Naisten hiusten pituudesta
Onko täällä pitkätukkaisia keski-ikäisiä naisia? Ihmettelen, että miksi naiset usein leikkaavat upean pitkän tukkansa viimeistään nelikymppisenä. Surettaa, että esim. maailman upeimman tukan omistanut Terhi Kokkonen siirtyi poikatyttö-tyyliin ☹️ Itse olen tänä vuonna 40 täyttänyt transnainen, ja peppuun ulottuva tukka on ollut unelmani lapsesta saakka. Ei ole vielä sinne asti, mutta leikata en aio koskaan. Hiukset on naisen kruunu ja itselleni rakkain asia maailmassa 😊
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Se on kiva että olet ap löytänyt itsesi ja olet onnellinen.
Mutta mitäs jos antaisit muiden ihmisten omalla tahollaan olla onnellisia juuri sellaisena kuin ovat. Ilman että kukaan kommentoi hiusten pituutta, painoa tai yhtään mitään. Vähän niinkus jakaisit sitä hyvinvointia ja onnellisuutta ympärillesi sen sijaan että myrkytät ihmisten elämää. Miltäs kuulostais näin.
Toki annan olla muiden onnellisia. Ihmettelen vain tätä lyhyttukkaisuutta Suomessa. Ei tarvitse mennä kuin Tallinnaan niin saa ihailla naisellisia pitkätukkaisia naisia 😍
Nyt alkaa oma tiukka olla jo melko pitkä, pidennytkset otan pian :)
Mun piireissä järkevät, kivat, tasapainoiset, fiksut naiset on usein lyhyt- tai polkkatukkaisia.
Nämä pitkähiuksiset ja etenkin hiusten pidennys ja tekoripsinaiset vahvalla meikillä ovat.. noh... sanotaanko että ehkä heille sen muun sijaan on jostain syystä tarpeen turvautua hiuksiin.
Kun ei ole suotu paksua tukkaa niin pidän sitä lyhyenä polkkatukkana.
Vierailija kirjoitti:
Mun piireissä järkevät, kivat, tasapainoiset, fiksut naiset on usein lyhyt- tai polkkatukkaisia.
Nämä pitkähiuksiset ja etenkin hiusten pidennys ja tekoripsinaiset vahvalla meikillä ovat.. noh... sanotaanko että ehkä heille sen muun sijaan on jostain syystä tarpeen turvautua hiuksiin.
LOL. 1/5
Olen 60+ ja mulla on paksut pitkä hiukset lapojen alle.
Kasvaa hurjaa vauhtia. Vuosi sitten leikattu polkaksi ja yli 20cm tullut lisää. Pitäis varmaan leikkauttaa, pidän aina nutturaa joten en edes huomaa kasvua. Nyt yritin kihartaa hiuksiani niin kädet ei enää riittäneet kun yritin saada kierrettyä harjakiharrinta hiusten päähän😅
Se on kiva että olet ap löytänyt itsesi ja olet onnellinen.
Mutta mitäs jos antaisit muiden ihmisten omalla tahollaan olla onnellisia juuri sellaisena kuin ovat. Ilman että kukaan kommentoi hiusten pituutta, painoa tai yhtään mitään. Vähän niinkus jakaisit sitä hyvinvointia ja onnellisuutta ympärillesi sen sijaan että myrkytät ihmisten elämää. Miltäs kuulostais näin.