Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muistakin tylsää kun on ruskeat silmät eli maailman yleisin väri silmille :(

Vierailija
11.08.2020 |

Ei voi edes käsittää minkä huomion sini ja vihreä silmäiset saavat pelkästään siksi kun heillä on maailman harvinaisin silmien väri.

Ruskeat silmät on yksi suurin ongelma itsessä, toisin sanottuna on 90% ihmisten joukossa eikä ole harvinainen.

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chän. Wu Han. Hän. Han . Coronavirus chän han on jotain mistä pitää oppia kysymään ilman vihaa. Ei ole kilpailua. Dotakin on mahdollista. Jännä että suomenkielenhan päättysestä paskastá coronavirus c on kotoisin....

Palstan väärää tuomaa osoittamistahan se coronavirus on tullut. Coronavirukset ovat muukalsisten öKamelien paskasta kotoisin.

Han.

Vierailija
82/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailijaa kirjoitti:

Itse halusin nuorempana vihreitä silmiä, koska koulussa minua kiusattiin tummista piirteistä. Nykyään rakastan paksua, tummanruskeaa tukkaani ja suklaasilmiä, jotka sulattavat miehen kuin miehen. En nyt dissaa vaaleita piirteitä, mutta tummat piirteet tuovat minusta ilmeeseen kaunista syvyyttä ja lämpöä. Harvinaisuudella tai yleisyydellä ei ole mielestäni mitään väliä, olemme kaikki kuitenkin uniikkeja. Tummissa piirteissä on myös se kiva puoli, että voi reissata etelänmaissa naisena yksinkin, kun ei kaikki näe kilometrin päästä ainoaa elovenaa. Minua on usein luultu niin espanjalaiseksi, italialaiseksi, venäläiseksi, saamelaiseksi jne ja ihmisten on hämmästyttävän vaikea uskoa, että olen ihan suomalainen, molemmat vanhempani ovat täysin suomalaisia mutta myös hyvin tummapiirteisiä. Ei me suomalaiset olla mitään 100% sinisilmiä.

Vai että sulattavat ruskeat silmäsi miehen kuin miehen :D Voin kertoa, ettivät sulata, aika korkealle asetat itsesi. Pidän sinisitä silmistä naisella maailman kauneimpina, tummat silmät silmät eivät hirveästi ihastuta, ovat lähinnä pelottavat. Ihanteeni on kaunis ylväs vaalea nainen ja sillä siisti.

Jaa-a, no makuja on monia. En tietenkään kaikkia maailman miehiä sulata, mutta kaikki minun kanssani olleet miehet ovat kyllä kehuneet silmiäni ja sanoneet niitä niin söpöiksi nappisilmiksi kuin seksikkään tulisiksikin. Minä olen kaunis ylväs tumma nainen ja kannan itseni ylpeydellä. Miksi koet tämän niin vaikeana, että piti heti tulla vastaamaan negatiivisia asioita tummista silmistä?

Tämä kanssa yksi juttu, mikä ihmetyttää. Minä en ole koskaan ikinä haukkunut kenenkään silmien väriä tai piirteitä, en kasvotusten enkä netissä. Vaaleita silmiä pilkkaavia kommentteja näkee tai kuulee aniharvoin, mutta ruskeita silmiä haukutaan verrattain paljon. Joillain vaaleasilmäisillä tuntuu olevan lähes pakkomielle lytätä ruskeita silmiä ja siten kohottaa itseään ylemmäs. Epävarmuuttako kuitenkin? Edelleen olen sitä mieltä, että kaikenlaiset silmät ovat kauniita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oikeesti esim Salkkari-jiri voi olla geeneiltään täysin suomalainen? Tiedän kyllä, ettei kaikki suomalaiset oo mitään eloveenoja ja esim Lapissa paljon tummempia saamelaisia. Itsellänikin keskivertoa tummemmat piirteet, johtuen siitä, että olen puoliksi karjalainen. Kuitenkin sentään vihreät silmät.

Vierailija
84/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten oikeesti esim Salkkari-jiri voi olla geeneiltään täysin suomalainen? Tiedän kyllä, ettei kaikki suomalaiset oo mitään eloveenoja ja esim Lapissa paljon tummempia saamelaisia. Itsellänikin keskivertoa tummemmat piirteet, johtuen siitä, että olen puoliksi karjalainen. Kuitenkin sentään vihreät silmät.

Onko karjalaiset muka tummia?

Vierailija
85/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ite koen ainaki olevani ja myös kun olen karjalan suvun puolta nähnyt, verrattuna länsi-suomalaiseen sukuuni. Osa serkuista täällä lännessä on ihan posliinin valkosia ja omaa oikeasti vaaleat kulmat ja hiukset tai sitten hieman punertavat. Eivät ole näitä ns maantieharmaita, mihin itseni luen. Ja karjalan puolen suku vielä tummempia kun mä, jopa lähes mustia hiuksia näkee ja naisilla kasvaa tummaa karvaa käsissä, ihonväri hieman tummempi, kuten myös itselläni. Tosin kestän aurinkoa paremmin, kuin täysin länsisuomalaiset vaaleat kaverini.

Vierailija
86/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Violetit silmät olisi ollut mahdollisuus jos noitavaino resursseja oltaisiin coronoitu "coronoidan" tilalle. Kuinka siistiä se olisi ollut että suomessa olisi nyt violetin väriset silmät ihmisellä. Tälläinen tecnologia olisi tuonut lisää muitakin värejä keskuutemme kuten keskustan... no tuo vika oli aivopieru "ok", "keskusta". No olisin silti ollut ylpeämpi ruskean vihreistä silmistäni ja olisin voinut nussia joillekkin violetin pois itseltäni.

Haluan vain ruskean vihreitä silmiäni ja siniseñ chilin sen perheeltä joka omistaa niiden siemenet. Tekisi hyvää suuni ja leuan alueelleni. Silmät ei ole mieli, silmät ovat järkeä, ellei ole kreatiivinen Jumalan vastainen ruumiillistuma ja mielenvikainen.

Vierailija
87/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ite koen ainaki olevani ja myös kun olen karjalan suvun puolta nähnyt, verrattuna länsi-suomalaiseen sukuuni. Osa serkuista täällä lännessä on ihan posliinin valkosia ja omaa oikeasti vaaleat kulmat ja hiukset tai sitten hieman punertavat. Eivät ole näitä ns maantieharmaita, mihin itseni luen. Ja karjalan puolen suku vielä tummempia kun mä, jopa lähes mustia hiuksia näkee ja naisilla kasvaa tummaa karvaa käsissä, ihonväri hieman tummempi, kuten myös itselläni. Tosin kestän aurinkoa paremmin, kuin täysin länsisuomalaiset vaaleat kaverini.

Jaa, mulla kanssa sukulaisia Karjalasta eivätkä ole mitenkään tummia vaan ihan näitä tavallisia haljuja maantienvärisiä.

Vierailija
88/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mulla kanssa sukulaisia Karjalasta eivätkä ole mitenkään tummia vaan ihan näitä tavallisia haljuja maantienvärisiä.

Ei ole tosiaan karjalaiset tummuudesta tunnettuja. Meidän suku sieltä on vaaleita ja sinisilmäisiä ja on joukossa joku punapääkin.

Vierailija
89/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
90/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suomalaisittain tyypillisen vaalea, pisamia, blondi tukka, vihreät silmät.

Lapsellani on myös vihreät silmät ja on erittäin vaalea iho ja hiukset. Mieheni on ihan kantasuomalainen, mutta iho on hiukan tummempi ja esim kestää aurinkoa ja ruskettuu, itse vaan palan ja punoitan. Hänellä myös tummahko parta, hiukset varmaan sellainen tyypillinen maantienharmaa jos kasvattaisi, mutta viihtynyt kaljuna jo 10 vuotta.

Kyllä minua ja lasta on tuijotettu ja tultu puhuttelemaan ja kommentoitu vaaleuden perusteella useita kertoja ulkomailla. Kiinassa ihan kysyttiin että saako ottaa kuvia, sen verran ihmeellinen ilmestys heille olimme vaalean lapsen kanssa. Enkä uskoisi tätä todeksi jos en olisi omin silmin tilanteita todistanut! Mutta kyllä me vaaleat vaan ollaan eksoottisia muualla, missä kaikilla muilla on tummat hiukset ja silmät.

Vierailija
91/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellani on myös vihreät silmät ja on erittäin vaalea iho ja hiukset. Mieheni on ihan kantasuomalainen, mutta iho on hiukan tummempi ja esim kestää aurinkoa ja ruskettuu, itse vaan palan ja punoitan. Hänellä myös tummahko parta, hiukset varmaan sellainen tyypillinen maantienharmaa jos kasvattaisi, mutta viihtynyt kaljuna jo 10 vuotta.

Kyllä minua ja lasta on tuijotettu ja tultu puhuttelemaan ja kommentoitu vaaleuden perusteella useita kertoja ulkomailla. Kiinassa ihan kysyttiin että saako ottaa kuvia, sen verran ihmeellinen ilmestys heille olimme vaalean lapsen kanssa. Enkä uskoisi tätä todeksi jos en olisi omin silmin tilanteita todistanut! Mutta kyllä me vaaleat vaan ollaan eksoottisia muualla, missä kaikilla muilla on tummat hiukset ja silmät.

China

Vierailija
92/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, jos pysäytämme persut niin ei mene kuin 50 vuotta ja Suomessa lähes jokaisella on ruskeat silmät.

Äänestäminen merkkaa. Pysäyttäkää persut ja sitten kaikki ruskea silmäiset ovat vihdoin tasa-arvoisia kun ei ole enää noita rasistisia sinisiä ja vihreitä simmuja.

Ja mehän pysäytämme persusmin. On parempi että arjalaiset valkoisuuden merkit poistuu Suomesta kokonaan ja alamme näyttää globaalilta maalta.

Hienosti poistitte tämän kommentin. Mutta ei huolta, SE ON TÄSSÄ JÄLLEEN. ;)

Hienosti poistitte tämänkin, mutta kommentit ovat TÄSSÄ JÄLLEEN. ;)

Vierailija
93/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ruskeasilmäinen ja tummahiuksinen ja Aasiassa työmatkoilla on tavallista, että minusta halutaan ottaa kuvia, mieluiten niin että kyseessä on jokin "työjuttu", esim. kättelen jotain paikallista tai neuvottelen vaikka lavastetussa tilanteessa. Se antaa paikallisille lisää statusta, että ollaan länkkäreiden kanssa tekemissä ja buustaa uraa.

Länsimaisista lapsista otetaan myös mielellään kuvia ihan lapsen silmien väristä riippumatta.

Vierailija
94/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat silmät ovat hyvin kauniit, ihminen vaikuttaa lämpimältä ja sydämelliseltä. Sinisilmäinen vaikuttaa rehelliseltä, vihreäsilmäinen katalalta, harmaasilmäinen voi vaikuttaa luotettavammalta kuin muut.

Vierailija
95/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei ole insiproinut tehdä yhtään hyvää biisiä vihreistä silmistä. Miksihän?

Vierailija
96/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei ole insiproinut tehdä yhtään hyvää biisiä vihreistä silmistä. Miksihän?

Vasta 60-luvulla, The Shadows/Green eyes. Instrumentaali. Musiikkimaku on tosin yhtä yksilöllinen kuin muutkin makuasiat, minä tykkään, tulee lapsuus mieleen.

Vierailija
97/117 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pitkään että minulla on ruskeat silmät, lapsena ne joko olikin ruskeat tai kaikkia tummasilmäisiä pidettiin meilläpäin ruskeasilmäisinä. Vasta aikuisena opin että silmäni ovatkin ns. hazel eli pähkinänruskeat tai vihreät.

Vierailija
98/117 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tylsä väri.

Vierailija
99/117 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Eivät ne siniset tai vihreätkään silmät kuule mitään harvinaisuuksia ole. Ja itse asiassa käytännössä kaikki silmät ovat ruskeita, toisissa melaniinia on vain enemmän ja toisissa vähemmän. Jokaisella on ainutlaatuiset silmät, olivat ne minkä väriset tahansa.

Vierailija
100/117 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Eivät ne siniset tai vihreätkään silmät kuule mitään harvinaisuuksia ole. Ja itse asiassa käytännössä kaikki silmät ovat ruskeita, toisissa melaniinia on vain enemmän ja toisissa vähemmän. Jokaisella on ainutlaatuiset silmät, olivat ne minkä väriset tahansa.

Jep, kaikki silmät ovat itse asiassa saman väriset. Mitä ruskeammat silmät, sitä enemmän niissä on väripigmenttiä. Suomessa ruskeat silmät ovat harvinaiset. Siskollani on suklaanruskeat silmät ja aina hän on saanut valtavasti kehuja ja ihasteluja kauniista silmistään. Ap saisi yrittää ajatella pienillä aivoillaan hieman pidemmälle. Ruskeasilmäisiä on sen vuoksi maailmassa eniten, että eri maissa on eri määrä ihmisiä ja esim.afrikassa jossa ihmisiä on valtavasti, iso määrä väestöstä on tummaihoisia, joilla on yleensä tummat silmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi