Luettele maat missä olet käynyt.
Minkä ikäinen olet ja mikä oli suosikki kohteesi?
Kommentit (158)
Ruotsi,Norja, Tanska,Venäjä, Viro, Latvia, Liettua, Puola, Saksa, Hollanti, Belgia, Luxemburg, Ranska, Iso-Britania, Monaco, Espanja, Portugal, Malta, Italia, Itävalta, Tsekki, Slovakia, Unkari, Slovenia, Kroatia, Kreikka, Turkki, Kypros, Israel, Egypti, Arabiemiraatit, Tunisia, Kenia, Thaimaa, Intia, USA ja Bahamasaaret. Voi olla, että joku puuttuu..ikää 34-v.
142..jatkaa, suosikkini Saksa ja Thaimaa.
Ruotsi
Norja
Viro
Saksa
Italia
Espanja
Itävalta
Unkari
Tsekki
Kreikka
Turkki
Kypros
Arabiemiraatit
Usa
Las Vegasissa ja Dubaissa riitti ihmettelemistä. Brasiliaan toivon rahojen riittävän jonakin päivänä.
nainen 41 v
Mä oon 14v ja oon käyny: Norja,Ruotsi,Tanska,Viro,Latvia,Liettua,Espanja,Thaimaa,Indonesia,Kiina,
Jamaika,Brasilia,Islanti,Sveitsi,Ranska,Saksa,USA,Kanada,Venäjä,Valko-Venäjä,Argentiina,Slovakia,Slovenia,Tsekki ja Englanti
Ensimmäiset oon käynyt 4-8 vuotiaana
Luettelen vain maat ja merkkaan suosikit. Tämä on viihdeketju, en jaksa alkaa muistella minkä ikäisenä olen ollut missäkin. Vaadit siis liikaa, ap ;)
Kaikki pohjoismaat on käyty ja useaan kertaan, siis Ruotsi, Norja, Tanska (suosikki), Islanti
Venäjä, Euroopan puoli
Ukrainan Krim, ennen sotaa
Georgia
Baltian maista Viro ja Latvia
Euroopan mantereen maista Hollanti, Saksa, Sveitsi, Ranska (suosikki), Italia (suosikki), Espanjan Mallorca (suosikki, manner-Espanjassa en ole käynyt), Portugalin Madeira (suosikki)
Englanti
Irlannin tasavalta (suosikki)
Kreikka
USA (itärannikko on suosikki, New York. New York :))
146:lta unohtui Tsekki, ihana Praha! Olen 45-vuotias nainen.
Mä olen käynyt ehkä parissa kymmenessä maassa. Lempimaani on Irlanti, jossa olen käynyt yli 20 kertaa, ja varsinkin rannikkoalueet on tulleet tutuiksi, vaikka nykyisin Mayo on suosikki. Toinen lempimaa on Etelä- Afrikka. Pidän myös Englannin maaseudusta ja Lontoosta ja Skotlannista. Mutta pidän myös Saksasta, Kanadasta ja Iaöiasta.
Mä olen käynyt
Suomi, Ruotsi, Norja, Tanska, Iso-Britannia, Irlanti, Belgia, Hollanti, Saksa, Ranska, Espanja, Italia, Itävalta, Slovenia, Venäjä, Viro, Latvia, Kypros, sitten näitä kaupunkivaltiota, San Marinoa jne.
muolta mantereilta Yhdysvallat, Chile, Bolivia, Malesia ja Singapore
Mä matkustan sekä töiden että lomien vuoksi, mutta pääosin samoihin paikkoihin. Käyn esim Saksassa joka toinen kk, lomalla usein joko Italiassa tai Mallorcalla.
En jaksa nyt muistaa kaikkia, mutta suosikit ehkä kiinnostaa lukijoita?
Latvia lähilepolomakohteena.
Menorca (Mallorcan luonnonsuojeltu sisarsaari) oli yllättävän upea. Auto vuokralle ja kiertelemään Virgin beachejä niin paljon kuin ehtii. Meri oli kirkas ja Välimereksi paljon kaloja.
Joku muu mainitsi Meksikon ja juuri Jukatanin niemimaan. Harvinaiset merikilpparit, akvaariokalameri ja hienot eläinpuistot. Cenoteissa uiminen ja sukeltaminen koko perheen ykkösjuttu! Lapset uskallettiin jättää hotelliin ja kaksin sukellettiin koralliriuttaa.
Laittakaa muutkin niitä suosikkeja (perusteluja), kiva suunnitella ensi vuoden matkoja :)
Suomi, Ruotsi, Tanska, Saksa, Itävalta, Sveitsi, Tsekki, Unkari, Kroatia, Bosnia-Hertzegovina, Turkki, Italia, Espanja, Portugal, Ranska, Belgia, Hollanti, Englanti, Israel, Jordania, Thaimaa, Laos, Kambodza, Vietnam, Filippiinit, USA.
Suosikit Laos ja Kroatia.
n29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä
Ruotsi
Viro
Tanska
Turkki
Irak
N23
Ihan pakko kysyä tuosta viimeisestä, miten uskalsit matkustaa Irakiin ottaen huomioon Irakin ainakin jo viimeisen yli 10 vuoden aikana vallinneen turvallisuustilanteen? Vai oletko käynyt siellä joskus lapsena?
Nuorena ja naiivina lähdin poikaystävän perään 18-vuotiaana salaa perheeltä. Asuin Irakissa vuoden. Se vuosi vei suuremmankin osan elämästäni. Kokemus oli traumaattinen ja olen kiitollinen, että edes pääsin pois hengissä sieltä. Arvet ovat jääneet pysyvästi.
Brasilia, USA, Iso-Britannia (jossa asuin vuoden), Puola, Saksa, Kreikka, Kypros, Espanja, Italia, Portugali, Yhdistyneet arabiemiraatit, Viro, Tanska, Belgia, Ruotsi, Kroatia, Sveitsi, Itävalta, Slovenia, Thaimaa, Ranska, Vatikaani. Nämä nyt tulee mieleen enempiä miettimättä.
ikää 18 :) Aika paljon on juu tullun reissattua vanhempien ansiosta. Heidän elämänfilosofia on käyttää työllä tienatut rahat kalliiden tavaroiden sijasta matkusteluun, mistä saadut muistot ja kokemukset rikastuttaa heidän mielestään elämää niin paljon enemmän kuin esineet ikinä !
Ruotsi, Viro, Venäjä, Norja, Tanska, Alankomaat, Belgia, Luxembourg, Saksa, Ranska, Italia, Sveitsi, Kypros, Portugali, Turkki, Espanja, USA, Malesia, Singapore, Hongkong, Japani, Iso-Britannia.
Näihin menisin heti uudelleen: Singapore, USA, Japani. Tahtoisin käydä Islannissa, sinne olen tehnyt vain välilaskun.
Euroopan ulkopuolella
Mauritius, Malediivit, Intia, Indonesia ja Vietnam
Malediivit liian hiljaisia, venematka raskas. Indonesia suosikkini!
Suomi, Viro, Ruotsi, Norja, Tanska, Puola, Espanja, Ranska, Monaco, Iso-Britannia, Saksa, Unkari, Tsekki.
Ikää 25. Maita nähtynä paljon vähemmän kuin haluaisin, mutta ehkä se tästä vielä lähtee. Tähän mennessä suosikkini on Norja (ne maisemat). Myös Tsekki on kiva.
Haluaisin matkustaa vähän kaikkialle. Venäjälle, Italiaan, Kroatiaan, Serbiaan, Madagaskarille, Oseanian saarivaltioille, Kambodzaan, Kiinaan, Peruun, Uuteen-Seelantiin... Ääh. Ollapa rikas.
Ruotsi, Tanska, Saksa, Alankomaat, Belgia, Itävalta, Liechtenstein, Sveitsi, Italia, Kroatia, Slovenia, Tsekki, Slovakia, Puola, Latvia, Liettua, Viro, Iso-Britannia, Kuuba, Jamaika, Dominikaaninen tasavalta, Barbados, Yhdysvallat.
Siinä ne taisi olla tähän mennessä.
27 tunisia
28 kreikka
29 turkki