Blogisti muuttaa yli 40v vuokralle yksiöön
Vaikka on työskennellyt sairaanhoitajana vuosikymmenet. Aika surullista.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Katsokaahan 2 videota niin teille selviää koko pandemia harjoitus oikeilla viruksilla ja ketkä tämän takia. Joe Bidenin sanoin: rokotuksella käynnistetään New world order. Se on siis satanistit( globalistit) vs Trump
1.
THE GREAT RESET: Davos & the Plot to Cancel Trump
2.Watch President Donald Trump's full speech at the Davos World Economic Forum
Ihme ettei suomen media julkaise näitäkään faktoja vaan ajattelemattomat lampaat ajetaan omasta halusta piikille. Lisäksi kuunnelkaa Samuli Perälän youtubea niin suomeksi kuulette faktoja ja lisäksi Robert Kennedy Jr. Videot youtubesta näistä rokotteista. Itse tajusin nyt mistä kyse ja tämä globalistien meno on kuin painajaisesta...
Oletko itse  Seppo vai miksi kopioit Sepon blogista näitä tänne?
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asuisin pk-seudun ulkopuolella enkä Tampereella, Oulussa tai Turussa harkitseisin useampaan kertaan onko asunnon ostamisessa mitään järkeä. Suurimmassa osassa Suomea asuntojen hinnat tulee laskemaan tai romahtamaan, enkä ymmärrä mitä fiksua näiltä alueilta asunnon ostamisessa on.
Asun syrjäseuduilla, talo maksettu jo aikoja sitten, nyt varaa sijoittaa nekin rahat, millä muuten maksaisin vuokraa...
Ihan mukavaa vauhtia saa omaisuutta kerrytettyä, vaikka talon arvo laskisikin.
Onko siellä syrjäseuduilla kovatkin vuokrat? Mutta periaatteessa olen kyllä sitä mieltä, että syrjäseuduilla, joissakin keskisuurissa kaupungeissakin, joissa saa asunnon tai omakotitalon muutamalla kymppitonnilla, kannattaa toki oma koti ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen yli 40v. ja asun vuokralla yksiössä. Eikö saisi?
Palstasääntöjen mukaan se on väärin. Onko tukka leikattu lyhyeksi?
Okei. Ei, mulla on pitkät hiukset. Eikö niitäkään saisi olla?
Niin no en mä sitä voittajan merkkinäkään pidä. Onhan se vähän surullista aikuisiällä.