Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset haluavat vähemmän seksiä kuin miehet. Voiko tästä keskustella asiallisesti.

Vierailija
16.08.2020 |

http://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/perh…

Tuo ero on hämmentävän suuri. 25-34 -vuotiaat naiset haluavat seksiä saman verran kuin 55-64-vuotiaat miehet. (Jätetään tästä nyt ilmeisimmät läpät, jooko)

Itsestäni (55+ mies) tuntuu, että ainakin 20 vuoden ajan on julkisuudessa ollut jatkuvasti ajatus, että naiset haluavat "oikeasti" seksiä yhtä paljon kuin miehetkin.

Mietin seuraavaa: Jos mies omaksuu tämän ajatuskannan, hän alkaa mieltämään naisten halun kuin omansa. Tästä seuraa looginen odotus, että hänen pitäisi kohdata suht paljon seksiin halukkaita naisia. Kun näin ei tapahdu omassa reaalitodellisuudessa, mutta mielikuva on, että naiset kyllä haluavat, niin on otollinen pohja ajatella, ettei mies juuri yksilönä jostain syystä kelpaa seksikumppaniksi.

Aikaisemman sukupolven miehet ehkä olivat kasvaneet ajatukseen, että naiset eivät juuri seksiä halua ja se, ettei itse saanut oli nyt vaan aika normia elämää.

Siitä, että pariskunnasta toinen (lähes aina mies) haluaa enemmän seksiä kuin toinen, selitetään sillä, että pariskunnan halut eivät kohtaa. Eikö pitäisi todeta, että ero on sukupuolissa jo sinällään eikä kyseisessä pariskunnassa?

Se, että naiset haluavat "oikeasti" yhtä paljon seksiä kuin miehet on tutkitun tiedon valossa perätön väite. Onko sen toistamisesta enemmän hyötyä vai haittaa?

Yksittäistapauksena mainittakoon, että omassa parisuhteessani yli 30 vuoden aikana ne, jaksot, jolloin vaimo on halunnut enemmän seksiä ovat olleet vallitsevia. Ero on onneksi ollut pieni.

Kommentit (289)

Vierailija
41/289 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä miksi siitä pitää tehdä ongelma?

Eikö ihmisille käy sellainen, että mies panee vaikka kerran päivässä silloin kun siltä tuntuu, ja jos naista ei silloin haluta niin nainenkinhan saa siitä kuitenkin läheisyyttä ja hyvää oloa?

Sitten vaikka yhtenä-kahtena päivänä viikossa pidemmän kaavan mukaan ja niin, että molemmat haluavat täysillä.

Eli jos nainen haluaa kerran viikossa ja mies joka päivä, niin mikä ongelma on panna joka päivä joku peruspano vaikka lähärissä, ja sitten kerran viikossa revitellä kunnolla pitkine esileikkeineen ym.?

Eikö tuollainen ole aika hyvä seksielämä?

No ei olis ainakaan mulle; kai se mies vois käsiäänkin käyttää, tämä on kovin pensikeskeistä tämä homma. Nopeastihan se orgasmi sille naisellekin napsahtas, jos haula olis. Muuten hyvä idea.

Jos se nainen ei niillä pikasilla muuta halua, ni väkisinkö se pitäis alkaa hinkkaamaan. Jos hän haluaa antaa vain ainoastaan pikasen.

Jos mies on viisas, hän antaa vastaavasti myös vaimolleen näitä pikaorkkuja tasapuolisesti.

Onks se ongelma jos nainen sormeilee itselleen orgasmin kun pannaan? Usein se sujuu silleen helpommin loppuun saakka, eikä estä sitä etteikö mieskin saa sormeilla samalla? Onks se niin että pannessa nainen ei saa itse runkata, vaan pitää päästä huipulle ilman omia käsiä?

Vierailija
42/289 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmisille käy sellainen, että mies panee vaikka kerran päivässä silloin kun siltä tuntuu, ja jos naista ei silloin haluta niin nainenkinhan saa siitä kuitenkin läheisyyttä ja hyvää oloa?

Sitten vaikka yhtenä-kahtena päivänä viikossa pidemmän kaavan mukaan ja niin, että molemmat haluavat täysillä.

Eli jos nainen haluaa kerran viikossa ja mies joka päivä, niin mikä ongelma on panna joka päivä joku peruspano vaikka lähärissä, ja sitten kerran viikossa revitellä kunnolla pitkine esileikkeineen ym.?

No ei olis ainakaan mulle; kai se mies vois käsiäänkin käyttää, tämä on kovin pensikeskeistä tämä homma. Nopeastihan se orgasmi sille naisellekin napsahtas, jos haula olis. Muuten hyvä idea.

Jos se nainen ei niillä pikasilla muuta halua, ni väkisinkö se pitäis alkaa hinkkaamaan. Jos hän haluaa antaa vain ainoastaan pikasen.

Jos mies on viisas, hän antaa vastaavasti myös vaimolleen näitä pikaorkkuja tasapuolisesti.

Onks se ongelma jos nainen sormeilee itselleen orgasmin kun pannaan? Usein se sujuu silleen helpommin loppuun saakka, eikä estä sitä etteikö mieskin saa sormeilla samalla? Onks se niin että pannessa nainen ei saa itse runkata, vaan pitää päästä huipulle ilman omia käsiä?

No se on sitten sitä itsetyydytystä, ja aivan eriasia! Miten tämä voi olla miehelle niin vaikeaa. Vedä itse sitten käteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/289 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on sitten sitä itsetyydytystä, ja aivan eriasia! Miten tämä voi olla miehelle niin vaikeaa. Vedä itse sitten käteen!

Eli itse ei saa koskea itseensä seksin aikana, vaikka klitorikseen ei oikein luonnostaan mikään osuisi, ja vaginaorgasmi on vaikea?

Vierailija
44/289 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli itse ei saa koskea itseensä seksin aikana, vaikka klitorikseen ei oikein luonnostaan mikään osuisi, ja vaginaorgasmi on vaikea?

No kuka sen määrää...mutta itse en haluaisi olla panoalustana ja itse tyydyttää samalla itseni. Haluaisitko itse, mies? Sen minuutin verran panna ja sitten pois, jos et saanut? Älyttömiä kysymyksiä. Ja Mitä tämä tasa-arvon halveksunta on. Miehille oikeus pikapanoon milloin vain, ja miehen mielestä vaimoa pitää pakosti "hinkata" - pielessä sellainen suhde! Oma mies nautti kovasti kun saa minulle orgasmeja, niin sen pitäskin mennä. Mitä enemmän luen täällä, sitä enemmän inhoan ehkä miehiä..itsekkäitä omaa nautintoa vaan ajavia hinnalla millä vaan.

Vierailija
45/289 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yksi joka ketjussa jankuttava tyyppi on äärimmäisen orgasmikeskeinen.

Itselleni orgasmi ei ole pääasia seksissä, ei edes kärkipäässä, vaikka orgasmit nautinnollisia ovatkin.

Seksi voi olla hyvää vaikka en saisikaan orgasmia, ja toisaalta seksi voi olla huonoa vaikka saisin orgasmin.

Nautin myös sellaisista seksijutuista, joista en edes voi saada orgasmia.

Vierailija
46/289 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni orgasmi ei ole pääasia seksissä, ei edes kärkipäässä, vaikka orgasmit nautinnollisia ovatkin.

Seksi voi olla hyvää vaikka en saisikaan orgasmia, ja toisaalta seksi voi olla huonoa vaikka saisin orgasmin.

Ainainenko ei saa olla orgasmikeskeinen? Miehllehän se on aina se pääasia. Outoa puhetta..

Vierailija
47/289 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, naisellehan pitä riittä hellyys ja läheisyys! Ei mitään orgasmeja. Riittä kun miehen tyydyttää..

Vierailija
48/289 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä nainen olen olmut se halukkaampi aina. Mutta vuosien saatossa kun seksi on muuttunut pelkäksi penetraatioksi miehen puolelta, ei se jaksa oikein sytyttää. Mies varmaan ajattelee että olen haluton, mutta todellisuudessa en ole.

Niinpä, tässä  tuleekin juuri se, että JOS saa hyvää seksiä, sitä tekee toki mielikin sitten. Miehet itse aiheuttavat nämä ns. pihtarivaimot. Miksi he eivät ymmärrä tätä?

Tässä tyypillinen naisen yritys selitellä tilastot uusiksi. Koko kommentista paistaa läpi ajatusmaailma, jossa miehen pitää taitavasti tyydyttää kuningatar ansaitakseen uuden armopalan joskus myöhemmin. Miksei naisen vastuusta hyvään seksiin puhuta lainkaan? Tähän ikään (54) mennessä on jo ehtinyt peuhata niin monen naisen kanssa, että tietää ettei mitkään kanit hatusta auta jos nainen vain odottaa passiivisena miten mies nyt hänet sytyttää ja tyydyttää.. Jos taas molemmat on aidosti mukana, lopputulos on aina molemmille mukava.

Vierailija
49/289 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää seksiä? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä nainen olen olmut se halukkaampi aina. Mutta vuosien saatossa kun seksi on muuttunut pelkäksi penetraatioksi miehen puolelta, ei se jaksa oikein sytyttää. Mies varmaan ajattelee että olen haluton, mutta todellisuudessa en ole.

Niinpä, tässä  tuleekin juuri se, että JOS saa hyvää seksiä, sitä tekee toki mielikin sitten. Miehet itse aiheuttavat nämä ns. pihtarivaimot. Miksi he eivät ymmärrä tätä?

