Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemuksia Mirtazapin-nimisestä unilääkkeestä?

Vierailija
26.12.2022 |

Lääkäri määräsi minulle tuota annoksella 3,75mg.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska lääke, uni tulee kyllä mutta menee pari-kolme päivää tokkurassa.

Vierailija
2/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hyvin unettomuuteen pieninä annoksina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuslääke tuo on vaikka käytetään myös unettomuuteen.

Vierailija
4/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää viettää päivät tokkurassa ja lihoa reippaasti, niin oikein hyvä lääke. Itse en koske enää pitkällä tikullakaan.

Vierailija
5/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttaa hyvin, mutta lisää ruokahalua. Itse käytin vain puolikasta tuosta annoksesta.

Vierailija
6/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tavallinen unilääke vaan lääke hulluille jotka eivät nuku

Vierailija
7/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa 5-10 kg kuukaudessa lisää painoa, niin suosittelen.

Vierailija
8/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, masennuslääke eli vie tunteet jotenkin olemattomiksi. Mulla lisäksi aiheutti kovia migreenikohtauksia, vaikka lääkäri väitti ettei voi aiheutua tuosta. Eipä ole kuitenkaan ennen lääkettä tai sen jälkeen ollut migreeniä. Sinänsä hoiti hommansa eli sain pahasta työstressistä johtuneen unettomuuskierteen poikki.

Vierailija
10/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aiheutti jatkuvan nälän. Kaikki maistui älyttömän hyvältä. En varmaan mahtuisi kulkemaan ovista jos lääkettä ei olisi vaihdettu toiseen.

Vierailija
11/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt monta vuotta ongelmitta. Olen laihtunut, koska en enää valvo öitä ja syö, jotta saisin nukuttua. Mitä pienempi annos, sitä enempi väsyttää. Masennuksen hoitoon käytetään huomattavasti isompia annoksia.

Vierailija
12/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirtazapin käyttötarkoitus

Aikuisten masennusjaksojen hoito.

Vierailija
13/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkää viettää päivät tokkurassa ja lihoa reippaasti, niin oikein hyvä lääke. Itse en koske enää pitkällä tikullakaan.

Sehän riippuu SIITÄ, että ottako KOKONAISEN, puolikkaan vaiko 1/4 osan tabletista.

Itse otan 1/4 osan tabletista, leikkaan tabletin tabletinhalkaisijalla neljään osaan.

Eikä ole yhtään tokkurainen olo.

Nukun yöni tämän ansiosta hyvin.

Suosittelen.

Vierailija
14/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu SIITÄ, että ottako KOKONAISEN, puolikkaan vaiko 1/4 osan tabletista.

Itse otan 1/4 osan tabletista, leikkaan tabletin tabletinhalkaisijalla neljään osaan.

Suosittelen.

No voi pyhä sylvi sun kanssas. Luuletko etten tätä tiennyt ja kokeillut? Se tokkura vain paheni pienemmällä annoksella.

Vierailija
15/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen.

Minäkin käytin sitä juuri tuolla 1/4 annoksella. Ja aina meni koko seuraava päivä nuokkuessa, ihan kauhea päiväväsymys. Öisin näin painajaisia.

Vierailija
16/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole unilääke. Se on masennuslääke.

Vierailija
17/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin sopii hyvinkin, toisille ei.

Itsellä aiheutti mässäilyä, se makeanhimo oli ihan hullua eikä se nukkumaankaan auttanut. Kun olin viikon käyttänyt, niin yritin tappaa itseni.

En enää suostu tuota syömään, mutta jotkut saa siitä apuakin.

Vierailija
18/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetään unilääkkeenä nimenomaan pienillä annoksilla ja aiheuttaa myös tokkuraa joillekin.

Lisää ruokahalua ja hidastaa aineenvaihduntaa, joten monet lihovat reippaasti kun käyttävät mirtatzapiiniä.

Vierailija
19/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihottaa paljon ja nopeasti. Itselleni tuli lisää 8 kg/kk. Tokkura kestää pitkälle iltapäivään. En koske tuohon myrkkyyn enää ikinä.

Vierailija
20/41 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänlaatu kyllä koheni kun lopetin. Laihduin viikossa 7 kg, huimaus loppui, silmät ja suu ei ole enää kuivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä