Onko joku muu koukussa Siltaan?
Ei malttaisi odottaa sunnuntai-iltaan. Huikean hyvä sarja tunnusmusiikkia myöten.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 16:58"]
Mistä sen jenkkiversion näkee??? TNX
[/quote]
Avalta
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 21:46"]
Missä ne alun lapset on, jotka Stefan vei siihen taloon?
[/quote]
Ne on varmaan siellä talossa edelleen, eikös se ollut se mies, joka niitä oli piessyt, jonka Stefan tappo?
Joku kysyi jenkkiversiosta: se tulee perjantaisin Foxilta ihan tuoreeltaan. Kiva käydä imdb:ssä lukemassa spekulaatioita kun ei ole spoilereilta.
Itse seuraan kumpaakin, kummassakin puolensa
Minä ja katsoin youtubesta kesällä jaksot peräkkäin. Tekstitys oli vaan englanniksi, mut ei haitannut. Siis onko tulossa 2. kausi??? Ihanaa!
Muutaman jakson olen katsonut jenkkisarjaa ja se ei kyllä ole vakuuttanut. Lähinnä ärsyttäviä henkilöhahmoja ja ontuvaa, että espanjankieliset mexicolaiset puhuisivat keskenään pääosin englantia.
Ruotsalainen vastine voisi varmasti olla hyvä ja näyttelijätkin tod.näk. huomattavasti parempia.
[quote author="Vierailija" time="23.08.2013 klo 09:43"]
Mihin se Stefan katosi? Niille, joka ovat nähneet koko sarjan...
[/quote]
No viime jaksossa poliisi pidätti Stefanin siellä sairaalassa, missä sen sisko on hoidettavana. En ole kyllä nähnyt koko sarjaa, mutta jos katoaa niin luulisin että vankilaan.
Tästä käsikirjoituksesta ollaan tekemässä vielä kolmas britti-ranskalaisversio. Siinä sillan korvaa eurotunneli.
Mä oon seurannut rinnakkain pohjoismaista ja amerikkalaista versiota, molemmat hyviä.
Katson sekä alkuperäistä että jenkkikopiota, en yhtään ole koukussa :)
Martin on aika ihqu. Martin ja Martinin perhehän on se, ketä murhaaja oikeasti jahtaa.
aika järkky kohta se, jossa murhaaja antaa Martinin vaimon käteen kranaatin.
Kerrankin sarja, joka pitää otteessaan! Tunnusmusiikki ihan parasta, Saga Noren on loistava tyyppi, juoni etenee kuin juna, kehuja voisi pistää tähän loputtomiin. Kyllä ne ruotsalaiset (ja tanskalaiset) osaa. (Sarjasta muistui mieleeni myös toinen ruotsalainen laatudekkari, Stieg Larssonin Millenium-trilogia jonka maikkari näytti parisen vuotta sitten)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 16:48"]
Minäkin tunnustan olevavani koukussa. Se tunnusmusiikki soi aina välillä päässä. Oliks sen Metten tapaaman harmaatukkaisen miehen silmät yhtään sellaiset kuin Stefanilla? Olen edelleen sitä mieltä, että TT on se tanskalainen naispoliisipäällikkö. Sillä on pääsy joka paikkaan ja se voi helposti lavastaa jonkun syylliseksi. Eli vaikka Noren ja Rohde löytäisivätkin "TT":n (kuolleena), niin se ei välttämättä ole se.
[/quote]
Tässä olisi järkeä!
Muistaako kukaan sitä "harmaata" miestä näkyneen aikaisemmin sarjassa? Onko näyttäytynyt jossain? Vai sekoitanko tosiaan johonkin toiseen ohjelmaan, kun katson paljon pohjoismaissa tehtyjä sarjoja & leffoja?
Mistä sen jenkkiversion näkee??? TNX