Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä annat vaimollesi vastineeksi peppuseksistä? ...

Vierailija
11.08.2020 |

Äläkä sano että suuseksiä, koska se on vastine sinun saamastasi suuseksistä.

Kommentit (471)

Vierailija
201/471 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä täälä tapahtuu?

Itse olen nainen, joka mielellään silloin tällöin peppuseksiä harrastaa..Yleensä pitää olla erittäin kiihottunut ja märkä muutenkin ja kyllä minä nautin siitä kovasti ja saan orgasmin. En minä halua siitä hyvästä mitään vastineeksi kun saan itsekin ja nautin.

Me ollaan tosin vähennetty määrää että nykyisin sitä on ihan vain muutamia kertoja vuodessa .. on semmosta spesiaalia meille, ei mitenkään tavanomaista. Mies ei sitä vaadi ja minä en sitä pyydä. Harvoin vain ajaudutaan siihen tilanteeseen. Mies sanoo ettei se ole parempaa kuin ns normaali seksi, mutta erilaista. N38

Kannattaa vähän lukea ketjua niin selviää mitä tapahtuu... 

Teillähän toteutuu selvästi tasa-arvo joten kaikki kunnossa!

Outoa tosin että jos on niin nautinnollista niin miksi harrastatte vain muutamia kertoja vuodessa.......

Vierailija
202/471 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä täälä tapahtuu?

Itse olen nainen, joka mielellään silloin tällöin peppuseksiä harrastaa..Yleensä pitää olla erittäin kiihottunut ja märkä muutenkin ja kyllä minä nautin siitä kovasti ja saan orgasmin. En minä halua siitä hyvästä mitään vastineeksi kun saan itsekin ja nautin.

Me ollaan tosin vähennetty määrää että nykyisin sitä on ihan vain muutamia kertoja vuodessa .. on semmosta spesiaalia meille, ei mitenkään tavanomaista. Mies ei sitä vaadi ja minä en sitä pyydä. Harvoin vain ajaudutaan siihen tilanteeseen. Mies sanoo ettei se ole parempaa kuin ns normaali seksi, mutta erilaista. N38

Kannattaa vähän lukea ketjua niin selviää mitä tapahtuu... 

Teillähän toteutuu selvästi tasa-arvo joten kaikki kunnossa!

Outoa tosin että jos on niin nautinnollista niin miksi harrastatte vain muutamia kertoja vuodessa.......

En jaksa lukea kaikkia, meillä seksi ei oo mikään kaupantekoväline.

Mutta kirjoitin jo tohon vastauksen, kyseessä on ihan spesiaalijuttu meille. Se on nautinnollista, muttei ole silti tarvetta niinsanotusti olla sitä jatkuvasti tekemässä. Meillä kyllä muukin seksihomma toimii että ehkä se johtuu siitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/471 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii lukea kaikkea että pääsee kärryille, mut turha kritisoida ja kysellä mitä tapahtuu jos ei yhtään ota selvää.

Vierailija
204/471 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä foorumilla vallitsee miesten osalta kummallinen kahtiajako, toisaalta se ryhmä joka on valmis heittämään vaimon pihalle pienimmästäkin tasapuolisuuden vaatimuksesta, toisaalta se joka on antanut yksipuolisesti vaimolle suuhoitoja kymmenien vuosian ajan ja tehnyt kaikki kotityöt yksin ja uhrautumiset saadakseen suuseksiä vaimolta, mutta eivät saa koskaan. Eniten pitäisi olla näiden kahden välimuotoja, missä ne kaikki ovat?.. 

Vierailija
205/471 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen meillä se aktiivinen ja pidän tekemisestä ja toisen nautinnosta muutenkin, niin kyllä vaimo oikeastaan aina saa enemmän kuin minä. Jopa niin selvästi että tämä häiritsi seurustelun alkuaikana vaimoa melko paljonkin. Kun hänestä nallekarkit eivät menneet oikein tasan. Pikkuhiljaa sitten uskallus kasvoi oma-aloitteisuuden suhteen ja olen aina muistanut kehua kuinka hyvältä tuntuu, kun tämä tekee jotain puhtaasti minun nautintoni vuoksi.

Nykyinen vaimo ei saa anaalista orgasmia, niin en sitä kovin usein sitten teekään - vaikka muuten laukeaa aivan liian herkästikin. Jopa niin herkästi, että häiritsee kun olet yrittänyt virittää tunnelmaa ja toinen laukeaa holtittomasti ensimmäisestä pitkästä nuolaisusta (naisten ennenaikaisesta laukeamisesta ei paljon muuten puhuta). No onneksi laukeaminen ei keskeytä mitään, mitä ratsastus nyt on aivan liian katkonaista että ehtisi itsekin laukeamaan.

Uskon että yleensä miehet jäävät saamapuolelle ja rajusti suhteissa, joissa seksi pelaa. Kyllä ne omat orgasmit aika vaisuilta ja lyhyiltä tuntuu naisten omiin verrattuna. Ja kun nainen voi saada niitä vaikka kuinka paljon päivän aikana. Omalla kohdalla joku neljä alkaa olla ehdoton maksimi tällä iällä. Ja miehet sitä suurimman osan seksistä ovat aktiivisia muutenkin. Eli minä olen saanut anaalia niin usein kuin vain haluan.

Vierailija
206/471 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 52V kirjoitti:

Minäpä yritän vastata tähän. (Ei ole helppo)

Koska peppuseksiin mielestäni liittyy vahva emootiotaso - niin kuin seksiin yleensäkin, on kompensaatioita vaikea laskea. Eri lähteistä saatu tieto osoittaa, että Suomessa maksullista seksiä tarjoava nainen pyytää anaalipenetraatiosta 50-150€ lisäveloituksen. Tällöin kompensaatio rahaksi muutettuna voisi olla tuota luokkaa? Muu kuin numeerinen kompensaatiolaskelma on sitten enemmän tai vähemmän mielipidekysymys. Mitä vaimolle miehen pyytämä anaalipenetraatio voisi vastata. Kävisikö kompensaationa koko perheen energia - ja jätemaksujen maksaminen vaikka parin kuukauden aikana. Normaalistikin nämä maksut menevät tasan puoliksi - eikö niin? Jos mies maksaa jossain määrin oletettuun tulotasonsa nähden enemmän talouden kuluista, asuntolainasta jne. on laskennallinen kompensaatio helposti suoritettu viikoittaiseen anaalipenetraatioon.

Jos kompensaatio muutetaan tehtäväksi, kuten nurmikon leikkaamiseksi, lumitöiksi tai pyykin pesemiseksi, niin niilläkin tehtävillä on tuntihinta, jos työn tekee ulkopuolinen. Jos kompensaatio muutetaan rakastelun aikana suoritettaviin toimintoihin, niin kävisikö esim. laskukaavana ammattilaisen suihinotto? Eri lähteistä saadun tiedon mukaan se maksaa Suomessa 70-100€/ kerta - Ilman orgasmitakuuta. Tällöin voisi ehdottaa, että kahdella naiselle kielihoidolla tuotetulla seksihetkellä saisi yhden anaalipenetraation? Edelleen oletuksena voidaan kuitenkin pitää sitä, että jokainen ”saaja” on viimein itse vastuussa omasta orgasmistaan. Niin myös anaalipenetraatiossa olisi

Olemme edelleen tilanteessa, jossa nainen on todennäköisesti tyytymätön edellä ehdotettuihin malleihin. Se ei sinänsä ole yllätys, koska palstaa vähänkin lukeneena ja reippaan 50-vuotta elämää nähneenä, voi todeta, että nainen on perusarjesta usein tyytymätön, kuin tyytyväinen. .. varsinkin, jos asiayhteys liittyy mitenkään juuri hänen valitsemaansa vastakkaisen sukupuolen elämänkumppaniin.

Tätä taustaa vasten voisi naisten kuvitella kääntyvän laajasti parisuhteeseen saman sukupuolen kanssa. Jo siitäkin syystä, että miehen kiinnostus rakkaimpansa pepusta saa hänet toistuvasti luulemaan miestään homoseksuaaliksi. Tämä olettamus on ollut minulle vaikeaa ymmärtää, vaikkei oma vaimo ole ainakaan minulle koskaan tällaista mahdollista olettamustaan julkaissut. Toki meidän seksuaaliset mieltymykset ovat ilmeisen yhteisiä ja emme ole joutuneet toistaiseksi miettimään kompensaatioita.

Tämä tekisi on ainakin osittain kirjoitettu ”kieli poskessa”, jotta ymmärtäisimme, miten absurdi ja naurettava ajatus tämä seksuaalisten tekojen vaihtokauppa on. Keskustelu sinänsä on mielenkiintoinen, koska se todistaa naisten ja miesten ajattelussa tapahtuneen muutoksen. Tämä yleisen ajattelun muutos voi olla tasa-arvoa, feminismiä, ”miituuta”, modernia tulevaisuutta tms. Vakavasti ottaen tiivistän, että minua huolestuttaa se ajattelun muutos, joka on viemässä miestä ja naista selvästi kauemmaksi toisistaan.

UP

Vierailija
207/471 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa edellä asia tiivistetty. Mitähän Ap tästä tuumii? Onko tämä peppupano juurikin nostettu tässä tasa-arvokysymykseksi? Jos nyt kuitenkin oletetaan, että harvempi mies vaatii anaaliseksiä, jos nainen ei siitä kertakaikkiaan pidä tai se jopa aiheuttaa kipua... jos ei tarkoituksella kivun kautta nautintoa olla hakemassa.

Vierailija
208/471 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kertokaapa, onko sekin teistä perkeleestä, jos vaimonne palkitsee teidät jostain miehisen tehtävän kunniallisesta suorittamisesta oma-aloitteisesti suuseksillä selvästi hyvin kiitollisena??.... oikein haluten saada teidät nauttimaan mahdollisimman paljon?

Saa kyllä vääntää taas rautalangasta.

Palkitse koirasi ja arvosta miestäsi. Olet varmaan oppinut menetelmäsi koiran koulutuksesta. Outo olet.

Vierailija
209/471 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 52V kirjoitti:

Koska peppuseksiin mielestäni liittyy vahva emootiotaso - niin kuin seksiin yleensäkin, on kompensaatioita vaikea laskea. Eri lähteistä saatu tieto osoittaa, että Suomessa maksullista seksiä tarjoava nainen pyytää anaalipenetraatiosta 50-150€ lisäveloituksen. Tällöin kompensaatio rahaksi muutettuna voisi olla tuota luokkaa? Muu kuin numeerinen kompensaatiolaskelma on sitten enemmän tai vähemmän mielipidekysymys. Mitä vaimolle miehen pyytämä anaalipenetraatio voisi vastata. Kävisikö kompensaationa koko perheen energia - ja jätemaksujen maksaminen vaikka parin kuukauden aikana. Normaalistikin nämä maksut menevät tasan puoliksi - eikö niin? Jos mies maksaa jossain määrin oletettuun tulotasonsa nähden enemmän talouden kuluista, asuntolainasta jne. on laskennallinen kompensaatio helposti suoritettu viikoittaiseen anaalipenetraatioon.

Jos kompensaatio muutetaan tehtäväksi, kuten nurmikon leikkaamiseksi, lumitöiksi tai pyykin pesemiseksi, niin niilläkin tehtävillä on tuntihinta, jos työn tekee ulkopuolinen. Jos kompensaatio muutetaan rakastelun aikana suoritettaviin toimintoihin, niin kävisikö esim. laskukaavana ammattilaisen suihinotto? Eri lähteistä saadun tiedon mukaan se maksaa Suomessa 70-100€/ kerta - Ilman orgasmitakuuta. Tällöin voisi ehdottaa, että kahdella naiselle kielihoidolla tuotetulla seksihetkellä saisi yhden anaalipenetraation? Edelleen oletuksena voidaan kuitenkin pitää sitä, että jokainen ”saaja” on viimein itse vastuussa omasta orgasmistaan. Niin myös anaalipenetraatiossa olisi

Olemme edelleen tilanteessa, jossa nainen on todennäköisesti tyytymätön edellä ehdotettuihin malleihin. Se ei sinänsä ole yllätys, koska palstaa vähänkin lukeneena ja reippaan 50-vuotta elämää nähneenä, voi todeta, että nainen on perusarjesta usein tyytymätön, kuin tyytyväinen. .. varsinkin, jos asiayhteys liittyy mitenkään juuri hänen valitsemaansa vastakkaisen sukupuolen elämänkumppaniin.

Tätä taustaa vasten voisi naisten kuvitella kääntyvän laajasti parisuhteeseen saman sukupuolen kanssa. Jo siitäkin syystä, että miehen kiinnostus rakkaimpansa pepusta saa hänet toistuvasti luulemaan miestään homoseksuaaliksi. Tämä olettamus on ollut minulle vaikeaa ymmärtää, vaikkei oma vaimo ole ainakaan minulle koskaan tällaista mahdollista olettamustaan julkaissut. Toki meidän seksuaaliset mieltymykset ovat ilmeisen yhteisiä ja emme ole joutuneet toistaiseksi miettimään kompensaatioita.

Tämä tekisi on ainakin osittain kirjoitettu ”kieli poskessa”, jotta ymmärtäisimme, miten absurdi ja naurettava ajatus tämä seksuaalisten tekojen vaihtokauppa on. Keskustelu sinänsä on mielenkiintoinen, koska se todistaa naisten ja miesten ajattelussa tapahtuneen muutoksen. Tämä yleisen ajattelun muutos voi olla tasa-arvoa, feminismiä, ”miituuta”, modernia tulevaisuutta tms. Vakavasti ottaen tiivistän, että minua huolestuttaa se ajattelun muutos, joka on viemässä miestä ja naista selvästi kauemmaksi toisistaan.

Nostan hattua viitseliäisyydestä kaivaa tietoa ja muutenkin sanankäytöstä. Taitaa vain olla niin, että tällä kertaa vastassamme on narsisti, joka ei tietoa kunnioita eikä ole muutenkaan ihmisarvosta tai filosofisesta ajattelusta kiinnostunut. Ketju jatkuu, kunnes ap estyy tai muut kyllästyy.

Vierailija
210/471 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Hän sitä pyytää silloin tällöin, minä silloin tällöin. Molemmat nauttii.

Vierailija
211/471 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä onkin toisin päin, vaimo nimittäin tykkää B-rapusta enemmän kuin minä, joten ei paljon tarvitse meikäläisen antaa 'vastineeksi' muuta kuin parrua...

Vierailija
212/471 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään,käsken kotkottimen keittiöön ja käsken keittää kahvit

Vierailija
213/471 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös niin päin että vaimo tykkää enemmän peppuseksistä. Saan siitä sitten vastineeksi pissaleikkejä.

Vierailija
214/471 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo antaa peppua, vastineeksi hän saa kalua. Sellainen kompensaatio meillä.

Vierailija
215/471 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 52V kirjoitti:

Nostan hattua viitseliäisyydestä kaivaa tietoa ja muutenkin sanankäytöstä. Taitaa vain olla niin, että tällä kertaa vastassamme on narsisti, joka ei tietoa kunnioita eikä ole muutenkaan ihmisarvosta tai filosofisesta ajattelusta kiinnostunut. Ketju jatkuu, kunnes ap estyy tai muut kyllästyy.

Narsisti :D No tietenkin, mitäpä muuta voi sellainen ihminen olla, jonka mielestä miehen ja naisen nautinto ovat yhtä tärkeitä! Hyväksikäyttäjät puolestaan ovat jaloja ihmisiä, jos ovat miehiä. Näin se menee. Kyllä nää foorumit vetää oikeen älymystön edustajia...

Vierailija
216/471 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä jenkkifoorumilla kirjoitti joku mies, joka oli saanut vaimonsa suostumaan suuseksiin tarjoamalla hänelle jonkun jutun keittiössä... Olikohan se jopa vaan että suostui syömään jotain ruokaa muun perheen kanssa, josta ei pitänyt. Tuntui olevan tyytyväinen diiliinsä.

Vierailija
217/471 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen meillä se aktiivinen ja pidän tekemisestä ja toisen nautinnosta muutenkin, niin kyllä vaimo oikeastaan aina saa enemmän kuin minä. Jopa niin selvästi että tämä häiritsi seurustelun alkuaikana vaimoa melko paljonkin. Kun hänestä nallekarkit eivät menneet oikein tasan. Pikkuhiljaa sitten uskallus kasvoi oma-aloitteisuuden suhteen ja olen aina muistanut kehua kuinka hyvältä tuntuu, kun tämä tekee jotain puhtaasti minun nautintoni vuoksi.

Nykyinen vaimo ei saa anaalista orgasmia, niin en sitä kovin usein sitten teekään - vaikka muuten laukeaa aivan liian herkästikin. Jopa niin herkästi, että häiritsee kun olet yrittänyt virittää tunnelmaa ja toinen laukeaa holtittomasti ensimmäisestä pitkästä nuolaisusta (naisten ennenaikaisesta laukeamisesta ei paljon muuten puhuta). No onneksi laukeaminen ei keskeytä mitään, mitä ratsastus nyt on aivan liian katkonaista että ehtisi itsekin laukeamaan.

Uskon että yleensä miehet jäävät saamapuolelle ja rajusti suhteissa, joissa seksi pelaa. Kyllä ne omat orgasmit aika vaisuilta ja lyhyiltä tuntuu naisten omiin verrattuna. Ja kun nainen voi saada niitä vaikka kuinka paljon päivän aikana. Omalla kohdalla joku neljä alkaa olla ehdoton maksimi tällä iällä. Ja miehet sitä suurimman osan seksistä ovat aktiivisia muutenkin. Eli minä olen saanut anaalia niin usein kuin vain haluan.

Onneks edes joku tajuaa seksistä jotain.

Vierailija
218/471 |
17.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 52V kirjoitti:

Koska peppuseksiin mielestäni liittyy vahva emootiotaso - niin kuin seksiin yleensäkin, on kompensaatioita vaikea laskea. Eri lähteistä saatu tieto osoittaa, että Suomessa maksullista seksiä tarjoava nainen pyytää anaalipenetraatiosta 50-150€ lisäveloituksen. Tällöin kompensaatio rahaksi muutettuna voisi olla tuota luokkaa? Muu kuin numeerinen kompensaatiolaskelma on sitten enemmän tai vähemmän mielipidekysymys. Mitä vaimolle miehen pyytämä anaalipenetr aatio voisi vastata. Kävisikö kompensaationa koko perheen energia - ja jätemaksujen maksaminen vaikka parin kuukauden aikana. Normaalistikin nämä maksut menevät tasan puoliksi - eikö niin? Jos mies maksaa jossain määrin oletettuun tulotasonsa nähden enemmän talouden kuluista, asuntolainasta jne. on laskennallinen kompensaatio helposti suoritettu viikoittaiseen anaalipenetraatioon.

Höps. Justhan tuossa kirjoitti mies joka oli just käsittänyt asian kuten minäkin. Ja on täällä muutamia, joille naisen nautinto on yhtä tärkeä kuin oma, ellei tärkeämpikin. When there`s a will there`s a way. Ja jos naista ei voi palkita seksuaalisesti, sen voi tehdä jotenkin muuten. Voihan sen tehdä jotenkin vaikka etukäteen, niin se ei tunnu niin palkinnolta, ja kiitollinen nainen on kiihkeämpi sängyssäkin. (Vaikka ei kai saisi olla.)

Vierailija
219/471 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastineeksi? Vaimo välillä vaatii saada peppuun, joten mitä muuta täytyisi antaa vastineeksi kuin munaa peppuun?

Siis saako hän orgasmin siitä? Yhtä vahvan kuin sä?

Saa. Saattaa tulla kolmesti putkeen. Ihan holtitonta tärinää minuuttien ajan, kun ensimmäinen on tullut.

Ok, no näin sen pitäisi olla kaikilla tätä seksimuotoa haluavilla miehillä. 👍 Toivottavasti puhut totta.

Miksi pitäisi? Mies tuskin saa kolmesti putkeen, joten hän saa tässäö paljon vähemmän orgasmeja ja nautintoa. Eikö se olekaan suuri ongelma jos ne ei mene tasan?

Vierailija
220/471 |
18.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kertokaapa, onko sekin teistä perkeleestä, jos vaimonne palkitsee teidät jostain miehisen tehtävän kunniallisesta suorittamisesta oma-aloitteisesti suuseksillä selvästi hyvin kiitollisena??.... oikein haluten saada teidät nauttimaan mahdollisimman paljon?

Saa kyllä vääntää taas rautalangasta.

Ei se nyt ehkä ihan perkeleestä ole, mutta aika kummallista ainakin. Varsinkin jos kyse on tehtävästä jonka itse halusin tehdä. Ellei tietysti usko johonkin niin syvään sortoon, että sillä on saatu minut aivopestyä ja siten pyytämään että saan suorittaa tehtävän josta en oikeasti tykkää vaan jopa kärsin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän