Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset haluavat vähemmän seksiä kuin miehet. Voiko tästä keskustella asiallisesti.

Vierailija
16.08.2020 |

http://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/perh…

Tuo ero on hämmentävän suuri. 25-34 -vuotiaat naiset haluavat seksiä saman verran kuin 55-64-vuotiaat miehet. (Jätetään tästä nyt ilmeisimmät läpät, jooko)

Itsestäni (55+ mies) tuntuu, että ainakin 20 vuoden ajan on julkisuudessa ollut jatkuvasti ajatus, että naiset haluavat "oikeasti" seksiä yhtä paljon kuin miehetkin.

Mietin seuraavaa: Jos mies omaksuu tämän ajatuskannan, hän alkaa mieltämään naisten halun kuin omansa. Tästä seuraa looginen odotus, että hänen pitäisi kohdata suht paljon seksiin halukkaita naisia. Kun näin ei tapahdu omassa reaalitodellisuudessa, mutta mielikuva on, että naiset kyllä haluavat, niin on otollinen pohja ajatella, ettei mies juuri yksilönä jostain syystä kelpaa seksikumppaniksi.

Aikaisemman sukupolven miehet ehkä olivat kasvaneet ajatukseen, että naiset eivät juuri seksiä halua ja se, ettei itse saanut oli nyt vaan aika normia elämää.

Siitä, että pariskunnasta toinen (lähes aina mies) haluaa enemmän seksiä kuin toinen, selitetään sillä, että pariskunnan halut eivät kohtaa. Eikö pitäisi todeta, että ero on sukupuolissa jo sinällään eikä kyseisessä pariskunnassa?

Se, että naiset haluavat "oikeasti" yhtä paljon seksiä kuin miehet on tutkitun tiedon valossa perätön väite. Onko sen toistamisesta enemmän hyötyä vai haittaa?

Yksittäistapauksena mainittakoon, että omassa parisuhteessani yli 30 vuoden aikana ne, jaksot, jolloin vaimo on halunnut enemmän seksiä ovat olleet vallitsevia. Ero on onneksi ollut pieni.

Kommentit (289)

Vierailija
1/289 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä sitten. Jonkun on aina oltava himokkaampi ja joku jää sinä toiseksi. Näin myös penetraation tarpeessa.

Vierailija
2/289 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienet oikeassa. Parempi vain hyväksyä varsin hyvänä ja normaalina tilanteena se, että itse haluan lähes joka päivä, ja vaimo kerran viikossa.

Tämä ei toki tarkoita sitä, että parempaan ei kannattaisi pyrkiä. Kannattaa, ja se toimii molemmille - ainakin osan ajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/289 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä sitten. Jonkun on aina oltava himokkaampi ja joku jää sinä toiseksi. Näin myös penetraation tarpeessa.

Onhan  seksi paljon muutakin kuin penetraatiota, ainakin naiselle!

Vierailija
4/289 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se jokapäivä haluava olen minä, nainen. Ja tätä  jatkunut vuosikymmenet jo.

Vierailija
5/289 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä nainen olen olmut se halukkaampi aina. Mutta vuosien saatossa kun seksi on muuttunut pelkäksi penetraatioksi miehen puolelta, ei se jaksa oikein sytyttää. Mies varmaan ajattelee että olen haluton, mutta todellisuudessa en ole.

Vierailija
6/289 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä nainen olen olmut se halukkaampi aina. Mutta vuosien saatossa kun seksi on muuttunut pelkäksi penetraatioksi miehen puolelta, ei se jaksa oikein sytyttää. Mies varmaan ajattelee että olen haluton, mutta todellisuudessa en ole.

Niinpä, tässä  tuleekin juuri se, että JOS saa hyvää seksiä, sitä tekee toki mielikin sitten. Miehet itse aiheuttavat nämä ns. pihtarivaimot. Miksi he eivät ymmärrä tätä?

Vierailija
7/289 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin mies tulisi toimeen paljon vähemmällä, seksiä minun aloitteestani lähes päivittäin johon onneksi melkein aina suostuu.

Vierailija
8/289 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat syklisiä olentoja toisin kuin miehet. Kerran kuussa on hormonien aiheuttama juoksuviikko noin niinkuin karkeasti yleistäen. Biologiaa vastaan tappelua se on jos yrittää väkisin nousta selkään silloin kun ei ole otollinen aika. Toki sapiensin aivoilla se nainen voi tehdä myönnytyksen ja hommailla siinä välissä vähän vastentahtoisestikin, että sosiaaliset suhteet pysyy kunnossa.

Ihanaa olla sinkku niin voi odottaa rauhassa sitä luonnollista kiimaa jonka voi päästää aina säännöllisin väliajoin valloilleen eikä kukaan tule tökkimään munalla poskeen niinä päivinä kun ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
9/289 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat vähemmän seksiä, koska yhteiskunnan normi on harrastaa sitä vakiintuneessa parisuhteessa. Seksi vain parisuhteessa johtaa halun vähenemiseen.

Enemmän syrjähyppyjä, salasuhteita, salarakkaita, poikaystäviä!

Ja kun miehet haluavat sanella säännöt ja haluavat kutsua sitä avoimeksi suhteeksi, kaikki on tylsää taas.

Vierailija
10/289 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen seksi: Panettaa niin paljon, että on löydettävä joku nainen. Naisen seksi: Kun on kohdannut ihanan tyypin alkaa panettaa. 

Vierailija
11/289 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, tässä  tuleekin juuri se, että JOS saa hyvää seksiä, sitä tekee toki mielikin sitten. Miehet itse aiheuttavat nämä ns. pihtarivaimot. Miksi he eivät ymmärrä tätä?

En nyt osaa laittaa viitettä tai lähdettä, mutta käsittääkseni ihan tutkitusti lesbosuhteissa on vähemmän seksiä kuin homomiesten suhteissa.

Vierailija
12/289 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee omassa suhteessa, avioliittoa 10v ja kolme muksua. Ikää on hieman 30+.

Kumppani on kuormittunut arjesta ja työstä, eikä hänellä ole sen takia seksi ensimmäisenä mielessä. Itse olisin heti valmis hommiin. Hyväksyn tämän.

Päivittäin tarjoan kumppanille iltaisin hellyyttä ja hierontaa. Annan hänelle vartalohierontaa, koko vartalohierontaa, usein hieron pakarat ja erogeeniset alueet ja intiimialueen. Hän ei koskaan kieltäydy, sillä hän pitää siitä.

Olen nähnyt paljon vaivaa että osaan tehdä sen mahdollisimman hyvin. Onhan se omalle itsetunnollekin hyväksi olla hyvä omalle kumppanille, nautin siitä että voi tarjota koko vartalon läpi käyviä orgasmeja. Kunnon hieronnan jälkeen kumppani on erittäin halukas seksiin, kun fiilis on kohdallaan.

Seksiä on usein, koska näen sen eteen aikaa ja vaivaa. Ne jotka valittaa että seksiä ei ole, no ei muuta kuin opiskelemaan, on niin monta keinoa antaa naiselle nautintoa.

Vierailija
13/289 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa naisillakin on haluja. Tai ainakin teeskentelevät haluavansa seksiä. Mitä pidempään yhdessä niin sitä vähemmän se peitto heiluu. Sinkkuna on pieni mahdollisuus saada halukasta naista.

Vierailija
14/289 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt osaa laittaa viitettä tai lähdettä, mutta käsittääkseni ihan tutkitusti lesbosuhteissa on vähemmän seksiä kuin homomiesten suhteissa.

Kaksi ”nautiskelijaa” yhdessä, niin eipä siinä mitään tapahdu.

Vierailija
15/289 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun suhteissa aikuisella iällä on ollut seksiä jatkuvasti ja välillä enemmän kuin itse jaksaisi. Naiset ovat silti halunneet vieläkin enemmän. Nykyinen haluaisi koko ajan, mutta tyytyy kun lähes päivittäin edes on. Hyväilyä, hellimistä ja kiusoittelua on kyllä aina ohimennen puoliin ja toisin.

Vierailija
16/289 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan  seksi paljon muutakin kuin penetraatiota, ainakin naiselle!

Nimesit tuossa ongelman juurisyyn.

Vierailija
17/289 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tosiaaa´n on miehille vaikeaa tajuta, että jos annat - saat. Naisille tämä yhtälö aina ollut selvä. Upeeta seksiä, siis jossa se penetraatio EI OLE kaikki se seksi. niin kyllä irotoo!

Itse ollut taitavan miehen kanssa pian 40 vuotta, ja jokapäivä haluan häntä hulluna..juuri tätä yhdessä luettiin, ja myönsi että olen halukkampi. Kyllä on jokapäivä saatava, varsinkin kun ei tiedä päivää milloin loppuu...

Nauttikaa ja antakaa toisenkin nauttia, elämä lyhyt.

Vierailija
18/289 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SexPertti kirjoitti:

Näin se menee omassa suhteessa, avioliittoa 10v ja kolme muksua. Ikää on hieman 30+.

Kumppani on kuormittunut arjesta ja työstä, eikä hänellä ole sen takia seksi ensimmäisenä mielessä. Itse olisin heti valmis hommiin. Hyväksyn tämän.

Päivittäin tarjoan kumppanille iltaisin hellyyttä ja hierontaa. Annan hänelle vartalohierontaa, koko vartalohierontaa, usein hieron pakarat ja erogeeniset alueet ja intiimialueen. Hän ei koskaan kieltäydy, sillä hän pitää siitä.

Olen nähnyt paljon vaivaa että osaan tehdä sen mahdollisimman hyvin. Onhan se omalle itsetunnollekin hyväksi olla hyvä omalle kumppanille, nautin siitä että voi tarjota koko vartalon läpi käyviä orgasmeja. Kunnon hieronnan jälkeen kumppani on erittäin halukas seksiin, kun fiilis on kohdallaan.

Seksiä on usein, koska näen sen eteen aikaa ja vaivaa. Ne jotka valittaa että seksiä ei ole, no ei muuta kuin opiskelemaan, on niin monta keinoa antaa naiselle nautintoa.

Onneksi edes jotkut miehet ymmärtävät tämän! Minä kun yritän tätä miehille sanoa, niin pelkkää valitusta tulee, ei kiinnosta kuin oma itse.

Vierailija
19/289 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Eikö miehet tajua yhtään mitään, luomakunnan kruuut mukamas.

Vierailija
20/289 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SexPertti kirjoitti:

Onneksi edes jotkut miehet ymmärtävät tämän! Minä kun yritän tätä miehille sanoa, niin pelkkää valitusta tulee, ei kiinnosta kuin oma itse.

Monilla naisilla vain se oma nautinto on tärkein. Teet kaikki temput ja toinen saa lukuisia orgasmeja. Toinen vaatii lisää ja lisää seksiä koko ajan. Silti mitään ei ole valmis itse tekemään, kun tuntuu selällään maaten vain niiiin hyvältä. Sitten ollaan että miehen pitäisi olla tyytyväinen kun saa tyydyttää kumppaniaan jatkuvasti. Jotain toimintaa saa toisesta vain olemalla aktiivinen ja alistamalla ja ottamalla ”väkisin”. Mutta kun olisi joskus kiva olla itsekin vastaanottavana osapuolena nautinnolle. Montako vuotta tuollaista epäsuhtaa jaksaisit itse?

Onneksi on löytynyt helmi, joka välillä yrittää ihan omasta halustaan tehdä vain minulle hyvää. Kun edes joskus käy näin päin, niin sitä jaksaa taas panna parastaan.

Niin ja tuon takia varmaan monissa suhteissa ne ensimmäiset kuukaudet on ne kiihkeimmät. Sitten miehiä alkaa kyllästyttää olla aina vain antamassa ja antamassa ja seksuaaliyhteys alkaa kuihtua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän