Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läheiseni haluaisi että maksan pois hänen 20 000 euron velan ja suuttui, kun sanoin, että antaa sen jäädä velkojien tappioksi

Vierailija
12.08.2020 |

Perinnöstäni haluaisi, että maksan sen. Saamani kokoisesta perinnöstä (päälle miljoona euroa) kuulemma voi sen velan pois hyvin maksaa.
En aio maksaa, koska kyseinen henkilö on käyttäytynyt minua loukkaavasti aiemminkin, eikä ole pyytänyt anteeksi.
Nyt siis loukkaavaa hänen käytöksessään oli se, että hän sanoi, että ”KUKAAN muu kuin minä ei toimisi näin”, eli siis ettei maksa ja sanoo syyksi sen, että hän on muka loukannut minua. Että koska hänestä ei ole loukannut, niin mulla ei ole oikeaa syytä tässä olla maksamatta.

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes olet yhteyksissä tuollaisen kanssa?

Hän on saanut gaslightitettua minut uskomaan, että minun KUULUU auttaa häntä ja välittää hänestä ja olisin sika, jos en toimisi niin. Joku, joka ei kuulemma tule toimeen KENENKÄÄN kanssa. Ennen perintöä siihen oli mahdotonta väittää vastaan. Vasta saadessani perinnön voin elää haluamaani elämää paskakikkareen kitinöistä ja minun haukkumisistani piittaamatta.

Ap

Vierailija
62/104 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin hänen toimintansa nyt, miettikään, miten se on kuin suoraan kaasuvalottamisen oppikirjasta. Väittää, että mun kuuluu maksaa rahat hänelle, mm. koska hän on hoitanut minua alle 3-vuotiaana kotona, eikä vienyt tarhaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on ilmeisesti nainen, kelpaisiko sulle mies seura.

Kelpaisi kyllä, mutta olen aika valikoiva ja en mikään catch .

Ap

Ikä, pituus, paino, rintaliivien koko, asuin paikka.

Voisi vaikka kiinnostaakin.

Vierailija
64/104 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun sanon, etten maksa, koska hän ei pyydä minulta anteeksi loukkaamisiani, niin alkaa huutaa, miten väärin mä teen.

Tätä on kaasuvalottaminen.

Ap

Vierailija
65/104 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on ilmeisesti nainen, kelpaisiko sulle mies seura.

Kelpaisi kyllä, mutta olen aika valikoiva ja en mikään catch .

Ap

Ikä, pituus, paino, rintaliivien koko, asuin paikka.

Voisi vaikka kiinnostaakin.

Mutta kiinnostatko sinä minua?

Ap

Vierailija
66/104 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli mökillä kaasuvalot, mutta remontissa purettiin pois ja nyt tulossa sähköt tilalle.

Vierailija
68/104 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli mökillä kaasuvalot, mutta remontissa purettiin pois ja nyt tulossa sähköt tilalle.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Gaslighting

Vierailija
69/104 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasuvalotus on outo termi, mutta se on eräänlaista manipulointia, jossa kohde ei huomaa, että kyseessä on manipulointi.

Ap

Vierailija
70/104 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli manipulointi tuossa on se, että minua yritetään saada paheksumalla maksamaan hänen velkansa. Paheksuntaa koitetaan herättää asiasta, missä en ole tehnyt mitään paheksuttavaa, mutta siinä koitetaan vedota ”muihin”, eli henkilö sanoo, että ”kukaan muu” ei toimisi kuten minä ja myös seuraava askel on uhata kertoa muille, etten auta häntä.

Ap

Vierailija
71/104 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis enää ei hänen koko varallisuutensa ole, mutta sijoitettava varallisuus on. Eli mieluummin, kuin lähden itse tavoittelemaan jotain säälittäviä prosentteja, annan varallisuutta itseäni PALJON osaavamman käsiin. Jos joku on onnistunut saamaan viimeisen 10 vuoden ajalta 23% tuoton maailman pörssi-ondeksin ollessa samalta ajalta 13%, niin minusta hän vaikuttaa minua osaavammalta sijoittajalta. Ja ehkä sinuakin.

Ap

Kai ymmärrät että tuo sijoittaja jolle olet rahasi antamassa on täysi huijari, mitään oikotietä onneen ei ole. Puolestani heitä rahat vaikka tuuleen, ainakin olen VAROITTANUT.

Raha on vain vaihdannan väline, sillä ei ole mitään itseisarvoa, eikä se lisää ihmisarvoa. Parhaat asiat ovat ilmaisia eikä niitä voi ostaa rahalla. Esim. Lapsillesi et voi ostaa uutta lapsuutta. Panosta heihin nyt, ja pistä se oma egosi kerrankin sivuun.

En ole kateellinen, itselläni myös mukava salkku mutta se on vain vanhuuden turvaksi eikä se merkitse minulle yhtään MITÄÄN verrattuna esim. Lapsiini ja heidän lapsuutensa laatuun. Olin esim. Kotiäitinä viisi vuotta että lapsillani olisi hyvä varhaislapsuus ja alku elämälle. Olen ikuisesti kiitollinen että raha mahdollisti tämän.

Vierailija
72/104 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään et maksa! Hänen velkansa, maksakoon itse!

Vierailija
73/104 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut koko ajan vuodesta toiseen omasta äidistäsi ja kuinka hirveä hän on ollut. Pysähdy itse peilin eteen ja pohdi kuinka hyvä äiti olet itse ollut omille lapsillesi. Pohdi vielä lisää. Pyydä lapsilta ja ex-mieheltä anteeksi ja Lahjoita rahasi heille, usko minua he ansaitsevat sen!

Vierailija
74/104 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No anna märistä, mitä se haittaa? Move on.

Sitä, että kukaan muu ei ole kuulemma yhtä paha, ettei maksaisi, kuin minä.

Ap

Et vastaa kysymykseen. Mitä se haittaa, että joku märisee? Vastaat vain sen tunteen minkä hän sinussa aiheuttaa. Mutta mieti nyt: MITÄ VÄLIÄ hänen tai kenenkään mielipiteellä on? Mitä väliä sillä on, että hänen mielestään sinä olet paha? Jos hän on äitisi, niin sano, että "itsepähän minut kasvatit". Jos se on sukulainen, naapuri, ystävä, orava, presidentti, niin kohautat harteitasi ja sanot, että "sitten olen paha, entäpä sitten".

Vierailija
75/104 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo! Meneppä ottamaan lääkkeesi. Miljuuna muuttuu miljardiksi ja huolesi häviää.

Olet aikamoinen taakka läheisillesi.

Vierailija
76/104 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun pätee vanha sanonta:

"Jos terve aivo yrittää ymmärtää sairasta aivoa niin terve aivo sairastuu"

Pidetään huolta terveistä aivoistamme.

Mielenterveyden ongelmat ovat aina tosi hankalia ja valitettavasti täältä ei ammattiapua saa :(

Vierailija
77/104 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden päästä niin äitihullu itkee kun menetti rahansa jollekin huijarille. Ja sekin tulee olemaan hänen äidin vika, koska se lainasi heppalehtiä serkulle.

Vierailija
78/104 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mee tasan muumikarkit, jos joku tällainen jankuttaja on saanut miljoonan perinnöksi. Mutta ilmeisesti olet sen jonkun mielestä ansainnut, jollain ihme tavalla. Kyllä kannattaakin käyttää aikansa tähän vauvapalstalla jankkaamiseen. Ei näytä raha tekevän onnelliseksi, jos muuten ei ole asiat kunnossa.

Vierailija
79/104 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, ollaanko täällä taas purkamassa vanhoja traumoja? Tutulta vaikuttaa, tosin stoori on uudistettu.

Vierailija
80/104 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille et menee linjalle myymään kakkosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi