Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä annat vaimollesi vastineeksi peppuseksistä? ...

Vierailija
11.08.2020 |

Äläkä sano että suuseksiä, koska se on vastine sinun saamastasi suuseksistä.

Kommentit (471)

Vierailija
161/471 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kyl kommentoida sen verran, että voisit lukea ajatuksella noita vastauksia. Varsinkin tämän m37 😅 eksä oikeesti tajua mitä sulle kirjotetaan, vai haluatko vaan provota tahallaan? Ihan alunperin sain sellaisen käsityksen, et hänen nainen nauttii siitä että pitää ohjat käsissään ja ottaa miehensä kuten haluaa, aika magee muija. Totta kait ne on ylläreitä miehelle mut eihän se niitä vaatinut ole ja jos muija saa nimenomaan siitä itse ne parhaat vibat, ni eiks se ole win win? Vai hä?

Lue itse mitä mä kirjotan, se ei heti sanonu et noihin aamuylläreihin kuuluu myös esim. se suuseksi tai tyydytys myös vaimolle, vaan siinä lähinnä painottui vain miehen nautinto ja hänen tekemisensä seksillä hulluksi. Ei ollut yhtään tasapuolinen kuvaus. Sit ragee mulle ku luulen että asiat on noin kuin hän itse kertoo. JA. Kyllä se orkkukin nyt jonkinlainen mittari nautinnolle on, sanoin kuin ne seksiäänet jotka oon maininnu jo useamman kerran eikä kukaan vastaa mitään. Jos nainen vaan antaa suikkareita ja peppua eikä saa niistä itse orkkuja, niin kyllä se tyypillisesti on korkeintaan "ihan kivaa", ei tajunnanräjäyttävää, kuten taas mies omaa kokemustaan vaikkapa peppuseksistä usein kuvaa. Siksi naisellekin on kohtuullista sitten tavalla tai toisella huolehtia suunnilleen sama määrä niitä tajunnanräjäyttäviä orkkuja. Eiköhän niihinkin keinot löydy ihan samoin kuin miehenkin orkkuihin. PLUS että ei jokainen peppuseksiin suostuva nainen siitä myöskään nauti, kun moni niin sanoo ja sanoo myöskin, että miehen mieliksi suostuu. Niin mun mielestä tähän tarvii saada joku tasapaino ja tasa-arvo. Ja mulla on tähän mielipiteen vapaus ja sananvapaus. Tää ihan yleisesti tähän ketjuun, kun joku sanoi et miksi oletan, et naiset ei peppuseksistä tykkää. Niin siksi että monet niin sanoo, niin kyllä se silloin on monen kohdalla tottakin. Toki voi olla niinkin että joku tykkää lähinnä alistua ja olla seksiorja, mutta voi se johtua siitäkin.etyä hän ei paremmasta tiedä, kun on oppinut vain tätä sovinistista seksiaivopesua.

Vierailija
162/471 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kyl kommentoida sen verran, että voisit lukea ajatuksella noita vastauksia. Varsinkin tämän m37 😅 eksä oikeesti tajua mitä sulle kirjotetaan, vai haluatko vaan provota tahallaan? Ihan alunperin sain sellaisen käsityksen, et hänen nainen nauttii siitä että pitää ohjat käsissään ja ottaa miehensä kuten haluaa, aika magee muija. Totta kait ne on ylläreitä miehelle mut eihän se niitä vaatinut ole ja jos muija saa nimenomaan siitä itse ne parhaat vibat, ni eiks se ole win win? Vai hä?

Lue itse mitä mä kirjotan, se ei heti sanonu et noihin aamuylläreihin kuuluu myös esim. se suuseksi tai tyydytys myös vaimolle, vaan siinä lähinnä painottui vain miehen nautinto ja hänen tekemisensä seksillä hulluksi. Ei ollut yhtään tasapuolinen kuvaus. Sit ragee mulle ku luulen että asiat on noin kuin hän itse kertoo. JA. Kyllä se orkkukin nyt jonkinlainen mittari nautinnolle on, sanoin kuin ne seksiäänet jotka oon maininnu jo useamman kerran eikä kukaan vastaa mitään. Jos nainen vaan antaa suikkareita ja peppua eikä saa niistä itse orkkuja, niin kyllä se tyypillisesti on korkeintaan "ihan kivaa", ei tajunnanräjäyttävää, kuten taas mies omaa kokemustaan vaikkapa peppuseksistä usein kuvaa. Siksi naisellekin on kohtuullista sitten tavalla tai toisella huolehtia suunnilleen sama määrä niitä tajunnanräjäyttäviä orkkuja. Eiköhän niihinkin keinot löydy ihan samoin kuin miehenkin orkkuihin. PLUS että ei jokainen peppuseksiin suostuva nainen siitä myöskään nauti, kun moni niin sanoo ja sanoo myöskin, että miehen mieliksi suostuu. Niin mun mielestä tähän tarvii saada joku tasapaino ja tasa-arvo. Ja mulla on tähän mielipiteen vapaus ja sananvapaus. Tää ihan yleisesti tähän ketjuun, kun joku sanoi et miksi oletan, et naiset ei peppuseksistä tykkää. Niin siksi että monet niin sanoo, niin kyllä se silloin on monen kohdalla tottakin. Toki voi olla niinkin että joku tykkää lähinnä alistua ja olla seksiorja, mutta voi se johtua siitäkin.etyä hän ei paremmasta tiedä, kun on oppinut vain tätä sovinistista seksiaivopesua.

Oikein hyvä, allekirjoitan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/471 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin panna tuollaista feministi nat*i ämmää pärssiiseen kovasti. Se vois samalla jankuttaa tasapuolisuudesta. Välillä hiljentäis työntämällä kalun suuhun

Ja miksi??? 😃 Koska mulle naisen nautinto on yhtä tärkeä kuin miehen?? Hyvä esimerkki taas miten miehistä löytyy ihan liikaa näitä täysin perseestä olevia tyyppejä! 👍 Ja sit vingutaan ennen ja jälkeen sitä kun naisille ei kelpaa...

Vierailija
164/471 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
165/471 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas moni mies tässä ketjussa on sanonut peppuseksin olevan omasta mielestään tajunnanräjäyttävää? Aika harva. Silti olet olettanut heidän nauttineen paljon. Mutta jos tekstissä ei sanota naisen saaneen orgasmia tai mahtavaa orgasmia, niin et usko naisen nauttineen. Mistä tämä ennakkoasenne? Varsinkin jos tekstissä sanotaan naisen pyytäneen tai ehdottaneen sitä peppuseksiä, tuo oletus kertoo aika paljon.

Vierailija
166/471 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos nainen joskus saa orkun yksinään, niin että mies jää ilman, niin naisella on yleensä aina heti kauhea hätä saada tilanne tasan ja orkut miehellekin ja hädissään kysellään mitä teen. Mikseivät miehet toimi tässä samoin?

Toi on tavallaan totta. Moni nainen jonka kanssa olen pidemmässä suhteessa ollut, ovat ihmeellisen orgasmikeskeisiä. Siis miehen pitäisi aina laueta. Naiselle ei jotenkin riitä että nainen saa orgasmin. Ei minkäänlainen tantratyylinen seksi käy, vaikka muuten tosi hyvää olisi seksielämä. Vaan vaikka pitkään olisi paneskellut ja mieskin parit kerrat päivän aikana lauennut, niin jos kolmatta kertaa esim painetaan, niin miehen orgasmi on naisille enemmän se jutun juoni kuin heidän itsensä. Sama jos naisen joskus käsin tai suulla tyydyttää, niin nainen ajattelee et nyt laukeamisen jälkeen täytyy vastapalvelus antaa, vaikka mies olisi ihan tyytyväinen sinä päivänä kun eukko saa. Mitään ihme suorittamista seksin pidä olla. Menee maku muuten koko hommasta

Itse en ole tuollaisiin naisiin kyllä törmännyt. Muutama on ollut kiinnostunut kyllä minunkin nautinnosta, mutta vain siihen saakka kunne itse saa. Vielä useampi on keskittynyt vain omaan nautintoonsa. Ilmeisesti olettaneet että mies nauttii aina. 

Vierailija
167/471 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37 kirjoitti:

Vielä kerran: HÄN ei itse halua saada mitää tollasia ylläreitä VAAN saa ITSE kiksejä olla antajan roolissa niissä. Mikä helvetin epätasapaino siinä on?? Nimenomaan HÄN se tässä on, kuka ottaa mitä milloinkin haluaa. Hän saa parhaat orgasmit siitä, että saa ninut tehtyä hulluksi tenpuillaan. Miten tämä voi olla sinun niin vaikea ymmärtää. Minä en alunperinkään ole tämmösiä ehdotellut. Ymmärrä nyt hyvä ihminen!!! Jos me naitaisiin lähärissä peiton alla, niin silloin hän ei saisi parasta nautintoa. HÄN SIIS AIVAN ITSE TEKEE VAPAAEHTOISESTI JA OMA ALOITTEISESTI NÄMÄ ASIAT!! Myös jos haluaa sitä peppuseksiä, niin tekee sen minukle selväksi ja pyytää minua sinne panemaan.

Ahaa, eli on aivan yhtä nautinnollista antaa suuseksiä kuin saada? Miksi ihmeessä miehet sitten aina valittaa sitä että eivät SAA suuseksiä, kun kerran vielä nautinnollisempaa on ANTAA? Miksi tää ei ikinä toteudu toisin päin, että mies antaa aamuylläreitä suuseksin muodossa säännöllisesti ja pysyvästi vaimolle, saamatta samaa itse? Ei mee läpi. Tuskinpa se vaimo pahakseen panee, jos pyydät saada tasoittaa tilanteen, niin naisetkin tekevät.

Oletko koskaan kuullut että ihmiset ovat erilaisia ja nauttivat eri asioista? 

Vierailija
168/471 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37 kirjoitti:

kyllä sä olet sekasin, ei voi muuta sanoa. Hän ei halua samanlaisia ylläreitä. Ok, se ei sun tajuntaan mene. Ja kyllä, hän saa suuseksiä muuten. Ja ihan niin paljon kun ikinä haluaa. Se tapahtuu yleensä myös yllärinä. Eli saattaa herättää minut suihinotolla, mutta kääntyykin niin päin, että tarjoilee alapäänsä minun kasvojen päälle. Eli ohjat on hänen käsissään ja näin saa juuri sellaista seksiä kun itse haluaa. Mutta se ei sinun päähäsi nyt mene. Yllättävää, että itse provosoidun kaltaisesi takia. Nyt saat ettiä uuden kinastelu uhrin jostain. Toivotan sinulle voimia jatkoon.

Itse olet sekaisin, itsehän sinä ensin sanoit vain että vaimo antaa näitä aamu ylläreitä, urpo. Jos haluaa että toinen ymmärtää asian oikein niin kannattaa sanoa se heti itse oikein. Lisäksi ainoastaan ehdotin että pyydät saada tasoittaa tilanteen, siinä ei ole mitään suuttuminen aihetta kun kerran tasa-arvoa kannatat ja vaimoasi rakastat, helavatun mölisijä!

Meille joille on itsestäänselvyys että seksi perustuu vapaaehtoisuuteen on aika selvää että jos toinen antaa ylläreitä hän tekee sen omasta tahdostaa (jossa yleensä on takana oma nautinto). Sinulle taas on perusoletuksena että nainen on pakotettu tai ainakin painostettu tekemään jotakin. Sinulla ei taida käydä edes mielessä vaihtoehto että nainen nauttisi jos sitä ei erikseen mainita. Toisaalta oletat miehen nauttivan kaikesta mitä seksissä tapahtuu. Voisihan tuosta ylläristä olettaa myös sen, että mies on raiskattu, koska hänen suostumustaan ei ole kysytty. 

Vierailija
169/471 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastineeksi avopuoliso saa dildottaa minua.

Joskus otetaan tupla- strappärikin esiin, vaimolla vibradildo pillussa samalla kun panee mua strappärin toisella kalulla pyllyyn lähärissä.

M43

Öö mitä se puoliso saa sun dildottamisestasi, vai oliko tämä vitsi? ...

Olikohan niin, että nainen nautti siitä hänen perseeseen panosta ja mies saa nautintonsa siitä että nainen dildottaa? Vai onko nainen sadisti joka nauttii juuri siitä miehen kärsimyksestä?

Vierailija
170/471 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote juu=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä toisten nautinoista huolta kanna. Koita yksinäisyydessäsi vaikka sormella miltä mikäkin tuntuu. JOS joskus satut jonkun miehen löytämään (mitä vahvasti epäilen) voit sitten kiukutella hänelle.

Täysi syyhän se onkin vittuilla tämän ketjun ainoalle tasa-arvoa kannattavalle ihmiselle. Mitähän arvoja sinä kannatat? Miksi seksiin ei pitäisi kuulua tasa-arvo myös orgasmin shteen? Onko siinä jotain erityistä vastustamisen aihetta?

Ketjun ainoalle ihmiselle joka on niin asenteellinen että väkisin hakee jotain negatiivista muiden viesteistä. Miksi et voi vain hyväksyä, että monelle se molemminpuolinen nautinto on useimmille ihan itsestäänselvyys. Sen takia eivät jaksa sinun syytöksiäsi.

No miten ne naiset siitä voi nauttia jos eivät saa orgasmia? Jos orkulla ei ole väliä niin sittenhän mieskin voi lopettaa sen anaaliseksin ilman orgasmia ja ottaa rennosti loppuillan. Ne jotka sanoi että heidän vaimonsa laukeavat anaaliseksissä voimakkaasti, niin heistähän sanoinkin että hieno homma. Mikä tässä on se ongelma niinku sun mielestä?

Se että lähtökohtaisesti oletat, että nainen ei nauti peppuseksistä vaan harrastavat sitä jotenkin miehen pakottamana tai miestä varten. Vasta kun joku on muuta todistanut, niin se on ok. 

Mitä mieltä itse olisit miehestä joka olettaa lähtökohtaisesti naisen olevan suhteessa vain rahan perässä. Jos nyt sitten joku oikein vakuuttaa rakastavansa miestään ja itseasiassa tienaavansa miestään paremmin, niin ok. Mutta siihen asti kohdellaan lokkina. Mikä ongelma siinä on, että joku yrittää puolustaa miehiä golddiggereitä vastaan?

Naiset on järjestään seksissä ja maailmassa niin paljon miestä huonommassa asemassa, että ei siinä ainakaan heille itselleen pitäisi olla mitään ongelmaa, että joku heidän puoltaan pitää ja asemaansa varmistelee. Miehet on vahvoja ja heidän elämänsä ja seksinsä helppoa ja hauskaa, että ei joku tasa-arvon kannattaja jollain nettifoorumilla heidänkään tasapainossa mitenkään hetkauta. Kyllä täällä muut jo myönsi, että sovinistinen aivopesu seksimaailmassa on totta. Sen huomaa jos haluaa.

Tämä kertoo asenteestasi ihan riittävästi. Näet maailman niin mustavalkoisena, että turha yrittää mitään aitoa keskustelua.

Vierailija
171/471 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko edes yrittänyt ottaa selvää, miten nainen saadaan kuumaksi ja kiihottuneeksi? ...

Ei hyvää päivää, tää on taas todistus siitä että tätä naisasiaa ja feminismiä seksin saralla todellakin tarvitaan 🙄

Kysytäänpä vielä niin päin, että nainen, jos miehesi säännöllisesti antaisi sinulle yksipuolisen seksuaalisen tyydytyksen, kärsien siinä samalla ehkä jonkinlaista vaivaa, niin etkö koskaan haluaisi palkita häntä siitä mitenkään? Eikö olisi koskaan miehen vuoro? ... Noh... Naisten kohdalla vastaus on itsestään selvä, ja toki sitä myös heiltä odotetaan...

Oman kokemukseni mukaan vastaus on todellakin selvä. Ei naista häiritse pätkääkään jääkö mies ilman nautintoa vai ei. Kun nainen on saanut, niin seksi pitäisi lopettaa.

Vierailija
172/471 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote juu=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä toisten nautinoista huolta kanna. Koita yksinäisyydessäsi vaikka sormella miltä mikäkin tuntuu. JOS joskus satut jonkun miehen löytämään (mitä vahvasti epäilen) voit sitten kiukutella hänelle.

Täysi syyhän se onkin vittuilla tämän ketjun ainoalle tasa-arvoa kannattavalle ihmiselle. Mitähän arvoja sinä kannatat? Miksi seksiin ei pitäisi kuulua tasa-arvo myös orgasmin shteen? Onko siinä jotain erityistä vastustamisen aihetta?

Ketjun ainoalle ihmiselle joka on niin asenteellinen että väkisin hakee jotain negatiivista muiden viesteistä. Miksi et voi vain hyväksyä, että monelle se molemminpuolinen nautinto on useimmille ihan itsestäänselvyys. Sen takia eivät jaksa sinun syytöksiäsi.

No miten ne naiset siitä voi nauttia jos eivät saa orgasmia? Jos orkulla ei ole väliä niin sittenhän mieskin voi lopettaa sen anaaliseksin ilman orgasmia ja ottaa rennosti loppuillan. Ne jotka sanoi että heidän vaimonsa laukeavat anaaliseksissä voimakkaasti, niin heistähän sanoinkin että hieno homma. Mikä tässä on se ongelma niinku sun mielestä?

Se että lähtökohtaisesti oletat, että nainen ei nauti peppuseksistä vaan harrastavat sitä jotenkin miehen pakottamana tai miestä varten. Vasta kun joku on muuta todistanut, niin se on ok. 

Mitä mieltä itse olisit miehestä joka olettaa lähtökohtaisesti naisen olevan suhteessa vain rahan perässä. Jos nyt sitten joku oikein vakuuttaa rakastavansa miestään ja itseasiassa tienaavansa miestään paremmin, niin ok. Mutta siihen asti kohdellaan lokkina. Mikä ongelma siinä on, että joku yrittää puolustaa miehiä golddiggereitä vastaan?

Naiset on järjestään seksissä ja maailmassa niin paljon miestä huonommassa asemassa, että ei siinä ainakaan heille itselleen pitäisi olla mitään ongelmaa, että joku heidän puoltaan pitää ja asemaansa varmistelee. Miehet on vahvoja ja heidän elämänsä ja seksinsä helppoa ja hauskaa, että ei joku tasa-arvon kannattaja jollain nettifoorumilla heidänkään tasapainossa mitenkään hetkauta. Kyllä täällä muut jo myönsi, että sovinistinen aivopesu seksimaailmassa on totta. Sen huomaa jos haluaa.

Tämä kertoo asenteestasi ihan riittävästi. Näet maailman niin mustavalkoisena, että turha yrittää mitään aitoa keskustelua.

Mitä mieltä sinä sitten olet tästä asiasta? 

Vierailija
173/471 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei ole kyse siitä, että nauttisiko nainen peppuseksistä, vaan siitä, että naisen nauttiminen ei riitä, vaan naisen pitää saada siitä orgasmi. Jos nainen ei saa peppuseksistä orgasmia ilman esim. sormin stimulointia, niin se on epätasa-arvoista ja siten tuomittavaa. Ja kuten monta kertaa toistettu, suuseksin antaminen ei käy vastineeksi pepun antamiselle. Suuseksi käy pelkästään vastineeksi suuseksille.

Mitä epätasa-arvoista siinä on? Ei viestissä missää sanottu että mies saisi orgasmia tai edes nauttisi siitä. Silti sinä olet huolissasi vain naisen orgasmista. Eli sinä et ole millään tavalla ajamassa tasa-arvoa tai molemmmin puolista nautintoa. Keskityt vain naisen orgasmeihin. Se on sitä törkeää epätasa-arvoa!

Vierailija
174/471 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko edes yrittänyt ottaa selvää, miten nainen saadaan kuumaksi ja kiihottuneeksi? ...

Ei hyvää päivää, tää on taas todistus siitä että tätä naisasiaa ja feminismiä seksin saralla todellakin tarvitaan 🙄

Kysytäänpä vielä niin päin, että nainen, jos miehesi säännöllisesti antaisi sinulle yksipuolisen seksuaalisen tyydytyksen, kärsien siinä samalla ehkä jonkinlaista vaivaa, niin etkö koskaan haluaisi palkita häntä siitä mitenkään? Eikö olisi koskaan miehen vuoro? ... Noh... Naisten kohdalla vastaus on itsestään selvä, ja toki sitä myös heiltä odotetaan...

Oman kokemukseni mukaan vastaus on todellakin selvä. Ei naista häiritse pätkääkään jääkö mies ilman nautintoa vai ei. Kun nainen on saanut, niin seksi pitäisi lopettaa.

Tosi harvoinhan se noin päin on edes biologisesti mahdollista, ainakaan avioliitossa jossa seksi ei ole yhden kerran varassa, joka onkin seksille se oikea paikka. Tai pitkässä suhteessa. En usko että tuo on kenellekään miehelle todellinen ongelma tai sitten haluan kuulla tarkemmin tällaisesta tapauksesta.

Vierailija
175/471 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei ole kyse siitä, että nauttisiko nainen peppuseksistä, vaan siitä, että naisen nauttiminen ei riitä, vaan naisen pitää saada siitä orgasmi. Jos nainen ei saa peppuseksistä orgasmia ilman esim. sormin stimulointia, niin se on epätasa-arvoista ja siten tuomittavaa. Ja kuten monta kertaa toistettu, suuseksin antaminen ei käy vastineeksi pepun antamiselle. Suuseksi käy pelkästään vastineeksi suuseksille.

Mitä epätasa-arvoista siinä on? Ei viestissä missää sanottu että mies saisi orgasmia tai edes nauttisi siitä. Silti sinä olet huolissasi vain naisen orgasmista. Eli sinä et ole millään tavalla ajamassa tasa-arvoa tai molemmmin puolista nautintoa. Keskityt vain naisen orgasmeihin. Se on sitä törkeää epätasa-arvoa!

No tämä nyt on jo ihan hassua! XD Miksi kenenkään tarvisi olla huolissaan miehen orgasmista, jos peppuseksin haluajista puhutaan??? :D :D He ilmeisesti eivät kärsi ainakaan impotenssista.

Vierailija
176/471 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmeen nautintoa nainen voi saada miehen dildottamisesta... siitä pillussa olevasta seksikoneesta toki, mutta eihän hänelle mies silloin sitä nautintoa anna vaan kone. 

Toki jos tälle linjalle lähdetään että se naisen nautinto voi tulla mistä vaan, vaikka kahvin keittämisestä sen jälkeen kun on hoideltu miehelle kolmet orkut oraalisesti, anaalisesti ja vaginaalisesti, ja sitten kaikki ovat onnellisia niin.. sitten ei ole mahdollista ajaa seksuaalista tasa-arvoa mitenkään. 

Vierailija
177/471 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote juu=Vierailija]

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä sinä sitten olet tästä asiasta? 

Minä olen sitä mieltä että molemmilla sukupuolilla on ongelmia niin seksissä kuin elämässä yleensä. Ne vain monesti ovat erilaisia. Tilanne vaihtelee ihan sen mukaan mitä maata, kansanosaa tai elämänaluetta tarkastellaan ja mistä näkökulmasta. On tilanteita joissa on isojakin eroja toisen sukupuolen eduksi, mutta löytyy niitä tilanteita myös toisin päin. Siksi pitäisi tarkastella ja auttaa molempia osapuolia eikä olettaa että toisella kaikki on täydellistä.

Vierailija
178/471 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi harvoinhan se noin päin on edes biologisesti mahdollista, ainakaan avioliitossa jossa seksi ei ole yhden kerran varassa, joka onkin seksille se oikea paikka. Tai pitkässä suhteessa. En usko että tuo on kenellekään miehelle todellinen ongelma tai sitten haluan kuulla tarkemmin tällaisesta tapauksesta.

Ja minä en usko että orgsamien vähäisyys olisi kenellekään naiselle todellinen ongelma peppuseksissä.

Vierailija
179/471 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihmeen nautintoa nainen voi saada miehen dildottamisesta... siitä pillussa olevasta seksikoneesta toki, mutta eihän hänelle mies silloin sitä nautintoa anna vaan kone. 

Toki jos tälle linjalle lähdetään että se naisen nautinto voi tulla mistä vaan, vaikka kahvin keittämisestä sen jälkeen kun on hoideltu miehelle kolmet orkut oraalisesti, anaalisesti ja vaginaalisesti, ja sitten kaikki ovat onnellisia niin.. sitten ei ole mahdollista ajaa seksuaalista tasa-arvoa mitenkään. 

Nytkin taas oletat että se miehen nautinto tuli orgusta.

Miten esimerkiksi tämä tälläkin palstalla usein keskusteltu tilanne jossa vaimo harrastaa seksiä toisen miehen kanssa?Missä se aviomiehen orgasmi siinä on?

Palstan mukaan tämä tehdään useimmiten vielä aviomiehen pyynnöstä. Eikö se jos mikä kerro miesten alisteisesta asemasta avioliitossa? Ovat niin aivopestyjä että pyytävät vaimoaan hankkimaan vain toispuoleisesti orgasmeja.

Vierailija
180/471 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37 kirjoitti:

Vielä kerran: HÄN ei itse halua saada mitää tollasia ylläreitä VAAN saa ITSE kiksejä olla antajan roolissa niissä. Mikä helvetin epätasapaino siinä on?? Nimenomaan HÄN se tässä on, kuka ottaa mitä milloinkin haluaa. Hän saa parhaat orgasmit siitä, että saa ninut tehtyä hulluksi tenpuillaan. Miten tämä voi olla sinun niin vaikea ymmärtää. Minä en alunperinkään ole tämmösiä ehdotellut. Ymmärrä nyt hyvä ihminen!!! Jos me naitaisiin lähärissä peiton alla, niin silloin hän ei saisi parasta nautintoa. HÄN SIIS AIVAN ITSE TEKEE VAPAAEHTOISESTI JA OMA ALOITTEISESTI NÄMÄ ASIAT!! Myös jos haluaa sitä peppuseksiä, niin tekee sen minukle selväksi ja pyytää minua sinne panemaan.

Ahaa, eli on aivan yhtä nautinnollista antaa suuseksiä kuin saada? Miksi ihmeessä miehet sitten aina valittaa sitä että eivät SAA suuseksiä, kun kerran vielä nautinnollisempaa on ANTAA? Miksi tää ei ikinä toteudu toisin päin, että mies antaa aamuylläreitä suuseksin muodossa säännöllisesti ja pysyvästi vaimolle, saamatta samaa itse? Ei mee läpi. Tuskinpa se vaimo pahakseen panee, jos pyydät saada tasoittaa tilanteen, niin naisetkin tekevät.

Oletko koskaan kuullut että ihmiset ovat erilaisia ja nauttivat eri asioista? 

Ei kukaan usko eikä normaalisti edes väitä, että suuseksin antaja nauttii yhtä paljon kuin sen saaja. Oletko itse valmis ryhtymään loppuelämäksesi vain suuseksin antajaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi