Miksi mies on naisen kanssa jota ei pidä kauniina?
Eikä seksuaalisesti haluttavana? Eikö olisi parempi erota ja hakea nainen jota haluaa?
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä! Joskus teininä pojat piiritti pullukkaa kaveriani mutta kehuivat hänelle kuinka minä olen hyvännäköinen. Eihän tuossa ole mitään järkeä...
Noh, pullukoilta saa helpommin ja on aina hyvä laittaa sanaa kiertämään. Nämä opitaan jo hyvin varhaisessa vaiheessa poikien maailmassa.
Pariutuminen on yhtä tyytymistä. Harva saa ulkoisesti tai edes henkisesti juuri sellaista kuin mistä unelmoi. Mutta sellaista se elämä on. Sitten maailman historia on kehitelty mitä ylivedetyimpiä ja siirappisimpia loruja täydellisyydestä sekä ainutkertaisuudesta. Tuossa tuota perään kuuluttamaasi järkeä on vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Olin minäkin monta vuotta naimisissa miehen kanssa, jota en pitänyt erityisen komeana tai haluttavana. Hänessä oli paljon muita hyviä ominaisuuksia, ei ulkonakö tai haluttavuus ole kaikille tärkeintä. Hän on hyvä isä lapsilleni, vaikka emme enää yhdessä olekaan.
LapsilleNI XDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä! Joskus teininä pojat piiritti pullukkaa kaveriani mutta kehuivat hänelle kuinka minä olen hyvännäköinen. Eihän tuossa ole mitään järkeä...
Noh, pullukoilta saa helpommin ja on aina hyvä laittaa sanaa kiertämään. Nämä opitaan jo hyvin varhaisessa vaiheessa poikien maailmassa.
Pariutuminen on yhtä tyytymistä. Harva saa ulkoisesti tai edes henkisesti juuri sellaista kuin mistä unelmoi. Mutta sellaista se elämä on. Sitten maailman historia on kehitelty mitä ylivedetyimpiä ja siirappisimpia loruja täydellisyydestä sekä ainutkertaisuudesta. Tuossa tuota perään kuuluttamaasi järkeä on vähemmän.
Mitä nyt noita uusimpia tuontejakin on täällä Helsingin seudulla näkynyt niin tuhteja tunnutaan oikein hakemalla hakevan. Varmasti saisivat niitä hoikkiakin vaan siltikin pullukoita tuodaan. Miten selität tämän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt noita uusimpia tuontejakin on täällä Helsingin seudulla näkynyt niin tuhteja tunnutaan oikein hakemalla hakevan. Varmasti saisivat niitä hoikkiakin vaan siltikin pullukoita tuodaan. Miten selität tämän?
Tuonteja? Thaimaalaisia varmaan näkee eniten suomimiesten kanssa (karkean ja silmämääräisen etnnisen profiloinnin perusteella), eikä nämä kyllä yleensä mitään punkeroita ole. Joten en ihan ymmärrä mitä tarkoitat? Tummia ja Lähi-idän naisia näkee harvoin suomalaisilla miehillä, mutta näistä maista tulleiden miestapikoiden rinnalla näkee usein melko runsaita suominaisia. Tuotako mahdoit tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuonteja? Thaimaalaisia varmaan näkee eniten suomimiesten kanssa (karkean ja silmämääräisen etnnisen profiloinnin perusteella), eikä nämä kyllä yleensä mitään punkeroita ole. Joten en ihan ymmärrä mitä tarkoitat? Tummia ja Lähi-idän naisia näkee harvoin suomalaisilla miehillä, mutta näistä maista tulleiden miestapikoiden rinnalla näkee usein melko runsaita suominaisia. Tuotako mahdoit tarkoittaa?
On niitä alkanut näkymään. Eipä nähtävästi aina halutakaan hoikkia. Suotta dissaat punkeroiden ihailijoita kerta noita näytetään varta vasten hakevan.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan vain omasta puolestani:
Minulla yksinkertaisesti synkkaa hänen kanssaan niin hyvin ja huumori toimii. Hänen kanssaan on helppo ja mukava olla. Kaikki arvot ja elämäntilannekin mätsää. Niiden paremman näköisten ja haluttavien kanssa ei ole löytynyt muuta motiivia olla yhdessä kuin himo.
Nautin seksistä myös naiseni kanssa, vaikka kiihottuminen vaatiikin työtä ja kosketusta.
Tietääkö naisesi ettet pidä häntä kiihottavana tai haluttavana?
Vain pieni osa naisista on kauniita. Eikä kauneus ole vain "katsojan silmässä", vaan käsitys kauneudesta on melko yhtenevää kaikilla. Ruma ei ole kaunis kenenkään mielestä.
Keskimäärin miesten naismaku on kohtuullisen samanlainen. Erityisen kaunis nainen on kaunis lähes kaikkien mielestä. Normimiehelle olisi täydellisen idioottimaista tavoitella kaikkein kauneimpia naisia. Se olisi samanlainen strategia kun että suostuisit ajamaan pelkästään ferrarilla tai asumaan pelkästään Helsingin keskustan hienoimmassa luksusasunnossa. Jokainen mies kuten nainenkin ymmärtää omat rajotteensa. Siksi tyydymme volkkariin, normikämppään ja keskiverto naiseen. Vai pitäisikö olla asunnottomana, autottomana ja ilman parisuhdetta ja odottaa että ihme tapahtuisi omalle kohdalle. Onnea vaan sellaisen strategian kanssa. Tyhmemmänkin pitäisi tuo ymmärtää.
Mies kuten nainen sopeutuu parisuhteeseen keskivertokumppanin kanssa. Rakkaus ei lopulta ole sama asia kun alkuhuuma. Se että se kumppani näyttäytyy omissa silmissä houkuttelevana ja kauniina/komeana on valtaosin oman mielikuvituksen tuotetta. Samoin jos näet hänet vastenmielisenä. Jokainen ihminen on oikeasti epätäydellinen.
Vastaan vain omasta puolestani:
Minulla yksinkertaisesti synkkaa hänen kanssaan niin hyvin ja huumori toimii. Hänen kanssaan on helppo ja mukava olla. Kaikki arvot ja elämäntilannekin mätsää. Niiden paremman näköisten ja haluttavien kanssa ei ole löytynyt muuta motiivia olla yhdessä kuin himo.
Nautin seksistä myös naiseni kanssa, vaikka kiihottuminen vaatiikin työtä ja kosketusta.