Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luettele maat missä olet käynyt.

Vierailija
03.08.2013 |

Minkä ikäinen olet ja mikä oli suosikki kohteesi?

Kommentit (158)

Vierailija
141/158 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 tunisia

28 kreikka

29 turkki

Vierailija
142/158 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi,Norja, Tanska,Venäjä, Viro, Latvia, Liettua, Puola, Saksa, Hollanti, Belgia, Luxemburg, Ranska, Iso-Britania, Monaco, Espanja, Portugal, Malta, Italia, Itävalta, Tsekki, Slovakia, Unkari, Slovenia, Kroatia, Kreikka, Turkki, Kypros, Israel, Egypti, Arabiemiraatit, Tunisia, Kenia, Thaimaa, Intia, USA ja Bahamasaaret. Voi olla, että joku puuttuu..ikää 34-v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/158 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

142..jatkaa, suosikkini Saksa ja Thaimaa.

Vierailija
144/158 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi

Norja

Viro

Saksa

Italia

Espanja

Itävalta

Unkari

Tsekki

Kreikka

Turkki

Kypros

Arabiemiraatit

Usa

Las Vegasissa ja Dubaissa riitti ihmettelemistä. Brasiliaan toivon rahojen riittävän jonakin päivänä.

nainen 41 v

Vierailija
145/158 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 14v ja oon käyny: Norja,Ruotsi,Tanska,Viro,Latvia,Liettua,Espanja,Thaimaa,Indonesia,Kiina,

Jamaika,Brasilia,Islanti,Sveitsi,Ranska,Saksa,USA,Kanada,Venäjä,Valko-Venäjä,Argentiina,Slovakia,Slovenia,Tsekki ja Englanti

Ensimmäiset oon käynyt 4-8 vuotiaana

Vierailija
146/158 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettelen vain maat ja merkkaan suosikit. Tämä on viihdeketju, en jaksa alkaa muistella minkä ikäisenä olen ollut missäkin. Vaadit siis liikaa, ap ;)

Kaikki pohjoismaat on käyty ja useaan kertaan, siis Ruotsi, Norja, Tanska (suosikki), Islanti

Venäjä, Euroopan puoli

Ukrainan Krim, ennen sotaa

Georgia

Baltian maista Viro ja Latvia

Euroopan mantereen maista Hollanti, Saksa, Sveitsi, Ranska (suosikki), Italia (suosikki), Espanjan Mallorca (suosikki, manner-Espanjassa en ole käynyt), Portugalin Madeira (suosikki)

Englanti

Irlannin tasavalta (suosikki)

Kreikka

USA (itärannikko on suosikki, New York. New York :))

Vierailija
147/158 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

146:lta unohtui Tsekki, ihana Praha!  Olen 45-vuotias nainen. 

Vierailija
148/158 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt ehkä parissa kymmenessä maassa. Lempimaani on Irlanti, jossa olen käynyt yli 20 kertaa, ja varsinkin rannikkoalueet on tulleet tutuiksi, vaikka nykyisin Mayo on suosikki. Toinen lempimaa on Etelä- Afrikka. Pidän myös Englannin maaseudusta ja Lontoosta ja Skotlannista. Mutta pidän myös Saksasta, Kanadasta ja Iaöiasta.

Vierailija
149/158 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppävirta

Vierailija
150/158 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt

Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Iso-Britannia, Irlanti, Belgia, Hollanti, Saksa, Ranska, Espanja, Italia, Itävalta, Slovenia, Venäjä, Viro, Latvia, Kypros, sitten näitä kaupunkivaltiota, San Marinoa jne.

muolta mantereilta Yhdysvallat, Chile, Bolivia, Malesia ja Singapore

Mä matkustan sekä töiden että lomien vuoksi, mutta pääosin samoihin paikkoihin. Käyn esim Saksassa joka toinen kk, lomalla usein joko Italiassa tai Mallorcalla. 

Vierailija
151/158 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa nyt muistaa kaikkia, mutta suosikit ehkä kiinnostaa lukijoita?

Latvia lähilepolomakohteena.

Menorca (Mallorcan luonnonsuojeltu sisarsaari) oli yllättävän upea. Auto vuokralle ja kiertelemään Virgin beachejä niin paljon kuin ehtii. Meri oli kirkas ja Välimereksi paljon kaloja.

Joku muu mainitsi Meksikon ja juuri Jukatanin niemimaan. Harvinaiset merikilpparit, akvaariokalameri ja hienot eläinpuistot. Cenoteissa uiminen ja sukeltaminen koko perheen ykkösjuttu! Lapset uskallettiin jättää hotelliin ja kaksin sukellettiin koralliriuttaa.

Laittakaa muutkin niitä suosikkeja (perusteluja), kiva suunnitella ensi vuoden matkoja :)

Vierailija
152/158 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi, Ruotsi, Tanska, Saksa, Itävalta, Sveitsi, Tsekki, Unkari, Kroatia, Bosnia-Hertzegovina, Turkki, Italia, Espanja, Portugal, Ranska, Belgia, Hollanti, Englanti, Israel, Jordania, Thaimaa, Laos, Kambodza, Vietnam, Filippiinit, USA. 

Suosikit Laos ja Kroatia.

n29

Vierailija
153/158 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjä

Ruotsi

Viro

Tanska

Turkki

Irak

N23

Ihan pakko kysyä tuosta viimeisestä, miten uskalsit matkustaa Irakiin ottaen huomioon Irakin ainakin jo viimeisen yli 10 vuoden aikana vallinneen turvallisuustilanteen? Vai oletko käynyt siellä joskus lapsena?

Nuorena ja naiivina lähdin poikaystävän perään 18-vuotiaana salaa perheeltä. Asuin Irakissa vuoden. Se vuosi vei suuremmankin osan elämästäni. Kokemus oli traumaattinen ja olen kiitollinen, että edes pääsin pois hengissä sieltä. Arvet ovat jääneet pysyvästi. 

Vierailija
154/158 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brasilia, USA, Iso-Britannia (jossa asuin vuoden), Puola, Saksa, Kreikka, Kypros, Espanja, Italia, Portugali, Yhdistyneet arabiemiraatit, Viro, Tanska, Belgia, Ruotsi, Kroatia, Sveitsi, Itävalta, Slovenia, Thaimaa, Ranska, Vatikaani. Nämä nyt  tulee mieleen enempiä miettimättä.

ikää 18 :) Aika paljon on juu tullun reissattua vanhempien ansiosta.  Heidän elämänfilosofia on käyttää työllä tienatut rahat kalliiden tavaroiden sijasta matkusteluun, mistä saadut muistot ja kokemukset rikastuttaa heidän mielestään elämää niin paljon enemmän kuin esineet ikinä ! 

Vierailija
155/158 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Viro, Venäjä, Norja, Tanska, Alankomaat, Belgia, Luxembourg, Saksa, Ranska, Italia, Sveitsi, Kypros, Portugali, Turkki, Espanja, USA, Malesia, Singapore, Hongkong, Japani, Iso-Britannia.

Näihin menisin heti uudelleen: Singapore, USA, Japani. Tahtoisin käydä Islannissa, sinne olen tehnyt vain välilaskun.

Vierailija
156/158 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopan ulkopuolella

Mauritius, Malediivit, Intia, Indonesia ja Vietnam

Malediivit liian hiljaisia, venematka raskas. Indonesia suosikkini!

Vierailija
157/158 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi, Viro, Ruotsi, Norja, Tanska, Puola, Espanja, Ranska, Monaco, Iso-Britannia, Saksa, Unkari, Tsekki.

Ikää 25. Maita nähtynä paljon vähemmän kuin haluaisin, mutta ehkä se tästä vielä lähtee. Tähän mennessä suosikkini on Norja (ne maisemat). Myös Tsekki on kiva.

Haluaisin matkustaa vähän kaikkialle. Venäjälle, Italiaan, Kroatiaan, Serbiaan, Madagaskarille, Oseanian saarivaltioille, Kambodzaan, Kiinaan, Peruun, Uuteen-Seelantiin... Ääh. Ollapa rikas.

Vierailija
158/158 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi, Tanska, Saksa, Alankomaat, Belgia, Itävalta, Liechtenstein, Sveitsi, Italia, Kroatia, Slovenia, Tsekki, Slovakia, Puola, Latvia, Liettua, Viro, Iso-Britannia, Kuuba, Jamaika, Dominikaaninen tasavalta, Barbados, Yhdysvallat.

Siinä ne taisi olla tähän mennessä.