Tässä tyypillinen naisen yritys selitellä tilastot uusiksi. Koko kommentista paistaa läpi ajatusmaailma, jossa miehen pitää taitavasti tyydyttää kuningatar ansaitakseen uuden armopalan joskus myöhemmin. Miksei naisen vastuusta hyvään seksiin puhuta lainkaan? Tähän ikään (54) mennessä on jo ehtinyt peuhata niin monen naisen kanssa, että tietää ettei mitkään kanit hatusta auta jos nainen vain odottaa passiivisena miten mies nyt hänet sytyttää ja tyydyttää.. Jos taas molemmat on aidosti mukana, lopputulos on aina molemmille mukava.

Puhutaanpas! Kyllä sen naisenkin täytyy tehdä asioita, itse ainakin teen miehele mitä ikinä keksin itse tai pyytää. Mutta totuushan on, että mies haluaa vain panna japanna, ja sei nyt vaan ole se panomattomnaolo se naisen korkein onni.

Onko miehet oikeesti sitä mieltä, että mihet on upeita ja taitavia, ja naiset SILTI pihtareita...pankaas nyt se kätönen EDES sinne omalle sydämelle.

Vierailija
50/289 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainainenko ei saa olla orgasmikeskeinen? Miehllehän se on aina se pääasia. Outoa puhetta..

Toki saa, itse en vain näe sitä positiivisena asiana.

En voisi olla orgasmikeskeisen miehen kanssa eikä kaikki miehet todellakaan onneksi ole orgasmikeskeisiä, vaikka niin luuletkin.

Arvostan hyvää seksiä, eikä orgasmikeskeinen mies (tai nainen) voi sitä tarjota.

Vierailija
51/289 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläkai sinäkin katkeroituisit, jos joka seksikerta päättyiskin siihen NAISEN orgasmiin!  Ja sitä pitäs sun sietää vuostolkulla, ja päälle antaa vaan suuhoitojakin. Kauankohan kestäsit?

Voi kuule, on niin monia kertoja kun olen lopettanut yhdynnän (en seksiä) vaimon orgasmiin, koska tiedän miten herkästi hän saa ikäviä oireita emättimeensä pitkistä yhdynnöistä ja runkannut satsin hänen vatsalleen tai selälleen. Enkä ole yhtään katkera, päinvastoin, antamisen ilo näes ja hyvää seksiä se on ollut vaikken sisään tulisikaan.

Muutoinkin minusta pitäisi hyväksyä oma avittaminen seksin aikana. On naisia, jotka eivät vain saa yhdynnässä ja on aivan luonnollista, että siinä joko itse tai kumppani avittaa, että molemmat saa. Jos orgasmit on kovin eritahtisia, pitäisi kyetä sopimaan miten tilanteessa jatketaan, ettei jää hampaankoloon. Puhumalla selviää jo pitkälle.

Vierailija
52/289 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu auki kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläkai sinäkin katkeroituisit, jos joka seksikerta päättyiskin siihen NAISEN orgasmiin!  Ja sitä pitäs sun sietää vuostolkulla, ja päälle antaa vaan suuhoitojakin. Kauankohan kestäsit?

Voi kuule, on niin monia kertoja kun olen lopettanut yhdynnän (en seksiä) vaimon orgasmiin, koska tiedän miten herkästi hän saa ikäviä oireita emättimeensä pitkistä yhdynnöistä ja runkannut satsin hänen vatsalleen tai selälleen. Enkä ole yhtään katkera, päinvastoin, antamisen ilo näes ja hyvää seksiä se on ollut vaikken sisään tulisikaan.

Muutoinkin minusta pitäisi hyväksyä oma avittaminen seksin aikana. On naisia, jotka eivät vain saa yhdynnässä ja on aivan luonnollista, että siinä joko itse tai kumppani avittaa, että molemmat saa. Jos orgasmit on kovin eritahtisia, pitäisi kyetä sopimaan miten tilanteessa jatketaan, ettei jää hampaankoloon. Puhumalla selviää jo pitkälle.

Kyllä, mutta tuohan on eriasia; sinähän sait sen orgasmin! Et siis jäänyt ilman. Yleensähän miehet tekee niin, että jättävät kun itse saavat, On mulla kokemusta asiaan ennnen omaa miestä, joka ei ikinä niin tekisi.

Vierailija
53/289 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juuri joku mies kirjoitti että kalu hälle työkalu, jonka haluaa vain työntää pilluun. Niin, miehen hermotukset kalussa...ja tähän naisen pitäs sitten vaan tyytyä tyydyttämään,  kun ne naisen ei ole just tasan siellä pillun sisällä. Kivaahan se on sielläkin työnnellä, varsinkin jos mies taitavasti painelee sitä vulvaakin (joku mies varmaan että mikä, missä, ei kiinnosta) mutta kun ne eivät ole siellä ne naisen PÄÄPISTEET,  ja sitten naisten pitää tähän tyytyä..

Vierailija
54/289 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti sentään jos oma vaimo olisi tuollainen jäkättäjä kun tää yks näissä ketjuissa, ni en panis sitten millään tavalla. Katsoisin vaikka nurkkaan ja runkkaisin ihan mielelläni yksin. Luojan kiitos on nainen, joka tietää mitä haluaa sängyssä ja sitä myös saa niin paljon, kun tarvitsee. Kyllä jokainen tervepäinen oli mies tai nainen osaa avata sanallisen arkkunsa jos ei seksi tyydytä. Aivan varmasti ne miehet teille sormettelee ja nuolee niitä orgasmeja, jos niin haluatte. Ainakin omasta mielestä on aivan helvetin upeeta saada vaimo laukeamaan mahdollisimman useasti ja usealla tavalla

Vierailija
55/289 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sain, kun hoidin sen lopulta itse (ja ihan omasta tahdosta), enkä jäänyt sitä itkemään. Vink, vink!

Vierailija
56/289 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti sentään jos oma vaimo olisi tuollainen jäkättäjä kun tää yks näissä ketjuissa, ni en panis sitten millään tavalla. Katsoisin vaikka nurkkaan ja runkkaisin ihan mielelläni yksin. Luojan kiitos on nainen, joka tietää mitä haluaa sängyssä ja sitä myös saa niin paljon, kun tarvitsee. Kyllä jokainen tervepäinen oli mies tai nainen osaa avata sanallisen arkkunsa jos ei seksi tyydytä. Aivan varmasti ne miehet teille sormettelee ja nuolee niitä orgasmeja, jos niin haluatte. Ainakin omasta mielestä on aivan helvetin upeeta saada vaimo laukeamaan mahdollisimman useasti ja usealla tavalla

Juurikin noin. Jos tuntuu, että oma pati on jo kohta piipussa, parasta on nuolla/dildottaa vaimo hekuman huippuun heti alkajaisiksi. Sitten ei vaadita ihmeitä kun peli on jo tasan (naisen orgasmi on vaan niin kiihottavaa nähdä). Sen jälkeen vaan kaksi raukeata saman viltin alle katsomaan vaikka kympin uutisia.

Vierailija
57/289 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä naisena ihan mielellään hiplaan itseäni siinä samalla kun mies panee. Tiedän paremmin mistä kohtaa ja millä voimakkuudella milloinkin. Toki jos mies haluaa sen tehdä niin annan kyllä. Paneminen tuntuu kyllä todella hyvältä, mutta tarvitsen klittaan kosketusta saadakseni. Usein mies hoitelee minulle orkun tai kaksikin ennen omaansa. Välillä haluan kuitenkin laueta yhdynnän aikana. Miehellä ei ole lupaa laueta ennen minua. 😉 Mies kun tykkää että valta on minulla.

Edellisessä suhteessa olin se joka enemmän halusi, nyt menee onneksi aika tasan. Tosin ehkä vähän enemmän haluan, mutta ei suurta eroa. Ja ihan varmasti panisin vaikka joka päivä jos toinen haluaisi. Ei ole ikinä ollut tunnetta ettei oikeasti haluaisi. Välillä kyllä tietää ettei varmaan laukea, mutta hyvältä se tuntuu silti. Ja se riittää silloin.

Vierailija
58/289 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihmettä sinä täällä kiukuttelet, jos ajattelet aivan samalla tavalla kuin nämä orgasmikeskeiset naiset??... äläkä puhu vain yhdestä naisten orgasmien puolustajasta, minä ainakin oon ollu ihan muissa kuvioissa koko päivän vaikka yksi näin ajattelevia naisia olenkin, eli kyllä meitä on useampia täällä, kuinka monta niin sitä en tiedä kun ei käytetä edes nimimerkkejä. Taidat olla nettikiusaaja ja joku ihme häirikkö. Anonyymeillä foorumeilla on kivaa kun voi haukkua toisia aivan kuin vanhoina hyvinä aikoina hiekkalaatikolla. Suomi on vapaa maa ja täällä saa kirjoittaa ihan vapaasti aivan kaikki ihmiset, jopa tasa-arvon kannattajat, älä sinä tule siihen älisemään!

Vierailija
59/289 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku miehet haluaa näämmä täälläkin rageemisen voimalla jyrätä naisia hiljaisiksi alistujiksi seksissä, ja kilteille naisille meneekin helposti luu kurkkuun eikä enää uskalleta sanoa mitään, ettei itse jouduta ottamaan sontaa niskaan. Ja sitten jotkut eivät usko sovinistiseen aivopesuun seksimaailmassa... 

Vierailija
60/289 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AH KUI IHANA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi