Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä annat vaimollesi vastineeksi peppuseksistä? ...

Vierailija
11.08.2020 |

Äläkä sano että suuseksiä, koska se on vastine sinun saamastasi suuseksistä.

Kommentit (471)

Vierailija
381/471 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen nyt lähinnä voi asettaa oman nautintonsa miehen nautinnon ehdoksi. Varsinkin jos pitkään jo on vaimon tarpeet laiminlyöty eikä parempaa näy. Toki edelleen perusseksiin on mielestäni puolisoilla normisti oikeus mutta ei välttämättä sen kummempaan.

Jos tuollaiset ajatukset ja laskennat pyörivät mielessä, voi ollakin vaikeaa nauttia seksistä. Jestas....

Höps. Oman nautintonsa korkealle arvostavat naiset sen parhaiten saavuttavat. Siinä ei auta vaan odotella josko joskus hänetkin huomioitaisiin. Keinot on monet ja hyväksi havaittu.

Juuri näin, itse kantsii opetelle orgasmin saaminen eikä vaatia sitä muilta. 

Vierailija
382/471 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja sitten toki halukkaasti toteuttaa nämä toiveet. Jos ne nyt ei mitään rikoksia ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/471 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen nyt lähinnä voi asettaa oman nautintonsa miehen nautinnon ehdoksi. Varsinkin jos pitkään jo on vaimon tarpeet laiminlyöty eikä parempaa näy. Toki edelleen perusseksiin on mielestäni puolisoilla normisti oikeus mutta ei välttämättä sen kummempaan.

Jos tuollaiset ajatukset ja laskennat pyörivät mielessä, voi ollakin vaikeaa nauttia seksistä. Jestas....

Höps. Oman nautintonsa korkealle arvostavat naiset sen parhaiten saavuttavat. Siinä ei auta vaan odotella josko joskus hänetkin huomioitaisiin. Keinot on monet ja hyväksi havaittu.

Juuri näin, itse kantsii opetelle orgasmin saaminen eikä vaatia sitä muilta. 

Naisen värkki on useimmiten vaikeampikäyttöinen kuin miehen ja sen käyttö hyvin vaatii enempi satsaamista ja aikaa molemmilta.

Vierailija
384/471 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks erittäin hyvä keino saada seksi molemmille paremmaksi on, että mies on tässäkin kohden aktiivinen ja itse kysyy, mistä nainen tykkää ja mitä toivoisi ja mitä haluaisi kokeilla. Pyrkii aktiivisesti naisen nautintoon. Voi se näinkin päin mennä. Miksi ei?

Tuota, kun on lukenut näitä nykyajan seksiguruja mitä julkisuudessakin vilahtelee milloin minkäkin kirjan julkaisujen myötä, niin aika moni painottaa sitä omaa aktiivisuutta. Sulla on jotenkin vähän vanhakantainen asenne, että mies on se joka tekee ja on aktiivinen. Ei se noin toimi, pitää itse tulla vastaan ja kertoa ja tietää ensin tietty itse miten oma elimistö toimii. Ei kai tää mikään arvausleikki ole? 

Naisen aktiivisuus on lisäksi ihan hirveen kiihottavaa. Mutta kaikki ei tietenkään ole niin kiinnostuneita seksistä, mikä kyllä aiheuttaa sellasen kierteen alaspäin. 

Vierailija
385/471 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks erittäin hyvä keino saada seksi molemmille paremmaksi on, että mies on tässäkin kohden aktiivinen ja itse kysyy, mistä nainen tykkää ja mitä toivoisi ja mitä haluaisi kokeilla. Pyrkii aktiivisesti naisen nautintoon. Voi se näinkin päin mennä. Miksi ei?

Tuota, kun on lukenut näitä nykyajan seksiguruja mitä julkisuudessakin vilahtelee milloin minkäkin kirjan julkaisujen myötä, niin aika moni painottaa sitä omaa aktiivisuutta. Sulla on jotenkin vähän vanhakantainen asenne, että mies on se joka tekee ja on aktiivinen. Ei se noin toimi, pitää itse tulla vastaan ja kertoa ja tietää ensin tietty itse miten oma elimistö toimii. Ei kai tää mikään arvausleikki ole? 

Naisen aktiivisuus on lisäksi ihan hirveen kiihottavaa. Mutta kaikki ei tietenkään ole niin kiinnostuneita seksistä, mikä kyllä aiheuttaa sellasen kierteen alaspäin. 

Miehenkin oikeanlainen aktiivisuus on hyvin kiihottavaa. Ja se on mahdollisuus päästä vaniljaseksistä minttusuklaaseksiin niille miehille joiden vaimot eivät siitä muuten innostu.

Vierailija
386/471 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenkin oikeanlainen aktiivisuus on hyvin kiihottavaa. Ja se on mahdollisuus päästä vaniljaseksistä minttusuklaaseksiin niille miehille joiden vaimot eivät siitä muuten innostu.

Sä oot kyllä niin kaheli että meillä voisi olla kaiken tän jälkeen sängyssä mielenkiintoista. =D 

Vierailija
387/471 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, varsinkin kun mulla on kuukauden pahat panetuspäivät. Täytyy toivoa, että oma mies illalla innostuu tai saan hänet jollain innostumaan pahemman kerran.

Vierailija
388/471 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä sitä nyt myös moni mies vastentahtoiselta vaimolta vonkaa ja jotkut vaimot sitä palveluksena antaa. Musta tuo teidän maailma on outo, jossa ei ole kuin ääripäät, täydellinen yhtäläinen nautinto yhtäläisine orkkuineen tai sitten vaimon pieninkin vastentahtoisuus -> peppuseksiä never. Tässä välissä on myös tavikset, ja tavisten maailmaan mahtuvat palvelukset ja vastapalvelukset. Luultavasti näitä ihmisiä on eniten. tällä palstalla on nyt parikin miehen aloittamaa ketjua jossa miehet toivovat naiselta vastavuoroisuutta. Näissä ketjuissa sitä ei mitenkään demonisoida.

Varmasti tällaisiakin pareja on. Mutta ei sen takia kannata tehdä oletusta että niin olisi jotakuinkin kaikilla. Eikä varsinkaan kannata syyttelevästi tivata muilta, että kuka ja minkälaisia orgasmeja saa (idealla että mies tässä nyt kuitenkin voitti). Ja se puhe orgasmien tasa-arvosta on aika kaukaa haettua jos ei yhtään ole kiinnostunut siitä nauttiiko mies tai pitää hyvänä sitä, että nainen nauttii selvästi enemmän.

Hups. Miesten orkut on hyvin turvattu itsestäänselvyys. Ilman miehen nautintoa ei nää tässä puhutut seksimuodot edes toimi.

Siemensyöksyn voi saada oikein hyvin ilman orgasmia. Ex-vaimon kanssa sain kymmenen vuoden aikana suunnilleen yhtä monta orgasmia. Siemensyöksy yllätti itsenikin ja jäin vähän ihmettelemään että mitäs nyt taas. Jatkaako vai oliko tämä tässä? Monilla miehillä pitää olla myös pää mukana seksissä, että siitä voi nauttia.

Vierailija
389/471 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä, varsinkin kun mulla on kuukauden pahat panetuspäivät. Täytyy toivoa, että oma mies illalla innostuu tai saan hänet jollain innostumaan pahemman kerran.

Samaa toivon vaimoltani.... Mutta toivottavasti sä saat kunnolla!  

Mistä päin sä oot? ;) 

Vierailija
390/471 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heh ;) Mä en petä mut oon muutenki tän palstan miehille epäkiinnostava tapaus koska oon vanhanaikainen ja haluan miehen aloitteellisuutta. Ei kai auta ku tehdä asioita joista tiedän sen tykkäävän kuten kokkaan ja siivoan ja laitan itteni nätiksi ja letit päähän. Näistä se yleensä jo innostuu... on onneks heleppo...

Vierailija
391/471 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No heh ;) Mä en petä mut oon muutenki tän palstan miehille epäkiinnostava tapaus koska oon vanhanaikainen ja haluan miehen aloitteellisuutta. Ei kai auta ku tehdä asioita joista tiedän sen tykkäävän kuten kokkaan ja siivoan ja laitan itteni nätiksi ja letit päähän. Näistä se yleensä jo innostuu... on onneks heleppo...

Älä vähättele! ;) 

Kyllä sä etenkin tän kinaamisen jälkeen olet kiinnostava. Olisko se sit vaikka sovintoseksiä sitten tai jotain muuta. Tykkäisit olla pideltävänä ja pantavana, kyllä susta ja nautinnostasi huolta pitäisin. . =D 

Vierailija
392/471 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD Apuvah...

Vierailija
393/471 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XD Apuvah...

Tiesin. =P 

Hei, toivottavasti sä saat! Vaikutat kivalta ja kauheen riidankin haluiseltakin! ;) 

Ja keinot löytyy, mutta Tampere voi olla sulle turn off. 

Vierailija
394/471 |
28.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

XD Apuvah...

Tiesin. =P 

Hei, toivottavasti sä saat! Vaikutat kivalta ja kauheen riidankin haluiseltakin! ;) 

Ja keinot löytyy, mutta Tampere voi olla sulle turn off. 

Niin ja kauheeta jos sun saamiset on epävarmoja - eihän tollasta tilannetta sais olla että nainen joutuu arvailemaan tai puutteessa miettiin että saaks tänään vai ei.  Siitä ollaan varmaan samaa mieltä? XD 

Toki pieni jännitys pitää olla, että tarvii itsekin olla kiinnostava. Eikä taipuisa asenne haittaa yhtään! XD 

Vierailija
395/471 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä mieleen tulee palstan perinteinen epäilys pettämisestä. Haluaa varata sen b-puolen rakastajalleen.

Tämä oli varsin kiinnostava yksityiskohta. Kiinnostaisi tietää, että onkohan kovin yleistäkin naisilla.

Omakohtaista kokemusta vuosien takaa varatusta rouvasta, joka nimenomaan oli varannut b-puolen aviomiehelleen. Kiusallista, koska itse olisin mielelläni porautunut myös taakse.

Vierailija
396/471 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kertokaapa, onko sekin teistä perkeleestä, jos vaimonne palkitsee teidät jostain miehisen tehtävän kunniallisesta suorittamisesta oma-aloitteisesti suuseksillä selvästi hyvin kiitollisena??.... oikein haluten saada teidät nauttimaan mahdollisimman paljon?

Saa kyllä vääntää taas rautalangasta.

Eikö se ollutkaan niin, että suuseksiä ei lasketa vastineeksi? 

Vierailija
397/471 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei siitä nauti,suostuvat miehen takia.

Juuri näin. Tätä minä yritän sanoa. Kaikki naiset valehtelevat miehilleen ja joutuvat alistumaan tuottamaan voimakkaampia orgasmeja kun itse saavat.

Ehkä tuo on ihan sopiva rangaistus siitä puolisolle valehtelusta.

Vierailija
398/471 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman vaimon kanssa erinäisistä syistä johtuen vuosien tauko aktiivisessa ja vaihtelevammassa seksissä. Viime aikoina tilanne lähtenyt taas paranemaan, toivottavasti pysyvä suuntaus.

Alkuaikoina sain hänet ensin houkuteltua ajoittaisiin pyllyhommiin ja varsin pian huomasi itsekin nauttivansa. Vahvoja orkkuja sitä kautta saatu tuotettua ja alkuvuosina itsekin säännöllisesti ehdotti pyllyyn tulemista, muistelen lämmöllä.

Jäi pois ennen lapsen tuloa ja nyt sanoi, että ei enää halua munaa kakkoseen, kun kuulemma oli aiemmin aiheuttanut sivuvaikutuksia. Ei mitään pysyvää, mutta kuitenkin kiusallista.

Kuulostaako uskottavalta, vai lieneekö muita syitä taustalla? Pitää kyllä olla oikein varovainen, jos vaimokulta vielä joskus suostuu kokeilemaan.

Joko pettää ja varaa pepun rakastajalleen tai on valehdellut sulle vuosia. Joka tapauksessa voi oikeutetusti vetää pussillisen herneitä nenään ja pistää vaimon vaihtoon.

Vierailija
399/471 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos orgasmin valehtelua meinaat vuosien valehtelulla, niin oli aika taitava siinä. Kalun ympärillä puristellen sykkivä uikuttavan vaimon pyllynreikä kyllä laukaisi minutkin nopeasti :)

Sittenhän tässä ei jääkään muita vaihtoehtoja kuin rakastaja. Kiinnostaisi tietää, että mahtaako olla yleinenkin taipumus naisilla tuo b-rapun rakastajelle varaaminen.

Vierailija
400/471 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman vaimon kanssa erinäisistä syistä johtuen vuosien tauko aktiivisessa ja vaihtelevammassa seksissä. Viime aikoina tilanne lähtenyt taas paranemaan, toivottavasti pysyvä suuntaus.

Alkuaikoina sain hänet ensin houkuteltua ajoittaisiin pyllyhommiin ja varsin pian huomasi itsekin nauttivansa. Vahvoja orkkuja sitä kautta saatu tuotettua ja alkuvuosina itsekin säännöllisesti ehdotti pyllyyn tulemista, muistelen lämmöllä.

Jäi pois ennen lapsen tuloa ja nyt sanoi, että ei enää halua munaa kakkoseen, kun kuulemma oli aiemmin aiheuttanut sivuvaikutuksia. Ei mitään pysyvää, mutta kuitenkin kiusallista.

Kuulostaako uskottavalta, vai lieneekö muita syitä taustalla? Pitää kyllä olla oikein varovainen, jos vaimokulta vielä joskus suostuu kokeilemaan.

Joko pettää ja varaa pepun rakastajalleen tai on valehdellut sulle vuosia. Joka tapauksessa voi oikeutetusti vetää pussillisen herneitä nenään ja pistää vaimon vaihtoon.

Jos orgasmin valehtelua meinaat vuosien valehtelulla, niin oli aika taitava siinä. Kalun ympärillä puristellen sykkivä uikuttavan vaimon pyllynreikä kyllä laukaisi minutkin nopeasti :)

Sittenhän tässä ei jääkään muita vaihtoehtoja kuin rakastaja. Kiinnostaisi tietää, että mahtaako olla yleinenkin taipumus naisilla tuo b-rapun rakastajelle varaaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi