Onko muistakin tylsää kun on ruskeat silmät eli maailman yleisin väri silmille :(
Ei voi edes käsittää minkä huomion sini ja vihreä silmäiset saavat pelkästään siksi kun heillä on maailman harvinaisin silmien väri.
Ruskeat silmät on yksi suurin ongelma itsessä, toisin sanottuna on 90% ihmisten joukossa eikä ole harvinainen.
Kommentit (117)
:) kirjoitti:
Minulla on mount everestin ruskeat silmät mutta mount everestin oikea ruskeus ollaan imetty blaa...blaa...blaa... tarinoilla sinisiin silmiin.
Minulla on mount everestin "ruskeutta" kädessäni meksikosta. Epäilen indonesiasta tulevan ruskeuden olevan yhtä ruskeaa.
Ainiin minun piti kuvailla tätä. Vaikea kuvailla en ole esiintulon mestari. Todellakin tuli mieleen äkkipikaisesti että todella makeAn makuista. Sellaista make finland make plan A come on. Aurinkoisen ruskeaa ja todella vahvaa mikä sulaa kaikesta. Todella hyvän makuista mutta kaikille joille olen tarjonut niin ovat valittaneet liian vahvaksi näitä cacao papujani paitsi perheeni. Hyvällä teen keittämisellä voi päästä samaan tulokseen.
En voi muuta sanoa että violetti chili on tehnyt kiistattomasti maapallon parasta suklaata cacaon kasvatuksessa ja puhtainta ruokaa mitä on. En epäile koska nämä ovat Jumalan kasvattamia. Erittäin hyviä. Muistakaa kysyä, älkäkää varastako. Yhden tälläisen cacao pavun varastaminen vaatii 10ihmisen hengen siltä ketä on varastanut yhdenkin tälläisen cacao pavun jos Jumala näkee sellaista tekopyhyyttä. Jumala rankaic, aivan kaik'maar... Jopa perheeseeni piiloutuneita muukalaisia. De Facto!
Olen sinisilmäinen ja halunnut aina ruskeat silmät tai edes tummansiniset. Nää pistävän vaalean siniharmaat ei sovi mulle mitenkään.
Tyttäressä on saamelaisverta, sai Lapin tummat ja vinot silmät. Joku nuorimies oli hämmennyksissään sanonut rusinasilmiksi, kun suklaa on "niin tavallinen". Ongelmansa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään syty ruskeasilmäisistä naisista, sinisilmäinen on kaunis ja erityinen. Ne "vihreät" (harmaat) eivät myöskään sytytä.
t. mies
Voi voi kun naikkosen on vaikeaa hyväksyä, että joillain on vihreät silmät. En tarkoita vihreillä silmillä harmaita, kai sanoisin että harmaat, jos ne olisivat harmaat 😂😂😂🤦🏻♀️
Mä olen tyytyväinen tumman ruskeisiin silmiin.
Ei terve mikä keskusteluaihe. Että tällaisestakin saa kilpailun aikaan 🙄
Ei enää. Lapsena harmitti olla se poikkeava ruskeasilmäinen ja -hiuksinen, kun muut luokan tytöt oli niitä kauniita vaaleasilmäisiä ja -hiuksisia. Kiusattiin, että on paskaa pää täynnä, kun on ruskeat silmät.
Vanhemmiten aloin arvostaa sitä, että on ainakin täällä Suomessa harvinaisemmat. Tosin silmiini on alkanut tulla vuosi vuodelta lisää vihreää varsinkin reuna-alueille. Ehkä ne vaihtavat väriään.
Itse halusin nuorempana vihreitä silmiä, koska koulussa minua kiusattiin tummista piirteistä. Nykyään rakastan paksua, tummanruskeaa tukkaani ja suklaasilmiä, jotka sulattavat miehen kuin miehen. En nyt dissaa vaaleita piirteitä, mutta tummat piirteet tuovat minusta ilmeeseen kaunista syvyyttä ja lämpöä. Harvinaisuudella tai yleisyydellä ei ole mielestäni mitään väliä, olemme kaikki kuitenkin uniikkeja. Tummissa piirteissä on myös se kiva puoli, että voi reissata etelänmaissa naisena yksinkin, kun ei kaikki näe kilometrin päästä ainoaa elovenaa. Minua on usein luultu niin espanjalaiseksi, italialaiseksi, venäläiseksi, saamelaiseksi jne ja ihmisten on hämmästyttävän vaikea uskoa, että olen ihan suomalainen, molemmat vanhempani ovat täysin suomalaisia mutta myös hyvin tummapiirteisiä. Ei me suomalaiset olla mitään 100% sinisilmiä.
Ruskeat silmät maailman upeimmat. Meikattuna aivan ihanat.
Minä kiinnitän harvoin huomiota silmien väriin. En muista juuri kenenkään muun silmien väriä kuin itseni, koska se on jollain tavalla pakollista tietää. Ainoa poikkeus on kuuluisan Afgaanitytön vihreät silmät vuoden 1984 kuvassa.
Toisaalta, olen hieman kasvosokea ja harvoin huomaan edes toisen ihmisen leikanneen tai värjänneen hiuksensa :D
Itsellä on vihreät ja mielestäni Suomessa kyllä tuo ruskeasilmäisyys ei ole samalla tavalla yleistä kuin taas maailman mittakaavassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse halusin nuorempana vihreitä silmiä, koska koulussa minua kiusattiin tummista piirteistä. Nykyään rakastan paksua, tummanruskeaa tukkaani ja suklaasilmiä, jotka sulattavat miehen kuin miehen. En nyt dissaa vaaleita piirteitä, mutta tummat piirteet tuovat minusta ilmeeseen kaunista syvyyttä ja lämpöä. Harvinaisuudella tai yleisyydellä ei ole mielestäni mitään väliä, olemme kaikki kuitenkin uniikkeja. Tummissa piirteissä on myös se kiva puoli, että voi reissata etelänmaissa naisena yksinkin, kun ei kaikki näe kilometrin päästä ainoaa elovenaa. Minua on usein luultu niin espanjalaiseksi, italialaiseksi, venäläiseksi, saamelaiseksi jne ja ihmisten on hämmästyttävän vaikea uskoa, että olen ihan suomalainen, molemmat vanhempani ovat täysin suomalaisia mutta myös hyvin tummapiirteisiä. Ei me suomalaiset olla mitään 100% sinisilmiä.
Vai että sulattavat ruskeat silmäsi miehen kuin miehen :D Voin kertoa, ettivät sulata, aika korkealle asetat itsesi. Pidän sinisitä silmistä naisella maailman kauneimpina, tummat silmät silmät eivät hirveästi ihastuta, ovat lähinnä pelottavat. Ihanteeni on kaunis ylväs vaalea nainen ja sillä siisti.
Ruskeasilmäisenä on kyllä koomista lukea näitä kommentteja. Vaaleasilmäiset nyyhkyttää, kun joku kerran sanoo niitä kylmiksi tai pistäviksi. Samaan aikaan ketju täynnä viestejä siitä, miten ruskeat silmät on rumat ja tylsät ja pask*n väriset, kuten minullekin lapsena hoettiin. En tajua, mikä ongelma jostain silmien väristä pitää tehdä, kuin ei siihen kukaan voi itse vaikuttaa. Kaikki silmät on kauniita. Lopettakaa ruskeiden silmien haukkuminen ja "onneksi ei ole ruskeat silmät" jne kommentit, todella töykeää!
Ryshgea678...1111... kirjoitti:
:) kirjoitti:
Minulla on mount everestin ruskeat silmät mutta mount everestin oikea ruskeus ollaan imetty blaa...blaa...blaa... tarinoilla sinisiin silmiin.
Minulla on mount everestin "ruskeutta" kädessäni meksikosta. Epäilen indonesiasta tulevan ruskeuden olevan yhtä ruskeaa.
Ainiin minun piti kuvailla tätä. Vaikea kuvailla en ole esiintulon mestari. Todellakin tuli mieleen äkkipikaisesti että todella makeAn makuista. Sellaista make finland make plan A come on. Aurinkoisen ruskeaa ja todella vahvaa mikä sulaa kaikesta. Todella hyvän makuista mutta kaikille joille olen tarjonut niin ovat valittaneet liian vahvaksi näitä cacao papujani paitsi perheeni. Hyvällä teen keittämisellä voi päästä samaan tulokseen.
En voi muuta sanoa että violetti chili on tehnyt kiistattomasti maapallon parasta suklaata cacaon kasvatuksessa ja puhtainta ruokaa mitä on. En epäile koska nämä ovat Jumalan kasvattamia. Erittäin hyviä. Muistakaa kysyä, älkäkää varastako. Yhden tälläisen cacao pavun varastaminen vaatii 10ihmisen hengen siltä ketä on varastanut yhdenkin tälläisen cacao pavun jos Jumala näkee sellaista tekopyhyyttä. Jumala rankaic, aivan kaik'maar... Jopa perheeseeni piiloutuneita muukalaisia. De Facto!
Vihalla ette helpota Jumalan tuomaa paskanruskeaa mitä te muukaloitte.
Alanuolittaminen on yksi palstan vihan vihattuimmista vihoista joka ei helpota jos Jumala hukuttaa rakkaudella rakkautenne siihen koska Jumala ei vihaa mitään muuta kuin varastamista ja siihen liittyvää pedofiliáá.
Vierailija kirjoitti:
Tummissa piirteissä on myös se kiva puoli, että voi reissata etelänmaissa naisena yksinkin, kun ei kaikki näe kilometrin päästä ainoaa elovenaa. Minua on usein luultu niin espanjalaiseksi, italialaiseksi, venäläiseksi, saamelaiseksi jne ja ihmisten on hämmästyttävän vaikea uskoa, että olen ihan suomalainen, molemmat vanhempani ovat täysin suomalaisia mutta myös hyvin tummapiirteisiä. Ei me suomalaiset olla mitään 100% sinisilmiä.
Tuo ulkomailla joukkoon blendaantuminen on ihan hyvä juttu. Ehkäisee ryöstöjä sun muita kun näyttää paikalliselta.
Siksi Arman Alizad on hyvä noissa ulkomaan ohjelmissaan, kun hän menee käytännössä paikallisesta lähes jokaisessa paikassa, eikä häntä kohdella kuin valkoista rikasta turistia. Olisi varmaan saanut surmansa Rion slummien luotisateessa jos olisi ollut vaalea suomikundi, mutta oli etu näyttää paikalliselta. Hän kun menee käytännössä brasialaisestakin ulkoisesti.
Han. Wu Han. Han han han han.....
Chän. Wu Han. Hän. Han . Coronavirus chän han on jotain mistä pitää oppia kysymään ilman vihaa. Ei ole kilpailua. Dotakin on mahdollista. Jännä että suomenkielenhan päättysestä paskastá coronavirus c on kotoisin....
Höpö höpö, oletko katsonut millaiset pohjat niillä on jalan alla?