Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi ateistit kiihkoaa ateismistaan

Vierailija
18.08.2013 |

Eivät kylläkään kaikki, mutta aika monta tälläistä tiedän. Mieletön uskovaisten mollaaminen. Nytkin ku se "huippu"tutkimus oli että ateistit on viisaampia kuin uskovaiset. Itseäni en luokittele kumpaankaan ryhmään. Enkä koe tarvetta arvostella kärkkäästi toisia uskomusten vuoksi. Siksi oudoksuttaa tuollainen itsensä ylistämine muiden mollaaminen. Mun periaate on, antaa kaikkien kukkien kukkia. Ei se mun elämää liikuta mihin joku uskoo tai on uskomatta. Mutta miksi pitää toisia huonompana tuollaosten asioiden vuoksi??? Kysympä vaan. 

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
21.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 08:28"]

Entä kun ihminen kuuluttaa olevansa ateisti ja käy silti hautausmaalla läheisten haudoilla? Miksi ihmeessä? Kirkkoon ja uskontoonhan sekin liittyy. Ja eräs keräilee enkeli esineitä ja tauluja. Kuitenkin pilkkaa uskovaisia. Hmmm. Älykkyyttä selvästi. Tunnelyä ei tosin näillä ihmisillä ole. Sen olen saanut kokea ja huomata. 

[/quote]Taas joku typerä uskovainen. Miten vainajien muistelu ja kunnioittaminen olisi muka uskovaisten etuoikeus? Luuletko torvi että ateisti ei kaipaa vanhempiaan tai polisoon näiden kuoleman jälkeen, eikä haluaisi muistaa heitä? Miten se muka liittyy uskontoon?

Uskovilla on joku älytön luulo että ateistin pitäisi vihata uskovia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla