Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läheiseni haluaisi että maksan pois hänen 20 000 euron velan ja suuttui, kun sanoin, että antaa sen jäädä velkojien tappioksi

Vierailija
12.08.2020 |

Perinnöstäni haluaisi, että maksan sen. Saamani kokoisesta perinnöstä (päälle miljoona euroa) kuulemma voi sen velan pois hyvin maksaa.
En aio maksaa, koska kyseinen henkilö on käyttäytynyt minua loukkaavasti aiemminkin, eikä ole pyytänyt anteeksi.
Nyt siis loukkaavaa hänen käytöksessään oli se, että hän sanoi, että ”KUKAAN muu kuin minä ei toimisi näin”, eli siis ettei maksa ja sanoo syyksi sen, että hän on muka loukannut minua. Että koska hänestä ei ole loukannut, niin mulla ei ole oikeaa syytä tässä olla maksamatta.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitin todella paljon mieleni tuosta minun arvostelustani.

Hän ajatteli, että maksaa korkoja minulle, mutta en mä hänen pennosiaan halua, jos sen edestä pitäisi maksaa 20 tonnia. Surkea diili. 77-vuotias velkaantunut kyseessä.

Ap

Vierailija
2/104 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi läheinen tietää rahoistasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että ajattelevatkohan hänen ystävänsä jotenkin todella pöyristyneinä minusta pahaa, jos en maksa, että on siinäkin kamala ja ahne läheinen?

Hän ei vienyt minua 1-vuotiaana tarhaan, niin sen takia kuulemma olen hänelle tuon velkaa.

Ap

Vierailija
4/104 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvituksesi tuotetta. Oletko kännissä taas?

Vierailija
5/104 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron hänelle sellaiset asiat. Eihän se tieto niistä oikeuta ketään perseilemään.

Ap

Vierailija
6/104 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä tän äitihullun mielikuvitusäiti, joka häntä kaltoin kohtelee, tietää äitihullun mielikuvitusperinnöstä.

Vierailija
7/104 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anna märistä, mitä se haittaa? Move on.

Vierailija
8/104 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mielikuvitusta, vaan täyttä totta. Perin tosiaan yli miljoonan.

Ap

Vierailija
9/104 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 77-vuotiaan velkoja kannata enää maksella. Se on lähtö jo niin lähellä joka tapauksessa.

Vierailija
10/104 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No anna märistä, mitä se haittaa? Move on.

Sitä, että kukaan muu ei ole kuulemma yhtä paha, ettei maksaisi, kuin minä.

Ap

Vierailija
11/104 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan oikein teit!!!!!!!! Jooooooo!!!!

Vierailija
12/104 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 77-vuotiaan velkoja kannata enää maksella. Se on lähtö jo niin lähellä joka tapauksessa.

Sanoin hänelle tämän. Että annan mennä mieluummin velkojien tappioksi. Hänen mielestään se vain vaikeuttaisi hänen tilanneettaan.

Ap

Vierailija
13/104 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ongelma tässä on se, että hänen sanansa satuttivat. Vielä kuvittelee, että maksaisin hänelle jotain. Jos hänelle sanoo, että hänen sanansa satuttivat, niin hän väittää, että siksi, että omatuntoni kolkuttaa. Vaikka HÄNHÄN se sanoi minusta, että kukaan muu ei ole niin paha, en mä itse ajattele yhtään sillälailla. Mutta ei todellakaan ole kivaa ja minusta edes oikeutettua, että hän sanoo noin.

Ap

Vierailija
14/104 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko perustaa pieni kittari?

Vierailija
15/104 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään pitäisi maksaa toisen velkoja "pois"? Omituinen ja nolo vaatimus. En ikinä kehtaisi pyytää ketään maksamaan minun velkojani. Ei lahjaa pyydetä, korkeintaan saadaan.

Vierailija
16/104 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme oikeuttaa läheisen käyttäytymään tuolla tavalla pahasti? Läheistään kohtaan??? Hänen kuuluisi välittää minusta. Ja siis siksi en maksa, että hän ei piittaa minun tunteistani. Ja sen olen sanonut hänelle. Ei siltikään piittaa.

Ap

Vierailija
17/104 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenenkään pitäisi maksaa toisen velkoja "pois"? Omituinen ja nolo vaatimus. En ikinä kehtaisi pyytää ketään maksamaan minun velkojani. Ei lahjaa pyydetä, korkeintaan saadaan.

Hänen mielestään mun perintöni kuuluu osittain hänelle, koska isäni, jonka rahoja ne ovat on jollainlailla taloudellisesti ”kusettanut” häntä aikoinaan.

Ap

Vierailija
18/104 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla tosi läheisiä 😂

Vierailija
19/104 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidatte olla tosi läheisiä 😂

No emme henkisesti ole. Ei hänen kanssaan voi olla.

Ap

Vierailija
20/104 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mukavaa olla yksin miljoonan kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme