Mies, mitä annat vaimollesi vastineeksi peppuseksistä? ...
Äläkä sano että suuseksiä, koska se on vastine sinun saamastasi suuseksistä.
Kommentit (471)
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No mitäs tässä sitten riidellään, kun kerran kaikki ovatkin kanssani samaa mieltä. :)
Kaiken tuon aiemman vänkäämisen jälkeen tää oli hieman yllättävä tulkinta. Sä ilmeisesti olet parempi kirjoittamaan kuin lukemaan, voisi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No mitäs tässä sitten riidellään, kun kerran kaikki ovatkin kanssani samaa mieltä. :)
Kaiken tuon aiemman vänkäämisen jälkeen tää oli hieman yllättävä tulkinta. Sä ilmeisesti olet parempi kirjoittamaan kuin lukemaan, voisi sanoa.
Kiitos samoin. Mä just en ymmärrä mitä vastustettavaa mun mielipiteissäni on, kun mun mielestäni naisen pitää nauttia yhteisistä seksimuodoista siinä missä miestenkin, ja sitten mulle raivotaan siitä että meillä kyllä nainen nauttii yhtä paljon kuin mieskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos samoin. Mä just en ymmärrä mitä vastustettavaa mun mielipiteissäni on, kun mun mielestäni naisen pitää nauttia yhteisistä seksimuodoista siinä missä miestenkin, ja sitten mulle raivotaan siitä että meillä kyllä nainen nauttii yhtä paljon kuin mieskin.
Huoh. Ei ne raivoa, vaan sun lähtöolettamuksesi on ns mettässä.
Ja kun et usko että nauttivat, vaan kehität jotain ihme tasoitusjärjestelmää.
Jos sä haluat kompensaatiota peppuseksistä, niin okei. Älä silti oleta että kaikki pitäisivät sitä jonain ostopalveluna.
No kyllä sitä nyt myös moni mies vastentahtoiselta vaimolta vonkaa ja jotkut vaimot sitä palveluksena antaa. Musta tuo teidän maailma on outo, jossa ei ole kuin ääripäät, täydellinen yhtäläinen nautinto yhtäläisine orkkuineen tai sitten vaimon pieninkin vastentahtoisuus -> peppuseksiä never. Tässä välissä on myös tavikset, ja tavisten maailmaan mahtuvat palvelukset ja vastapalvelukset. Luultavasti näitä ihmisiä on eniten. tällä palstalla on nyt parikin miehen aloittamaa ketjua jossa miehet toivovat naiselta vastavuoroisuutta. Näissä ketjuissa sitä ei mitenkään demonisoida.
... eikä kyllä itseasiassa suuseksinkään kohdalla sitä demonisoida, että jos toinen antaa niin toisenkin odotetaan antavan sitä. En tiedä mistä tämä demonisointi peppuseksin kohdalla johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo saa vastineeksi kovaa kulliani myös pilluunsa ja suuhunsa. Joskus jopa isojen tissiensä väliin.
Eihän tuossa ollut mitään vastinetta. Tässä nähdään mikä on tän palstan miesten kiinnostus naisten nautintoa kohtaan.
Millä ihmeellä me siis saatais naisellekin kulli että tää menis tasan?
Kerro sä joku ehdotus, kun mä en oikein keksi.
OI voi, siellä ei kyllä juuri olla naisen nautinnosta jaksettu kiinnostua jos ainut keino saada hommat menemään tasa olisi saada naiselle kulli! Johan tässäkin ketjussa on saatu monta hyvää esimerkkiä siitä miten tasapuolisuus on toteutunut hienosti!
Jos nainen nautinnon saadakseen haluaa sitä kullia ja mies sitä on valmis antamaan, niin mikä siinä sinusta on kiinnostuksen puutetta naisen nautintoa kohtaan? Jos kerran on väärin, niin eikö looginen seuraus olisi se, että naiselle saatais kulli ilman että mies sitä antaa?
Niin ja eikös se nimenomaan osoita kiinnostusta naisen nautinnosta ja tyydytyksestä, jos mies naisen pyynnöstä yhtyy naisen peppuun? Kyllä ainakin meillä kumpikin pitää peppuseksistä ja on myös aloitteellinen sen harrastamisessa. Joskus molemnat haluaa samalla kertaa, joskus taas vain toinen ja silloin kun toinen ei halua, ei sillä kertaa mennä kakkoseen.
Tää tuntuu olevan ap:lle se käsittämätön ajatus. =)
Minusta ainakin ainoastaan siten voi mennä absoluuttisesti tasan että elimet on samanlaisia.
Etten tiedä mitä konkreettisia ehdotuksia ap:lla sitten on, mitä pitää tehdä tai mitä hän esimerkiksi tekee noissa tilanteissa kun peppuseksiä aletaan jyvittämään. Ja ihan jo sekin että miten orgasmin voimakkuus heillä mitataan? Mistä oikeastaan tietää ettei toinen vähättele omaansa "tää nyt oli vaan tällanen".
Ei ole tasainen tie tasa-arvoon.
Ei elinten samanlaisuus ole tärkeää vaan nautinnon määrä, voimakkuus ja moninaisuus. Ei ole mitään tähtitiedettä tämä, jokainen kyllä ymmärtää. ja kyllä siitäkin normaaleilla ihmisillä yleensä joku käsitys tulee että nautitaanko yhtä paljon vai ei, kyllä näihin ääniin ja voihkimisiin monet muutkin kiinnittävät huomiota kuin minä täällä. Kuten myös tietysti siihen tuliko sitä orkkua vai ei.
No silloin saisi porata naista peppuun kyllä aamusta iltaan. Orgasmit menevät ”pikaisissa” tyyliin 1:5, ”normaalissa” 1:10 ja ”sessioissa” 1:20+ naisen hyväksi (paljon suuta ja muuta). Ja noihin mahtuu sellaisia orgasmeja useita, etten sellaisista osaa edes unelmoida omalle kohdalleni. Naisena en todellakaan edes kehtaisi lähteä puhumaan orgasmien tasa-arvosta. Paitsi jos seksi omassa parisuhteessa ei toimi, niin sitten keskustella sille omalle puolisolle miten seksistä saataisiin _molempia_ kiinnostavaa ja tyydyttävää. Mutta _mahdollisuudet_ ovat kaikkea muuta kuin tasa-arvoiset. Enkä ymmärrä miksi miehenä seksiä pitäisi kerjätä, kun naiset siitä saavat niin paljon enemmän. Siksi saan tehdä mitä haluan ja koska haluan.
No teillähän on kaikki loistavasti, olen useammankin kerran jo tainnut kehua :) Ette vaan taida tästäkään foorumista päätellen olla ihan valtavirtaa...
No en kyllä perustaisi mielipidettäni palstaan, jonka viesteistä suurin osa on trollailua. Enkä usko olevani mikään taivaanlahja maailman naisille tai suhteideni olleen mitään marginaali-ilmiöitä. Pikemminkin tuiki tavallinen pari, jossa orgasmit nyt vain menevät tavanomaisella tavalla.
Kun huonon avioliiton jälkeen oma seksuaalisuus aukesi ja tajusin retroaktiivisesti pari juttua suuseksin antamisesta lukiessani aiheesta, niin sen jälkeen kaikissa suhteissa on jakauma ollut samansuuntainen alusta alkaen (seksi tuntemattomien kanssa ei kiinnosta). Suhteen edetessä ero on vain kasvanut, vaikka itsekin seksistä olen nauttinut enemmän.
Pienimunasten vaimot on kyllä ansainnu vastineeksi isoa,edes kerran elämässä. Miestä ei piilohomoa.
Vierailija kirjoitti:
jos nainen joskus saa orkun yksinään, niin että mies jää ilman, niin naisella on yleensä aina heti kauhea hätä saada tilanne tasan ja orkut miehellekin ja hädissään kysellään mitä teen. Mikseivät miehet toimi tässä samoin?
Haloo, mitä sä sekoilet??
Olen nainen ja tulen oman käden avulla ainakin kerran päivässä. Seksi mieheni kanssa eri asia.
Voiko b-rapulla käydä kauppaa parisuhteessa?
Mitä voisin vaatia? Mikä olis teille miehille ok vaatimus? Olemme edenneet käyttämään buttpluggeja, elikkä oletetusti b-rappuun pari kuukautta. Toib-rappuun saaminen kiinnostaa mua enemmän kun miestäni, hän on enemmänkin simpukan perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä täällä ragee tää porukka joilla jo tasa-arvo toteutuu niin ettei edes voida sanoa kumpi nauttii tai saa orkkuja enemmän, mut jos ootte huomanneet ni tähän ketjuun ja muuallekki kirjottaa myös näitä miehiä jotka toivoisi peppuseksiä siihen vastentahtoisilta vaimoilta.
Mulle tää on viihdettä. Sellanen outo sketsijuttu jota ei ihan ymmärrä.
Mutta asiasta sen verran, että kuvitteletko sä että joku nainen suostuu peppuseksiin AINOASTAAN KOSKA SAA JONKUN VASTAPALVELUKSEN!
Ei juma. Kuka itseän arvostava alkaa käymään kauppaa seksillä? Jos siitä ei tykkää, ni ei se varmaan sit ole oma juttu. Ja vaikee uskoa että tykkäämättömyys johtuisi siitä oheistoiminnan puutteesta kuin harvoilla, kaikki ei vaan tykkää anaaliin työnnettävän juttuja.
Kiroilu ilmiannettu. Mutta kyllähän täällä miehetkin haluavat ihan samaan kaupankäyntityyliin esim että naiset ovat aktiivisia eivätkä vain makoilee kun he naisia panevat. Tämän he kai mielestään ansaitsevat palkinnoksi omasta seksitoiminnastaan.
Eikun mä koitan vielä kerran, tää on hilpeetä.
Jos mies panee naista aktiivisesti, ja toivoo ettei toinen vaan makoilisi, niin tämän toivominen on väärin sun mielestäsi. Miehen pitäisi olla siis _vielä_ aktiivisempi koska nainen makoilee? Pitääkse nostaa johonkin telineeseen, tai jaloilleen tai jotain että asiat oikenisi?
Yleensä, jos joku onkin väärin, ei sillä voi puolustella mitään muuta vääryyttä. Siis ihmisiä ei saa listiä siksi koska on kansanmurhiakin menossa tällä hetkellä. Tai jos joku mies jossain ei ole osannut tyydyttää naistaan, niin se ei tarkoita etteikö joku toinen nainen saisi olla aktiivinen oman miehensä kanssa.
Eikun sellainen ihminen on tyhmä, jonka mielestä vain naisten pitää toimia vastavuoroisesti mutta miesten ei. Tajuut kyllä.
Mitä vastavuoroisuus siis on peppuseksissä käytännössä, ja miksei se seksi ole se juttu josta molemmat vaan nauttii? ;)
Miksi sä haluat määritellä sen miten pitää nauttia?
Onks tää nyt joku huumorijuttu että tää sama pitää niin monesti kysyä? 🙂 Kuten oon sanonu jo monet kerrat, jos kerran molemmat nauttii yhtä paljon niin et kummallekaan ei edes tuu mieleen kumpi nauttis vähemmän, niin kaikkihan on hyvin tietty!
No mikä sitten on ongelma, koska ethän sä tee tota jos et nauti täysillä - vaikka toinen nauttisikin jollain mittarilla mitattuna enemmän?
Onko sitten joku syy vastustaa sitä, että molemmat nauttisivat kaikilla mittareilla yhtä paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos nainen joskus saa orkun yksinään, niin että mies jää ilman, niin naisella on yleensä aina heti kauhea hätä saada tilanne tasan ja orkut miehellekin ja hädissään kysellään mitä teen. Mikseivät miehet toimi tässä samoin?
Haloo, mitä sä sekoilet??
Olen nainen ja tulen oman käden avulla ainakin kerran päivässä. Seksi mieheni kanssa eri asia.
Meinasin että jos seksissä vain vaimo laukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko b-rapulla käydä kauppaa parisuhteessa?
Mitä voisin vaatia? Mikä olis teille miehille ok vaatimus? Olemme edenneet käyttämään buttpluggeja, elikkä oletetusti b-rappuun pari kuukautta. Toib-rappuun saaminen kiinnostaa mua enemmän kun miestäni, hän on enemmänkin simpukan perään.
Kyllähän suuseksistäkin käydään kauppaa. Taitaa harvassa olla miehet, jotka suostuvat ottamaan naiselta suihin jos eivät itse saa samaa.
Oman vaimon kanssa erinäisistä syistä johtuen vuosien tauko aktiivisessa ja vaihtelevammassa seksissä. Viime aikoina tilanne lähtenyt taas paranemaan, toivottavasti pysyvä suuntaus.
Alkuaikoina sain hänet ensin houkuteltua ajoittaisiin pyllyhommiin ja varsin pian huomasi itsekin nauttivansa. Vahvoja orkkuja sitä kautta saatu tuotettua ja alkuvuosina itsekin säännöllisesti ehdotti pyllyyn tulemista, muistelen lämmöllä.
Jäi pois ennen lapsen tuloa ja nyt sanoi, että ei enää halua munaa kakkoseen, kun kuulemma oli aiemmin aiheuttanut sivuvaikutuksia. Ei mitään pysyvää, mutta kuitenkin kiusallista.
Kuulostaako uskottavalta, vai lieneekö muita syitä taustalla? Pitää kyllä olla oikein varovainen, jos vaimokulta vielä joskus suostuu kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sitä nyt myös moni mies vastentahtoiselta vaimolta vonkaa ja jotkut vaimot sitä palveluksena antaa. Musta tuo teidän maailma on outo, jossa ei ole kuin ääripäät, täydellinen yhtäläinen nautinto yhtäläisine orkkuineen tai sitten vaimon pieninkin vastentahtoisuus -> peppuseksiä never. Tässä välissä on myös tavikset, ja tavisten maailmaan mahtuvat palvelukset ja vastapalvelukset. Luultavasti näitä ihmisiä on eniten. tällä palstalla on nyt parikin miehen aloittamaa ketjua jossa miehet toivovat naiselta vastavuoroisuutta. Näissä ketjuissa sitä ei mitenkään demonisoida.
Varmasti tällaisiakin pareja on. Mutta ei sen takia kannata tehdä oletusta että niin olisi jotakuinkin kaikilla. Eikä varsinkaan kannata syyttelevästi tivata muilta, että kuka ja minkälaisia orgasmeja saa (idealla että mies tässä nyt kuitenkin voitti). Ja se puhe orgasmien tasa-arvosta on aika kaukaa haettua jos ei yhtään ole kiinnostunut siitä nauttiiko mies tai pitää hyvänä sitä, että nainen nauttii selvästi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Oman vaimon kanssa erinäisistä syistä johtuen vuosien tauko aktiivisessa ja vaihtelevammassa seksissä. Viime aikoina tilanne lähtenyt taas paranemaan, toivottavasti pysyvä suuntaus.
Alkuaikoina sain hänet ensin houkuteltua ajoittaisiin pyllyhommiin ja varsin pian huomasi itsekin nauttivansa. Vahvoja orkkuja sitä kautta saatu tuotettua ja alkuvuosina itsekin säännöllisesti ehdotti pyllyyn tulemista, muistelen lämmöllä.
Jäi pois ennen lapsen tuloa ja nyt sanoi, että ei enää halua munaa kakkoseen, kun kuulemma oli aiemmin aiheuttanut sivuvaikutuksia. Ei mitään pysyvää, mutta kuitenkin kiusallista.Kuulostaako uskottavalta, vai lieneekö muita syitä taustalla? Pitää kyllä olla oikein varovainen, jos vaimokulta vielä joskus suostuu kokeilemaan.
Ensimmäisenä mieleen tulee palstan perinteinen epäilys pettämisestä. Haluaa varata sen b-puolen rakastajalleen.
Sitten tuli mieleen miten usein puhutaan siitä, että naiset haluaa miellyttää miestä suhteen alussa niin kovin että esittää kaikenlaista. Se vaan vie helposti tilanteen ojasta allikkoon. Jos toinen on pystynyt vuosia päin naamaa jostain asiasta huomaamattani valehtelemaan, niin missä muussa minua on viilattu linssiin? Puhuuko hän nyt totta kaikesta vai onko vielä jotain mistä ei uskalla avautua? Kai sitä on vaan uskottava mitä toinen sanoo ja mentävä sen mukaan. Jos toinen haluaa jotain roolia vetää ja siitä itse kärsii, niin minkäs sille voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi pois ennen lapsen tuloa ja nyt sanoi, että ei enää halua munaa kakkoseen, kun kuulemma oli aiemmin aiheuttanut sivuvaikutuksia. Ei mitään pysyvää, mutta kuitenkin kiusallista.Kuulostaako uskottavalta, vai lieneekö muita syitä taustalla? Pitää kyllä olla oikein varovainen, jos vaimokulta vielä joskus suostuu kokeilemaan.
Ensimmäisenä mieleen tulee palstan perinteinen epäilys pettämisestä. Haluaa varata sen b-puolen rakastajalleen.
Sitten tuli mieleen miten usein puhutaan siitä, että naiset haluaa miellyttää miestä suhteen alussa niin kovin että esittää kaikenlaista. Se vaan vie helposti tilanteen ojasta allikkoon. Jos toinen on pystynyt vuosia päin naamaa jostain asiasta huomaamattani valehtelemaan, niin missä muussa minua on viilattu linssiin? Puhuuko hän nyt totta kaikesta vai onko vielä jotain mistä ei uskalla avautua? Kai sitä on vaan uskottava mitä toinen sanoo ja mentävä sen mukaan. Jos toinen haluaa jotain roolia vetää ja siitä itse kärsii, niin minkäs sille voi.
Synnytys ja lapsiarki varmasti vaikuttaa asioihin melko rajusti ja pitkäksikin aikaa. Me ollaan puolison kanssa harrastettu peppuseksiä jo parikymmentä vuotta säännöllisesti ja molempien aloitteesta. Raskausaikoina puoliso halusi lähes pelkästään peppuun ja välillä sinne dildoakin kullin kanssa, koska sulkijalihaksen isokin venytys tuotti hänelle kunnon orgasmin. Sitten toisen synnytyksen jälkeen oli parin vuoden tauko peppuseksissä ja seksiä muutenkin harvoin, alle kerran kuussa ja 9/10 mun aloitteista sai pakit. Nyt puoliso haluaa jälleen useammin, tekee aloitteita ja haluaa kullia myös peppuunsa, kuten muutakin vaihtelua. Ei ole mitään syytä epäillä pettämistä, vaan hormonit, pikkulapsiaika ja muutokset alapäässä ovat olleet syynä puolison haluttomuuteen. Plus toki väsymys ja muu pikkulapsiarkeen liittyvä stressi on vaikuttanut myös parisuhteemme tilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä täällä ragee tää porukka joilla jo tasa-arvo toteutuu niin ettei edes voida sanoa kumpi nauttii tai saa orkkuja enemmän, mut jos ootte huomanneet ni tähän ketjuun ja muuallekki kirjottaa myös näitä miehiä jotka toivoisi peppuseksiä siihen vastentahtoisilta vaimoilta.
Mutta asiasta sen verran, että kuvitteletko sä että joku nainen suostuu peppuseksiin AINOASTAAN KOSKA SAA JONKUN VASTAPALVELUKSEN!
Ei juma. Kuka itseän arvostava alkaa käymään kauppaa seksillä? Jos siitä ei tykkää, ni ei se varmaan sit ole oma juttu. Ja vaikee uskoa että tykkäämättömyys johtuisi siitä oheistoiminnan puutteesta kuin harvoilla, kaikki ei vaan tykkää anaaliin työnnettävän juttuja.
Kiroilu ilmiannettu. Mutta kyllähän täällä miehetkin haluavat ihan samaan kaupankäyntityyliin esim että naiset ovat aktiivisia eivätkä vain makoilee kun he naisia panevat. Tämän he kai mielestään ansaitsevat palkinnoksi omasta seksitoiminnastaan.
Jos mies panee naista aktiivisesti, ja toivoo ettei toinen vaan makoilisi, niin tämän toivominen on väärin sun mielestäsi. Miehen pitäisi olla siis _vielä_ aktiivisempi koska nainen makoilee? Pitääkse nostaa johonkin telineeseen, tai jaloilleen tai jotain että asiat oikenisi?
Yleensä, jos joku onkin väärin, ei sillä voi puolustella mitään muuta vääryyttä. Siis ihmisiä ei saa listiä siksi koska on kansanmurhiakin menossa tällä hetkellä. Tai jos joku mies jossain ei ole osannut tyydyttää naistaan, niin se ei tarkoita etteikö joku toinen nainen saisi olla aktiivinen oman miehensä kanssa.
Eikun sellainen ihminen on tyhmä, jonka mielestä vain naisten pitää toimia vastavuoroisesti mutta miesten ei. Tajuut kyllä.
Mitä vastavuoroisuus siis on peppuseksissä käytännössä, ja miksei se seksi ole se juttu josta molemmat vaan nauttii? ;)
Onks tää nyt joku huumorijuttu että tää sama pitää niin monesti kysyä? 🙂 Kuten oon sanonu jo monet kerrat, jos kerran molemmat nauttii yhtä paljon niin et kummallekaan ei edes tuu mieleen kumpi nauttis vähemmän, niin kaikkihan on hyvin tietty!
No mikä sitten on ongelma, koska ethän sä tee tota jos et nauti täysillä - vaikka toinen nauttisikin jollain mittarilla mitattuna enemmän?
Onko sitten joku syy vastustaa sitä, että molemmat nauttisivat kaikilla mittareilla yhtä paljon?
Ei tietenkään. Mutta ethän sä voi määritellä mikä on nautinnon mittari kenellekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Mutta ethän sä voi määritellä mikä on nautinnon mittari kenellekin?
Jaa-a... joku raja pitää olla kumminkin. Jos mies esim. löytää thaikkunaisen, joka nauttii seksuaalisesti kaikista eniten miehen yksipuolisesti hoitelusta viidellä eri tavalla, niin eiköhän siinä joku muu vaikuta kuin naisen nautinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti tällaisiakin pareja on. Mutta ei sen takia kannata tehdä oletusta että niin olisi jotakuinkin kaikilla. Eikä varsinkaan kannata syyttelevästi tivata muilta, että kuka ja minkälaisia orgasmeja saa (idealla että mies tässä nyt kuitenkin voitti). Ja se puhe orgasmien tasa-arvosta on aika kaukaa haettua jos ei yhtään ole kiinnostunut siitä nauttiiko mies tai pitää hyvänä sitä, että nainen nauttii selvästi enemmän.
Hups. Miesten orkut on hyvin turvattu itsestäänselvyys. Ilman miehen nautintoa ei nää tässä puhutut seksimuodot edes toimi.