Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ihminen on liian kauan ilman kavereita

Vierailija
14.01.2023 |

Silloin ei edes halua enään tutustua ihmisiin. Näin minulle kävi. Olen erakko ja nautin tästä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla ei ole samoin. Olen erakko, mutta haluaisin kuitenkin tutustua ihmisiin. En vaan osaa.

Vierailija
2/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Nyt 2 vuotta takana ja ainakin seuraavat puoli vuotta sellaista, että en ehdi kaivata tutustumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Nyt 2 vuotta takana ja ainakin seuraavat puoli vuotta sellaista, että en ehdi kaivata tutustumista.

Tarkennus: työn takia eri paikkakunnilla ja siellä niin tiivistä, ettei ehtisi tutustua. Ja kun olen kiertolainen, ei voi nähdä uudelleen.

Vierailija
4/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 2 vuotta ole yhtään mitään.

Vierailija
5/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti vastakkainen sukupuoli kiinnostaa onko se biologian takia vai?

Vierailija
6/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erakoita on ja osa saattaa onnistaa ja huomata viihtyvänsä ja nauttivansa yksinäisyydestä. Huomauttaisin kuitenkin, että ihminen on laumaeläin ja luullakseni suurin osa ihmisistä kaipaa ja tai toivoo, että elämänsä voisi enemmän ja vähemmän jakaa yhdessä muiden kanssa ja omata läheisiä ihmissuhteita. - Läheistenkin ihmissuhteiden lsiäksi moni toivoo ja haluaa rinnalleen vielä sen yhden ja erityisen, jonka kanssa mahd. muodostaa parisuhde ja edelleen saada hänen kanssaan mahd. lapsia.

Eivät tietenkään kaikki, eikä pidäkään haluta, ellei itse halua mutta uskoakseni "totaali erakot" jotka eivät kaipaa yyhdenkään ihmisen huomiota saati seuraa millään tavoin ovat hyvin pieni vähemmistö. 

Uskovainen mies

Vierailija
7/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta silti vastakkainen sukupuoli kiinnostaa onko se biologian takia vai?

Minua ei kiinnosta mikään sukupuoli seksuaalisessa mielessä. Hyi saatana.

Vierailija
8/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan joka on täällä palstailemassa ei ole erakko.

Vierailija
9/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aamulla kaupassa. - Kassalla ollessani koin hetken oloni vähän vaivautuneeksi kun edelläni ollut asiakas selitti ja kertoi myyjälle asioitaan kuin luottoystävälleen, eikä välittänyt lainkaan meistä muista hänen takanaan vuoroamme odottaneista. 

- Tuli sellainen tunne, että tuolla asiakkaalla ei ehkä ollut ketään muuta kenelle puhua. Kaupan myyjä oli hän, jolle hän saattoi kertoa asioistaan ja kokea hetken, että joku kuunteli ja joka sanoi hänelle kenties päivän aikana jotain. 

Uskovainen mies

Vierailija
10/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Erakkona kohta kymmenen vuotta, itsekseen on mukava elellä.

Vierailija
12/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on loistava dokkari;

https://www.vox.com/xpress/2014/11/9/7177553/why-australian-atheist-phi…

Oon nähnyt tän - ihan loistava. Isä Lazarus löytyy myös youtubesta!

Erakkomunkkeus rules!

Vierailija
13/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viihdy erakkona ja edelleen kiinnostaa tutustua ja ystävystyä. Samoin toive parisuhteesta ja rakkaudesta kytee. Ei yksin ole mukavaa elellä ja kipu jota yksinäisyys aiheuttaa on päivittäistä. Yksin olemisen kokemus ei lievity sillä, että seisoo bussipysäkillä joukossa tai moikkaa myyjää kaupassa käydessään. Kontakti ja tunneyhteys ratkaisevat.

Vierailija
14/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen.

Vierailija
15/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aamulla kaupassa. - Kassalla ollessani koin hetken oloni vähän vaivautuneeksi kun edelläni ollut asiakas selitti ja kertoi myyjälle asioitaan kuin luottoystävälleen, eikä välittänyt lainkaan meistä muista hänen takanaan vuoroamme odottaneista. 

- Tuli sellainen tunne, että tuolla asiakkaalla ei ehkä ollut ketään muuta kenelle puhua. Kaupan myyjä oli hän, jolle hän saattoi kertoa asioistaan ja kokea hetken, että joku kuunteli ja joka sanoi hänelle kenties päivän aikana jotain. 

Uskovainen mies

Mun iäkkäät vanhemmat, narsistisesti häiriintyneet, juttelee vieraille kuin tutuilleen. Kukaan ei ole heille erityisen tärkeä eikä läheinen, ei edes omat lapset, joten hölöttävät asioitaan kelle sattuu. Yksin eivät ole koskaan olleet kumpikaan.

Vierailija
16/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viihdy erakkona ja edelleen kiinnostaa tutustua ja ystävystyä. Samoin toive parisuhteesta ja rakkaudesta kytee. Ei yksin ole mukavaa elellä ja kipu jota yksinäisyys aiheuttaa on päivittäistä. Yksin olemisen kokemus ei lievity sillä, että seisoo bussipysäkillä joukossa tai moikkaa myyjää kaupassa käydessään. Kontakti ja tunneyhteys ratkaisevat.

Voisiko joku selittää miksi tätä kommenttia alapeukutetaan? - Vai onko niin, että osa ei oikeasta tiedosta mitä on oikeasti tunne siitä, että on olla yksin?

Vierailija
17/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen vain yhden naisen, joka tyydyttää kaikki tarpeet, seksuaalisen ja keskustelut ym. Kaverit pyrkivät vain hyötymään muista.

Vierailija
18/18 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 2 vuotta ole yhtään mitään.

No sori kun en pysty nopeuttamaan aikaa eteenpäin, että olisi sun hyväksymä aikaraja täyttynyt. Itselleni 2 vuotta tarkoittaa pysyvää muutosta, en pääsisi takaisin entisiin ihmissuhteisiin enkä haikaile uusia.