Onko joku muu koukussa Siltaan?
Ei malttaisi odottaa sunnuntai-iltaan. Huikean hyvä sarja tunnusmusiikkia myöten.
Kommentit (51)
Olen koukussa siihen ruotsalaiseen versioon. Amerikkalaista en ole nähnytkään. Katson vielä samat jaksot pariin, joskus jopa kolmeenkin kertaan. Kässäri on älyttömän hyvä ja näyttelijätyö luontevaa.
Valitettavasti menin katsomaan koko sarjan arvostelun yhdestä lehdestä ja tiedän loppuratkaisun. Utelias kun olin, mutta kyllähän se vähän latistaa tunnelmaa. Hienoa, että jatko-osa on tulossa.
Salaisissa haaveissa haluaisin olla käsikirjoittaja.
Se harmaa mies oli just yleltä tulleessa sarjassa sen yhden sisaruksen rakastaja. Eli sarja jossa kolme sisarusta muutti tapettuaan vahingossa miehen. Uudessa paikassa nuorimman sisaruksen teini-ikäisen kaverin isä oli tämä harmaa mies joka sitten petti vaimoaan tämän sisaruksen kanssa. Sarjan nimi oli joku naapureita ja salaisuuksia??
Stefan on niljakas, hieno stailaus. Se toimittaja oli myös loistava hahmo.
Kuvaus on melkein mustavalkoinen, hieno tunnelma.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 20:58"]
Miksi esim se Stefan on kuin 70-luvulta? Miksi se Charlotta kulkee peruukki päässä? Missä ne alun lapset on, jotka Stefan vei siihen taloon?
[/quote]
Tässä on varmaan ero useimpiin (amerikkalais)sarjoihin, asioita jää avoimiksi eikä niitä selitellä
Maltoin katsoa pari jaksoa Ylen tahtiin, kunnes ahmaisin sarjan parissa päivässä Netflixistä. Onneksi toinen tuotantokausi alkaa jo kuukauden päästä!
Koukussa olen, ja nimenomaan ruotsalais-tanskalaiseen alkuperäisteokseen. Jenkkiversiota en ole seurannut, mutta sitäkin ovat monet kiitelleet.
Saga Norén on hienoimpia tietämiäni tv-sarjahahmoja, vain yhden piirteen sarjassa mainitakseni. On erittäin hienoa, että sarjan luojat (käsikirjoittajat) eivät ole diagnosoineet Sagaa. He sanivat vain, että Sagalla on huonot ihmissuhdetaidot. Kelläpä meistä ei :)
Diagnoosi kuittaa ihmisen. Kun se puuttuu Sagan toimiin ja ajatuksenjuoksuun on pakko kiinnittää huomiota. Hän myös tuottaa sarjaan hienoa huumoria. Tämä vain yhtenä yksityiskohtana Sillan monista hienoista ominaisuuksista.
Lisään vielä, että vaikeasti kuvailtavalla tavalla Saga ja Martin Rohde alkavat omaksua toisiltaan piirteitä sarjan edetessä. Konkreettisimmin tämä ilmenee siinä, että Saga tuolloin tällöin käyttää tanskalaista puheenpartta, vaikka ei vieläkää lausu Martinin sukunimeä oikein!
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 21:16"]
Se harmaa mies oli just yleltä tulleessa sarjassa sen yhden sisaruksen rakastaja. Eli sarja jossa kolme sisarusta muutti tapettuaan vahingossa miehen. Uudessa paikassa nuorimman sisaruksen teini-ikäisen kaverin isä oli tämä harmaa mies joka sitten petti vaimoaan tämän sisaruksen kanssa. Sarjan nimi oli joku naapureita ja salaisuuksia??
[/quote]
NO NIINPÄ OLI! Kiitos tästä! Olen katsonut kyseisen sarjan, mutta se taisi olla joskus keväällä.
Katsoin sarjan putkeen Netflixiltä. Loistavaa viihdettä. Nyt kiinnostaa koska 2. tuotantojakso alkaa? Sitä ei tuolla Netfixissä ole eli pitää katsoa tv:n puolelta.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 22:07"]
Nyt kiinnostaa koska 2. tuotantojakso alkaa?
[/quote]
22.9.
Olen ja joudun pidättelemään itseäni, eten katso jaksoja youtubesta etukäteen.
Sagan rooli on huippu, miten ihminen on onnistunut hankkimaan itselleen juuri oikeanlaisen ammatin ja ymmärtää omat vajvaisutensa ( "minusta ei koskaan tule esimiestä, en ole esimiesainesta"). Toki seksielämästä saadaan irti hupia...
Harmata miestä näytettiin sen verran paljon, että tuskin on vaan "fling".
Juoni tosiaan etenee kuin juna (osuvasti sanottu) ja koko ajan tulee uutta, sekä rikosten puolella että ihmissuhteissa. Miksi esim se Stefan on kuin 70-luvulta? Miksi se Charlotta kulkee peruukki päässä? Missä ne alun lapset on, jotka Stefan vei siihen taloon?