Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo "katoaa" aina kun olen ollut baarissa

Vierailija
15.08.2020 |

Tämä on vähän outo juttu enkä tiedä miten sen selittäisin niin että siitä saa kiinni.

Mua on alkanut ihmetyttää miksi vaimoni järkkää aina hirveesti menoja itselleen sen jälkeen kun mä olen ollut baarissa tai reissussa (mikä ei oo usein vaan ehkä korkeintaan kerran kahdessa kuussa.

Esim. jos oon viikonlopun reissussa, vaimo on poissa kotoa samaan aikaan ja usein yllätyäen vielä pidentää sitä menoaan. Eli su-iltana kun oon tullut kotiin on ilmoittanut että hän tuleekin vasta ti tai ke.

Ensin luulin että on vaan sattumaa mutta nyt on alkanut tuntua että tossa on jotain outoa ja tarkoituksellista. Niinkuin rankaisisi mua poissa olollaan tai jotain.

Eikä siis lähde koskaan minnekkään reissuun silloin kun mä oon kotona, vaan saa sen idean omiin menoihinsa aina silloin kun mä oon sanonut meneväni jonnekin.

Kommentit (177)

Vierailija
21/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan löytänyt ihanan miehen, eikä tohkeissaan huomaa tulla takaisin kotiinsa?

Vierailija
22/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi pelaa peliä kanssasi. Häntä ärsyttää menosi ja sen takia järjestää itselleen menoa samaan aikaan. Hän myös haluaa tehdä itsestään kaivatun ja tärkeän, joten viipyy menoillaan pitempään kuin sinä.

Miten tilanne sitten ratkaistaan? Vakuuta naisesi siitä, että sinun menosi ovat täysin viattomia, niinkuin varmaan ovatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan tutulta ja järkeen käyvältä! Minä oon aina miehen rientopäivän jälkeisen päivän poissa. Menee hermo, jos toinen vain nukkuu väsymystään tai krapulaansa ja mulla on harteillani koti ja lapset aivan kuten miehen rientopäivinäkin. Olen alkoholistin ilmeisen traumatisoitunut lapsi, joten aina miehen ollessa poissa ahdistun viimeistään kun aurinko laskee ja pimeys saapuu. En siedä/kestä nähdä miestä väsyneessä kunnossa. Lapsuus hiipii nykypäivään ja tunnen itseni hylätyksi ja arvottomaksi. Oman mielenterveyteni takia ja riita välttääkseni häivyn itse. Yleensä yksin, joskus lasten kanssa. Parempi olisi olla poissa kaksi päivää, jotta taakseni jätetyt kotityöt eivät odottaisi minua palatessani. Kahdessa päivässä mies on kohentunut sen verran, että on esim. pessyt pyykkiä ja siivonnut keittiön pöydän. Ja juu, olen terapiani käynyt, mutta voisi olla aihetta jatkaa.

Vierailija
24/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö jutella sen vaimon kanssa. Olisko jotain traumoja humalaisista, krapulaisista. Oikeasti ette ole puhuneet, vaan itseksesi mietit?

Vierailija
25/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en valittaisi yhtään. Miksi vain sinä saisit mennä, mutta vaimosi ei??

Vierailija
26/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tuollainen joskus 18-20-vuotiaana. Olin epävarma ja mustasukkainen, kuvittelin miehen tekevän menoillaan vaikka mitä. En vaan sanonut sitä ääneen vaan keksin itselleni menoa samaan aikaan ja saatoin olla pidempään reissussa kuin hän, jotta mies kaipaisi minua ja olisi minusta mustis.

Petin myös miestä varmuuden vuoksi useasti, mitä kadun.

Todella typerää ja noloa. Ja kutsutaan varmaan passiivis-aggressiivisuudeksi. Ja olin tosi nuori. Edelleen 13 vuoden jälkeen olen saman miehen kanssa. Eipä tulee tehtyä enää noin. 😃

Vierailija
27/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap sanonut että vaimon ei sais mennä?? Taukki. Ihmetteli vaan tuota toimintaa

Huomionhakua, sanoisin.

Vierailija
28/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap sanonut että vaimon ei sais mennä?? Taukki. Ihmetteli vaan tuota toimintaa

Huomionhakua, sanoisin.

Tuo huomionhaku johtaa pettämiseen, joten ap:n pitäisi olla oikeasti kiinnostunut seurustelusta. Jos suhde ei etene, nainen lähtee. Keskustelun puute edesauttaa lähtemistä.

Vierailija
29/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin #28. Mustasukkaista ja epävarmaa, ehkä hieman lapsellistakin piiloaggressiivista käytöstä. Tekee salaperäisyydellään sinusta sen kotona odottelijan ja omasta reissustaan sen päätapahtuman. Varmaan ne hänen reissunsa ei ole kummoisia, mutta yrittää esittää, että on. Vanhempiensa luona tms. Varmaan pakkaa suureleisesti seksikkäitä vaatteita mukaan.

Vierailija
30/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin että vaimo hakee huomiota.

Vierailija
31/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomionhakua, sanoisin.

Itse olet todellinen ääliö ja debiili.

Miksi aloittajaa ärsyttää niin kovin kun vaimo onkin "pidempään" poissa. Ihme nalkuttajamies.

Vierailija
32/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin tekisin ja teinkin, nykyään olen mieluummin kokonaan ilman kumppania, ei ole niin repivää nuo tulot ja menot ja voi rauhassa tutustua uusiin ihmisiin missä milloinkin liikkuukin.

Vierailija
33/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin tuollainen joskus 18-20-vuotiaana. Olin epävarma ja mustasukkainen, kuvittelin miehen tekevän menoillaan vaikka mitä. En vaan sanonut sitä ääneen vaan keksin itselleni menoa samaan aikaan ja saatoin olla pidempään reissussa kuin hän, jotta mies kaipaisi minua ja olisi minusta mustis.

Petin myös miestä varmuuden vuoksi useasti, mitä kadun.

Todella typerää ja noloa. Ja kutsutaan varmaan passiivis-aggressiivisuudeksi. Ja olin tosi nuori. Edelleen 13 vuoden jälkeen olen saman miehen kanssa. Eipä tulee tehtyä enää noin. 😃

Sama täällä. Petin myös miestä ja lopulta lopetin suhteen, koska mies ei vaan huomioinut tarpeeksi.

Mies olisi saanut mennä, jos olisi esim esitellyt minulle kaverinsa, mutta liikkui missä lie, joten en tuntenut olevani luottamuksen arvoinen. Sitten en enää itse luottanut häneen ja aloin pettämään.

Vierailija
34/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi huomaa kuinka huono ap on puhumaan.

Vierailija
35/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimuus on a ja o suhteessa. Milloin ajattelit opetella sen, ap?

Vierailija
36/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein käyt jossain koko viikonlopun vaimon kanssa? Kahdestaan ja muussa seurassa?

Vierailija
37/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä tympii sun juoksut, niin antaa korkojen kera takaisin😏

Tämä. Selvä tapaus. Mutta mitä merkitystä, saat itekin rentoutua kotona yksin? Kaivella munia ja piereskellä antaumuksella, tai mitä te miehet nyt teettekään yksin ollessa.

Vierailija
38/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakua. Siis anna sitä.

Vierailija
39/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hän siis on? Onhan siinä nyt eroa, onko hän vaikka vanhemmillaan tai kaverillaan verrattun siihen että on hotellilomalla jossain ja se "venähtää" tiistaihin saakka.

Vierailija
40/177 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ollessaan jaksaa ja ehtii ideoida tekemistä, muuten ei. Voisi olla yksi syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä