Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurit on luullut miestäni työttömäksi:D

Vierailija
12.08.2013 |

Siis jo 6 vuoden ajan ne on kuulema supissut että milläköhän rahalla  ne " Laitiset" elää kun toi mieskin notkuu kotona!!! Ai että mä nauroin kun kuulin :D juu, niillä on autokin päivisin parkkipaikalla, selvästi työtön:D

Ei oo mies työtön vaan tekee töitä 22-06 väillä :) kyllähän se hassulta varmaan mummoista näyttää kun " laitisen " mies on lasten kanssa pihalla jo 13.00 ja muiden miehet tulee töistä vasta 17 jälkeen...

oiskohan joskus voinut kysyy ihan suoraan et ootkos duunis vai työtön? No joo, hyvät naurut saatiin tästäkin juorusta:)

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotenkin noloa vai? Mun mies on ihan oikeesti työtön ja meillä on ihan kamalan vaikeaa. Tosi kivaa lukea tällaisia aloituksia. :'(

Vierailija
2/22 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 00:35"]

Onko jotenkin noloa vai? Mun mies on ihan oikeesti työtön ja meillä on ihan kamalan vaikeaa. Tosi kivaa lukea tällaisia aloituksia. :'(

[/quote]

Niin on munkin mies työtön ja työttömyyden pidentyessä rahatilanne kiristyy koko ajan. Mutta en tästä aloituksesta silti loukkaannu. Päinvastoin. Voin hyvin kuvitella, miten ap:n naapurit siellä supattelevat. Vielä makoisampaa olisi nähdä se, kun näille juoruakoille -ja ukoille asian oikea laita selviää =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa, että naapurit seuraa noinkin tarkkaan toisten elämään, mutta ilmeisesti ihan arkipäivää.

Vierailija
4/22 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmeen väliä on sillä mitä naapurit ajattelevat?

Määritteletkö itsesi naapurin juoruiluiden mukaan?

Vierailija
5/22 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noloa siinä on jos on työtön? Lähinnä meitä huvittaa se millä johtopäätoksellä nää mummelit on olettanut että kun auto on aina pihassa ja ukko päivällä kotona ni se on selvä merkki siitä että ei oo töitä... 

Toivottavasti sinun miehellesi löytyy työtä:) ap

Vierailija
6/22 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juuri tätä. Nähdään ihmisten elämästä pieni otos ja heti tiedetään kaikki.

Vierailija
7/22 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka meillä onkin mies töissä niin minä olen äitiyslomalla että ei täälläkään missään rahassa uida... Hoitovapaalle jääminen taitaa olla vaan haave:( 

mulle on ihan sama muut ajattelee kun en edes tunne heitä, satuttiin vaan kuulemaan kauttarantain tällänen juoru... Ap

Vierailija
8/22 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka jotkut naapurit jaksaa :D tulee mieleen Hyacinth Bucket

Vierailija
9/22 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

no on se aika noloa jos työikäinen mies roikkuu kotosalla. 

Vierailija
10/22 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep, yövuoro on ihan normivuoro. :) hassuja noi mummelit jotka ei tajuu maailmanmenoa. 

Vierailija
11/22 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän meidän naapurit ajattelee, sillä teen töitä kokopäiväisesti, mutta kotona:)

Vierailija
12/22 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 00:47"]

mulle on ihan sama muut ajattelee kun en edes tunne heitä, satuttiin vaan kuulemaan kauttarantain tällänen juoru... Ap

[/quote]

Jos asia olisi sinulle yhdentekevä, et olisi tehnyt tätä aloitusta. Kannattaa olla rehellinen edes itselleen.

Vierailija
13/22 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin teen kotona töitä ja usein vielä aamutakissa puoleen päivään. Mies vie lapset päikkyyn ja pukeudun usein vasta sitten kun lähden heitä hakemaan. Mitäköhän meidän naapurit tuumaa? Teen käännöstyötä kotona ja hommaa piisaa, mutta suuri osa tapahtuu ihan pään sisällä ja lauseita voi hioa läppärin kanssa vaikka olohuoneen sohvalla ;)

Vierailija
14/22 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, täällä toinen kotityöläinen. Meillä naapurin rouva toi mulle työpaikkailmoituksia, kun kuulemma vain lojun kotona veronmaksajien niskoilla. Todellisuudessa tienannen noin neljä kertaa enemmän kuin hän...

Vierailija
15/22 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä aloituksessa on hauskaa ne vuosikausia juoruilleet naapurit, ei tässä mielestäni työttömiä ja rahattomuutta naureta.

Vierailija
16/22 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa aina miten oletetaankin töissä käynnin olevan aina siihen normiaikaan, vaikka suuri osa tekee käytännössä vuorotöitä mitä ihmeellisempiin aikoihin, mut hyvät naurut varmasti saitte ;)  :) 

Vierailija
17/22 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nämä "hyvän naurun saannit". Jotenkin ärsyttävän kovalta ja ylimieliseltä kuulostaa.

Itse asun ulkomailla ja  minua luultiin pitkään bulgarialaiseksi. Olisiko minunkin pitänyt saada hyvät naurut siitä, kun heille selvisikin todellinen kansalaisuuteni?

Mitä nämä hyvien naurujen saajat oikein ajattelevat, sitäkö, ettei heidän todellista "arvoaan" tunnettukaan? Jotenkin aika outoa.

Vierailija
18/22 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä satuin kuulemaan olevani töissä leipomossa. Teen töitä kotona ja käyn usein kaupassa ja muutenkin asioilla aamusta kun en viitsi ruuhka-aikoihin jonotella. Joten tulen kotiin usein suht aikaisin aamulla, tätä asiaa yksi mies (joka kai on huomannut vain paluun eikä lähtöä) oli ilmeisen kovasti pohdiskellut ja tullut siihen tulokseen, että ole leipomotyötekijä. Njoo, en sentään huora.

Vaikka jotain seksilinjaa yhden naapurin mielestä pidänkin kun en ole halunnut toimenkuvaani hänelle avata.

Tuo työttömyys on myös tuttu diagnoosi mun kotona "vetelehtimiselle". Mut onhan se hauskaa olla monilahjakkuus edes toisten mielikuvituksessa :)

Vierailija
19/22 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 09:06"]

[/quote]

no on se aika noloa jos työikäinen mies roikkuu kotosalla. 

[/quote]

Sitä et kuule mäntti tiedä, koska osuu omalle kohdalle. Toivottavasti pian. 

Vierailija
20/22 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2013 klo 09:48"]

Aina nämä "hyvän naurun saannit". Jotenkin ärsyttävän kovalta ja ylimieliseltä kuulostaa.

Itse asun ulkomailla ja  minua luultiin pitkään bulgarialaiseksi. Olisiko minunkin pitänyt saada hyvät naurut siitä, kun heille selvisikin todellinen kansalaisuuteni?

Mitä nämä hyvien naurujen saajat oikein ajattelevat, sitäkö, ettei heidän todellista "arvoaan" tunnettukaan? Jotenkin aika outoa.

[/quote]

Varmaan nauravat sitä että miten jotkut on niin säälittäviä että päivät pitkät veikkailee toisten työllisyystilannetta ym. Ylimielisenä minä pitäisin sitä jos joku loukkaantuisi tuollaisesta verisesti.

"Onneksi" meidän naapurit eivät koskaan keskustele toistensa kanssa, joten eivät oletettavasti myöskään juoruile. Kaikilla on aina naama norsunvitulla ja hitonmoinen kiire. Tämä on sitten se toinen ääripää. 

Olen tottunut vähän erilaiseen naapurustoon toisella paikkakunnalla silloin lapsuudessani, mutta ajat on toiset ja nää käpykyläläiset täällä luulevat olevansa jotain maailmankansalaisia vissiin.