Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurit on luullut miestäni työttömäksi:D

Vierailija
12.08.2013 |

Siis jo 6 vuoden ajan ne on kuulema supissut että milläköhän rahalla  ne " Laitiset" elää kun toi mieskin notkuu kotona!!! Ai että mä nauroin kun kuulin :D juu, niillä on autokin päivisin parkkipaikalla, selvästi työtön:D

Ei oo mies työtön vaan tekee töitä 22-06 väillä :) kyllähän se hassulta varmaan mummoista näyttää kun " laitisen " mies on lasten kanssa pihalla jo 13.00 ja muiden miehet tulee töistä vasta 17 jälkeen...

oiskohan joskus voinut kysyy ihan suoraan et ootkos duunis vai työtön? No joo, hyvät naurut saatiin tästäkin juorusta:)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, onpa minuakin luultu kotiäidiksi, kun teen vuorotyötä ja aika monena aamupäivänä olen lasten kanssa ulkona/lenkillä. Monilla ihmisillä on kummallinen tarve analysoida kaikki ja tehdä johtopäätöksiä tietämättä asiasta mitään. Nykyään kuitenkin ns. epätyypilliset työajat ovat jo aika tyypillisiä, joten tuntuu ihmeelliseltä, että ei tule mieleen ajatella tälläista vaihtoehtoa jos kuitenkin nähdään tarpeelliseksi analysoida ko. henkilön työssäkäyntiä!

Vierailija
22/22 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ihmiset tuppaa olemaan tuollaisia kyyliä, jotka mielellään kuluttavat aikansa katselemalla naapureiden eloa aamusta iltaan... Kun muutettiin vuosi sitten tähän rivitaloasuntoon kuulin kahden vanhan rouvan puhuvan pihalla, "kuinka se yksi naapurin äijä on koko ajan vaan kotona, on varmaan työtön ja ryyppää vaan ja vaimo töissä ja lapset hoidossa". Heh, ei se juttu ihan niin mennyt, mies oli 2 kk sairauslomalla työtapaturman takia eikä juuri siksi pystynyt paljon pihalla kuljeksimaan.

Minäkin pidin tuossa alkukesästä 3 viikon kesäloman ja heti nämä vanhukset kiinnittivät siihen huomion, kun olen "vain" kotona, että taidan olla lomalla. Se on ahdistavaa kyttäystä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla