Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muistakin tylsää kun on ruskeat silmät eli maailman yleisin väri silmille :(

Vierailija
11.08.2020 |

Ei voi edes käsittää minkä huomion sini ja vihreä silmäiset saavat pelkästään siksi kun heillä on maailman harvinaisin silmien väri.

Ruskeat silmät on yksi suurin ongelma itsessä, toisin sanottuna on 90% ihmisten joukossa eikä ole harvinainen.

Kommentit (117)

Vierailija
101/117 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut värit pesee ruskean kyllä aivan 100-0.

Niin pesee. Ruskeat ovat TYLSIN väri mitä voi olla.

Miljardilla intialaisella on ruskeat. Kaikilla aasialaisilla on ruskeat.

Heh. Oletpa uniikki. Todella karua jos on ruskeat silmät :(

Öh, yleisyys ei millään tavalla muuta värin kauneutta miksikään, eikä harvinaisuus automaattisesti tee jostain väristä kaunista.

Vierailija
102/117 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että kyllä vaaleiden (blondit, tuhkanvaaleat, vaaleanruskeat, punaiset) ja sinisten, vihreiden ja harmaiden silmien arvostus on tässä vuosien mittaan noussut valtavasti. Penskana ja nuorena sitä ei sillä tavalla osannut sen kummemmin arvottaa, mutta mitä vanhemmaksi on tullut ja mitä enemmän on maailmaa reissanut, niin sitä enemmän tietysti ymmärtää, millaista vähemmistöä me täällä Pohjolan perukoilla edustamme. 

Ennen inhosin 'maantieharmaita' hiuksiani ja läpikuultavia vaaleanharmaita silmiäni, nyt se inhoaminen tuntuu ihan hullulta. Mitä ihmettä oikein ajattelin värjätessäni hiukseni pikimustiksi? Voi elämä, nykyään tuo tuntuu joltain jenkkien white trash-meiningiltä, sellaiselta wanna-be-black-kardahsianilta ja siihen vielä sitä ihrapersusta korostamaan. Huh. Nyt on oma luonnonväri hiuksissa ja läpikuultavia silmiäni pyrin korostamaan, ne ovat kauneinta mitä geenit on minulle suonu

Harvinaisuus ei kyllä todellakaan automaattisesti tee väreistäsi jotain ah niin kaunista ja ihmeellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/117 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ruskeasilmäisillä ole suvussa romaniverta?

Ainakin epäilen miehen suvusta. Anoppi lyhyt, kovaääninen ja ruskeasilmäinen.

Ei nyt suoraan noinkaan. Tee alkuperätesti miehellesi niin tiedät. Saamelaisilla on myös ruskeat silmät ja venäläistaustaisilla on paljon ruskeita silmiä. Lähes koko muu maailma Pohjois-Euroopan ulkopuolella on ruskeasilmäisiä. Ruskeita silmiä on harvakseltaan myös täysin suomalaistaustaisilla lapsilla, mutta vähemmistönä.

Vierailija
104/117 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on siniharmaat silmät eikö kakkasilmät

Vierailija
105/117 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosissasi että kiinnostaa tyoerä mielipiteesi? Ei kai tuo kommentoijanyt tarkoittanutkaan että JOKAIKINEN mies, vaan että iso osa pitää höben silmiään kauniina. Ketä kiinnostaa jos joku yksi id*ootti ei pidä.

Vierailija
106/117 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on siniharmaat silmät eikö kakkasilmät

V*tun id*ootti. Sinullahan on r*mat homeenväriset silmät. Mikä oikein kuvittelet olevasi ä*liö?

Ikävää että sinussa on ryssäverta

Vierailija
107/117 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen suomalaisittain tyypillisen vaalea, pisamia, blondi tukka, vihreät silmät.

Lapsellani on myös vihreät silmät ja on erittäin vaalea iho ja hiukset. Mieheni on ihan kantasuomalainen, mutta iho on hiukan tummempi ja esim kestää aurinkoa ja ruskettuu, itse vaan palan ja punoitan. Hänellä myös tummahko parta, hiukset varmaan sellainen tyypillinen maantienharmaa jos kasvattaisi, mutta viihtynyt kaljuna jo 10 vuotta.

Kyllä minua ja lasta on tuijotettu ja tultu puhuttelemaan ja kommentoitu vaaleuden perusteella useita kertoja ulkomailla. Kiinassa ihan kysyttiin että saako ottaa kuvia, sen verran ihmeellinen ilmestys heille olimme vaalean lapsen kanssa. Enkä uskoisi tätä todeksi jos en olisi omin silmin tilanteita todistanut! Mutta kyllä me vaaleat vaan ollaan eksoottisia muualla, missä kaikilla muilla on tummat hiukset ja silmät.

Olen ruskeasilmäinen ja tummahiuksinen ja

Itseäni vaaleana myös kuvattiin nuorena Kiinassa, mutta tummanruskeahiuksista poikaystävääni ei haluttu kuviin mukaan.  He menevät sekaisin vaaleista ihmisistä.

Vierailija
108/117 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeasilmäiset näyttää aina omaavan mielenterveysongelmia

Vierailija
109/117 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä minua on lyöty,on ruskeat silmät ja olen vasenkätinen perk.Veljelläni on siniset,yhdellä siskolla ruskeat ja toisella vihreät,eli väriä löytyy.

Vierailija
110/117 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo jonkin aikaa hämmästellyt tätä.

Ei ole enää kansallisuuksia, vaan taustaisuuksia.

Tausta?

Suomalainen on suomalaistaustainen, r y s y on venäläistaustainen.

-ruotsalaistaustainen

-amerikkalaistaustainen

-ranskalaistaustainen

- italialaistaustainen

-skotlantilaistaustainen

-englantilaistaustainen

-brittitaustaustainen

-saksalaistaustainen

-itävaltalaistainen

- juutalaistaustainen

- israelilaistaustainen

-tanskalaistaustainen

-suomenruotsalaistaustainen

-pirkanmaalaistaustainen

-pohjanmaalaistaustainen

-eteläpohjalaistaustainen

-pohjoispohjanmaantaustainen

-eteläkarjalaistaustainen

-monitaustainen

-sekataustainen

-helsinkiläistaustainen

-vaasalaistaustainen

-naantalilaistaustainen

-vantaalaistaustainen

Vierailija
111/117 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-rovaniemeläistaustainen

-porilaistaustainen

-kajaanilaistaustainen

-jyväskyläläistaustainen

-sipoolaistaustainen

-töölöläistaustainen

-ullanlinnalaistaustainen

-romanitaustainen

-puistolalaistaustainen

-pukinmäkeläistaustainen

-punavuorelaistaustainen

-eteläafrikkalaistaustainen

-braslialaistaustainen

Vierailija
112/117 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vihreät silmät enkä ole koskaan saanut niiden takia huomiota/kehuja eli mitähän vttua nyt taas. ruskeat on kyllä rumat.

Vierailija
113/117 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla vihreät silmät enkä ole koskaan saanut niiden takia huomiota/kehuja eli mitähän vttua nyt taas. ruskeat on kyllä ru

---

Vihreäsilmätaustainen

Vierailija
114/117 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeasilmätaustainen

-ruskeasilmätaustainen

-ruskeasilmäläistaustainen

-vihreäsilmätaustainen

- vihreäsilmäläistaustainen

-vihersilmätaustainen

-vihersilmäläistaustainen

Vierailija
115/117 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on meripihkan sävyiset silmät, jotka kuitenkin näyttävät vähemmässä valossa tummanruskeilta, ja aina olen saanut kehuja juuri "näyttävistä" silmistäni. Varmasti myös silmien muodolla sekä tummilla ripsillä on osuutta asiaan. Pidän kaikista väreistä. Kaikenlaiset on hienoja.

Vierailija
116/117 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella arvostamaan omia piirteitään. 🤗

Vierailija
117/117 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs ne täysin mustat silmät?  Minusta ne on harvinaiset, mutta toisella lapsellani on sellaiset.  Mustuainen ei erotu, väri on täysin musta.  Hyvin tumma on kyllä muutenkin.  Kulmakarvatkin pikimustat.

Toisella lapsellani on tummanruskeat silmät, tavallista tummemmat nekin.

Olen itse äidin puolelta hyvin tummaa tyyppiä, meitä ruskeasilmäisiä ja hyvin tummatukkaisia on sen puolen suvussa paljon.  Suku on Karjalasta.

Lasteni isä on hyvin tummaihoinen ja melkein mustatukkainen, ihan normi suomalainen hänkin.  Itä-Suomesta kotoisin.  Piirteet ei viittaa mihinkään vierasperäisyyteen.  

Kai sitten sattui vain kaksi kaksi hyvin tumma geenistä tyyppiä kohtaamaan ja tulos tämä.

Poikia on luultu milloin eteläamerikkalaisiksi ja milloin romaneiksi.  Kumpaakaan verta ei löydy suvusta.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi