Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten hiusten pituudesta

Hanna
09.08.2020 |

Onko täällä pitkätukkaisia keski-ikäisiä naisia? Ihmettelen, että miksi naiset usein leikkaavat upean pitkän tukkansa viimeistään nelikymppisenä. Surettaa, että esim. maailman upeimman tukan omistanut Terhi Kokkonen siirtyi poikatyttö-tyyliin ☹️ Itse olen tänä vuonna 40 täyttänyt transnainen, ja peppuun ulottuva tukka on ollut unelmani lapsesta saakka. Ei ole vielä sinne asti, mutta leikata en aio koskaan. Hiukset on naisen kruunu ja itselleni rakkain asia maailmassa 😊

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärräthän, ettei kaikkien hiukset kasva pitkiksi vaikka kuinka haluaisi kasvattaa? Jos hiuksen elinkaari on lyhyt, se irtoaa ennen kuin ehtii kasvaa kovin pitkäksi. Millään hoitoaineilla ei voi siihen vaikuttaa ja suun kautta otettavat ravinteetkin auttavat vain, jos niistä on puutetta.

Tiedän kyllä. Omani ulottuu vasta hartioille. Otan pidennykset joka tapauksessa.

Vierailija
42/107 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40, et tiedä mistä puhut, noin minäkin luulin aina kunnes toisin joudun uskomaa kun todisteet katsoi peilistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 41 ja tukkani yltää vyötärölle. Kasvaa niin nopeasti että lyhyt tukka vaatisi jatkuvaa kampaajalla ravaamista ja inhoan sitä.

Pitkä tukka on helppo ja siisti. Sen kun laittaa letille tai nutturalle ja on aina siisti ja tyylikäs.

Minulla oli teininä yhden vuoden polkkatukka ja vihasin joka sekuntia. Inhoan sitä että en saa tukkaa sileästi pois kasvoilta ja kiinni. En enää koskaan leikkaa lyhyttä tukkaa. Meidän suvussa tukka pysyy yleensä hyvänsä hautaan saakka ja jos ei pysy, ei sen ohuutta nutturalla kukaan huomaa. Jos hiukset lähtee esim. syöpähoitojen takia, asia on tietysti eri. Sitten vedän pään puliksi ja pidän 20-luvun ämpärihattuja ja turbaaneja.

Vierailija
44/107 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Transnaiset on usein naisellisempia kuin cis-naiset. Sitten kateellisena jauhavat paskaa, vaikka ollaan usein enemmän naisia kuin ne ite.

Biologisilla naisilla on muutakin tekemistä kuin olla "naisellisia"...

Vierailija
45/107 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna__ kirjoitti:

Kiitos kaikille vastauksista ☺️ Ja ihana kuulla, että on muitakin +40v naisia joilla on pitkä tukka. Itselläni oli nuorena todella vaikeaa kun en saanut olla mitä oikeasti olen. Nyt sukupuolenkorjausprosessissa koen eläväni nuoruutta, vaikka olenkin jo 40v.

Mukava että voit hyvin! Tämä naisten hiuksiin kohdistuva pakkomielle on välillä vain vähän uuvuttavaa. Itse olen lapsesta asti kuunnellut tuota ”tukka on naisen kruunu”-painostusta, enkä nuorena uhallanikaan halunnut pitkiä hiuksia, ja kyllä siitä sai kuulla jatkuvasti. Hiukset on jokaisen oma asia iästä ja sukupuolesta riippumatta. Sen takia tämän tyyppiset aloitukset saattavat ärsyttää monia naisia, joille on tyrkytetty tiettyä hiustyyliä koko elämä. Kaikilla hiukset ei kasva pitkiksi, joillekin sopii hyvin lyhyt ja jotkut pitävät käytännöllisyydestä.

Vierailija
46/107 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te joilla hiukset kasvaa nopsaa, kasvaako teidän kynnet myös? Nehän ovat samaa ainetta (hiukset ja kynnet). Mulla kasvaa molemmat nopeasti.

Vierailija
47/107 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ainakin on nätit pitkät hiukset

Vierailija
48/107 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te joilla hiukset kasvaa nopsaa, kasvaako teidän kynnet myös? Nehän ovat samaa ainetta (hiukset ja kynnet). Mulla kasvaa molemmat nopeasti.

Mulla on aina kynnet olleet vahvat ja kasvaneet nopeasti. Sen sijaan hiuksia en ole saanut koskaan kasvatettua kuin korkeintaan olkapäille asti, kun alkavat sivuista hapertua. Hiukset ovat ohuet. Ihan eri lajia ovat mun hiukset ja kynnet.

Vierailija
49/107 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina kynnet olleet vahvat ja kasvaneet nopeasti. Sen sijaan hiuksia en ole saanut koskaan kasvatettua kuin korkeintaan olkapäille asti, kun alkavat sivuista hapertua. Hiukset ovat ohuet. Ihan eri lajia ovat mun hiukset ja kynnet.

Mulla toisinpäin eripariset, kynnet ovat surkeat ja katkeilevat. Teen kyllä kaikenlaista käsilläni päivät pitkät enkä paljoa rasvaile.

2

Vierailija
50/107 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään pitkistä hiuksista, jos ne ovat hyväkuntoiset. Itselläni on polkkamittaiset, hiusten ohuuden takia. Koen kyllä olevani naisellinen ilman pitkiä hiuksiakin. Käytän aika paljon aikaa itsestäni huolehtimiseen: 5 kertaa viikossa urheilua, tietty ruokavalio kropan kunnossa pitämiseksi, meikkaan ja pukeudun harkitusti joka päivä, säännölliset kampaajakäynnit jne..t. N44

Vierailija
51/107 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvaa, mutta ne on kovat eikä ollenkaan joustavat, napsahtaa poikki helposti.

-10

Vierailija
52/107 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42. Aina ollut pitkät hiukset. Hyväkuntoiset. En tee niille muuta, kuin pesut ja balsamia. En kuivaa enkä lämpökäsittele. Vetävät niin paljon huomiota jos pidän vapaana esillä, että pidän pehmeästi takin sisällä. Yöllä laitan tyynyn alle koska muuten kissani leikkivät niillä öisin.

Tämän hetkinen pituus tasan 100cm. Parhaimmillaan ollut 145cm.

Näillä mennään.

Vierailija
53/107 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melko paksu pitkä tukka. En luovu siitä. Katsotaan sitten 20v. kuluttua.

N50

Vierailija
54/107 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä

N50

Vierailija
55/107 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät, kuivat hiukset on rumat. Kuten Riitta Väisäsellä..Suomalaisilla näkee harvoin kiiltäviä ja hyväkuntoisia hiuksia, ohut lestatukka ei oo nätti pitkänä.

56/107 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliväliin selkää ylettyvät hiukset, ikä lähempänä 70 kuin 60. Ollut aina pitkä tukka, kahta nuoruusvuotta lukuunottamatta.

Vierailija
57/107 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 42. Aina ollut pitkät hiukset. Hyväkuntoiset. En tee niille muuta, kuin pesut ja balsamia. En kuivaa enkä lämpökäsittele. Vetävät niin paljon huomiota jos pidän vapaana esillä, että pidän pehmeästi takin sisällä. Yöllä laitan tyynyn alle koska muuten kissani leikkivät niillä öisin.

Näillä mennään.[/quote

Alapeukut kateilta!

Kateus on upeille viehättäville luomuttarille tuttua! He eivät edes esittele koko repertuaariaan kateuden tähden, onnistuvat silti olemaan viehättävämpiä vaikka säkki päällään kuin suurin osa naisista joista moni koittaa kovin esitellä itsestään sellaista mitä ei ole. Esim. Lyhyttukkainen laittaa tekotukan, vyötärötön koittaa vaatteilla puristaa itselleen sellaista, ohithuulinen täyttää huuliaan, ripsetön feikkaa muovilisäkkeillä, punkero esittelee läskitisujaan säälittävässä makkarankuoressa jne.

Samaan aikaan rotunainen askeltaa säkki päällään ohi ja kateus iskee..! ;)

Vierailija
58/107 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vartaloltaan ja hiuksiltaan sekä paljon myös kasvoiltaan kuin Brigitte Bardot niin arvaatte vaan saako kuulla kateutta ja supinaa?

Supinat poikkeksetta naisilta, joilla tasapaksu vartalo, lyhyet sääret, onnettomat hiukset, ikäänsä nähden rupsahtanut lärvi ja kaikenkukkuraksi helvetin iso kenkä akalla (39-42!) vaikka pituutta akalla 160cm.

Lisäksi kun vanhenee upeasti kuin BB; joka muuten vielä 40-50-vuotinaa OLI UPEA ILMESTYS niin a vot !!!!

Vierailija
59/107 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuuttekste juntit miltä Brigitte B näytti 45-vuotiaalta!!?

Seksikkäämältä kuin te koskaan edes puolta nuorempana.

Vierailija
60/107 |
09.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä mennään.[/quote

Alapeukut kateilta!

Kateus on upeille viehättäville luomuttarille tuttua! He eivät edes esittele koko repertuaariaan kateuden tähden, onnistuvat silti olemaan viehättävämpiä vaikka säkki päällään kuin suurin osa naisista joista moni koittaa kovin esitellä itsestään sellaista mitä ei ole. Esim. Lyhyttukkainen laittaa tekotukan, vyötärötön koittaa vaatteilla puristaa itselleen sellaista, ohithuulinen täyttää huuliaan, ripsetön feikkaa muovilisäkkeillä, punkero esittelee läskitisujaan säälittävässä makkarankuoressa jne.

Samaan aikaan rotunainen askeltaa säkki päällään ohi ja kateus iskee..! ;)

Oletko nyt ihan varma ettet ole 22? Kuulostaa hyvin nuorten aivoituksilta tuo, että muut olisivat kateellisia. Eivät keski-ikäisiä yleensä muiden tekemiset ja olemiset enää niin kauheasti kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän