Luettele maat missä olet käynyt.
Minkä ikäinen olet ja mikä oli suosikki kohteesi?
Kommentit (158)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 13:01"]
Ruotsi
Norja
Tanska
Viro
Saksa
Belgia
Hollanti
Englanti
Ranska
Luxembourg
Bulgaria
Kreikka
Portugali
Intia
Sri Lanka
39
[/quote]Ja Italia unohtui
[/quote]ja Sveitsi
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 12:50"]
Ruotsi, Norja, Tanska, Saksa, Itävalta, Viro, Italia, Iso-Britannia, Neuvostoliitto.
[/quote]
Ja ikää on siis 42. Mutta tarkoituksena on nähdä maailmaa enemmäkin nyt kun elintaso on nousussa.
USA (siellä käynyt muutamissa paikoissa sekä asunut)
Kanariansaaret
Marokko
Egypti
Yemen
Oman
UAE
Kiina
Kypros
Italia
Saksa
Ranska
Belgia
UK (Englanti)
Ruotsi
Venäjä
Ehkä en muista kaikkia...
19-vuotias, lempipaikka Englanti.
Espanja
Kreikka
Kypros x2
Italia x2
Ruotsi
Norja
Viro
Venäjä
Muutaman viikonpäästä Turkkiin
Ikää 29v. Suosikki on Kypros, jossa kävin lapsena ja viimeeksi viimevuonna. Ihana ilmasto, puhdas kirkas meri, ystävälliset ihmiset.
Viro, Ruotsi, Venäjä, Englanti (Lontoo), Hollanti (Amsterdam ja Utrecht 2 kertaa), Saksa (Berliini) sekä Skotlanti (Edinburgh).
Ikä 37-vee
Ruotsi (kymmeniä kertoja), Norja (useita kertoja), Tanska (useita kertoja), Englanti (useita kertoja), Irlanti (2 kertaa), Saksa (kymmeniä kertoja), Viro, Venäjä (muutamia kertoja, myös N-Liiton aikana kerran), Jugoslavia (silloin kun se oli yhtenäinen), Serbia, Italia (useita kertoja), Espanja (useita kertoja), Afganistan, Marokko, Arabiemiraatit, USA, Turkki (kymmeniä kertoja), Turkin puoleinen Kypros (useita kertoja), Kreikka, Sveitsi, Hollanti, Belgia, Ranska (useita kertoja), Itävalta, Unkari...jotain saattoin unohtua...
M44
[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 10:27"]
Ruotsi
Viro
Kenia
(Tansania)
Portugali
Kanada
USA
Turkki
Kreikka
[/quote]
Miksi Tansania on suluissa?
Venäjä, Viro,
Ruotsi, Norja, Tanska
Saksa, Ranska, Englanti, Irlanti, Belgia, Hollanti, Luxemburg
Espanja, Italia, Vatikaani, Kreikka, Kypros, Turkki
Israel, Egypti, Marokko
Malesia, Uusi-Seelanti, Australia
Meksiko ja Yhdysvallat
Monissa näistä olen ollut useita kertoja, esim. Kreikka, Espanja, Turkki, Saksa, Englanti, Yhdysvallat, Ruotsi. Ja joissain paikoissa olen käynyt päiväreissuilla monta kertaa. Ruotsissa olen ollut tänä kesä kahdesti, ekalla kerralla Tukholmassa, ja toisen kerran vietin ihanan rantalomaviikon eteläisessä Ruotsissa.
Suosikkikohteitani ovat olleet useat Kreikan saaret, tykkään Ruotsista tosi paljon. Myös Meksiko on ollut unelmien täyttymys intiaanien raunioalueineen ja Yhdysvalloissa on ollut monta mielenkiintoista kohdetta, esim. Washingtoniin menisin mieluusti uudestaan tai vaikka Key Westiin.
Niin ja olen nyt 45-vuotias. Suurin osa matkoista uusiin maihin on tehty ennen kuin olen täyttänyt 35.
Ruotsi, Viro, Latvia, Venäjä, Saksa, Tanska, Alankomaat, Tshekki, Iso-Britannia, Irlanti, Espanja, Bulgaria, Turkki, Kypros, Kreikka, Oman, Arabiemiraatit, Qatar, Kiina ja Thaimaa
Ikää 28
Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Neuvostoliitto, Alankomaat, UK, Tsekki, Saksa, Espanja, Kreikka, Italia, San Marino, Filippiinit, Thaimaa, Kiina, Hong Kong, Marokko
32v
Suomi,ruotsi,norja,turkki,kreikka.kuuba,espanja
Ikä 38.
Suomi, Ruotsi, Viro, Norja, Tanska, Saksa, Sveitsi, Liechtenstein, Ranska, Luxemburg, Alankomaat, Belgia, Iso-Britannia, Yhdysvallat, Espanja, Puola, Tsekki, Slovakia (Ja muinainen Tsekkoslovakia), Unkari, Itävalta
Suomi, Ruotsi, Norja (asunut), Venäjä, Viro, Latvia, Espanja, Italia, Belgia, Usa (eri osavaltioissa sekä asunut).
Alle 30vuotias nainen,
lempparipaikka maan päällä ehdottomasti USA (New York ja West Palm Beach erityisesti).
Ruotsi
Tanska
Viro
Venäjä
Espanja (Gran Canaria)
37v. Kanarialla oli kiva rantaloma.
Venäjä, Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Saksa ja Egypti. Olen 30v ja suosikki oli Egypti.
Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Islanti
Venäjä, Viro, Latvia, Liettua
Portugali, Espanja, Ranska, Belgia, Hollanti, Sakasa, Sveitsi, Italia, Vatikaani
Puola, Unkari, Ukraina, Kroatia
Kiina, Mongolia, Thaimaa, Laos, Vietnam, Kambodza, Burma, Japani
Filippiinit, Indonesia, Australia, Uusi-Seelanti
Egypti, Kenia, Tansania, Uganda, Etelä-Afrikka
USA, Kanada
Peru, Brasilia
Olen 31-v (jos joku luulee, että huijaan maalistauksessa tai iässä -> en). Paras maa on Suomi ja paras paikka suvun kesämökki.
Olen asunut osassa maita omillani, osa lapsuutena vanhempien töiden mukana, osa lomamatkoja.
Espanja,kanaria,Kreikka, Unkari,englanti,ranska,Belgia,ruotsi,luxembourg suosikki on....turkki :). Ikä 21
Kreikka, Espanja, Italia, San Marino, Albania, Portugali, Saksa, Englanti, Thaimaa , Arabiemiraatit, Ruotsi, Viro ja tietenkin Suomi.
Suosikki Kreikka, Englanti tulee hyvänä kakkosena.
-32 v. nainen
[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 13:01"]
Ruotsi
Norja
Tanska
Viro
Saksa
Belgia
Hollanti
Englanti
Ranska
Luxembourg