Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi urheilukilpailussa naisilla on pienen pienet juoksuhousut, mutta miehillä shortsit

Vierailija
12.08.2020 |

Televisiossa nähtyä.

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei muuten kiinnostaisi katsoa fyysisesti ja henkisesti miehiä kaikin tavoin heikompien naisten urheilua.

Niukemmalla vaatetuksella saadaan katsojia myös heidän räpellykselleen

Kylllä musta ainakin naisten jalkapallo on ihan kiinnostavaa.

Samaa mieltä

Vierailija
22/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei muuten kiinnostaisi katsoa fyysisesti ja henkisesti miehiä kaikin tavoin heikompien naisten urheilua.

Sinuakaan ei siinä ois tollasia p*askáviestei laittamassa jos joku ”fyysisesti ja henkisesti heikompi” nainen ei ois sua ulos pungertanu.

Joku saa kerran, pari munaa ja tuotos on pakko saada ulos niin se tekee sankarin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Ei jotkut pitkät juoksutrikoot varmasti hidasta tai vaikuta mihinkään. Tai navan peittävä paita. Jos olisin urheilija niin käyttäisin pitkän mallista t-paitaa tai tank toppia ja pitkiä trikoita.

Vierailija
24/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tykkäävät esitellä itseään. Ai eivät? Avaahan Instagram, TikTok, Facebook. En ole yllättynyt sanonnasta naisen vanhimmasta ammatista, tapa vain muuttunut.

Vierailija
25/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saavat itse valita asunsa ja sen koon. Kukaan ei siis estä kisaamaasta vaikka burqa päällä

Olen nähnytkin muutaman kisaavan asussa, jossa vain kasvot näkyvät. Muistaakseni Iranin edustaja ainakin oli tuollaisessa asussa MM-kisoissa juoksumatkalla. 

Vierailija
26/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saavat itse valita asunsa ja sen koon. Kukaan ei siis estä kisaamaasta vaikka burqa päällä

Olen nähnytkin muutaman kisaavan asussa, jossa vain kasvot näkyvät. Muistaakseni Iranin edustaja ainakin oli tuollaisessa asussa MM-kisoissa juoksumatkalla. 

Juu, se on ihan ok. Ihan itse saavat valita meneeko "housut" persvakoon vai ei

Vierailija
27/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt. Ei jotkut pitkät juoksutrikoot varmasti hidasta tai vaikuta mihinkään. Tai navan peittävä paita. Jos olisin urheilija niin käyttäisin pitkän mallista t-paitaa tai tank toppia ja pitkiä trikoita.

Ei hidasta ei. Esim. keihäänheitossa valtaosa naisista kisaa pitkissä housuissa tai puoleen reiteen ulottuvissa shorteissa. Sitä olen eniten ihmetellyt, miksi pituus hyppääjät haluavat kisata pikkarihousuissa. Luulisi, että on ikävä tunne, kun on kirjaimellisesti hiekkaa p'mpissä. 

Vierailija
28/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan NIIN paljon sitä yhtä korkeushyppääjänaista, Bradshaw. Sillä oli peittävä asu ja huomio keskittyykin sen urheilusuoritukseen.

Mutta mitä kukakin naisurheilija sitten haluaa tuoda esille.

Vierailija
29/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai ne tekee sen vain itsensä takia, eikä suinkaan sen että joku katsoisi.

Vierailija
30/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoin tahdoin pyllistelevät puolipukeissa telkkarissa ja sitten kitisevät, kun kommentoidaan ulkonäköä. Luulenpa, että ei kommentoitaisi niin paljon, jos olisi vähemmän paljasta pintaa esillä. En ainakaan muista kuulleeni kommenttia vaikkapa koripalloilijanaisten vartaloista. Korkeintaan pituudesta, joka nyt on luonnollista, kun se on koripallossa aika keskeinen seikka. 

Vierailija
31/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdoin tahdoin pyllistelevät puolipukeissa telkkarissa ja sitten kitisevät, kun kommentoidaan ulkonäköä. Luulenpa, että ei kommentoitaisi niin paljon, jos olisi vähemmän paljasta pintaa esillä. En ainakaan muista kuulleeni kommenttia vaikkapa koripalloilijanaisten vartaloista. Korkeintaan pituudesta, joka nyt on luonnollista, kun se on koripallossa aika keskeinen seikka. 

Ja varmuuden vuoksi kerrottakoon, että tämän kirjoitti nainen. Ei tarvitse kenenkään pillastua naisia halventavasta miehestä :)

Vierailija
32/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkähälaist remmii sää käytät?

mää oo pohtinunna ihan sammaa; mutta jos ilmavrrat sitte menee nopeemmin ohisee?

Vierailija
33/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehilläkin pullottaa trikoissa.

Vierailija
34/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehilläkin pullottaa trikoissa.

Heillä on kivekset ja penis, jos et tiennyt. Naisilla harvemmin pullottaa ihan samalla tavalla, koska heillä ei ole kiveksiä ja penistä. Siinä on sukupuolten ero. 

Vierailija
35/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuakaan ei siinä ois tollasia p*askáviestei laittamassa jos joku ”fyysisesti ja henkisesti heikompi” nainen ei ois sua ulos pungertanu.

Joku saa kerran, pari munaa ja tuotos on pakko saada ulos niin se tekee sankarin?

Noinko sä ajattelet äidistäsi?

Vierailija
36/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinko sä ajattelet äidistäsi?

Miten äidit ja synnyttäminen liittyvät urheilijoiden vaatetukseen? 

Vierailija
37/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkäävät esitellä itseään. Ai eivät? Avaahan Instagram, TikTok, Facebook. En ole yllättynyt sanonnasta naisen vanhimmasta ammatista, tapa vain muuttunut.

Mitä tyhmempi, sitä vähemmän vaatteita.

Yleensä nämä silikonejaan ja peppujaan esittelevät ovat vähän kouluja käyneitä.

Älykkäät naiset pärjäävät elämässä hyvin ihan älynsä vuoksi. Vaatteet päällä.

Vierailija
38/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hidasta ei. Esim. keihäänheitossa valtaosa naisista kisaa pitkissä housuissa tai puoleen reiteen ulottuvissa shorteissa. Sitä olen eniten ihmetellyt, miksi pituus hyppääjät haluavat kisata pikkarihousuissa. Luulisi, että on ikävä tunne, kun on kirjaimellisesti hiekkaa p'mpissä. 

Minkä lisäksi varmasti tosi kiva kaivaa niitä housuja joka suorituksen jälkeen persvaosta tv-kameroiden kuvatessa. Vaikea uskoa että olisi täysin naisten oma valinta valita tuollaiset kilpailuasut! Ennemminkin saattaa sponsorit sanella mitä on pantava päälle.

Vierailija
39/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tyhmempi, sitä vähemmän vaatteita.

Yleensä nämä silikonejaan ja peppujaan esittelevät ovat vähän kouluja käyneitä.

Älykkäät naiset pärjäävät elämässä hyvin ihan älynsä vuoksi. Vaatteet päällä.

Juuri näin!👍

Vierailija
40/108 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä lisäksi varmasti tosi kiva kaivaa niitä housuja joka suorituksen jälkeen persvaosta tv-kameroiden kuvatessa. Vaikea uskoa että olisi täysin naisten oma valinta valita tuollaiset kilpailuasut! Ennemminkin saattaa sponsorit sanella mitä on pantava päälle.

Osa kisaa kyllä pituuspaikallakin pitkissä housuissa tai sortseissa. En siis usko ulkopuolisen tahon painostukseen. Enemmän sitä varmaan ruutuaikaa saa paljain pakaroin kuin trikoot jalassa. Mene ja tiedä.