Blogisti muuttaa yli 40v vuokralle yksiöön
Vaikka on työskennellyt sairaanhoitajana vuosikymmenet. Aika surullista.
Kommentit (44)
Mikä tuossa on surullista? Ikä? Ammatti? Yksiö? Vuokra-asunto?
Häh? Kuka tekee mitä? Muuttaa 40 vuodeksi yksiöön?
Kakkahattutäti kirjoitti:
Mikä meni pieleen?
Tykkää matkustella. Syyttää kyllä veloista sitä että on ollut 2 lapsen yh-äiti jotka nyt aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Kalastajan vaimo?
Elämän keskivaiheilla blogisti.
Niin, suomalaisten mielestä vain epäonnistujat asuvat ikänsä vuokralla.
No onpahan sitten saanut matkustaa, onko tää joku matkablogin pitäjä?
Kiusallista tilittää tuollaisia asioita julkisesti. Toivottavasti saa elämänsä järjestykseen.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
No onpahan sitten saanut matkustaa, onko tää joku matkablogin pitäjä?
Ei.
Mä olen yli 40v. ja asun vuokralla yksiössä. Eikö saisi?
Olen 36v, asun vuokralla, olen käynyt yliopiston ja tienaan n. 100 tuhatta vuodessa. Miten tämä asumisratkaisu jotain häiritsee..? Olen täysin velaton toki myös.
Jos asuisin pk-seudun ulkopuolella enkä Tampereella, Oulussa tai Turussa harkitseisin useampaan kertaan onko asunnon ostamisessa mitään järkeä. Suurimmassa osassa Suomea asuntojen hinnat tulee laskemaan tai romahtamaan, enkä ymmärrä mitä fiksua näiltä alueilta asunnon ostamisessa on.
Vierailija kirjoitti:
Mikä aloittajaa siis surettaa?
Tuossa iässä hänellä on n 100 000€ kulutusluottoja että joutuu muuttamaan noin pieneen vuokra-asuntoon.
Tienaa kuitenkin n 40 000€ vuodessa. Silti tuollaiset velat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä aloittajaa siis surettaa?
Tuossa iässä hänellä on n 100 000€ kulutusluottoja että joutuu muuttamaan noin pieneen vuokra-asuntoon.
Olen 37v nainen ja jos nyt muuttaisin itsekseni, olisi se juuri tuollainen yksiö.
Velkaa minulla on 0€, ei ole velkaa edes luotolla. Olen vakituisessa työpaikassa.
Mikä tässä olisi niin ihmeellistä?
Ei vuokralla asumisessa sinänsä mitään ihmeellistä ole, mutta tässä oli kyseessä velkakierre eli suomeksi sanottuna raha-asiat sössitty.
Toisaalta onhan se hyvä, että näistäkin asioista puhutaan avoimesti ja joku voi jopa ottaa opikseen, ettei tee samoja virheitä.

Mikä meni pieleen?