Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korjausmies kävi yllättäen, kyllä hävettää

Vierailija
11.08.2020 |

sotkuinen kämppä. Vaikka tekikin korjauksen vain eteisessä, näkyi siitä suoraan olohuoneen kaaos, vaatteita (myös alus-) lattialla, kaikki matot vinoparkissa, nojatuoli peittynyt vaatemytyn alle, vuodesohva auki ja petaamatta, imuri keskellä lattiaa, mutta lattiat imuroimatta, karkkipapereita, pyykkipusseja, iso wc-paperipaketti kaapin päällä.. Kirsikkana kakun päällä minulla jostain mytystä äkkiä päälle haalittu reikäinen kotipaita ja paskainen harottava harva tukka josta paistaa kalju päälaella.

NYT HÄVETTÄÄ. Onneksi työmiehet on yleensä herttaisia ja mukavia, niin oli tämäkin. Mutta nyt haluan ryömiä sohvan alle villakoirien sekaan, en vaan mahdu.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne ole nähnyt yht sun toista, vähän niinkun lekuritkin.

Tuskin kämppäsi on jäänyt sen mieleen, työmaa unohtuu heti kun ovi suljetaan.

Vierailija
2/42 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei imuri keskellä lattiaa oli hyvä, koska siitähän saa vaikutelman että sulla oli siivous kesken :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elät kuin porsas?

Vierailija
4/42 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen sen sanoi. Korjausmiestä ei voi vähempää kiinnosta asuntosi paskaisuus. Varmaan mietti että seuraavaksi voisi käydä sämpyläkahvilla.

Tiedän kyllä tunteen, mulle tuli joskus jostain firmasta jannu avaamaan oven kun tulin baarista kotiin ja tavarat varastettiin. Päästi vaan eteiseen asti, mutta yksiön totaalikaaos näkyi ovelle asti. Kyllä se vaan hävetti.

Vierailija
5/42 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on nähneet kaikenlaista, eikä tuollainen sotku hätkäytä tippaakaan.

Mun mies on kiinteistönhoitaja ja olen kuullut paljon pahempia juttuja.

Vierailija
6/42 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ykkönen sen sanoi. Korjausmiestä ei voi vähempää kiinnosta asuntosi paskaisuus. Varmaan mietti että seuraavaksi voisi käydä sämpyläkahvilla.

Tiedän kyllä tunteen, mulle tuli joskus jostain firmasta jannu avaamaan oven kun tulin baarista kotiin ja tavarat varastettiin. Päästi vaan eteiseen asti, mutta yksiön totaalikaaos näkyi ovelle asti. Kyllä se vaan hävetti.

Ai huoltomies päästi sinut vain eteiseesi asti? XD Ja ap, mikä hiton korjausmies XDDDDDD

Vierailija
7/42 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai huoltomies päästi sinut vain eteiseesi asti? XD Ja ap, mikä hiton korjausmies XDDDDDD

Joo. Ei jäänyt yöksi. Avasi oven, antoi laskun ja suksi kuuseen.

/4

Vierailija
8/42 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta se oli vain mies. Ei ne kiinnitä tuollaisiin huomiota.

Vierailija
9/42 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestystä on tässä maailmassa niin monenlaista. Eikä mikään ole oikeampi kuin toinen. Likaa ei ole hyvä pitää kotona, sen vois siivota pois, mutta tavarat voivat olla vapaasti.

Vierailija
10/42 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei imuri keskellä lattiaa oli hyvä, koska siitähän saa vaikutelman että sulla oli siivous kesken :)

Tämä mullakin välähti yhtenä hetkenä mieleen, kun yritin rauhotella itseäni, mutta kun näin ympärillä olevan sotkun, en vakuuttunut että ainakaan kesken olisi.. korkeintaan alussa.

ap

Vierailija
11/42 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mies joka korjasi rikki olleet asiat eteisessä. Minusta ei ollut huoltoyhtiön autolla, joten taisi olla ihan jostain muusta firmasta tilattu.

Vierailija
12/42 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mullakin välähti yhtenä hetkenä mieleen, kun yritin rauhotella itseäni, mutta kun näin ympärillä olevan sotkun, en vakuuttunut että ainakaan kesken olisi.. korkeintaan alussa.

ap

No mut nyt voitkin jatkaa ajan kuluttamista ruudun ääressä! Ei se ihan heti uudestaan tule, joten jatka vain sotkun keskellä kahlaamista. Ihana tapa elää!

Vierailija
13/42 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin pari vuotta sitten silmäluomileikkauksessa, jonka jälkeen näytin todella hurjalta hetken aikaa. Kuin olisin turpiin saanut, turvotusta ja mustelmia. Ei sattunut mihinkään, mutta näytin tosi murjotulta. Sen näköisenä halusi eristäytyä kotiin, ettei kukaan vahingossakaan näe hurjaa ulkomuotoani. Eli roskikset haisivat, kun en muutamaan päivään niitä vienyt ja oli kesä.

No tein samalla muuttoa yksin ja kasasin kaikki muuttolaatikot eteiseen, että ei mene yhtään ylimääräistä aikaa laatikoiden hakemiseen pitkin asuntoa.

Sitten tuli jotain tyyppejä käymään, taloyhtiön asioiden takia. Pakollinen käynti. En osannut edes kuvitella, että minun täytyy kertoa erikseen, että teen muuttoa ja siksi eteiseni on täynnä laatikoita ja jätesäkkejä ja hädin tuskin mahtuu liikkumaan. Kuvittelin, että jokainen normaaliälyinen ihminen tajuaa miltä muuttokaaos näyttää.

No olivat sitten ylhäisyydessään kauhistelleet eteenpäin, kuinka on hirveä kaaos ja haiseekin, mikä lie sekopää asukki!

Jessus sentään ihmisten tyh.myyttä. Voin kertoa, että kun on musta silmä, laastareita silmissä ja itsekin hätkähtää peilikuvaansa, niin tulee tosi harhaiseksi eikä meinaa uskaltaa liikkua edes roskikselle. Helppo ajatella, että senkun vain menee, mutta oikeasti se on ahdistavaa, vaikka todennäköisesti kukaan ei edes huomaa mitään.

Mutta joo, roskis haisee kesällä jo yhdessä päivässä, että ei siihen montaa tuntia edes vaadita.

Vierailija
14/42 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!

Vierailija
15/42 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo kokemukseni oli jotenkin shokeeraava. En ole ikinä osannut kuvitella, että joku ei tajua, että muuttoa tehdään, kun on pahvilaatikoita ja jätesäkkejä kämppä täysi. Ihan käsittämätöntä että tuollaisestakin pitäisi sanoa erikseen. "En ole hamstraaja enkä sekopää. Olen vain muuttamassa :)"

Vierailija
16/42 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa niin kerron miten minulle kävi. Olin alasti imuroimassa kesähelteellä pahimpia pölykasoja. Huoltomiehen piti tulla klo 13. Ei ollut vielä keskipäiväkään kun tuli. Minä en imurin ääneltä kuullut ovikelloa ja tuli sitten avaimella sisään. Näin syrjäsilmällä ovelle ja äkkiä piilouduin nurkan taakse. Hän meni vessaan tekemään työtään ja pukeuduin. Kyllä nolotti.

Vierailija
17/42 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin pari vuotta sitten silmäluomileikkauksessa, jonka jälkeen näytin todella hurjalta hetken aikaa. Kuin olisin turpiin saanut, turvotusta ja mustelmia. Ei sattunut mihinkään, mutta näytin tosi murjotulta. Sen näköisenä halusi eristäytyä kotiin, ettei kukaan vahingossakaan näe hurjaa ulkomuotoani. Eli roskikset haisivat, kun en muutamaan päivään niitä vienyt ja oli kesä.

No tein samalla muuttoa yksin ja kasasin kaikki muuttolaatikot eteiseen, että ei mene yhtään ylimääräistä aikaa laatikoiden hakemiseen pitkin asuntoa.

Sitten tuli jotain tyyppejä käymään, taloyhtiön asioiden takia. Pakollinen käynti. En osannut edes kuvitella, että minun täytyy kertoa erikseen, että teen muuttoa ja siksi eteiseni on täynnä laatikoita ja jätesäkkejä ja hädin tuskin mahtuu liikkumaan. Kuvittelin, että jokainen normaaliälyinen ihminen tajuaa miltä muuttokaaos näyttää.

No olivat sitten ylhäisyydessään kauhistelleet eteenpäin, kuinka on hirveä kaaos ja haiseekin, mikä lie sekopää asukki!

Jessus sentään ihmisten tyh.myyttä. Voin kertoa, että kun on musta silmä, laastareita silmissä ja itsekin hätkähtää peilikuvaansa, niin tulee tosi harhaiseksi eikä meinaa uskaltaa liikkua edes roskikselle. Helppo ajatella, että senkun vain menee, mutta oikeasti se on ahdistavaa, vaikka todennäköisesti kukaan ei edes huomaa mitään.

Mutta joo, roskis haisee kesällä jo yhdessä päivässä, että ei siihen montaa tuntia edes vaadita.

Aurinkolasit on keksitty. Ei tarvitse roskiksia hautoa kotona.

Vierailija
18/42 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

REPS xDDDD  Kiitos nauruista, huhhuh.

Vierailija
19/42 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinkolasit on keksitty. Ei tarvitse roskiksia hautoa kotona.

Ihanko tosi? Sanoin, että siinä tulee niin harhaiseksi kun tietää näyttävänsä pelottavalta. Ja myöhään yöllä ei voi arskoissa mennä ulos, kun ei edes näe mitään ja sitten vasta näyttääkin sekopäältä.

Enpä minä normaalisti "haudo" roskiksia kotona, mutta voit mennä itse silmäluomileikkaukseen ja kokeilla sitten liikkua normaalisti ihmisten ilmoilla.

Vierailija
20/42 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppo sanoa että senkun meet ja teet, mutta kun on naama oikeasti kuin turpiinvedon jäljiltä, on todella iso kynnys avata ovi ja mennä ulos. Laastarit näkyivät myös isojen arskojen alta hieman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän