisellisia naisia, mutta nyt enemmistö on kuin jotain mutantteja. Lyhyet tappijalat, perse kasvaakin etupuolelle, ryhti todella huono, kolme leukaa, kyttyrä niska, silmät syvällä pyöreän naaman sisällä ja vaikka rasvaa on keskivartalossa yllin kyllin, niin silti tissit ovat pienet.

Sitten kun katsoo esim. japanilaisia ja filippiiniläisiä naisia, niin heillä kapeasta vyötäröstä ja siroudesta huolimatta on hyvänkokoiset rinnat ja muutenkin ovat supernaisellisia. Ei siis ihme, että niin moni suomalainen mies etsii naisen aasiasta, eikä huoli suomimutanttia.

Filippiineillä tehdään aika paljon kauneusleikkauksia, selittäsköhän se ne hyvänkokoiset rinnat laihalla?

Oletko koskaan kuullut sanaa geenit?

Olen ja siksi filippiinot ovat pieniä hentoja ja tissittömiä. Joitakin myös haittaa hieman kuonomainen kasvonluusto.

Vierailija
198/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on aina Flavio Briatore eikä Pihtiputaan Erkki? Mikä osuus tämänsuuntaisella viestinnällä on siihen että mies herää 46-vuotiaana kuvittelemaan että siitä vaan suit sait lapsia rupeaa putkahtelemasn kun kerran 80 v Flaviokin. Karhunpalveluksen teet miehille.

Aika todennäköistä on ettei Flavio itse ole tuossa se biologinen isä.

Vierailija
199/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan kirjoitti:

Älä pappa päiväunias puhu:D Oletko onnellinen 20v päästä, jos olet omaishoitaja ja 40v vielä parhaassa iässä,mutta trollihan tämä täytyy olla😂

Vierailija
200/638 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko miehet taas liikaa kirjoitti:

Äläkää tuoko tähän keskusteluun Saulia. On ihan eri asia olla presidentti tai tavis. Mies voi siittää lapsen iäkkäämpänä mutta pikkasen kannattaa ajatella onko ”status” kunnossa.

Tuo kommenttihan romuttaa nyt koko topan miesvihamielisen länkytyksen siitä, miten iäkkäämpi mies saisi vain vammaisia jälkeläisiä, jos ollenkaan.

Käytännössä siis suomalaiselle naiselle miehen status merkitsee, ei se, että lapsia hankitaan rakastavaan perheeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan