Miksi urheilukilpailussa naisilla on pienen pienet juoksuhousut, mutta miehillä shortsit
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei muuten kiinnostaisi katsoa fyysisesti ja henkisesti miehiä kaikin tavoin heikompien naisten urheilua.
Niukemmalla vaatetuksella saadaan katsojia myös heidän räpellykselleen
Sinuakaan ei siinä ois tollasia p*askáviestei laittamassa jos joku ”fyysisesti ja henkisesti heikompi” nainen ei ois sua ulos pungertanu.
Joku saa kerran, pari munaa ja tuotos on pakko saada ulos niin se tekee sankarin?
Samaa olen miettinyt. Ei jotkut pitkät juoksutrikoot varmasti hidasta tai vaikuta mihinkään. Tai navan peittävä paita. Jos olisin urheilija niin käyttäisin pitkän mallista t-paitaa tai tank toppia ja pitkiä trikoita.
Naiset tykkäävät esitellä itseään. Ai eivät? Avaahan Instagram, TikTok, Facebook. En ole yllättynyt sanonnasta naisen vanhimmasta ammatista, tapa vain muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Saavat itse valita asunsa ja sen koon. Kukaan ei siis estä kisaamaasta vaikka burqa päällä
Olen nähnytkin muutaman kisaavan asussa, jossa vain kasvot näkyvät. Muistaakseni Iranin edustaja ainakin oli tuollaisessa asussa MM-kisoissa juoksumatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saavat itse valita asunsa ja sen koon. Kukaan ei siis estä kisaamaasta vaikka burqa päällä
Olen nähnytkin muutaman kisaavan asussa, jossa vain kasvot näkyvät. Muistaakseni Iranin edustaja ainakin oli tuollaisessa asussa MM-kisoissa juoksumatkalla.
Juu, se on ihan ok. Ihan itse saavat valita meneeko "housut" persvakoon vai ei
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt. Ei jotkut pitkät juoksutrikoot varmasti hidasta tai vaikuta mihinkään. Tai navan peittävä paita. Jos olisin urheilija niin käyttäisin pitkän mallista t-paitaa tai tank toppia ja pitkiä trikoita.
Ei hidasta ei. Esim. keihäänheitossa valtaosa naisista kisaa pitkissä housuissa tai puoleen reiteen ulottuvissa shorteissa. Sitä olen eniten ihmetellyt, miksi pituus hyppääjät haluavat kisata pikkarihousuissa. Luulisi, että on ikävä tunne, kun on kirjaimellisesti hiekkaa p'mpissä.
Arvostan NIIN paljon sitä yhtä korkeushyppääjänaista, Bradshaw. Sillä oli peittävä asu ja huomio keskittyykin sen urheilusuoritukseen.
Mutta mitä kukakin naisurheilija sitten haluaa tuoda esille.
No tottakai ne tekee sen vain itsensä takia, eikä suinkaan sen että joku katsoisi.
Ehdoin tahdoin pyllistelevät puolipukeissa telkkarissa ja sitten kitisevät, kun kommentoidaan ulkonäköä. Luulenpa, että ei kommentoitaisi niin paljon, jos olisi vähemmän paljasta pintaa esillä. En ainakaan muista kuulleeni kommenttia vaikkapa koripalloilijanaisten vartaloista. Korkeintaan pituudesta, joka nyt on luonnollista, kun se on koripallossa aika keskeinen seikka.
Vierailija kirjoitti:
Ehdoin tahdoin pyllistelevät puolipukeissa telkkarissa ja sitten kitisevät, kun kommentoidaan ulkonäköä. Luulenpa, että ei kommentoitaisi niin paljon, jos olisi vähemmän paljasta pintaa esillä. En ainakaan muista kuulleeni kommenttia vaikkapa koripalloilijanaisten vartaloista. Korkeintaan pituudesta, joka nyt on luonnollista, kun se on koripallossa aika keskeinen seikka.
Ja varmuuden vuoksi kerrottakoon, että tämän kirjoitti nainen. Ei tarvitse kenenkään pillastua naisia halventavasta miehestä :)
minkähälaist remmii sää käytät?
mää oo pohtinunna ihan sammaa; mutta jos ilmavrrat sitte menee nopeemmin ohisee?
Kyllä miehilläkin pullottaa trikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehilläkin pullottaa trikoissa.
Heillä on kivekset ja penis, jos et tiennyt. Naisilla harvemmin pullottaa ihan samalla tavalla, koska heillä ei ole kiveksiä ja penistä. Siinä on sukupuolten ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei muuten kiinnostaisi katsoa fyysisesti ja henkisesti miehiä kaikin tavoin heikompien naisten urheilua.
Sinuakaan ei siinä ois tollasia p*askáviestei laittamassa jos joku ”fyysisesti ja henkisesti heikompi” nainen ei ois sua ulos pungertanu.
Joku saa kerran, pari munaa ja tuotos on pakko saada ulos niin se tekee sankarin?
Noinko sä ajattelet äidistäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinko sä ajattelet äidistäsi?
Miten äidit ja synnyttäminen liittyvät urheilijoiden vaatetukseen?
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkäävät esitellä itseään. Ai eivät? Avaahan Instagram, TikTok, Facebook. En ole yllättynyt sanonnasta naisen vanhimmasta ammatista, tapa vain muuttunut.
Mitä tyhmempi, sitä vähemmän vaatteita.
Yleensä nämä silikonejaan ja peppujaan esittelevät ovat vähän kouluja käyneitä.
Älykkäät naiset pärjäävät elämässä hyvin ihan älynsä vuoksi. Vaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hidasta ei. Esim. keihäänheitossa valtaosa naisista kisaa pitkissä housuissa tai puoleen reiteen ulottuvissa shorteissa. Sitä olen eniten ihmetellyt, miksi pituus hyppääjät haluavat kisata pikkarihousuissa. Luulisi, että on ikävä tunne, kun on kirjaimellisesti hiekkaa p'mpissä.
Minkä lisäksi varmasti tosi kiva kaivaa niitä housuja joka suorituksen jälkeen persvaosta tv-kameroiden kuvatessa. Vaikea uskoa että olisi täysin naisten oma valinta valita tuollaiset kilpailuasut! Ennemminkin saattaa sponsorit sanella mitä on pantava päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tyhmempi, sitä vähemmän vaatteita.
Yleensä nämä silikonejaan ja peppujaan esittelevät ovat vähän kouluja käyneitä.
Älykkäät naiset pärjäävät elämässä hyvin ihan älynsä vuoksi. Vaatteet päällä.
Juuri näin!👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä lisäksi varmasti tosi kiva kaivaa niitä housuja joka suorituksen jälkeen persvaosta tv-kameroiden kuvatessa. Vaikea uskoa että olisi täysin naisten oma valinta valita tuollaiset kilpailuasut! Ennemminkin saattaa sponsorit sanella mitä on pantava päälle.
Osa kisaa kyllä pituuspaikallakin pitkissä housuissa tai sortseissa. En siis usko ulkopuolisen tahon painostukseen. Enemmän sitä varmaan ruutuaikaa saa paljain pakaroin kuin trikoot jalassa. Mene ja tiedä.
Samaa mieltä