Mies, mitä annat vaimollesi vastineeksi peppuseksistä? ...
Äläkä sano että suuseksiä, koska se on vastine sinun saamastasi suuseksistä.
Kommentit (471)
M37 kirjoitti:
Emmä ole mikään pelkkä saajapuoli. Eilen sun kanssas oli samaa vääntöä siitä, että vaimoni tykkää anaalista ja ihan omaksi ilokseen sitä pyytää. Se ei vaan sinun kalloosi mahdu. Ei ole mitään mittaria jolla mitata meiltä molemmilta, kumpi saa rajumman orgasmin milläkin tyylillä. Vaikka en ollenkaan tiedä kuka olet, olen silti huolestunut puolestasi. Mitä ihmettä sinä yrität tällä kaikella viestiä. Me annamme molemmat toisillemme upeita orgasmeja ja uusia kokemuksia jos jotain uutta mieleen juolahtaa. Kumpikaan ei tee mitään vastoin tahtoaan. Eikä kumpikaan ole ylemmässä asemassa, kun toinen. Usko nyt!! Hän tekee kaikkea noita herätys asioista ihan omasta tahdostaa ja NAUTTII SEKÄ KIIHOTTUU siitä ITSEKKIN kun tietää miten lumoihin hän minut saa. Eli vois sanoa, että HÄN siis ottaa minut, milloin ja miten haluaa.PERKELE!!!!!
Mitäs möykkäät siinä pöljä, johan mä sanoin sulle et jos kerran vaimos kunnon orkut saa niin siltä osinhan homma on okei. Mutta näköjään tosiaan vaimos palvelee sinua enemmän kuin sinä häntä, kaikki noi aamuyllärit jne. Kukaan nainen ei päästäis hommaa noin pahaan epätasapainoon.
Ja ei voi mitata nautintoa mitenkään?? Ootko ite kovimpien orkkujes aikaan yhtä hiljaa kuin kirjastossa??? Paitsi jos olet pyörtynyt, mutta aika selvä mittari sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos nainen joskus saa orkun yksinään, niin että mies jää ilman, niin naisella on yleensä aina heti kauhea hätä saada tilanne tasan ja orkut miehellekin ja hädissään kysellään mitä teen. Mikseivät miehet toimi tässä samoin?
Toi on tavallaan totta. Moni nainen jonka kanssa olen pidemmässä suhteessa ollut, ovat ihmeellisen orgasmikeskeisiä. Siis miehen pitäisi aina laueta. Naiselle ei jotenkin riitä että nainen saa orgasmin. Ei minkäänlainen tantratyylinen seksi käy, vaikka muuten tosi hyvää olisi seksielämä. Vaan vaikka pitkään olisi paneskellut ja mieskin parit kerrat päivän aikana lauennut, niin jos kolmatta kertaa esim painetaan, niin miehen orgasmi on naisille enemmän se jutun juoni kuin heidän itsensä. Sama jos naisen joskus käsin tai suulla tyydyttää, niin nainen ajattelee et nyt laukeamisen jälkeen täytyy vastapalvelus antaa, vaikka mies olisi ihan tyytyväinen sinä päivänä kun eukko saa. Mitään ihme suorittamista seksin pidä olla. Menee maku muuten koko hommasta
Naisten paremmuus taas todistettu. Inhottavaa olla aina oikeassa.
Tai sitten naisten suurempi hulluus, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos nainen joskus saa orkun yksinään, niin että mies jää ilman, niin naisella on yleensä aina heti kauhea hätä saada tilanne tasan ja orkut miehellekin ja hädissään kysellään mitä teen. Mikseivät miehet toimi tässä samoin?
Toi on tavallaan totta. Moni nainen jonka kanssa olen pidemmässä suhteessa ollut, ovat ihmeellisen orgasmikeskeisiä. Siis miehen pitäisi aina laueta. Naiselle ei jotenkin riitä että nainen saa orgasmin. Ei minkäänlainen tantratyylinen seksi käy, vaikka muuten tosi hyvää olisi seksielämä. Vaan vaikka pitkään olisi paneskellut ja mieskin parit kerrat päivän aikana lauennut, niin jos kolmatta kertaa esim painetaan, niin miehen orgasmi on naisille enemmän se jutun juoni kuin heidän itsensä. Sama jos naisen joskus käsin tai suulla tyydyttää, niin nainen ajattelee et nyt laukeamisen jälkeen täytyy vastapalvelus antaa, vaikka mies olisi ihan tyytyväinen sinä päivänä kun eukko saa. Mitään ihme suorittamista seksin pidä olla. Menee maku muuten koko hommasta
Häh? Nyt en tajunnut. Paremmuus miltä kantilta?
Tuohon aloitukseen. Moni nainen ei tykkää siitä, että heitä painetaan peppuun. Siinä ei ole minulle miehenä mitään ongelmaa. Pimpsa puristaa paremmin. Mutta on pieni osa naisia, jotka välillä tykkäävät siitä todella paljon. Olen kuullut että kaksi kertaa paremmalta tuntuu kuin vagina yhdyntä. Ei siinä silloin yhtään kysellä kumpi enemmän tyydyttyy, tai mistään vastineista höpistä. Molemmat nauttii vaan täysillä ja reikää vaihdetaan miten huvittaa. Ihmiset ovat niin erilaisia seksinkin suhteen. Yksi tykkää "anopista ja toinen tyttärestä. Kolmas molemmista." Vanhaa sairasta sanontaa mukaellen..
M37 kirjoitti:
Emmä ole mikään pelkkä saajapuoli. Eilen sun kanssas oli samaa vääntöä siitä, että vaimoni tykkää anaalista ja ihan omaksi ilokseen sitä pyytää. Se ei vaan sinun kalloosi mahdu. Ei ole mitään mittaria jolla mitata meiltä molemmilta, kumpi saa rajumman orgasmin milläkin tyylillä. Vaikka en ollenkaan tiedä kuka olet, olen silti huolestunut puolestasi. Mitä ihmettä sinä yrität tällä kaikella viestiä. Me annamme molemmat toisillemme upeita orgasmeja ja uusia kokemuksia jos jotain uutta mieleen juolahtaa. Kumpikaan ei tee mitään vastoin tahtoaan. Eikä kumpikaan ole ylemmässä asemassa, kun toinen. Usko nyt!! Hän tekee kaikkea noita herätys asioista ihan omasta tahdostaa ja NAUTTII SEKÄ KIIHOTTUU siitä ITSEKKIN kun tietää miten lumoihin hän minut saa. Eli vois sanoa, että HÄN siis ottaa minut, milloin ja miten haluaa.PERKELE!!!!!
Entäs nuo aamuyllärit, teetkö niitäkin tasapuolisesti vaimollesi? ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Nyt en tajunnut. Paremmuus miltä kantilta?
Naiset ovat selvästikin siis epäitsekkäämpiä ja hyvempiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sinä toisten nautinoista huolta kanna. Koita yksinäisyydessäsi vaikka sormella miltä mikäkin tuntuu. JOS joskus satut jonkun miehen löytämään (mitä vahvasti epäilen) voit sitten kiukutella hänelle.
Täysi syyhän se onkin vittuilla tämän ketjun ainoalle tasa-arvoa kannattavalle ihmiselle. Mitähän arvoja sinä kannatat? Miksi seksiin ei pitäisi kuulua tasa-arvo myös orgasmin shteen? Onko siinä jotain erityistä vastustamisen aihetta?
Ketjun ainoalle ihmiselle joka on niin asenteellinen että väkisin hakee jotain negatiivista muiden viesteistä. Miksi et voi vain hyväksyä, että monelle se molemminpuolinen nautinto on useimmille ihan itsestäänselvyys. Sen takia eivät jaksa sinun syytöksiäsi.
No miten ne naiset siitä voi nauttia jos eivät saa orgasmia? Jos orkulla ei ole väliä niin sittenhän mieskin voi lopettaa sen anaaliseksin ilman orgasmia ja ottaa rennosti loppuillan. Ne jotka sanoi että heidän vaimonsa laukeavat anaaliseksissä voimakkaasti, niin heistähän sanoinkin että hieno homma. Mikä tässä on se ongelma niinku sun mielestä?
Seksi on paljon paljon muutakin kuin orgasmi. Orgasmi on vain se kirsikka kakun päällä eikä sitä edes tarvi aina saavuttaa. Olen mies ja mulle riittäisi orgasmi parin päivän välein vaikka seksiä olisi useasti päivässä.
Se on kai kuitenkin se seksin paras ja tärkein kohta? ...
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nää ole ihan parikohtaisia juttuja. Se mikä käy yhdelle parille ei välttämättä käy toiselle. Yleisellä tasolla voisi sanoa, että vaihtelu virkistää. Tiettävästi peppuseksin puutteeseen ei kukaan ole kuollut. Oman kullan miellyttämiseksi sitä tekee ja sietää monenlaista.
Paitsi että ilman sitä vastapalveluksen odotusta sitä tekee käytännössä vain naiset. Ja se on aika saada muuttumaan!
Vielä kerran: HÄN ei itse halua saada mitää tollasia ylläreitä VAAN saa ITSE kiksejä olla antajan roolissa niissä. Mikä helvetin epätasapaino siinä on?? Nimenomaan HÄN se tässä on, kuka ottaa mitä milloinkin haluaa. Hän saa parhaat orgasmit siitä, että saa ninut tehtyä hulluksi tenpuillaan. Miten tämä voi olla sinun niin vaikea ymmärtää. Minä en alunperinkään ole tämmösiä ehdotellut. Ymmärrä nyt hyvä ihminen!!! Jos me naitaisiin lähärissä peiton alla, niin silloin hän ei saisi parasta nautintoa. HÄN SIIS AIVAN ITSE TEKEE VAPAAEHTOISESTI JA OMA ALOITTEISESTI NÄMÄ ASIAT!! Myös jos haluaa sitä peppuseksiä, niin tekee sen minukle selväksi ja pyytää minua sinne panemaan.
M37 kirjoitti:
Vielä kerran: HÄN ei itse halua saada mitää tollasia ylläreitä VAAN saa ITSE kiksejä olla antajan roolissa niissä. Mikä helvetin epätasapaino siinä on?? Nimenomaan HÄN se tässä on, kuka ottaa mitä milloinkin haluaa. Hän saa parhaat orgasmit siitä, että saa ninut tehtyä hulluksi tenpuillaan. Miten tämä voi olla sinun niin vaikea ymmärtää. Minä en alunperinkään ole tämmösiä ehdotellut. Ymmärrä nyt hyvä ihminen!!! Jos me naitaisiin lähärissä peiton alla, niin silloin hän ei saisi parasta nautintoa. HÄN SIIS AIVAN ITSE TEKEE VAPAAEHTOISESTI JA OMA ALOITTEISESTI NÄMÄ ASIAT!! Myös jos haluaa sitä peppuseksiä, niin tekee sen minukle selväksi ja pyytää minua sinne panemaan.
Ahaa, eli on aivan yhtä nautinnollista antaa suuseksiä kuin saada? Miksi ihmeessä miehet sitten aina valittaa sitä että eivät SAA suuseksiä, kun kerran vielä nautinnollisempaa on ANTAA? Miksi tää ei ikinä toteudu toisin päin, että mies antaa aamuylläreitä suuseksin muodossa säännöllisesti ja pysyvästi vaimolle, saamatta samaa itse? Ei mee läpi. Tuskinpa se vaimo pahakseen panee, jos pyydät saada tasoittaa tilanteen, niin naisetkin tekevät.
Ja jos sun mielestä miehen täytyy muuttua naiseksi saadakseen vastakkaisen sukupuolen kuumaksi, niin ehkä tätä keskustelua ei sun kanssa tarvitse jatkaa enää.
Nainen tykkää antaa ja mies tykkää saada... Hiukan ihmettelen näitä herravallan aikaisia ajatuksia 2020-luvun vauva-foorumilla.
Vastineeksi avopuoliso saa dildottaa minua.
Joskus otetaan tupla- strappärikin esiin, vaimolla vibradildo pillussa samalla kun panee mua strappärin toisella kalulla pyllyyn lähärissä.
M43
kyllä sä olet sekasin, ei voi muuta sanoa. Hän ei halua samanlaisia ylläreitä. Ok, se ei sun tajuntaan mene. Ja kyllä, hän saa suuseksiä muuten. Ja ihan niin paljon kun ikinä haluaa. Se tapahtuu yleensä myös yllärinä. Eli saattaa herättää minut suihinotolla, mutta kääntyykin niin päin, että tarjoilee alapäänsä minun kasvojen päälle. Eli ohjat on hänen käsissään ja näin saa juuri sellaista seksiä kun itse haluaa. Mutta se ei sinun päähäsi nyt mene. Yllättävää, että itse provosoidun kaltaisesi takia. Nyt saat ettiä uuden kinastelu uhrin jostain. Toivotan sinulle voimia jatkoon.
M37 kirjoitti:
kyllä sä olet sekasin, ei voi muuta sanoa. Hän ei halua samanlaisia ylläreitä. Ok, se ei sun tajuntaan mene. Ja kyllä, hän saa suuseksiä muuten. Ja ihan niin paljon kun ikinä haluaa. Se tapahtuu yleensä myös yllärinä. Eli saattaa herättää minut suihinotolla, mutta kääntyykin niin päin, että tarjoilee alapäänsä minun kasvojen päälle. Eli ohjat on hänen käsissään ja näin saa juuri sellaista seksiä kun itse haluaa. Mutta se ei sinun päähäsi nyt mene. Yllättävää, että itse provosoidun kaltaisesi takia. Nyt saat ettiä uuden kinastelu uhrin jostain. Toivotan sinulle voimia jatkoon.
Itse olet sekaisin, itsehän sinä ensin sanoit vain että vaimo antaa näitä aamu ylläreitä, urpo. Jos haluaa että toinen ymmärtää asian oikein niin kannattaa sanoa se heti itse oikein. Lisäksi ainoastaan ehdotin että pyydät saada tasoittaa tilanteen, siinä ei ole mitään suuttuminen aihetta kun kerran tasa-arvoa kannatat ja vaimoasi rakastat, helavatun mölisijä!
Vierailija kirjoitti:
Vastineeksi avopuoliso saa dildottaa minua.
Joskus otetaan tupla- strappärikin esiin, vaimolla vibradildo pillussa samalla kun panee mua strappärin toisella kalulla pyllyyn lähärissä.
M43
Öö mitä se puoliso saa sun dildottamisestasi, vai oliko tämä vitsi? ...
Kyllä se siellä lukee jo aiemmin, mutta unohdin ta-vut-taa, Nti Mensan Priimukselle
Pakko kyl kommentoida sen verran, että voisit lukea ajatuksella noita vastauksia. Varsinkin tämän m37 😅 eksä oikeesti tajua mitä sulle kirjotetaan, vai haluatko vaan provota tahallaan? Ihan alunperin sain sellaisen käsityksen, et hänen nainen nauttii siitä että pitää ohjat käsissään ja ottaa miehensä kuten haluaa, aika magee muija. Totta kait ne on ylläreitä miehelle mut eihän se niitä vaatinut ole ja jos muija saa nimenomaan siitä itse ne parhaat vibat, ni eiks se ole win win? Vai hä?