Mikä einesruoka on parasta? Onko joku kinkkukiusaus vai kirjolohikiusaus vai nakit ja muusi?
Kommentit (19)
Eiköhän kannattaisi unohtaa einesruuat! Siellä varmaan joku kesäkeittiö löytyy! Tehkää itse ruuat! En ainakaan itse pilaisi mökkielämystä vetämällä eineksiä, kun en edes arkena niin kotonakaan tee.
Mitä vittua teet tämmöisillä tuntemattomien tiedolla ?..
Kokkikartanon Kiovan kana ja muusi
Ei varsinaisesti mikään ole hyvä, mutta maksalaatikko ja pinaattikeitto ovat perinteisesti sellaisia muutaman kerran vuodessa syötäviä tapauksia. Eivät eroa eineksenä hirveästi itse tehdystä. En ole kyllä kumpaakaan kuin kerran omatekoista maistanutkaan.
Lisäksi laitan maksalaatikkoon aina niin paljon puolukkahilloa, että itse tehdyn makuerot peittyisivät sen alle kuitenkin.
Just ostin ilta-alesta -60% kaali-liha- ja kirjolohikiusaukset 700g Kokkikartanon annokset ja pistin lautaselle kumpaakin yhtäaikaa ja sekoitin. Vähän puolukkaa vielä värin ja maun piristeeksi. Hyvä yhdistelmä ja noista syö yksi ihminen näillä helteillä, kun ei nälätä, kolmisen päivää.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Just ostin ilta-alesta -60% kaali-liha- ja kirjolohikiusaukset 700g Kokkikartanon annokset ja pistin lautaselle kumpaakin yhtäaikaa ja sekoitin. Vähän puolukkaa vielä värin ja maun piristeeksi. Hyvä yhdistelmä ja noista syö yksi ihminen näillä helteillä, kun ei nälätä, kolmisen päivää.
-winner-
Sekoitit? Siis keskenään?
Kokkikartanon kermainen lohikeitto
Vierailija kirjoitti:
Hernekeitto. Koska on terveellisin einesruoka.
Se purkki hernekeitto ei ole eines.
Saarioisen keitot ovat hyvänmakuisia, varsinkin lihaleitto ja kalakeitto, ja ne ovat tutkitusti terveellisimpiä. Sattumia niissä ei juuri ole.
Kokkikartanon possupata muusilla on aika hyvää'
Jos on kylmäsäilytystilat, Lidlin paella on huippuhyvää. Hinta on 2.99€/pussi ja kaksi ihmistä ei jaksa syödä sitä kerralla. Siinä on isoja katkarapuja, simpukoita ja broileria. Riisin joukossa on paljon eksoottisia vihanneksia.
pinaatti/porkkanaletut. Syön yhdessä raejuuston kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kokkikartanon kermainen lohikeitto
Just tämä! Pitänyt ykköspaikkaa meillä jo vuosia.
Jalostajan juustoinen savuporokeitto on suosikkini. Sitä myydään pakkauskoossa 1 annos, 2 annosta ja 3-4 annosta.
Sen kans sitten jälkiuuninäkkileipää ja sitä ihanaa kolmion muotoisiin annoksiin pakattua sulatejuustoa, jota myydään Lidlissä. Suolakurkkua
Hernekeitto. Koska on terveellisin einesruoka.