Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muistakin tylsää kun on ruskeat silmät eli maailman yleisin väri silmille :(

Vierailija
11.08.2020 |

Ei voi edes käsittää minkä huomion sini ja vihreä silmäiset saavat pelkästään siksi kun heillä on maailman harvinaisin silmien väri.

Ruskeat silmät on yksi suurin ongelma itsessä, toisin sanottuna on 90% ihmisten joukossa eikä ole harvinainen.

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut värit pesee ruskean kyllä aivan 100-0.

Niin pesee. Ruskeat ovat TYLSIN väri mitä voi olla.

Miljardilla intialaisella on ruskeat. Kaikilla aasialaisilla on ruskeat.

Heh. Oletpa uniikki. Todella karua jos on ruskeat silmät :(

Vierailija
22/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolen tylsyyteen, kun katson Audrey Hepburnin tai Sean Conneryn elokuvia. Tai Emma Watsonia. Natalie Portman ja George Clooney vasta tylsiä onkin. Mutta heillähän on niin tylsät silmät että nukahdan heti heidät nähdessäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekstroverttia ei kirjoiteta x:llä, arvon persu. Mikä siinä on, ettei teiltä edes suomi suju?

No en ainakaan kannata huumeiden käytön laillistamista kuten sinä Vihreä. Teiltä puuttuu terve arvopohja.

Ja kun olet niin suvaitseva niin et kumminkaan suvaitse kirjoitusvirhettä😅😂

Vierailija
24/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin kamalaa? Ruskeat silmät ovat täydellisen terveiksi kasvaneet silmät. Siniset silmät ovat sinisiä koska niistä puuttuu sama suojaava kalvo mikä ruskeasilmäisiltä. Siksi sinisilmäisillä on hyvin yleistä että heidän pitää aikuisiällä käyttää silmälaseja.

Ei niistä mitään "kalvoa" puutu. Siniset silmät ovat kehittyneet pohjoisen olosuhteisiin, joissa d-vitamiinia saa vähemmän kuin esim. päiväntasaajalla. Sinisissä silmissä on vähemmän melamiinia kuin ruskeissa, ja d-vitamiini pääsee imeytymään niihin paremmin kuin ruskeisiin silmiin. Tämä ei vaikuta mitenkään näkökykyyn.

Vierailija
25/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolen tylsyyteen, kun katson Audrey Hepburnin tai Sean Conneryn elokuvia. Tai Emma Watsonia. Natalie Portman ja George Clooney vasta tylsiä onkin. Mutta heillähän on niin tylsät silmät että nukahdan heti heidät nähdessäni.

Ooh, Clooneyn silmät

Vierailija
26/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin kamalaa? Ruskeat silmät ovat täydellisen terveiksi kasvaneet silmät. Siniset silmät ovat sinisiä koska niistä puuttuu sama suojaava kalvo mikä ruskeasilmäisiltä. Siksi sinisilmäisillä on hyvin yleistä että heidän pitää aikuisiällä käyttää silmälaseja.

Mikäs kalvo se semmoinen on? Vilkkuluomi? :D

Vierailija
27/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vihreät, rakastan💚 V...isi olla ruskeasilmäinen XD.

Vierailija
28/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ruskeasilmäisillä ole suvussa romaniverta?

Ainakin epäilen miehen suvusta. Anoppi lyhyt, kovaääninen ja ruskeasilmäinen.

Onhan niitä ruskeasilmäisiä ihan Lapissakin saamelaisissa. Romaneja on varmaan vähemmän.

Vierailija
29/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että kyllä vaaleiden (blondit, tuhkanvaaleat, vaaleanruskeat, punaiset) ja sinisten, vihreiden ja harmaiden silmien arvostus on tässä vuosien mittaan noussut valtavasti. Penskana ja nuorena sitä ei sillä tavalla osannut sen kummemmin arvottaa, mutta mitä vanhemmaksi on tullut ja mitä enemmän on maailmaa reissanut, niin sitä enemmän tietysti ymmärtää, millaista vähemmistöä me täällä Pohjolan perukoilla edustamme. 

Ennen inhosin 'maantieharmaita' hiuksiani ja läpikuultavia vaaleanharmaita silmiäni, nyt se inhoaminen tuntuu ihan hullulta. Mitä ihmettä oikein ajattelin värjätessäni hiukseni pikimustiksi? Voi elämä, nykyään tuo tuntuu joltain jenkkien white trash-meiningiltä, sellaiselta wanna-be-black-kardahsianilta ja siihen vielä sitä ihrapersusta korostamaan. Huh. Nyt on oma luonnonväri hiuksissa ja läpikuultavia silmiäni pyrin korostamaan, ne ovat kauneinta mitä geenit on minulle suonut.

Vierailija
30/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa lisää tylsyyttä, voi katsella Orlando Bloomin ja Javier Bardemin silmiä.

Vierailija
31/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmien "ulkonäköä" määrää niin moni muukin seikka kuin vain se väri.  Itse aina olen pitänyt ruskeista silmistä. Naisella esim. ruskeat silmät ovat hyvin tehokkaat - jos on kaunis muoto ja hyvät ripset - näyttävät kauniilta ihan ilman ehostuksiakin. Itselläni on hailakan vaaleansiniset, aika mitäänsanomattomat mutta näillä nyt sitten mennään.

Vierailija
32/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ruskeasilmäisillä ole suvussa romaniverta?

Ainakin epäilen miehen suvusta. Anoppi lyhyt, kovaääninen ja ruskeasilmäinen.

Ei ole, ihan kuulkaas valkolaisilla on erilaisia silmien värejä. Ei kaikki tummahiuksisetkaan ole romanisukua.

Eikä ole kaikilla romaneillakaan ruskeat silmät.  Luulette vaan.  Romaneilla on jopa sinisiä silmiä.

Ja juu, ei harmita minua eikä jälkeläisiäni ruskeat silmät.  Ne on nimittäin kauniit.  Meille kun sattui tulemaan se erityisen kirkas tummanruskea sävy, jonka kontrasti silmän valkuaiseen on huomattava.  Edustamme ihan parhaimmillaan niitä tyyppejä, joiden väri on kirkas talvi.

Että vihasin ex-mieheni äidiltään perimiä haileita sekasotkuvärisiä silmiä.  Onneksi ei periytynyt lapsellemme, vaan sai minun kauniit tummanruskeat silmäni.  Ja nyt ne on lapsenlapsillanikin, vieläpä erityisen mustina, kun saivat mustasilmäistä geeniperimää myös toiselta vanhemmaltaan.  

Ruskeasilmäisyyttäkin on monenlaista.  Joillakin Lähi-Idän kansoilla, esim. Intialaisilla tai afgaaneilla se ruskea silmien väri ei aina välttämättä ole kovin kaunis.  Lähinnä samea ja joillakin kuin jonkun kalvon alla.  Myös näkee hyvin vaaleanruskeita silmiä, jopa keltaiseen taittuvia.

Vierailija
33/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekstroverttia ei kirjoiteta x:llä, arvon persu. Mikä siinä on, ettei teiltä edes suomi suju?

Nännönnöö silakka

Vierailija
34/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

IMO ruskeat silmät on kaikista seksikkäimmät.

Vierailija
35/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsin väri on kylläkin se väri, mitä ei olekaan.  Eli ne silmät, joita ei voi sanoa minkään värisiksi.  Mikä tahansa silmien väri on kaunis, kun se on tasainen ja kirkas.  Mutta nää ihme hailakat sotkuvärisilmät ei kyllä näytä miltään.  Ihan samaa voi sanoa hiusten väristä.  Ollaan nyt olevinaan sitten niin erikoista pohjoista vaaleaa rotua, just joo.  Suurimmalla osalla suomalaisista on ne maantienväriset hiukset.  Ne ei ole vaaleat.  Vaikka ne olisivat miten tuuheat (harvemmin ovat) ja hyvin hoidetut, ne ei näytä miltään.

Vähemmistönä meillä ne aidot blondit on.  Minäkin olen töissä naisvaltaisessa työpaikassa, ja meitä on kaiken kaikkiaan kolmisenkymmentä, yhdelläkään ei ole niitä meillä mainostettuja tasaisesti oljenvaaleita hiuksia.  Pitäisi nyt jossain suhteessa ajatellen sentään olla, jos kerran niitä meillä  niin runsaasti esiintyy.  Blondattuja on kyllä joitakin ja yhdellä on jostain syystä täysin vaalean harmaat.   Kaikki vaaleaverikötkin on siis  lähinnä niitä, joitten hiukset on joko vaaleammat tai tummemmat maantien väriset.  Ihan oljenvaaleita hiuksia näkyy eniten lapsilla.  Niillä nekin sitten tummenee ja samenee ajan myötä.

Vierailija
36/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ruskeat ja harvinaisen vihreän sekoitus silmissä joten ei haittaa.

Minulla on päiviä jolloin peilistä hohtaa vihreyteni silmistä ja päiviä jolloin ruskeus on voimakkaampi.

Vierailija
37/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla ei ruskeita silmiä ole.

Juuri eilen muuten ajattelin tätä asiaa, kun katsoin cnn. Kaikilla oli sillä kertaa ruskeat silmät ja saman värinen tukka, todella masentavan näköistä.

Vierailija
38/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeissa silmissä on sitä pigmenttiä enempi ja ne ei oo niin alttiit auringon paisteelle, kun taas siniset silmät on.

Mun miehellä ja 3lapsella on ruskeat silmät j mulla siniset. Kerran yx mies olis halunnu teetättää taulun mun silmistä. Oli kuulemma kauneimmat mitkä ikinä oli nähnyt.

Mut pääasia et on silmät päässä.

Vierailija
39/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IMO ruskeat silmät on kaikista seksikkäimmät.

No ei todellakaan ole. 

Minulle tulee vain mieleen että ne ovat sieluttomat, niistä ei näe mitään.

Se ei ole muuten kovin väärin se klise, että ruskeasilmäiset ovat epärehellisiä, kaikki minun tuntemani ovatkin.. ex mukaan lukien. Onneksi lapsella on jään siniset silmät, eikä ne paskanruskeat kuin exällä.

Vierailija
40/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ihminen joka polveutui apinasta ihmiseksi afrikasta niin tällä oli ruskean ja vihreän sekoitus silmissä. Töstä on iha dokumentti olut tv:ssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän