Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yleistäen: Missä ikäluokassa ikävimmät ihmiset?

Vierailija
09.12.2013 |

Minusta n. 50-vuotiaissa, ja nimen omaan vielä naisissa. Harvoin saan osakseni huonoa kohtelua, koska olen aika kiltti ja kohtelias, enkä juurikaan provosoi, mutta silloin kun saan, ovat ilkeilijät lähes poikkeuksetta 50+ naisia.

Nyrpistelyä, ilkeilyä ym. ko. ikäluokan naisilta olen kohdannut mm. asiakkailtani toimiessani ennen myyjänä, uusilta työkavereilta vastikään aloittamassani työssä, sekä ihan vaan satunnaisilta ohikulkijoilta, joiden tiellä kenties vahingossa seisoin vaikkapa marketissa asioidessani.

Kerro vielä ikäsi? Itse olen 26-vuotias.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat. Kun olin sairaalassa töissä, esimies valisti, että hankalimpia potilaita ovat usein keski-ikäiset naiset. Keski-ikäiset miehet kyllä olivat mielestäni useammin pahansisuisia.

Vierailija
2/16 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-22-vuotiaissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret (15-14 -vuotiaat)

Täytin just 50

Vierailija
4/16 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiku 15-24-vuotiaat

Vierailija
5/16 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 + on työelämässä rasittavimpia ja ikävimpiä. Liekö vaihdevuodet, kyllästyminen työhön, mieheen ja elämään yleensä sekä jatkuva väsymys vaivana, mutta eniten kyllästynyttä, kyynistä ja "kyllä minä tiedän" -asennetta on juuri heillä.

Yleisesti ihmisryhmänä vaikeimpia tuntuvat kuitenkin olevan teini-ikäiset. En haluaisi olla yläasteen opettaja tänä päivänä. 

Vierailija
6/16 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, oma ikä 36  kun sitäkin kysyttiin (nro 6)

Vierailija
7/16 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on yleensäkin helppoja, teinien/nuorten kanssa tulen ihan hyvin toimeen, nuoret aikuiset ok, omaikäiseni ok, 50+ tuottaa vaikeuksia, vanhukset ovat yleensä ihania.

t. 40v

Vierailija
8/16 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosikäiset ja nelikymppiset. Viisikymppiset ovat omien havaintojeni mukaan selvästi nelkikymppisiä rennompia.

Vierailija
9/16 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan 50+ naiset. 

Mukavimpia on 35+ miehet.

Ja itse olen 28v.

Vierailija
10/16 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä nuo n. viiskymppiset naiset on usein tosi tympeitä ja nyreitä ja katsovat nenänvartta pitkin, tulee toisen läsnäolosta pelkästään sellainen olo että mitäs pahaa mä nyt olen tehnyt. Tottakai on myös tosi mukavia tuon ikäisiä, se on itsestään selvää mutta täytynee mainita kun av:lla usein viestejä luetaan "piru raamattua" -tekniikalla.

Niin ja mun oma ikä on 30.

Vierailija
11/16 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että keski-ikäiset naiset. Itsekin olen, mutta kun vierestä seuraa, niin aivan kamalaa käytöstä. Itse pyrin tekemään kaiken toisin kuin kaverini.

Ovat todella itseriittoisia, elämänsä huipussa, lapset vähintään teinejä. Avioliitto on täydellistä tai juuri erottu ja siitä niin onnellisia.

Mä en tajua miten niillä riittää jika asiaan tuhahtelua, supisemista, ilkeilyä, puuttumista.. Suoraan puhuminen on nyt in. Sekin olis taitolaji, ei suoraan puhumineö tarkoita, että saa ilkeillä. Asioista pitää osata sanoa kauniisti kuitenkin.

Entäpä kun saavat vähän viiniä sisäänsä, niin pois alta risut ja männyt kävyt. Mikään ei ole enää pyhää. Se kikatuksen määrä, kun kaikki on niin hauskaa. Kovaan ääneen huudetaan asiat, huomionkipeinä. Miehiä käytetään surutta silloin hyväksi omia ja vieraita, jos ei onnistu tulee känniakkakahakka. "etkö sä tiedä kuka mä olen" tyliin!

Mä en enää jaksa rakkaita ystäviäni kovin usein. Ihmettelevät, kun en käy tai lähde bilettää. Mummotunneliin wuhuu! OMFG jään mielelläni kotiin viltin alle mieheni kainaloon lapsia rapsutellen.

Vierailija
12/16 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-19-vuotiaat. Varsinkin kun ovat laumassa.

Itse olen 25v+

Vierailija
13/16 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin asiakaskontaktien perusteella sanoisin, että 40-60 v miehissä on eniten sellaisia, jotka kokevat olevansa oikeutettuja vaikka sitten kuuhun taivaalta jos keksivät sen haluavansa/tarvitsevansa. Mun mielestä ehkä hankalimpia ja ärsyttävimpiä tän tyyliset tyypit.

Itse olen 31v nainen.

Vierailija
14/16 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusikymppiset ihmiset. Minä olen 50v.

Vierailija
15/16 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha hauska, täytin alkuvuodesta 18 ja sanotaanko, että ainakin yöelämässä ikävintä on kohtelu +25< naisilta. Varsinkin jos sattuvat kuulemaan kuinka vanha sitä oltiinkaan. Ehkä on jo unohtunut miltä tuntuu olla se nuorin. Kovasti on jo elämänkokemusta ja tradenomin paperit jne.

Vierailija
16/16 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppiset naiset ainakin on kauheita lastenvihaajia. En tiedä miksi. Nuoret, siis teinitkin, on empaattisia, jos lapsi itkee tai jotain. Nuoret (20-30v.) on herttaisia ja toisten pienten lasten vanhemmat on jotenkin samaa jengiä. Miehet on ihan neutraaleja kaikessa iässä ja eläkeikäiset on ihania. Ne melkein alkaa lässyttämään. Sen sijaan noin 50v. naiset on kuin myrkyn nielleitä. Aletaan kuittailla ja huokailla seuralaiselle lapsesta jne. Kysymys ei tosiaan ole mistään sikamaisesta käytöksestä vaan normaaleista pienistä lasten käytösjutuista, joihin muut ihmiset ei kiinnitä huomiota tai hymyilee. Ihan kuin ne olisi kateellisia tai jotain.

Töissä ihan sama ilmiö ja vielä siihen lisätään toinen hirveyttä lisäävä piirre: hoitajuus, niin huoh! Mä olen ollut kahdessa työpaikassa, joissa on jonkin verran ex- hoitsuja töissä ja ne on ihan hirveitä kaikki. Se on sama, onko nainen merkonomi, insinööri, ekonomi tai mikä milloinkin taustaltaan, ne on kaikki mukavia/reiluja. Sitten tää entisten hoitsujen lauma: kauheaa supsutusta keskenään ja oikein nautitaan "näpäytellä" toisia.  Olen miettinyt, että lieneekö se hoitoala opettanut heidät aikanaan nuorina tuohon käytökseen. 16 työvuoden jälkeen en ole kenenkään muun töissä huomannut harjoittavan mm. tätä kuiskuttelua kahvipöydässä, ollaan supsuttamassa jotain ja menet siitä ohi, niin ollaan hiljaa ja katsotaan jne.