Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voi kovin pahoin

Vierailija
15.08.2013 |

mitä tehdä.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun olen liian väsynyt tappelemaan.

ap

Vierailija
42/53 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostun sitä paitsi poistumaan lasteni elämästä ihan vapaaehtoisesti. Mies ei siihen pakota, mutta oli selvästikin hyvillään kun kuuli saavansa pienen lottovoiton ja aivan kaikki lapset sekä sen, että itse katoan ihan  kokonaan. Minulle se oli helpottava hetki, kun pitkästä aikaa hän suhtautui minuun ei-hyökkäävästi. Vähän sama, kuin pää olisi veden pinnan alla ja joku nostaisi hetkeksi haukkaamaan happea. Sillä hetkellä siitä maksaisi mitä hyvänsä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 00:57"]

Mutta kun olen liian väsynyt tappelemaan.

ap

[/quote]

Anna miehen luulla sun katkenneen. Se antaa sulle silloin hetken hengähdystauon. Sinä aikana koitat saada itsellesi lastenvalvojan ajan ja kriisiapua mutta et hiiskahdakaan miehelle niistä. Koska kuten hyvin tiedät, helvetti on irti jos se saa vihiä. 

Mä poistin jokaisen sossunumeron jne. kännykän lokitiedoista ja historiasta erikseen, siten mies ei älynnyt epäillä mitään kun kuitenkin lokitietoja oli. 

tuo oli sairasta aikaa, ja vaikka miten väsyttää jatkuva riitely ja vääntö turhistakin asioista, se kannattaa sillä palkkiona on kliseisesti ja täysin totena, se vapaus.

Vierailija
44/53 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo.

Vierailija
45/53 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten mieleen yksi yksityiskohta. Miehen omat vanhemmat erosivat tämän ollessa noin 6 vuotias. Poika jäi veljiensä kanssa äidille. Äiti kuulemma piinasi isää noin 10 vuoden ajan ja onnistui sillä tavalla etäännyttämään lapset isästänsä melko kivasti. Isä oli siis liian nössö (kuten minä) ja äiti riivinrauta. Mies on syytellyt minua samanlaiseksi "tulevaksi yksinhuoltajahaahkaksi" kuin äitänsäkin, mutta taitaapa itse vastata paremmin kuvausta. Ikävä kyllä minä vastaan sitä nössöisää. :(

Vierailija
46/53 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aina niin paha mieli näistä kirjoituksista.

Kunpa voisin auttaa! Ottaa vaikka omalle lattialle nukkumaan!

Sä oot tietty pa ja kaikki rahat miehellä.

Vierailija
47/53 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

47, olen pahoillani. Olen napsinut sellaisen kasan erilaisia lääkkeitä, että kohta voisi alkaa jo helpottaakin. Jos vaikka maksa poksahtaisi. Kertokaa terveisiä ja sanokaa että äiti rakasti lapsia, mutta oli vähän liian heikko tänne eläjäksi. Hyvää yötä ja kiitokset kaikille!

Vierailija
48/53 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormet kurkkuun tai sulla on pian fyysisesti ihan kamala olo.

Huomenna uusi päivä. 

Voit yllättyä miten paljon sun läheiset sua auttavat, kun avaat heille kuvion!

Turvakoti ei ole paskempi vaihtoehto! 

Kun saat itses kerättyä, näet asiat eri tavalla. Usko mua.

Vierailija
49/53 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset rauhaa ja lepoa nyt. Kyllä sulle joku paikan suo, kunhan vaan avoimesti kerrot hädästäsi. Huilaat, et anna miehen ottaa yhteyttä, ja sitten mietit vasta asioita uudestaan. 

Vierailija
50/53 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAKAS ap! Älä riistä henkeä itseltäsi! Et mitenkään voi nyt epätoivon keskellä tietää, että mitä hyvää tulevaisuudella saattaa olla sinulle varattuna - asiat voivat muuttua myös parempaan suuntaan vaikket juuri nyt pystyisikään sellaista uskomaan! Jos nyt lähdet pois elämästä, et koskaan pääse näkemään tuota parempaa mahdollisuutta. NYT tarvitset tukea ja apua, jotta pääsisit näkemään ja kokemaan, että et ole huono ja kelvoton, jonka kuuluisi kuolla VAAN OLET RAKAS ja ARVOKAS IHMINEN!! Pidä vielä kiinni elämästä, rakas tuntematon ystäväni! Yritä vielä soittaa kriisipuhelimiin ja aamulla heti niihin viranomaisiin ja läheisille sukulaisille/ystäville. Täällä kotona olen huutanut ja rukoillut rakastavaa Jumalaa että hän auttaisi sinut tämän vaiheen läpi uuteen elämään! Luotan siihen, että sinä et jää ilman apua.

http://www.healingrooms.fi/?sid=118

Vierailija
51/53 |
16.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha ei ole ratkaisu! Koeta vielä soittaa kriisipuhelimeen tai paikkakunnan mielenterveyspäivystykseen. Ei ole häpeä pyytää apua kriisitilanteessa tai kun omat voimat eivät enää riitä.

Vuosia sitten olin yhtä pohjalla ja tein elämäni parhaimman päätöksen hakeutua psykiatrille. Kiitos lääkityksen ja terapian olen yhä elossa ja elämässä on viimein myös toivoa paremmasta.

Niin on sinullakin.

Vierailija
52/53 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit rukoilla aika kovaa. Selvisin nimittäin aivan käsittämättömästä määrästä lääkkeitä ilman mitään vaurioita, vaikka kaiken järjen mukaan minun pitäisi olla kuollut tai vähintäänkin vakavasti invalidisoitunut. Kiitos sinulle tuntematon ystävä, olen kuntoutumassa nyt. 

[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 02:12"]

RAKAS ap! Älä riistä henkeä itseltäsi! Et mitenkään voi nyt epätoivon keskellä tietää, että mitä hyvää tulevaisuudella saattaa olla sinulle varattuna - asiat voivat muuttua myös parempaan suuntaan vaikket juuri nyt pystyisikään sellaista uskomaan! Jos nyt lähdet pois elämästä, et koskaan pääse näkemään tuota parempaa mahdollisuutta. NYT tarvitset tukea ja apua, jotta pääsisit näkemään ja kokemaan, että et ole huono ja kelvoton, jonka kuuluisi kuolla VAAN OLET RAKAS ja ARVOKAS IHMINEN!! Pidä vielä kiinni elämästä, rakas tuntematon ystäväni! Yritä vielä soittaa kriisipuhelimiin ja aamulla heti niihin viranomaisiin ja läheisille sukulaisille/ystäville. Täällä kotona olen huutanut ja rukoillut rakastavaa Jumalaa että hän auttaisi sinut tämän vaiheen läpi uuteen elämään! Luotan siihen, että sinä et jää ilman apua.

http://www.healingrooms.fi/?sid=118

[/quote]

Vierailija
53/53 |
01.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin ja urheile. Tsemp.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi