Onko joku muu koukussa Siltaan?
Ei malttaisi odottaa sunnuntai-iltaan. Huikean hyvä sarja tunnusmusiikkia myöten.
Kommentit (51)
Minä seuraan molempia. Molemamt ovat yllättävän hyviä ja eroavat toisistaan sen verran, että mielenkiinto säilyy.
No en mä ihan koukussa ole, mutta seuraan kyllä sarjaa. Hyvät tyypit ne on siihen löytäneet, varsinkin se Saga on huippu kaikkine omituisuuksineen.
Katoin koko sarjan kesällä Netflixin kautta. En mä jaksa odotella viikkoja uusia jaksoja. Pieni pettymys se sitten lopulta oli.
Itse katsoin kaikki jaksot Cmorelta vai mikä Canal plus se nyt on...ihan hyvä oli loppuun asti mielestäni.
Millointulee ja miltä kanavalta?
Olen kuullut puhuttavan sarjasta ja tiedän koukkuun jääneitä ;)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 14:50"]
Katoin koko sarjan kesällä Netflixin kautta. En mä jaksa odotella viikkoja uusia jaksoja. Pieni pettymys se sitten lopulta oli.
[/quote]
Minäkin katsoin loppuosan Netflixistä. Ehkä koukuttavinta sarjassa olikin lopulta se, kun joutui odottamaan tv-jaksoja aina viikon :) Se lupasi koko ajan enemmän kuin loppuratkaisu tarjosi, mutta niin kai parhaat sarjat yleensäkin tekevät. Ja hahmot (lähinnä Saga Norén) ja tunnelma (+ musiikki) olivat ne jotka tekivät siitä hienon.
Onko se koukussa olemista, jos seuraa jotain sarjaa ja haluaa nähdä kuinka siinä käy? En mä siihen kuole jos en näekään, mutta mielelläni katson.
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 15:05"]
Olis aika helppoa olla kuin Saga, ilman tunne-elämää.
[/quote]
Eihän sillä helppoa ollut. Paitsi seksi-elämä :)
Joo, olen koukussa. Tuliko muuten muillekin viime jakson tapahtumista sellainen vahva aavistus siitä, miten sarja tulee päättymään?
Enemmänkin toisin päin, tämä viimeisin poliisikuvio on liian helppo, pakko tapahtua vielä jotain mikä kääntää rattaat kokonaan ympäri.
Ja tämä on vaan veikkaus, en ole katsonut jaksoja netistä ennakkoon. :-)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 15:31"]
Joo, olen koukussa. Tuliko muuten muillekin viime jakson tapahtumista sellainen vahva aavistus siitä, miten sarja tulee päättymään?
[/quote]
Missä se "harmaa" mies oli aikaisemmin? Siis se, joka kävi Metteä tapaamassa. Kasvot olivat tutut, mutta en vieläkään muista mistä.
Onko siis ollut tässä sarjassa aikaisemmin, vai muistanko näyttelijän jostain muusta sarjasta/leffasta?
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 15:34"]
Enemmänkin toisin päin, tämä viimeisin poliisikuvio on liian helppo, pakko tapahtua vielä jotain mikä kääntää rattaat kokonaan ympäri.
Ja tämä on vaan veikkaus, en ole katsonut jaksoja netistä ennakkoon. :-)
[quote author="Vierailija" time="21.08.2013 klo 15:31"]
[/quote]
[/quote]
Mä veikkaan että syyllinen on se poliisin poika. En siis tiedä mitä lopussa tapahtuu, arvaan vain. Älkää kertoko jos tiedätte. Sillä olisi mahdollisuus päästä niihin poliisin tietoihin käsiksi ja on muutenkin aika outo.
Mutta se poliisin poikahan on 18-vuotias, näitä rikoksia oli kumminkin suunniteltu muutama vuosi.
15
Tässä tulee mun veikkaus:
Se Metteä tapaamassa käynyt mies on TT. Nyt se yrittää päästä Metten lähelle (sehän jo tekstailikin Mettelle viime jaksossa) ja sitten tappaa tai ainakin uhkaa tappavansa Metten. Tämä siksi, että tyyppi haluaa kostaa jotain Martinille - ehkä Martinilla on vaikkapa ollut joskus suhde TT:n vaimon kanssa? Silloin, kun Martin ja Saga melkein saivat TT:n kiinni siellä varastorakennuksessa, niin TT:hän vain pahoinpiteli Martinin, mutta jätti tämän kuitenkin henkiin, vaikka olisi voinut tappaakin. Tämän TT teki teoriani mukaan siksi, että hän haluaa kiduttaa Martinia tekemällä pahaa Mettelle.
-14
Täällä myös sarjaan koukuttunut! Nimenomaan ruotsalaisversioon, sitä toista en seuraa.
Minulla on myös tuollainen kutina, että se Metteä tapaamassa käynyt mies on jotenkin osallinen, ehkä jopa itse TT.
Jos/kun joku tietää ratkaisun, niin älkää pliis kertoko täällä :)
Minäkin tunnustan olevavani koukussa. Se tunnusmusiikki soi aina välillä päässä. Oliks sen Metten tapaaman harmaatukkaisen miehen silmät yhtään sellaiset kuin Stefanilla? Olen edelleen sitä mieltä, että TT on se tanskalainen naispoliisipäällikkö. Sillä on pääsy joka paikkaan ja se voi helposti lavastaa jonkun syylliseksi. Eli vaikka Noren ja Rohde löytäisivätkin "TT":n (kuolleena), niin se ei välttämättä ole se.
Aito ruotsalaisversio vai se jenkkien tekele?