Kuinka monta lisäpistettä Tinderissä saa miehellä/naisella vene?
Kommentit (20)
Miinuspisteitä.
Minun miehellä on kolme venettä. Ihan turhaa rahanmenoa.
Miinuspisteitä siksi, että yhtään hienompi vene a) vie tuhottomasti aikaa b) vie järkyttävästi rahaa ja c) määrää etukäteen miten ja missä lomaa vietetään.
Plussaa. On minulla itsellänikin vene mutta ainakin on jotakin yhteistä.
Faarin vanha lahoamispisteessä oleva soutuvene -10 pistettä. Pinnalla pysyvä lasikuituinen avovene, moottori narusta vetämällä käynnistettävä -5 pistettä. Vähän parempi isomoottorisempi tuulilasillinen vene +-0. Kajuutallinen uusi tai uudehko vene, jossa voi yöpyä +5 pistettä. 60-jalkainen jahti Rivieran rannikolla +10 pistettä. Vähintään 50-metrinen alus jossa oma palveluskunta sijaintina vaikkapa Havaiji, suorilta jackpot.
Siellä veneellä sitten ollaan ja purjehditaan koko lomakuukausi. Sateessa ja tuulessa.
Jos naisella on iso kirkkovene niin se on miinusta. Pienestä ja tiukasta plussaa. Harvoin näitä kyllä kuvissa esitellään.
Minua pelottaa veneessä.
Onneksi miehelläni on vaan avovene ja se on hyvin merikelpoinen.
Miinulla on vene eikä kukaan tykkää.
Luultavasti suurimmalta osalta tulee miinusta. Kuten ketjussa todettu vie aikaa paljon.. Ja jos ei ole kiinnostusta omasta takaa lajiin niin miinuksia helisee. Parempi mahdollisuus on motoristeilla kuin veneilijöillä,löyyää saman kaltaista seuraa.
Maria O. kirjoitti:
Jokaisella naisella on vene.
Seitsemän airoparin kirkkovene.
Kuuluuko kirkkoveneeseen mela?
No ei yhtään, jos se on sukellusvene.
Vierailija kirjoitti:
Maria O. kirjoitti:
Seitsemän airoparin kirkkovene.Kuuluuko kirkkoveneeseen mela?
Peräairo :D
Seitsemän airoparin kirkkovene.