Läheiseni haluaisi että maksan pois hänen 20 000 euron velan ja suuttui, kun sanoin, että antaa sen jäädä velkojien tappioksi
Perinnöstäni haluaisi, että maksan sen. Saamani kokoisesta perinnöstä (päälle miljoona euroa) kuulemma voi sen velan pois hyvin maksaa.
En aio maksaa, koska kyseinen henkilö on käyttäytynyt minua loukkaavasti aiemminkin, eikä ole pyytänyt anteeksi.
Nyt siis loukkaavaa hänen käytöksessään oli se, että hän sanoi, että ”KUKAAN muu kuin minä ei toimisi näin”, eli siis ettei maksa ja sanoo syyksi sen, että hän on muka loukannut minua. Että koska hänestä ei ole loukannut, niin mulla ei ole oikeaa syytä tässä olla maksamatta.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden päästä niin äitihullu itkee kun menetti rahansa jollekin huijarille. Ja sekin tulee olemaan hänen äidin vika, koska se lainasi heppalehtiä serkulle.
Vuoden? Sijoitushorisontti sen firman kautta on minimi 5 vuotta. Siinä ajassa sijoitusten pitäisi olla kivasti voitollisia. Heidän tuotteensa ei sovi sellaiselle, joka tarvitsee rahat ennen sitä. Heillä on korkeampi lunastuspalkkio, jos rahat ottaa ulos aiemmin. He eivät halua, että ihmiset ottavat niitä ulos miten sattuu, ettei heidän tarvitse myydä sen takia esim. huonoon aikaan. Toisekseen mukana on vain noin 30 sijoittajaa, joten sinne ei siis oteta aivan ketä tahansa (esim. just jos on näkyvissä, että haluat rahat ulos aiemmin)
ApRahaa voi periä milloin vain, mutta järkeä ei. Sitä joko on tai ei.
Tyypillistä pyramidihuijaus-jargonia. Oikeasti pyörittävät useita tuollaisia "30 laatusijoittajan" ryhmiä. Jäseniksi niihin haetaan nimenomaan ilman omaa ansiotaan rikastuneita ääliöitä. Jos joku vaurastuu omin neuvoin, tunnistaa kyllä tuollaisen ja monta muutakin huijausta.
Miksi sitten Suomen yksi suurimmista osakevälittäjistä mainitsi heidät minulle? Kun pohdin heidän Private Banking puolensa kanssa sijoituksiani.
Ap
Firma kun sijoittaa heidän kauttaan. Hekään (se osakevälittäjä) eivät siis häviä, jos menen rahoineni sinne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden päästä niin äitihullu itkee kun menetti rahansa jollekin huijarille. Ja sekin tulee olemaan hänen äidin vika, koska se lainasi heppalehtiä serkulle.
Vuoden? Sijoitushorisontti sen firman kautta on minimi 5 vuotta. Siinä ajassa sijoitusten pitäisi olla kivasti voitollisia. Heidän tuotteensa ei sovi sellaiselle, joka tarvitsee rahat ennen sitä. Heillä on korkeampi lunastuspalkkio, jos rahat ottaa ulos aiemmin. He eivät halua, että ihmiset ottavat niitä ulos miten sattuu, ettei heidän tarvitse myydä sen takia esim. huonoon aikaan. Toisekseen mukana on vain noin 30 sijoittajaa, joten sinne ei siis oteta aivan ketä tahansa (esim. just jos on näkyvissä, että haluat rahat ulos aiemmin)
ApRahaa voi periä milloin vain, mutta järkeä ei. Sitä joko on tai ei.
Tyypillistä pyramidihuijaus-jargonia. Oikeasti pyörittävät useita tuollaisia "30 laatusijoittajan" ryhmiä. Jäseniksi niihin haetaan nimenomaan ilman omaa ansiotaan rikastuneita ääliöitä. Jos joku vaurastuu omin neuvoin, tunnistaa kyllä tuollaisen ja monta muutakin huijausta.
Ai jaa. Asiakkaina heillä kylläkin on varakkaita sukuja, yliopistoja ja säätiöitä. Mietinkin, että pitäisikö tahosta vinkata sukumme säätiötähoitavalle serkulleni, joka on KTM.
ApVinkkaa mieluummin lähimmälle poliisille.
Oletko vähän seko? Miksi menisin harhakuvittelemaan poliisille, että kyseessä on huijaus? Mitä perusteluita sille olisi?
Ap
Taas yksi AV-miljonääri siellä. On se kumma miten ne kaikkia kerääntyy tänne aikaansa viettämään, vaikka luulisi sillä rahalla keksivän parempaakin tekemistä.
Vinkkaa mieluummin lähimmälle poliisille.